ریپورتاژ آگهی

خرید ملك در فرانسه

كشور فرانسه به واسطه زیبایی، قدمت تاریخی و آب و هوایی كه دارد یكی از كشورهای محبوب برای مهاجرت كنندگان می‌باشد. البته می‌توان به این موارد امكانات رفاهی و زندگی آرامی كه در فرانسه برای شهروندان آن وجود دارد را نیز اضافه كرد.

همه این دلایل باعث شده‌اند كه بسیاری از هموطنانمان برای خرید ملك در كشور فرانسه اقدام كنند برخی‌ها هدفشان از این كار تنها سرمایه‌گذاری و گذراندن تعطیلات در ملك شخصی خودشان است و  برخی دیگر تصمیم دارند كه با خرید ملك نسبت به گرفتن اقامت كشور فرانسه اقدام كنند.

اما اگركمی غفلت كنید ممكن است در دام كلاهبردارن افتاده و همه سرمایه‌تان بر باد برود. به همین دلیل لازم است كه شما قبل از اقدام به خرید ملك در فرانسه اطلاعات كافی در این زمینه باشید.

با توجه به همین موضوع ما در این مقاله تحت عنوان خرید ملك در فرانسه كه یكی دیگر از سری مقالات موسسه مهاجرتی قصران گروپ می‌باشد به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

پس اگر شما نیز مایل به كسب اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ملك در فرانسه

مشخصات كشور فرانسه

در این قسمت از مقاله و قبل از اینكه به بررسی خرید ملك در فرانسه بپردازیم، ابتدا لازم است كه یك نگاه كلی به كشور فرانسه داشته باشیم.

كشور فرانسه كه ۶۵ میلیون نفر جمعیت دارد جز ۳ كشور پرجمعیت اروپا به حساب می‌آید. پایتخت این كشور پاریس است. مردم كشور فرانسه با زبان فرانسوی صحبت می‌كنند. مشهورترین بنای كشور فرانسه برج ایفل است و ناپلئون بناپارت امپراطور پیشین فرانسه،ویكتور هوگو نویسنده، زیدان فوتبالیست و لویی پاستور شیمیدان و دانشمند جز مشهورترین افراد كشور فرانسه می‌باشند.

همچنین شهرهای لیون و مارسی در كنار پاریس جز شهرهای معروف كشور فرانسه می‌باشند.

نوسانات قیمت ملك در فرانسه

قبل از اینكه نسبت به خرید ملك در فرانسه اقدام كنید ابتدا لازم است كه در مورد بازار املاك این كشور اطلاعاتی داشته باشید. سال ۲۰۰۸ یك ركود بزرگ اقتصاد جهان را درگیر كرد از همان سال تا به امروز قیمت املاك در كشور فرانسه نوسانات بسیاری داشته است.

هنوز هم ممكن است كه تحت شرایط مختلف قیمت املاك در فرانسه دچار دستخوش و تغییر شود ولی چنانچه شما تصمیم دارید كه برای تعطیلات خود و یا مهاجرت دائم به كشور فرانسه اقدام به خرید ملك در این كشوركنید.باید بگوییم كه بهترین تصمیم ممكن را گرفته‌اید.

كشور فرانسه دارای خانه‌های بسیار مناسبی در مناطق شهری و روستایی می‌باشد كه قیمت آنها طی سال‌های گذشته ثابت مانده است. همچنین سیستم بی‌نظیر درمانی، تنوع بالای املاك و سبك زندگی ساده و اجتماعی مردم فرانسه می‌تواند اقامت شما در این كشور را برای شما لذت بخش تر و راحت تر كند.

شناخت بهترین شهر ها برای خرید خانه در فرانسه

یكی از سوالات پرتكراری كه از مشاوران ما در موسسه مهاجرتی قصران گروپ پرسیده می‌شود. این است كه بهترین شهرهای فرانسه برای خرید ملك كدام شهر ها هستند؟

در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم شهرهای زیادی می‌توانند در این لیست جای بگیرند. ولی در نهایت بهترین شهر برای خرید ملك در فرانسه شهری است كه در آن ملك‌هایی متناسب با بودجه شما وجود داشته باشد. ولی به شكل كلی می‌توانیم بگوییم كه شهرهایی مانند پاریس، مارسی، لیل ، لیون استراسبورگ، نانت ،نیس، بردو و مونت پلیه جز بهترین شهرها برای خرید ملك می‌باشند.

مراحل خرید ملك در فرانسه

برای اینكه راحت‌تر بتوانید اقدام به خرید ملك در كشور فرانسه كنید حتماً نیاز است كه مراحل انجام این كار را بدانید.در اولین قدم شما باید ملك مورد نظر خود را مشخص كنید و سپس میزان سرمایه‌ای كه برای خرید آن ملك نیاز است فراهم كنید.اگر هدفتان از خرید خانه یا زمین، اقامت در فرانسه با خرید ملك است حتماً باید مبلغی را نیز برای گرفتن ویزا و سایر كارهای مربوط به مهاجرت خود و احتمالاً خانواده كنار بگذارید.

بعد از خرید ملك شما به منظور سفر به فرانسه باید ویزای تایپ D این كشور را اخذ كنید. معمولاً این ویزا یك سال اعتبار دارد.شما می‌توانید بعد از پایان یافتن اعتبار ویزای خود , آن را مجدداً تمدید كنید.با توجه به داشتن خانه در فرانسه شما می‌توانید با پیدا كردن یك كار و یا خرید یك بیزینس حتی اقامت دائم این كشور را نیز بگیرید و برای همیشه در این كشور زندگی كنید.

راه های خرید ملك در فرانسه

شما می‌توانید برای خرید ملك در فرانسه از چند راه وارد شوید، كه هریك از این راه ها می‌تواند مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه برای خرید ملك باشد.

مراحل خرید ملك در فرانسه

مشاوران املاك فرانسه

یكی از بهترین راه‌ها برای خرید ملك مراجعه به مشاوران املاك باشد.شاید این كار كمی هزینه بر باشد ولی میتواند منجر به خرید بهترین املاك توسط شما شود.توجه داشته باشید كه ممكن است این مشاوران املاكی هزینه بیشتری را برای خرید خانه از شما بگیرند. پس اگر بودجه محدودی دارید سعی كنید خودتان به دنبال خانه و یا زمین بگردید.

سایت های ملك در فرانسه

همانگونه كه در قسمت قبلی مقاله نیز به آن اشاره كردیم استفاده از مشاوران املاك می‌تواند باعث بالا رفتن هزینه خرید خانه و زمین شود، به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند كه بدون مشاوره اقدام به خرید ملك كنند اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید می‌توانید با مراجعه به وبگاه و سایت‌های فروش املاك در فرانسه خانه مد نظر خود را پیدا كرده و آن را خریداری كنید.

مشاوران املاك فرانسه

كمك گرفتن از موسسات مهاجرتی داخلی

یكی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید ملك در فرانسه و سایر كشورها مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر می‌باشد. بدون تردید موسسه مهاجرتی قصران گروپ معتبرترین موسسه برای خرید ملك در فرانسه و سایر كشور ها می باشد.

خدمات موسسه مهاجرتی قصران گروپ

این موسسه با داشتن سابقه درخشان در زمینه خرید ملك برای متقاضیان در كشورهای مختلف به شما نیز برای خرید ملك در فرانسه كمك كند.از دیگر خدمات این موسسه مهاجرتی می‌توان به ارائه اطلاعات دقیق و دادن مشاوره كامل در همه زمینه‌های مهاجرت به متقاضیان مهاجرت،انجام دادن تمام مراحل اخذ پذیرش تحصیلی و كاری، ثبت شركت،مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی  مهاجرت كاری،  مهاجرت تحصیلی به كانادا و سایر خدمات اشاره كرد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله تحت عنوان خرید ملك در فرانسه هر آنچه كه نیاز بود شما در این زمینه بدانید را در اختیار شما قرار دادیم و امیدواریم كه شما با مطالعه این مقاله اطلاعات كافی در این زمینه به دست آورده باشید.