ریپورتاژ آگهی

بهترین موسسه آموزشی گردشگری كجاست؟

هرساله دورههای جامع آموزشی گردشگری توسط موسسات مجاز و معتبر زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و و گردشگری برگزار میشود. هدف از اجرای این دوره ها، پرورش افراد علاقمند به حوزه گردشگری و ارتقای اطلاعات آنان در این زمینه است. دوره جهانگردی و ایرانگردی، طبیعت گردی، هتلداری و ... از جمله دورههایی هستند كه توسط موسسات مختلف در این زمینه برگزار میگردند. چنانچه شما نیز به شغل راهنمای تور علاقمندید، ارتباطات اجتماعی قوی دارید و عاشق سفر هستید، میتوانید خود را شخص مناسبی برای فعالیت در این حوزه بدانید.

موسسه آوای طبیعت گلستان

بهترین موسسات آموزشی گردشگری كدام اند؟

قبل از شركت در دوره‌ها ممكن است این سوال برای شما پیش بیاید كه كدام موسسه در این زمینه بهترین است؟ ما در ادامه ۵ موسسه معتبر آموزشی گردشگری را به شما معرفی می‌كنیم. با بررسی هر یك می‌توانید انتخاب مناسبی برای ثبت نام و شركت در دوره‌ها داشته باشید.

موسسه طبیعت

یكی از باقدمت‌ترین موسسات آموزشی گردشگری در ایران، موسسه طبیعت است كه در سال ۱۳۷۶ توسط زنده یاد محمد علی اینانلو تاسیس شد. این موسسه اولین قدم خود را با انتشار ماهنامه طبیعت در این زمینه برداشت كه هدف آن، ترویج فرهنگ طبیعت گردی بود. اولین راهنمایان طبیعت گردی موسسه آموزشی طبیعت، در تیرماه سال ۱۳۸۱ برگزار شد.

این موسسه تا به امروز دوره‌های مختلف كوتاه مدت و بلند مدت را از جمله دوره‌های راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، كارگاه تولید محتوا، كارگاه‌های بقا در طبیعت و… را برگزار می‌كند. جهت ثبت نام در دوره‌های موسسه طبیعت می‌توانید از طریق شماره تماس ۲۸-۰۲۱۸۸۱۰۳۹۲۷ با كارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش كوچه ۲۹، جنب داروخانه یوسف آباد، پلاك ۲۶۷، طبقه ۲، واحد ۶

موسسه آوای طبیعت گلستان

بهترین موسسه آموزشی گردشگری كجاست؟

یكی دیگر از بهترین و معتبرترین موسسات آموزشی گردشگری، موسسه آوای طبیعت گلستان است كه در ۸ سال سابقه حرفه‌ای خود تلاش كرده، به مدیران و كاركنان بخش‌های مختلف تاسیسات گردشگری كمك كند كسب و كار خود را رشد دهند و حضور فعال‌تری در این زمینه داشته باشند. این موسسه با برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری حرفه ای، نقش مهمی در ارائه نیروهای متخصص و آموزش دیده به این حوزه داشته است.

آوای طبیعت گلستان تمامی دوره‌های تورلیدری خود را زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور، به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌كند. دوره تورلیدری، طبیعت گردی، ایرانگردی و جهانگردی، هواپیمایی بند الف و مدیر فنی بند ب از جمله دوره‌هایی هستند كه توسط آوای طبیعت گلستان با بهترین قیمت و كیفیت برگزار می‌گردند. شایان ذكر است كه شرایط پرداخت اقساطی هزینه دوره ها نیز فراهم شده است.

شما می‌توانید برای ثبت نام در دوره‌های گردشگری این موسسه با مراجعه به سایت موسسه آوای طبیعت گلستان، و یا تماس از طریق شماره تلفن ۰۹۱۱۸۷۳۸۸۱۲ اقدام نمایید. آدرس: گرگان، میدان سرخواجه، جنب بانك سپه، كوچه آذر۲۲ داخل كوچه سمت راست، اولین درب، موسسه آوای طبیعت گلستان.

موسسه ارسباران                                                                                                                                                                   

موسسه آموزشی ارسباران یكی از مجری‌های دوره‌های آموزشی با مدرك رسمی سازمان میراث فرهنگی بوده كه در مهر ماه سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. این موسسه دوره‌های خود را در زمان‌های مختلف برگزاری می‌كند و تمامی افراد می‌توانند بدون محدودیت زمانی در همه دوره‌ها شركت كنند.

یكی از ویژگی‌های مثبت این موسسه، برگزاری كلاس‌ها و سفرها با تعداد نفرات محدود است تا استاندارد‌های مدنظر رعایت شود و كیفیت آموزشی در شرایط ایده آل باقی بماند. هزینه شركت در دوره‌های موسسه ارسباران بسیار مناسب بوده كه در كنار كیفیت بالا، شرایط مطلوبی را برای شركت كننده فراهم می‌كند. شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۰۰۵۵ نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، ۲۰ متر بالاتر از میدان ولیعصر، سمت راست، كوچه ملایی، پلاك ۱۸، طبقه همكف.

موسسه آتالند

این موسسه از سال ۸۴ دوره‌های خود را در زمینه‌های گردشگری و هتلداری برگزار می‌كند و جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری ایران دارد و همچنان با قدرت مشغول خدمت‌رسانی به علاقمندان در این حوزه است. موسسه آتالند فعالیت خود را ابتدا از پارك علم و فناوری دانشگاه تهران در زمینه طراحی سیستم‌های آنلاین گردشگری شروع نمود و در ادامه به صورت تخصصی به حوزه گردشگری وارد شد. این موسسه معتبر دوره‌های مختلفی نظیر راهنمایان تور، هتلداری، مدیریت غذا و نوشیدنی، كافی شاپ، آشپزی، مدیریت تاسیسات گردشگری و… را به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌كند. شماره تماس: ۹۱۰۱۴۱۳۵-۰۲۱ نشانی: تهران، تجریش، انتهای شریعتی، كوچ رفعت.

موسسه بهار



موسسه بهار                                                                                                                                        

موسسه گردشگری بهار در سال ۱۳۸۴ با اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت خود را در این زمینه به صورت تخصصی آغاز نمود. این موسسه با دانشگاه‌های خارجی، داخلی و مراكز صنعتی و تجاری همكاری دارد و در طی ۱۸ سال فعالیت خود، بیش از ۱۸۰ دوره مدیریت MBA را به صورت كاملا حرفه‌ای و با موفقیت برگزار كرده است.

 

موسسه بهار برای اولین بار و از سال ۱۳۸۹، اقدام به برگزاری دوره‌های MBA In Tourism و DBA In Tourism در ایران نموده است. این مجموعه با برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری، هتلداری و گردشگری سلامت، به دنبال پرورش نیروی انسانی متخصص و بین المللی برای حضور موثر در عرصه‌ی مدیریت گردشگری كشور است. شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۴۰۰۵۸ آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، دانشكده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی، ساختمان فردوسی، دپارتمان گردشگری و هتلداری بهار.

جمع‌بندی

چنانچه به حوزه گردشگری بسیار علاقمندید، می‌توانید با ثبت نام در موسسه مدنظر خود، گذراندن دوره‌های مربوطه و قبولی در امتحانات داخلی موسسه و آزمون جامع، مدرك خود را دریافت كرده و به طور رسمی فعالیت خود را شروع كنید. ما در این مقاله معتبرترین موسسات فعال در این زمینه را به شما معرفی كردیم. امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.