ریپورتاژ آگهی

هتل های اصفهان به ترتیب كیفیت

هتل های اصفهان به ترتیب كیفیت

هتل های اصفهان به ترتیب كیفیت

اصفهان همواره یكی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است كه مسافران داخلی و خارجی زیادی به آن سفر می‌كنند. از این رو در اصفهان تعداد زیادی هتل، سوئیت و واحدهای اقامتی وجود دارد كه مسافران می‌توانند آن‌ها را برای محل اقامت خود در سفر انتخاب كنند. در این میان رزرو هتل اصفهان علی بابا انتخاب پرطرفدار بسیاری از افراد است تا بتوانند در طول سفر بالاترین سطح كیفیت اقامت را تجربه كنند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، با ما همراه شوید تا در این مطلب با بهترین و با كیفیت‌ترین هتل‌های اصفهان آشنا شویم.

هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ یكی از لوكس‌ترین هتل‌های اصفهان با پنج ستاره است كه در سال 1402 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل در هشت طبقه ساخته شده و شما می‌توانید از میان 138 واحد اقامتی لوكس و زیبا، گزینه مناسب خود را انتخاب كنید. اتاق‌های یك تا سه تخته و سوئیت جونیور از جمله واحدهای اقامتی هتل به شمار می‌رود.

هتل سه رستوران با نام‌های فیروزه با ظرفیت 170 نفر، اسپاتنا با ظرفیت 170 نفر و رستوان مهتاب دارد كه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی، فست فودها، نوشیدنی و میان وعده‌های ایرانی و بین المللی در آن سرو می‌شود. اگر برای جلسات كاری خود به اصفهان سفر كرده‌اید، هتل چهار باغ با داشتن سالن كنفرانس، بیزینس روم و سالن اجتماعات بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

استخر، سونا، جكوزی، سالن بدنسازی، رستوران بام، چایخانه سنتی و همكاری با پرسنلی حرفه‌ای این هتل را به یكی از بهترین هتل‌های اصفهان تبدیل كرده است.

 هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یكی از زیباترین هتل‌های اصفهان و قدیمی‌ترین هتل در جهان است كه قدمت آن به 300 سال پیش باز می‌گردد. این هتل در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری اصیل ایرانی ساخته شد و در سال 1351 بنای آن مطابق با استاندارهای بین المللی و با امكانات رفاهی بی نظیر بازسازی شد. هتل 225 اتاق و سوئیت اقامتی با ظرفیت پذیرایی از 1500 نفر مهمان را در بالاترین سطح كیفی دارد. 14 تالار پذیرایی با معماری متفاوت و زیبا و انواع كافه و رستوران این هتل را به یك انتخاب خاص تبدیل كرده است.

این هتل به عنوان یك هتل پنج ستاره لوكس خدمات رفاهی و اقامتی مختلفی مانند سالن بیلیارد، صرافی، سونا، جكوزی، استخر، سالن ورزشی، خدمات تور و خدمات خانه‌داری را در بالاترین سطح كیفیت به مهمانان خود ارائه می‌كند. بنابراین اگر به دنبال یك اقامت شاهانه هستید، این هتل برای رزرو هتل اصفهان علی بابا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

هتل آرماندیس اصفهان

نام دیگری كه در لیست با كیفیت‌ترین هتل‌های اصفهان قرار می‌گیرد، هتل آرماندیس است. این هتل چهار ستاره در خیابان كاوه قرار داشته و از نظر دسترسی نیز موقعیت مكانی عالی دارد. این هتل در سال 1401 فعالیت خود را آغاز كرده و جز هتل‌های تازه تاسیس اصفهان به شمار می‌رود. هتل آرماندیس در 11 طبقه ساخته شده و تعداد 74 اتاق و واحد اقامتی دارد.

 هتل آرماندیس اصفهان

اتاق‌های یك تخته، دو تخته دبل و توئین، سوئیت دو خوابه چهار نفره، اتاق سه نفره، آپارتمان رویال دو خوابه و پنت هوس دو خوابه از جمله واحدهای اقامتی هتل هستند كه می‌توانید رزرو كنید. خدمات ویژه معلولین، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صرافی، جكوزی و سونا از جمله امكانات هتل است.

هتل پیروزی اصفهان

انتخاب دیگر برای رزرو هتل اصفهان علی بابا، هتل پیروزی اصفهان است. این هتل در قلب شهر اصفهان و ابتدای چهار باغ پایین قرار داشته و دسترسی عالی به دیگر نقاط شهر دارد. هتل در سال 1354 تاسیس شده اما در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل در پنج طبقه ساخته شده است و می‌توانید از میان 95 اتاق و سوئیت واحد اقامتی مناسب خود را انتخاب كنید.

هتل پاركینگ رایگان با ظرفیت 65 خودرو دارد تا بتوانید در مدت اقامت خود در اصفهان خودرو شخصیتان را در آن پارك كنید. رستوران بین المللی با ظرفیت 250 نفر از دیگر امكانات هتل است كه غذاهای آن از بهترین مواد و توسط سرآشپزانی حرفه‌ای طبخ می‌شود.

در تمامی اتاق‌های هتل كوثر اصفهان امكانات اقامتی مانند مبلمان، سرویس خواب راحت و استاندارد، تلویزیون، روم سرویس و سیستم تهویه در نظر گرفته شده تا مهمانان اقامتی راحت را تجربه كنند. با اقامت در هتل پیروزی تهران می‌توانید از امكانات هتل مانند جكوزی، گیم نت، اینترنت، اتاق چمدان، خدمات پزشكی، كافی شاپ، كتابخانه یا گشت نیم روزی نیز استفاده كنید.