ریپورتاژ آگهی

حداقل سرمایه برای مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس

مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس یكی از گزینه‌ های بسیار مناسب و مورد توجه برای افراد علاقه ‌مند به سرمایه‌ گذاری و زندگی در این كشور است.

خرید بیزینس در كانادا امكان مهاجرت به این كشور و در نهایت اخذ اقامت دائم را برای افراد متقاضی فراهم می‌ كند. این روش مهاجرتی از طریق ویزای كاری كانادا، افراد را قادر می‌ سازد تا در ابتدا با این ویزای دو ساله وارد این كشور شده و سپس با مدیریت كسب ‌و كار خود، اقامت دائم در این كشور را دریافت نمایند.

حداقل سرمایه برای مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس

اقامت كانادا از طریق بیزینس

مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس یك راه مناسب و معتبر برای اقامت دائم در این كشور به حساب می آید. یكی از مزیت‌ های مهم اقامت كانادا از طریق خرید بیزینس، امكان دریافت اقامت دائم در كمترین زمان ممكن است. این روند معمولاً به دلیل ویژگی ‌های مثبتی كه خرید یك كسب ‌و كار و تاسیس بیزینس در این كشور دارد، ساده‌ تر و سریع ‌تر از راه‌ های دیگر مهاجرتی انجام می ‌شود.

در طول این مسیر، نیاز به مدارك زبانی یا دانشگاهی كاهش یافته و افراد با مدیریت موفق كسب ‌و كارهای خود، می‌ توانند بعد از مدت زمان معین، اقامت دائم را به دست آورند. اگر چه این راه مهاجرتی نیاز به توان مالی بالایی دارد؛ اما باعث آسودگی بیشتر و كاهش مشكلاتی می شود كه ممكن است در روند مهاجرت و دریافت مجوز كار اتفاق افتند. همچنین، تاسیس یك كسب ‌و كار در این كشور به افراد این امكان را خواهد داد تا در بازار مصرفی سرمایه ‌گذاری كنند و از فرصت ‌های منحصر به ‌فرد كسب ‌و كاری كه این كشور ارائه می ‌دهد، بهره‌ برداری نمایند. جهت دریافت مشاوره درزمینه مهاجرت و سرمایه‌گذاری در‌كشوركانادا میتوانید به وبسایت موسسه گلوبال امیگریشن بورد مراجعه كنید.

اقامت كانادا از طریق بیزینس

مراحل اقامت كانادا از طریق بیزینس

مراحل مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس به منظور دریافت اقامت دائم و در نهایت شهروندی، باید مطابق با مراحل زیر انجام شوند:

مرحله 1: سرمایه ‌گذاری در خرید یا تاسیس یك كسب و كار در كانادا؛ در این مرحله باید یكی از چهار راه زیر را انتخاب كنید.

  1- تاسیس كسب و كار از ابتدا
  2- خرید یك كسب و كار فعال
  3- خرید سهام در یك كسب و كار فعال (حداقل 33% یا بیشتر)
  4- خرید یك فرنچایز

سرمایه ‌گذاری اولیه شما برای خرید یا تاسیس كسب و كار بسته به اهداف شخصی و مالی شما ممكن است هزینه های متفاوتی را در بر داشته باشد.

مرحله 2: پس از تاسیس یا خرید كسب و كار، می ‌توانید برای اقامت موقت به عنوان یك مهاجر كاری درخواست اقامت موقت دهید.

مرحله 3: پس از دریافت ویزای كاری كانادا و ورود به این كشور، باید كسب ‌و كار خود را راه ‌اندازی كرده و به مدت حداقل 12 ماه فعالیت داشته باشید. سپس، می‌ توانید برای درخواست اقامت دائمی اقدام كنید. بعد از این كه اقامت دائم را دریافت كرده و حداقل 3 سال در این كشور زندگی كرده اید، می ‌توانید برای شهروندی كانادا درخواست دهید.

مراحل اقامت كانادا از طریق بیزینس

مزایای خرید بیزینس در كشور كانادا چیست؟

مزایای خرید بیزینس در كانادا شامل موارد زیر می شوند.

  1- با مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس، فرد متقاضی و خانواده‌ وی می ‌توانند اقامت موقت را به ‌عنوان دارنده ویزای كاری كسب كنند. پس از گذشت دو سال از اقامت و تایید موفقیت كسب ‌و كار، فرد متقاضی و خانواده‌ می‌ توانند برای دریافت اقامت دائم درخواست دهند.
  2- همسر فرد متقاضی با دریافت ویزای كاری كانادا اصطلاحاً می ‌تواند مشغول به كار شده و همچنین از امكان تحصیل در این كشور بهره ‌مند شود.
  3- با خرید بیزینس در این كشور، فرزندان فرد متقاضی تا سن ۱۸ سالگی می ‌توانند از تحصیل رایگان در مدارس این كشور بهره ‌مند شوند.
  4- با موفقیت كسب ‌و كار و پیشرفت در این كشور، فرد متقاضی و خانواده‌ وی می ‌توانند پس از مدتی در حدود سه سال اقامت دائم را به‌ دست آورند و به شهروند تبدیل شوند.

مزایای خرید بیزینس در كشور كانادا چیست؟

سخن پایانی

به طور كلی، مهاجران باید از توان مالی كافی برخوردار باشند تا بیزینس خریداری شده را به موفقیت برسانند؛ و به تدریج درآمدزایی مطلوبی داشته باشند تا بتوانند هزینه ‌های زندگی و توسعه كسب و كار را تامین كنند. از این رو، پیش از آغاز مراحل مهاجرت به كانادا از طریق خرید بیزینس، مهاجران باید توان مالی خود را دقیقاً ارزیابی كرده و برنامه‌ ریزی دقیقی را برای مدت زمان اولیه و مراحل بعدی كسب و كار خود انجام دهند. همچنین، مشورت با وكیل مهاجرت و كارشناسان مالی نیز بسیار مفید است تا از مشكلات مالی در آینده جلوگیری شود و فرآیند مهاجرت به این كشور با موفقیت انجام گیرد.