ریپورتاژ آگهی

هتل های جدید كیش چه زمانی افتتاح می شوند؟

هتل های جدید كیش چه زمانی افتتاح می شوند؟

پتانسیل‌های بالای گردشگری در جزیره كیش، باعث شده كه سرمایه گذاران زیادی در ایران و حتی خارج از ایران به فكر تاسیس هتل در این جزیره باشند. این اتفاق در سال‌های اخیر رخ داده و هتل های لوكس كیش گواه خوبی برای این موضوع هستند. روند این ساخت و سازها رو به رشد بوده و به لیست هتل های كیش اضافه می‌شوند. بسیاری از این پروژه ها در سال جاری به سرانجام می‌رسند و لوكس ترین و جدیدترین هتل‌ كیش را به‌وجود می‌آورند. اكثر این هتل‌ها در نواحی ساحلی واقع هستند و دسترسی مناسبی به مراكز خرید، اسكله‌های تفریحی و تفریحات هیجان‌‌انگیز كیش دارند.

هتل های جدید كیش

امكانات هتل های در حال ساخت كیش

اولین موضوعی كه در مورد هتل های جدید كیش به‌وضوح دیده می‌شود،‌ طراحی سازه حیرت‌انگیز و با الهام از معماری دوره‌های تاریخی ایران یا نمادهای باستانی است. علاوه بر برج‌های بلند با ظاهر شگفت‌انگیز، ایده‌هایی نو در ساخت قسمت‌های داخلی این هتل‌ها به كار گرفته شد‌ه‌اند. یكی از این ایده‌ها ایجاد نورپردازی منحصربه‌فردی است كه در محوطه بیرونی هتل مركوری در شرق جزیره كیش ایجاد شده است.

این طراحی‌های شگفت‌انگیز نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی، برای بازدید از هتل های در دست افتتاح كیش دارند. البته در این هتل‌ها، استاندارندهای هتل های 5 ستاره مانند استخر، سونا، رستوران، سالن بیلیارد، باشگاه ورزشی و فروشگاه‌های متعدد به قوت خود باقیست. امكانات موجود در اتاق های هتل های جدید كیش نیز كمی مرفه‌تر است و دارای طراحی‌های لوكس‌تر، چشم‌انداز زیبا، تراس‌های بزرگ و سیستم صوتی، كتابخانه و لوازم خانگی مجلل هستند. هتل های جدید كیش هم‌پا با تكنولوژی و سلایق نسل جدید بنا شده‌اند تا بتوانند نیازهای آن‌ها را مرتفع كنند.

امكانات هتل های در حال ساخت كیش

معرفی هتل های در حال ساخت كیش

صنعت هتلداری در جزیره كیش به‌دلیل تعداد مسافران خارجی، به سمت ساخت هتل های گران كیش رفته است. این هتل‌ها طبعاً 5 ستاره بوده و با داشتن تعداد مراكز اقامتی فراوان، می‌توانند بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های كیش را به خود اختصاص دهند. اقامت در هتل های جدید كیش به‌دلیل استفاده از تكنولوژی مدرن در این هتل‌ها تجربه اقامتی مرفه را برای مسافران به همراه دارد. البته در طراحی این هتل‌ها سعی شده كه علاوه بر جلوه فانتزی و لوكس از امتیازهای این جزیره مانند طبیعت ساحلی، ساحل دریا و نزدیكی به مراكز خرید نیز بهره برده شود. از جمله این هتل‌های در دست ساخت كیش می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:

هتل 5 ستاره اكسلسیور كیش

در غرب جزیره كیش، هتلی 22 طبقه با نمایی بسیار مجلل و نورپردازی حیرت‌انگیزی، در دست افتتاح است كه هتل 5 ستاره اكسلسیور كیش نام دارد. این هتل كیش مراحل پایانی ساخت و ساز را سپری می‌كند و دارای 256 اتاق متنوع است كه دارای چشم اندازی رو به محوطه هتل یا ساحل هستند. لابی مجلل این هتل 5 ستاره كیش با دارا بودن جلوه‌های نوری بسیار زیبا هر فردی را به وجد می‌آورد. سقف لابی این هتل لوكس كیش از نوع شیشه‌ای بوده و دارای طراحی بسیار مدرن و شگفت‌انگیز است. این هتل 5 ستاره كیش در نزدیكی ساحل كشتی یونانی واقع شده و با مراكز خرید و تفریحات آبی كیش كمی فاصله دارد.

یكی از ویژگی‌های مثبت هتل اكسلسیور كیش احداث آن در منطقه‌ای آرام، به دور از آلودگی صوتی و نوری است كه تجربه اقامت ساحلی خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند. اتاق های هتل اكسلسیور كیش دارای انواع مختلفی از قبیل اتاق معمولی، سوپریو و سوپر پلاس هستند. در این اتاق‌ها امكاناتی از قبیل مبلمان لوكس، كتابخانه، تخت و تابلوهای بسیار شیكی وجود دارد كه محل خوبی برای استراحت هستند. در این هتل علاوه بر اتاق، سوئیت‌هایی نیز برای رزرو وجود دارد. لازم به ذكر است كه هتل اكسلسیور كیش دارای امكاناتی از قبیل استخر، رستوران، سونای خشك، فروشگاه و حمام تركی است كه با افتتاح آن، از آن‌ها رونمایی می‌شود.

هتل 5 ستاره اكسلسیور كیش

هتل 5 ستاره مركوری كیش

پروژه ساخت هتل مركوری یكی از سنگین‌ترین كارها در صنعت هتلداری جزیره كیش محسوب می‌شود. هتل 5 ستاره مركوری كیش دارای موقعیت مكانی مناسب در نزدیكی مراكز خرید شرق كیش است. این هتل فاصله بسیار كمی تا مركز خرید میكامال، پارك هنگام، پردیس 1 و 2 و صخره خرچنگ‌ها دارد. در نزدیكی این هتل، پلاژ آقایان و بانوان وجود دارد كه با كمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن دسترسی پیدا كرد. در این هتل امكاناتی لوكس از قبیل زمین تنیس مجهز، باشگاه بدنسازی، رستوران‌های متعدد، روف گاردن با زمین چمن، استخر و ده‌ها مورد دیگر وجود دارد كه پس از افتتاح آن رونمایی می‌شوند.

این هتل 10 طبقه دارای 140 اتاق برای اقامت مهمانان كیش است. براساس اخباری كه در مورد روند پروژه هتل مركوری كیش وجود دارد، تخمین زده می‌شود كه این هتل در پاییز 1403 افتتاح شود. جالب است بدانید كه باوجود اینكه هتل مركوری هنوز افتتاح نشده، جوایز متعددی را در زمینه طراحی هتل و استانداردهای هتلداری از آن خود كرده است. ساخت و ساز این هتل به پایان رسیده و با فراهم شدن زیرساخت‌ها در اولین فرصت احداث می‌شود.

  • آدرس: كیش، خیابان خاقانی، میدان عطار نیشابوری.

 

هتل 5 ستاره مركوری كیش

هتل آسمان رویال كیش

از جمله دیگر هتل‌ های جدید كیش، می‌توان به هتل 5 ستاره آسمان رویال كیش اشاره كرد. این هتل دارای 8000 متر مساحت است و طراحی داخلی و خارجی آن دارای ستون‌های مستحكم و بسیار چشم نوازی است. این ستون‌های بلند با الهام از ستون‌های تخت جمشید بنا شده‌اند و دارای نورپردازی جالبی هستند. اتاق‌های هتل آسمان رویال با دكوراسیونی با رنگ‌های آرامش بخش، تجربه اقامت كیش شما را لذت‌بخش خواهند كرد.

در این هتل پاركینگ خصوصی و محوطه بسیار فرح بخشی برای راحتی مهمانان وجود دارد. این هتل 17 طبقه، 300 مركز اقامتی را برای اسكان مسافران كیش فراهم می‌آورد. با توجه به موقعیت مكانی این هتل و نزدیكی به پارك ساحلی، تله كابین میكامال، بازار مریم، پاراسل كیش و اسكله قدیمی فیروز كیش به نظر می‌رسد آینده این هتل از نظر جذب مسافر و گردشگر بسیار روشن باشد.

  • آدرس هتل آسمان رویال كیش: هرمزگان، كیش، بلوار موج.

 

هتل آسمان رویال كیش