ریپورتاژ آگهی

تاریخ پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1403

اگر قصد دارید با رزرو بلیط هواپیما در ایام نوروز سفر كنید و از تاریخ پیش فروش بلیط نوروزی اطلاعی ندارید؛ در این مطلب همراه ما باشید تا ضمن اطلاع از زمان پیش فروش پروازهای نوروز 1403، از مزایای پیش خرید بلیط هواپیما نیز مطلع شوید.

زمان پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1403

زمان پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1403 چه موقع است؟

با نزدیك شدن به نوروز و افزایش سفرهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما به یكی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران در حین برنامه‌ریزی برای سفر تبدیل می‌شود. موكول كردن خرید بلیط به روزهای پایانی سال ممكن است شما را با مشكلات كمبود بلیط مواجه كند. بنابراین اگر قصد سفر با هواپیما دارید؛ بهتر است در روزهای پیش فروش بلیط هواپیما اقدام به خرید آن از سایت های معتبر نمایید. در ادامه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1403 آورده‌ایم.

پیش فروش بلیط هواپیما چیست؟

در زمان پیش فروش بلیط هواپیما ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی مدت زمانی را در نظر می‌گیرند تا مسافران بتوانند بلیط خود را برای تاریخ مشخصی رزرو كنند. این بازه زمانی معمولا توسط سازمان هواپیمایی كشور تعیین می‌شود.

با این شرایط مسافرانی كه قصد سفر نوروزی با هواپیما را دارند؛ می‌توانند با خیال راحت از 10 روز تا دو هفته قبل از سفر اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما نمایند. بازه زمانی پیش فروش بلیط هواپیما ممكن است طولانی‌تر نیز باشد؛ بنابراین بهتر است مرتب سامانه‌های آنلاین فروش بلیط نظیر قاصدك 24 را چك كنید تا از تاریخ پیش خرید بلیط هواپیما جا نمانید.

تاریخ پیش فروش بلیط هواپیما نوروز

شروع فروش بلیط هواپیما نوروز 1403

ممكن است تاریخ پیش فروش بلیط ایرلاین‌های مختلف برای نوروز1403، متفاوت از یكدیگر باشد. ایرلاین‌ها زمان شروع پیش‌فروش را با توجه به برنامه‌ریزی پروازها و تقاضای مسافران تعیین می‌كنند. معمولا زمان فروش بلیط هواپیما نوروز 1403 از اواسط اسفند آغاز می‌شود.

زمان باز شدن بلیط هواپیما نوروز 1403

به گزارش شبكه شرق، مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیط پروازهای نوروزی 1403 در مسیرهای داخلی از ۲۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد‌.

اگر برنامه‌ریزی سفر خود را انجام داده‌اید و برنامه شما قطعی شده؛ بهتر است در روزهای ابتدایی آغاز پیش فروش بلیط خود را از سامانه‌های معتبر فروش بلیط هواپیما تهیه كنید.

فروش بلیط پروازهای نوروزی 1403 در مسیرهای داخلی از ۲۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد‌.

قیمت بلیط هواپیما در پیش فروش نوروز

قیمت بلیط پرواز در روزهای پیش فروش هزینه بیشتری در مقایسه با خرید بلیط در روزهای عادی ندارد. حتی در برخی مواقع ممكن است قیمت پروازها در زمان پیش فروش نوروز ارزان‌تر از قیمت بلیط هواپیما در زمان عادی نیز باشد. برخی ایرلاین‌ها معمولا تخفیف‌های 10 تا 30 درصدی را در این مواقع در نظر می‌گیرند.

مزایای پیش خرید بلیط هواپیما نوروزی

پیش خرید بلیط هواپیما مزایای زیادی برای مسافران و همچنین شركت‌های هواپیمایی دارد. مهم‌ترین مزایای آن اطمینان از یافتن بلیط برای مسیرهای هوایی پرتردد نظیر پروازهای تهران مشهد است كه در روزهای پایانی سال احتمالا نتوانید پیدا كنید. سایر مزایای پیش خرید بلیط هواپیما را در ادامه عنوان كرده‌ایم.

رزرو بلیط هواپیما برای نوروز

1.     اطمینان از رزرو بلیط هواپیما برای نوروز

تقاضای زیاد برای خرید بلیط هواپیما در روزهای پایانی سال باعث می‌شود كه در روزهای نزدیك به ایام نوروز نتوانیم بلیط پرواز موردنظر را پیدا كنیم. با پیش خرید بلیط هواپیما و رزرو صندلی دلخواه، این مشكل را نخواهید داشت.

2.    قیمت مناسب بلیط نسبت به روزهای پایانی سال

با خرید بلیط پرواز در زمان پیش فروش، بر اساس قیمت مصوب شده بلیط خود را خریداری می‌كنید. حتی ممكن است برخی ایرلاین‌ها تخفیفاتی را نیز ارائه دهند. اما در روزهای پایانی سال همراه با افزایش سفرها و افزایش تقاضا برای خرید بلیط، ممكن است قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش پیدا كند. بهترین كار این است كه بلیط پرواز را در زمان پیش‌فروش خریداری كنید و به روزهای پایانی سال موكول نكنید.

3.    امكان برنامه ریزی مناسب برای سفر

با خرید بلیط پرواز و قطعی شدن زمان سفر می‌توانید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای سفر انجام دهید. در روزهای باقی مانده تا سفر می‌توانید برنامه روزهای مختلف سفر را بچینید تا بهترین استفاده را از تمام لحظات خود داشته باشید.

همچنین با قطعی شدن تاریخ رفت و برگشت سفر خود می‌توانید اقامتگاه یا هتل مناسبی را نیز هر چه زودتر و تا قبل از تكمیل نشدن ظرفیت‌ها رزرو نمایید.

4.    ظرفیت كافی و امكان انتخاب صندلی دلخواه

با پیش‌خرید بلیط، مسافران می‌توانند صندلی موردنظر خود را در هواپیما انتخاب كنند. این موضوع برای مسافرانی كه به دنبال صندلی‌های خاص مانند صندلی‌های كنار پنجره یا صندلی‌های با فضای بیشتر هستند و یا به صورت خانوادگی قصد سفر دارند و علاقمندند تا در كنار یكدیگر بنشینند؛ از اهمیت بالایی برخوردار است.

اما اگر خرید بلیط خود را به روزهای پایانی سال موكول كنید؛ احتمالا با تكمیل ظرفیت مواجه شده و انتخاب شما بسیار محدودتر خواهد بود.

جمع بندی

پیش فروش بلیط هواپیما بهترین زمان خرید بلیط بوده و مزایای زیادی دارد كه بالاتر به آنها اشاره كردیم. تاریخ پیش‌فروش معمولا از اواسط اسفند شروع می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌ های خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو آنلاین بلیط موردنظر نمایید. قاصدك 24 یكی از معتبرترین سامانه های فروش بلیط و رزرو هتل در ایران است كه تمامی خدمات سفر را ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات آنلاین قاصدك 24 از پشتیبانی 24 ساعته آن نیز بهره‌مند می‌شوید.

سوالات متداول در مورد پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1403

  1. زمان فروش بلیط هواپیما نوروز 1403چه موقع است؟ پیش فروش بلیط هواپیما معمولا از اواسط اسفند شروع می‌شود. برای اطلاع از تاریخ دقیق و خرید بلیط هواپیما نوروزی به سامانه های آنلاین فروش بلیط سفر نظیر قاصدك 24 مراجعه كنید.
  2. چگونه بلیط هواپیما را پیش خرید كنیم؟ می‌توانید در زمان پیش خرید به سایت های فروش بلیط هواپیما مراجعه كرده و یك یا چند صندلی را رزرو كنید.
  3. مزیت پیش خرید بلیط هواپیما نوروزی چیست؟ قطعی شدن سفر و برنامه‌ریزی مناسب، ظرفیت كافی و انتخاب صندلی دلخواه، خرید با قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به روزهای پایانی سال و اطمینان خاطر از یافتن بلیط هواپیما از مهم‌ترین مزیت‌های پیش خرید بلیط هواپیما هستند.
  4. قیمت بلیط هواپیما در زمان پیش فروش چه تفاوتی دارد؟ قیمت پروازها در زمان پیش فروش برابر با قیمت عادی است و نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارد. در برخی مواقع نیز ممكن است تخفیفاتی از طرف برخی ایرلاین‌ها ارائه شود.