ریپورتاژ آگهی

محبوب ترین اسكله های استانبول؛ مكانی برای لذت بردن از غروب آفتاب

شهر توریستی و زیبای استانبول، به‌دلیل آنكه در كرانه دریای مرمره قرار گرفته است، اسكله‌های متعددی دارد. اسكله های استانبول، یكی از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند كه برای قدم زدن و تماشای مناظر طبیعی بی‌نظیر مكان مناسبی هستند.

اسكله های تفریحی استانبول، در هر ساعات از شبانه‌روز، مملو از گردشگرانی هستند كه برای تفریح و خوش‌گذرانی به آنجا می‌روند و كشتی‌های ماهیگیری را تماشا می‌كنند. توصیه می‌شود، در سفر به تركیه، حتما ساعاتی را به گشت‌وگذار در بهترین و جذاب‌ترین اسكله استانبول اختصاص دهید و لحظات خوشی را در كنار دوستان و خانواده‌تان سپری كنید.

پرطرفدارترین اسكله های استانبول

آشنایی با بهترین اسكله های استانبول

دلیل موفقیت استانبول در جذب گردشگران، وجود جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوانی است كه امكان گذران تعطیلاتی خوش و به‌یادماندنی را به آن‌ها می‌دهد. در هر گوشه از شهر استانبول، مناظر طبیعی وجود دارند كه دیدن آن‌ها برای هر گردشگری جذاب و دلنشین است؛ این جذابیت‌ها، شامل اسكله كشتی های تفریحی استانبول نیز می‌شود كه بهترین شرایط را برای تفریح در كنار دریایی زیبا و آرام فراهم كرده است. از آنجایی كه گشت‌وگذار و قدم زدن در اسكله‌های این شهر توریستی، با استقبال زیاد گردشگران روبه‌رو است، شهرداری استانبول برای احداث چندین اسكله در این شهر اقدام كرده است تا به این شكل توریست‌ها بتوانند در فضایی بهتر و راحت‌تر به تفریح و وقت‌گذرانی بپردازند. محبوب‌ترین اسكله های تفریحی استانبول و بندرها كه می‌توانید آن‌ها را در لیست گردشگری خود لحاظ كنید را در ادامه نام برده‌ایم.

آشنایی با بهترین اسكله استانبول

اسكله ینی كاپی استانبول

در محله آكسارای استانبول، شاهد وجود یكی از محبوب‌ترین و پرترددترین اسكله‌ها هستیم كه به اسكله ینی كاپی استانبول شهرت دارد. وجود تعداد زیادی كشتی‌های مسافربری كه در كنار اسكله لنگر انداخته‌اند و برای جابجایی مسافران به آوجیلار، باكركوی، كادیكوی و بستانچی آماده خدمت‌رسانی هستند، جلوه فوق‌العاده‌ای به این اسكله بخشیده است. اگر دوست دارید از بزرگ‌ترین اسكله در كنار دریای مرمره دیدن كنید، حتما سری به اسكله ینی كاپی بزنید و یك سفر دریایی مفرح و هیجان‌انگیز را تجربه كنید. جالب است بدانید كه سفر دریایی از این اسكله، شامل بازدید از قسمت اروپایی شهر استانبول است كه در بین گردشگران، تقاضای زیاد دارد.

آشنایی با اسكله ینی كاپی استانبول

اسكله بشیكتاش استانبول

یكی دیگر از اصلی‌ترین اسكله های استانبول كه در منطقه بسفر واقع شده است، اسكله بشیكتاش نام دارد. از آنجایی كه این اسكله، در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است، می‌توانید برای رفتن به بخش آسیایی شهر از كشتی‌های مسافربری آن استفاده كنید. سفر دریایی از اسكله بشیكتاش، امكان بازدید از جزایر پرنس و جاذبه‌های كادیكوی را به شما می‌دهد. جالب است بدانید كه در اطراف این اسكله زیبا و پرتردد، رستوران‌ها و كافی‌شاپ‌هایی قرار دارند كه می‌توانید در آن‌ها به صرف غذا و میان‌وعده در كنار تماشای چشم‌اندازی شگفت‌انگیز بپردازید.

اسكله بشیكتاش؛ یكی از اسكله های تفریحی استانبول

اسكله كاباتاش استانبول

كاباتاش، نام زیباترین اسكله استانبول است كه با قرار گرفتن در نزدیكی میدان تكسیم، دسترسی به آن بسیار راحت و آسان است. زیبایی و جذابیت‌های اسكله كاباتاش، باعث شده است كه بسیاری از گردشگران، دیدن این جاذبه طبیعی را در الویت‌های خود قرار دهند. در این اسكله، امكانات تفریحی مناسبی وجود دارد كه امكان گذران ساعاتی خوش را فراهم كرده‌اند؛ همچنین برای تجربه یك سفر دریایی هیجان‌انگیز، قایق ها و كشتی‌های شیك و مدرنی در این اسكله وجود دارند كه توانسته‌اند رضایت مسافران را به خود جلب كنند.

اسكله كاباتاش؛ ازجمله اسكله های مسافربری استانبول

اسكله امین اونو استانبول

امین اونو، یكی دیگر از پرطرفدارترین اسكله های تفریحی استانبول است كه در نزدیكی زیباترین جاذبه گردشگری این شهر، به نام پل گاتالا قرار دارد. از آنجایی كه جاهای دیدنی زیادی در نزدیكی مركز شهر و همچنین بازار بزرگ استانبول واقع شده است، این اسكله توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب كرده است. سفر دریایی از اسكله امین اونو، شامل مسیرهایی با جذابیت‌های دیدنی فراوانی است كه برای هر گردشگری جذاب و دلنشین است.

محبوب ترین هتل های استانبول برای اقامتی خاطره انگیز

همان‌طور كه در بررسی اسكله های استانبول به آن اشاره شد، این شهر از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود كه هرروزه از توریست‌های بسیاری میزبانی می‌كند؛ همین استقبال، باعث راه‌اندازی اقامتگاه‌های مختلف در استانبول شده است تا بهترین شرایط را برای اقامت گردشگران فراهم كنند. در كنار بررسی جاذبه‌های دیدنی و طبیعی این شهر توریستی، باید رزرو هتل استانبول را نیز در الویت قرار دهید. سامانه اقامت24 امكان مشاهده و بررسی هتل‌های استانبول را برای شما فراهم كرده است تا به این شكل بتوانید، مناسب‌ترین هتل را به‌صورت آنلاین و با اطمینان خاطر رزرو كنید.

اگر هنگام رزرو هتل های استانبول به دنبال بهترین و شیك ترین هتل هستید، باید به سراغ هتل های 5 ستاره بروید. این هتل ها براساس جدیدترین و مدرن ترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری دنیا در فضایی لوكس بهترین و بی نظیرترین امكانات و خدمات را ارائه داده و اقامتی به یادماندنی را فراهم می كنند. قیمت هتل پنج ستاره به عنوان هتل های لوكس استانبول بالاتر از سایر هتل ها می باشد و رزرو این هتل برای افرادی مناسب است كه در سفر به تركیه از نظر مالی هیچگونه محدودیتی ندارند.

تور استانبول و سفر به شهری با اسكله های بی نظیر

شهر استانبول، به داشتن جاذبه‌های تفریحی فراوان و اسكله‌های متعدد با چشم‌اندازی بی‌نظیر شهرت دارد. همین امر، استانبول را به یك از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل كرده است. در این میان، اكثر گردشگران سفر با تورهای گردشگری كه خدمات عالی در اختیار مسافران قرار می‌دهند را در الویت قرار می‌دهند. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید، بهتر است برای رزرو تور تركیه استانبول از سایت‌های معتبر اقدام كنید.

در این سفر جذاب و پس از تحقیق و آشنایی كامل با قیمت تور به استانبول می توانید تور استانبول لاكچری را به راحتی برای خود بسازید. صرف قهوه معروف تركی در یكی از كافه های استانبول كه همیشه یكی از شیرینی های سنتی تركیه مثل لوكوم یا باقلوا آن را همراهی می كند، سیمیت، شاه بلوط، صدف با لیمو و یا بلال كه از دست فروش ها می گیرید، لذت چشیدن چای در استكان كمر باریك با ویوی دریا، رفتن به كاراكوی یا اسكله امین اونو در منطقه فاتیح و چشیدن طعم ساندویچ ماهی های كبابی یا بالیك اكمك، خوردن دونر مخصوص تركی، كاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول و تماشا و خرید اجناس به ویژه سوغاتی، چشیدن ثعلب تركی در شب های خنك استانبول، سر زدن به منطقه سلطان احمد و تماشای مهم ترین آثار تاریخی استانبول و قدم زدن های شبانه در تكسیم و استانبول تنها بخشی از جذابیت های این تور استانبول قیمت مناسب خواهد بود.

سخن پایانی

در بین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری تركیه، نمی‌توان از جذابیت‌های اسكله های مسافربری استانبول غافل شد. تمام اسكله های استانبول، فرصت گشت‌وگذار در كنار آب‌های آرام دریا و همچنین تجربه سفری دریایی را به گردشگران می‌دهند. اسكله استانبول به بورسا و دیگر نقاط معروف شهر از محبوب‌ترین مكان‌های گردشگری و تفریحی در بین توریست‌ها محسوب می‌شود.