ریپورتاژ آگهی

تفریحاتی كه در گرجستان باید تجربه كرد

تفریحاتی كه در گرجستان باید تجربه كرد

تفریحاتی كه در گرجستان باید تجربه كرد

گرجستان فاصله زیادی با كشور ما ندارند به همین دلیل بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر این كشور را انتخاب می‌كنند. تور گرجستان جزو تورهای خارجی ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آید بنابراین آژانس‌های گردشگری زیادی تورهای مختلفی به این كشور برگزار می‌كنند.

همچنین هتل‌های خوب، جاذبه‌های دیدنی متنوع و آب‌وهوای مناسب در فصل بهار و تابستان به محبوبیت تور گرجستان كمك زیادی كرده است. اگر قصد رزرو تور گرجستان را دارید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. ما در ادامه درباره بهترین تفریحات گرجستان اطلاعات بیش‌تری در اختیارتان می‌گذاریم.

چشمه‌های آب گرم

در كشور گرجستان چشمه‌های آبگرم زیادی وجود دارد. اگر با رزرو تور گرجستان به تفلیس سفر كردید حتما به حمام گوگردی گولو سری بزنید. این حمام آب گرم یكی از بهترین مكان‌های تفریحی در تفلیس به‌حساب می‌آید.

آب گرم چشمه‌های طبیعی برای افرادی كه دچار آرتروز، درد مفاصل و بیماری‌های پوستی هستند بسیار مفید است. آب داخل حمام گولو نیز از چشمه‌های آبگرم طبیعی تأمین می‌شود؛ بنابراین استحمام در آن جنبه درمانی نیز دارد. بسیاری از مسافران در طول سفرشان به تفلیس به این حمام می‌روند و تنی به آب می‌زنند.

تله‌كابین سواری

رزرو تور گرجستان در فصل پاییز هم می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. شهر تفلیس در این فصل بسیار تماشایی است. درختانی با برگ‌های زرد و نارنجی جلوه خیابان‌های این شهر را چند برابر می‌كنند. اگر در پاییز به تفلیس رفتید؛ تله‌كابین سواری را در پارك‌های این كشور امتحان كنید.

تماشای طبیعت زیبای این شهر در پاییز می‌تواند به خاطره جذابی از سفرتان به تفلیس تبدیل شود. یكی از بهترین مسیرهای تله‌كابین سواری در تفلیس مسیر قلعه ناریكالا است. تله‌كابین شما را از بوستان پایین قلعه به قلعه ناریكالا می‌برد. در طول مسیر مناظر زیبای جنگل‌های اطراف شهر شما را شگفت‌زده خواهد كرد. همچنین به شما پیشنهاد می‌كنیم كه حتما دوربین عكاسی‌تان را با خود همراه داشته باشید زیرا در این مسیر می‌توانید عكس‌های زیبایی از فراز شهر تفلیس ثبت كنید.

 بالن‌سواری

بالن‌سواری

بالن‌سواری یكی دیگر از جذاب‌ترین تفریحاتی است كه می‌توانید آن را در گرجستان تجربه كنید. بالن‌سواری در برنامه برخی از تورهای تفلیس نیز وجود دارد. برای بالن‌سواری باید بلیط بخرید. در ضمن ظرفیت هر بالن حداكثر 24 نفر است. البته بالن‌های كوچك دو نفره هم وجود دارند. اگر اهل خطر هستید و از ارتفاع نمی‌ترسید؛ بالن‌سواری را امتحان كنید. تماشای تفلیس از ارتفاع تجربه جذابی خواهد بود.

بازدید از باغ‌وحش تفلیس

تماشای حیوانات در باغ‌وحش تجربه هیجان‌انگیزی برای همه افراد به‌خصوص كودكان محسوب می‌شود باغ‌وحش تنها مكان ایمنی است كه شما می‌توانید همراه با اعضای خانواده حیوانات مختلف را نزدیك تماشا كنید. در این باغ‌وحش حیوانات مختلفی زندگی می‌كنند. فیل، كرگدن، انواع خزندگان مانند مارهای سمی و پرندگان رنگارنگ از جمله حیوانات ساكن این باغ‌وحش بزرگ و دیدنی هستند.

همچنین در باغ‌وحش تفلیس، بخش‌های مختلفی مانند فضای آموزشی برای كودكان و رستوران و كافه نیز وجود دارد. قدمت باغ‌وحش تفلیس به بیش از 100سال پیش بازمی‌گردد. بااین‌حال باغ‌وحش كنونی حاصل بازسازی‌هایی است كه در سال 2015 انجام شد. بسیاری از حیوانات در این باغ‌وحش به‌صورت آزادانه تردد می‌كنند و شما می‌توانید از فاصله‌های تعیین‌شده آن‌ها را تماشا كنید.

تفریحات آبی هیجان‌انگیز

شما با رزرو تور گرجستان در فصل تابستان می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیز آبی را هم تجربه كنید. بسیاری از گردشگرانی كه دنبال تفریحات هیجان‌انگیز و متفاوت در این شهر می‌گردند؛ به پارك‌های آبی تفلیس هم سری می‌زنند.

پاراسیلینگ، قایق‌سواری و... جزو تفریحات آبی محبوب در میان گردشگران به‌حساب می‌آیند. اگر با فرزندان خردسال خود به تفلیس سفر می‌كنید؛ در طول سفرتان بازدید از یورو پارك را از دست ندهید. یورو پارك یك پارك آبی مهیج و سرگرم‌كننده است كه در ‌آن تفریحات مختلفی برای همه سنین وجود دارد.

طبیعت‌گردی

كشور گرجستان در منطقه‌ای كوهستانی و حاصل‌خیز قرار گرفته است. مراتع و دشت‌های سرسبز، دریاچه‌های وسیع و جنگل‌هایی با درختان سر به فلك كشیده فقط بخش كوچكی از جاذبه‌های طبیعی این كشور محسوب می‌شوند.

طبیعت‌گردی در گرجستانی می‌تواند بسیار جذاب باشد. با‌این‌حال سفر در دل طبیعت این كشور بدون راهنما كار عاقلانه‌ای نیست. یكی از مناطق تماشایی كه ما بازدید از‌ آن را به شما پیشنهاد می‌كنیم، دریاچه‌های  Abudelauriاست. این دریاچه‌ها كه به دریاچه‌های سه رنگ شهرت دارند، در نزدیكی روستایی به نام روشكا قرار گرفته‌اند. برای بازدید از این دریاچه‌ها باید یك روز كامل را پیاده‌روی كنید. گردشگرانی كه به این دریاچه‌ها می‌روند، شب را در روستاهای اطراف می‌مانند و صبح روز بعد به شهر بازمی‌گردند.