ریپورتاژ آگهی

فرصتی بی نظیر برای سفر و گشت و گذار در تعطیلات نوروز ایران

فرصتی بی نظیر برای سفر و گشت و گذار در تعطیلات نوروز ایران

یكی از بهترین فرصت‌هایی كه برای سفر باید آن را غنیمت بشمارید، تعطیلات نوروز است. زمانی كه همه چیز برای رفتن به مقاصد مختلف مهیاست و فقط نیاز به برنامه‌ریزی دارید. پس مقصد را مشخص كنید و با خرید بلیط یا ماشین شخصی راهی شوید. از بابت اقامت در هر شهر هم خیالتان با وجود اجاره ویلا یا اقامتگاه راحت خواهد بود و می‌توانید حتی در اوج سفرها و در شلوغ‌ترین مقاصد نیز بدون دغدغه برنامه‌ریزی كنید. پس به چند مقصد پرطرفدار برای سفرهای نوروزی سری می‌زنیم تا اگر قصد سفر به آن‌ها را داشتید بتوانید به‌سادگی برای آن‌ها برنامه بچینید.

سفری تفریحی و لاكچری در جزیره كیش

اجاره خانه در كیش

در بین جزایر خلیج فارس یكی از دیدنی‌ترین آن‌ها كه مجموعه كاملی از یك مقصد جذاب سفر به‌شمار می‌رود، بدون شك جزیره كیش است. جایی كه می‌توانید برای یك سفر تفریحی با امكانات تمام و كمال برنامه‌ریزی كنید. كیش با وجود جاذبه‌های مختلف، رقیب جذابی برای مقاصد خارجی مثل استانبول و دبی است اما با این تفاوت كه هزینه كمتری دارد و در عین حال بسیار هم لاكچری است. تنوع بالای خانه و ویلا در این جزیره نیز برای اقامت دست شما را باز می‌گذارد و می‌توانید با اجاره خانه در كیش با هر بودجه‌ای این جزیره را برای سفر نوروزی انتخاب كنید.

جزیره مرجانی خلیج فارس كلكسیون كاملی از تفریحات دریایی مثل پاراسل، جت اسكی، غواصی، فلای بورد، پدل بورد، بنانا، قایق‌سواری، اسنوركلینگ و غیره را در كنار سواحل دیدنی خلیج نیلگون كه برای قدم زدن و عكاسی، شنا و آفتاب گرفتن یا تماشای غروب و طلوع مناسبند در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه‌بر این می‌توانید روی تفریحات لاكچری مثل اجاره ماشین‌های لوكس و گشت در جزیره یا موتور و دوچرخه‌سواری دور كیش یا بازدید از جاذبه‌های تاریخی مثل قلعه پرتغالی‌ها یا شهر زیرزمینی كاریز برنامه‌ریزی كنید.

البته جزیره، تنوع بالایی در رستوران و كافی‌شاپ دارد كه با منویی از غذاهای دریایی، محلی، ایرانی یا بین‌المللی از شما پذیرایی می‌كنند. برای خرید یا پاساژ گردی نیز مراكز خرید متنوع در جای جای جزیره شما را به یك خرید جانانه دعوت می‌كند. اگر با كودكان سفر می‌كنید نیز مراكز تفریحی كودكان در كلوپ‌های دریایی و همچنین پارك‌بازی‌ها گزینه مناسبی برای سرگرم كردن آن‌هاست.

جزیره كیش آنقدر دیدنی است كه اگر بارها هم به آن سفر كنید باز هم جاذبه جدیدی را برای شما رو می‌كند و در لیست بهترین و لوكس‌ترین مقاصد تفریحی ایران قرار می‌گیرد.

بازدید و سفر به پایتخت معنوی ایران

سوئیت مشهد

مشهد در بین مقاصد توریستی سهم زیادی از سفرها را به‌ویژه در ایام نوروز به خود اختصاص می‌دهد. شهری كه مهم‌ترین جاذبه معنوی را داراست و بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند كه سال نو خود را در بارگاه امام رضا (ع) تحویل كنند. به همین دلیل هم مشهد در این ایام بسیار شلوغ است اما با وجود حجم زیاد مسافران در تعطیلات نوروز برای اقامت، سوئیت مشهد حتی در روزهای اول عید یك گزینه مناسب و اقتصادی به‌شمار می‌رود كه در هر شرایطی می‌توانید به این شهر سفر كنید و از این بابت نگران پیدا نكردن محل اقامت خود نباشید.

البته مشهد شهری است كه برای گشت‌وگذار و تفریح نیز باید حساب ویژه‌ای روی آن باز كنید. جاذبه‌های تفریحی مثل پارك‌های آبی، بوستان‌های بزرگی مثل پارك ملت و پارك كوهسنگی، مناطق طبیعی اطراف شهر مانند طرقبه و شاندیز، منطقه تفریحی چالیدره با امكاناتی مثل قایق‌سواری، بانجی جامپینگ، غواصی، ماهیگیری، تله‌كابین سواری یا بازدید از موزه‌های مختلف و جاذبه‌های تاریخی مثل آرامگاه فردوسی و آرامگاه نادرشاه در كنار تنوع بالایی از مراكز تجاری برای خرید و تفریح فقط بخشی از مواردی هستند كه در سفر به مشهد می‌توانید برای آن‌ها برنامه‌ریزی كنید.

علاوه‌بر مشهد تنوع بالایی در انواع رستوران‌های ایرانی، عربی، بین‌المللی و فست‌فودها دارد كه برای تجربه غذاهای جدید هم می‌توانید روی آن‌ها حساب كنید.

سفر به شهری پر جنب و جوش و پویا با اجاره سوئیت در تهران

و اما یكی از بهترین مقاصدی كه در عید نوروز چهره متفاوتی از آن را خواهید دید، پایتخت است. شهری كه در تعطیلات، خبری از شلوغی و ترافیك یا هوای آلوده در آن نیست و بهترین زمانی‌ست كه می‌توانید برای گشت‌وگذار در جاذبه‌ها، مراكز تفریحی، موزه‌ها، كوه‌های شرق تا غرب و هزار و یك جاذبه دیگر در آنجا برنامه‌ریزی كنید. این شهر برای اقامت هم تنوع بالایی از سوئیت‌ها دارد كه بر اساس شرایط خود می‌توانید سوئیت تهران را در هر منطقه‌ای كه می‌خواهید رزرو كنید.

تهران تركیب كاملی از جاذبه‌های تفریحی، رفاهی و طبیعی دارد كه با وجود شرایط مناسب حمل‌ونقل اگر با خودروی شخصی سفر كنید به‌سادگی به همه‌جا دسترسی خواهید داشت، در غیر این‌صورت می‌توانید از سیستم حمل‌ونقل عمومی برای رفتن به جاذبه‌های مختلف استفاده كنید.

از جمله جاذبه‌های تفریحی در تهران می‌توان به كاخ موزه و موزه‌های مختلف، انواع سینما و تئاتر، پارك‌ها و بوستان‌های بزرگ، شهربازی‌ها، مراكز تجاری و تفریحی، رستوران‌ها و كافه‌ها، خیابان‌های قدیمی و خانه‌های تاریخی، شهرك‌های سینمایی، پیست‌های اسكی، دریاچه‌های مصنوعی و غیره اشاره كرد.

غرق در آرامش آب و تماشای طبیعت سرسبز با اجاره ویلا كردان

اجاره ویلا كردان

اگر دلتان می‌خواهد تعطیلات عید را در یك مقصد خلوت و پر از آرامش باشید، مناطق طبیعی و روستاهای اطراف شهرها بهترین گزینه هستند. یكی از جذاب‌ترین مناطق، با فاصله كم از تهران و آب‌وهوای خنك، باغ‌‌های میوه و طبیعت سرسبز، كردان است كه به تنوع بالای ویلاهای لوكس و استخردار با چشم‌اندازهای دیدنی و همچنین ویلاهای اقتصادی‌تر معروف است. با اجاره ویلا كردان می‌توانید تعطیلات عید را از سكوت و آرامش طبیعت لذت ببرید و سال جدید را در دل طبیعت تحویل كنید. در این، فصل‌ باغ‌های كردان با وجود درختان میوه پر از شكوفه می‌شوند كه قدم زدن در كوچه باغ‌ها با عطر تازگی طبیعت و چشم‌انداز زیبایی كه ایجاد كرده‌اند شما را محوی تماشا خواهد كرد.

یكی از مهم‌ترین مزیت‌های كردان فاصله كوتاه آن به پایتخت است كه حتی برای سفر یك یا دو روزه هم گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود. سفری كه حتی اگر كوتاه هم باشد با وجود این همه زیبایی جان تازه‌ای به شما می‌بخشد.

در پایان اینكه سفر به مقاصد مختلف در عید نوروز می‌تواند شروع سال را برای شما دلنشین‌تر كند. به‌ویژه اگر پای دغدغه همیشگی برای مسافرت رفتن یعنی رزرو محل اقامت در میان نباشد و بتوانید در هر شهری كه می‌خواهید سوئیت، ویلا یا اقامتگاه موردنظرتان را اجاره كنید.