ریپورتاژ آگهی

سالن های همایش هتل هویزه تهران

سالن های همایش هتل هویزه تهران

 سالن های همایش هتل هویزه تهران

احتمالا تا كنون شنیده‌اید كه برخی افراد مراسم‌های مختلف خود را در سالن همایش هتل‌های لوكس و لاكچری برگزار می‌كنند. حتی شاید این مورد برای خودتان هم پیش آمده باشد كه مراسم جشن عروسی، تولد یا میهمانی‌های دیگر را در یكی از سالن‌های پذیرایی هتل‌های مختلف برگزار كرده باشید. پس اگر به دنبال یك سالن همایش خوب در یكی از هتل‌های لوكس و مجهز تهران هستید، هتل هویزه تهران می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هتل هویزه در منطقه مركزی تهران قرار دارد و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. این هتل نمونه‌ای لوكس و مجهز از انواع هتل تهران است. هتل هویزه چهار سالن همایش مختلف با ظرفیت‌ها، چیدمان و ابعاد متفاوت دارد كه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. قیمت رزرو این سالن‌ها در زمان‌ها و با شرایط مختلف كاملا متفاوت است. اما انتخاب خوبی برای برگزاری جشن عقد، عروسی، تولد یا میهمانی‌های بزرگ خواهد بود. در ادامه این مقاله به بررسی سالن‌های همایش این هتل خواهیم پرداخت.

معرفی هتل هویزه تهران

هتل هویزه جزو هتل‌های قدیمی شهر تهران است. زیرا زمان تأسیس آن به سال 1353 بازمی‌گردد. البته این هتل چهارستاره در سال 1394 بازسازی شد و اكنون جزو نمونه‌های مدرن و لاكچری جهت رزرو هتل تهران محسوب می‌شود. این هتل 15 طبقه و 136 اتاق دارد. این اتاق‌ها كه شامل انواع اتاق سینگل، دبل و سوئیت‌های لوكس می‌شود از امكانات رفاهی كاملی برخوردار است.

علاوه بر این موارد، هتل هویزه به دلیل دسترسی خوبی كه به نقاط مختلف شهر تهران دارد نیز موردتوجه قرار گرفته است. این هتل در یكی از مناطق مركزی پایتخت است و فاصله كمی تا ایستگاه مترو امام خمینی دارد. از جمله امكانات مهم هتل هویزه تهران می‌توان به رستوران، كافی‌شاپ، پاركینگ، سرویس‌دهی عالی، سیستم تهویه مناسب، سالن اجتماعات و ... اشاره كرد. اما در این مقاله به طور اختصاصی درباره سالن‌های همایش این هتل صحبت خواهیم كرد.

سالن‌های همایش هتل هویزه

هتل هویزه تهران چهار سالن همایش دارد كه مساحت، ظرفیت و قیمت رزرو آن‌ها متفاوت است. این چهار سالن عبارتند از:

  • سالن ملل

  • سالن تمدن

  • سالن فرهنگ

  • سالن هنر

 سالن‌های همایش هتل هویزه

ظرفیت این سالن‌ها با توجه به نوع چینش صندلی‌ها در آن متفاوت خواهد بود. بنابراین بستگی دارد كه شما سالن را با قصد برگزاری چه مراسمی رزرو كرده باشید. لذا طراحی و چیدمان این سالن‌ها می‌تواند به هر یك از این اشكال باشد:

  • طرح میهمانی با میز كامل

  • طرح میهمانی رو به سن

  • طرح سینمایی یا سالن تئاتر

  • طرح كلاس درس

  • طرح U شكل

  • طرح كوكتل پارتی

  • طرح میز و جلسه

سالن ملل

سالن ملل بزرگ‌ترین سالن همایش هتل هویزه است كه مساحتی برابر 190 مترمربع دارد. همان‌طور كه گفتیم ظرفیت آن با توجه به چینش صندلی‌ها متفاوت خواهد بود. اما در بیشترین حالت حدود 180 نفر و در كم‌ترین حالت حدود 50 نفر ظرفیت دارد. این سالن در طبقه اول هتل قرار دارد و انتخاب مناسبی برای برگزاری مراسماتی مثل عقد و عروسی است. قیمت رزرو آن نیز متناسب با امكانات، خدمات و ساعتی كه استفاده می‌كنید تعیین خواهد شد.

سالن تمدن

دومین سالن همایش هتل هویزه تهران از نظر مساحت، سالن تمدن است كه مساحتی برابر 182 مترمربع دارد. سالن تمدن نیز مانند سالن ملل در طبقه اول هتل واقع شده است. این سالن در بهترین حالت ممكن چیزی حدود 100 نفر ظرفیت دارد. البته تعیین چینش صندلی‌ها در این سالن با سخت‌گیری‌های بیشتری همراه است. اما می‌تواند انتخاب خوبی برای برگزاری مراسم‌هایی مثل تولد یا عروسی باشد.

 برگزاری مراسمات مختلف در سالن‌های همایش هتل هویزه

سالن فرهنگ

سالن فرهنگ هتل هویزه مساحت كم‌تری نسبت به دو سالن همایش قبلی دارد. مساحت آن برابر با 84 مترمربع است و در طبقه سوم هتل قرار دارد. سالن فرهنگ در بیشترین حالت چیزی حدود 60 نفر و در كم‌ترین حالت حدودا 20 نفر ظرفیت خواهد داشت. این سالن برای برگزاری میهمانی‌های خانوادگی، دورهمی‌های كوچك، جلسات كاری و... گزینه مناسبی خواهد بود.

سالن هنر

سالن هنر، كوچك‌ترین سالن همایش هتل هویزه است. این سالن مساحتی برابر با 70 مترمربع دارد و مانند سالن فرهنگ در طبقه سوم هتل قرار گرفته است. سالن هنر از ظرفیت كم‌تری برخوردار است و در بهترین حالت می‌تواند پذیرای 50 نفر باشد. اگر به دنبال سالنی زیبا، لوكس و مناسب برای برگزاری دورهمی كوچك خود با همكاران، دوستان یا خانواده خود هستید، این سالن انتخاب خوبی خواهد بود.

برگزاری مراسمات مختلف در سالن‌های همایش هتل هویزه

هتل هویزه تهران چهار سالن همایش با ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف دارد. هر كدام از این سالن‌ها می‌توانند انتخاب خوبی برای برگزاری مراسمات عروسی، عقد، ولیمه، جلسات كاری، سمینار، سالگرد ازدواج، نامزدی، كارگاه آموزشی، دورهمی‌های دوستانه و میهمانی‌های خانوادگی باشند. این چهار سالن پاركینگی با ظرفیت حدود 50 اتومبیل دارد. امكانات و خدمات آن‌ها نیز با توجه به نوع مراسم، بودجه و درخواست میهمانان متفاوت خواهد بود.

هتل هویزه در خیابان طالقانی، تقاطع خیابان نجات‌اللهی قرار دارد. سالن‌های همایش آن نیز در طبقات اول و سوم آن هستند. اگر به دنبال یك سالن همایش خوب در یكی از نمونه‌های لوكس، باكیفیت و مجهز هتل تهران هستید، حتما به چهار سالن همایش هتل هویزه به عنوان یك گزینه جدی فكر كنید.