ریپورتاژ آگهی

آیا می‌توان با پول كم به اروپا سفر كرد؟

اگر شما هم رویای سفر به كشورهای اروپایی را در سر دارید، اما به دلیل هزینه‌های بالا از سفر منصرف شده‌اید، باید بگوییم كه ما برنامه متفاوتی برای شما داریم! سفر به كشورهای اروپایی خوش آب و هوا، آن هم در فصل تابستان دیگر رویا نیست. شما می‌توانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه، تابستان امسال خود و خانواده‌تان را به یك سفر اقتصادی در قاره اروپا دعوت كنید.

آیا می‌توان با پول كم به اروپا سفر كرد؟

اگر شما هم رویای سفر به كشورهای اروپایی را در سر دارید، اما به دلیل هزینه‌های بالا از سفر منصرف شده‌اید، باید بگوییم كه ما برنامه متفاوتی برای شما داریم! سفر به كشورهای اروپایی خوش آب و هوا، آن هم در فصل تابستان دیگر رویا نیست. شما می‌توانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه، تابستان امسال خود و خانواده‌تان را به یك سفر اقتصادی در قاره اروپا دعوت كنید. اگر هیجان زده شده‌اید و دوست دارید زودتر از اطلاعات اروپایی ارزان قیمت باخبر شوید، می‌توانید به صفحه قیمت تور اروپا بروید و یك تور متناسب با بودجه خودتان انتخاب كنید.

چگونه سفری ارزان به اروپا داشته باشیم؟

جالب است بدانید كه نوع ایرلاین یكی از مهم‌ترین عواملی است كه می‌تواند هزینه‌های سفر به اروپا را كاهش دهد. البته شما باید اول ارزان‌ترین مقاصد برای سفر به اروپا را پیدا كنید و سپس ببینید كه كدام ایرلاین‌ها به مقصد موردنظر شما می‌روند. به‌عنوان‌مثال، همیشه قیمت ایرلاین‌های تركی (تركیش ایرلاینز) برای سفر به اروپا ارزان‌تر از ایرلاین‌های قطری و اماراتی است؛ پس شما قبل از تصمیم‌گیری برای سفر و رزرو تور، باید قیمت ایرلاین‌های مختلف را با هم مقایسه كنید.

كاهش هزینه‌ها با برنامه‌ریزی دقیق برای زمان سفر به اروپا

آیا می‌دانید چه زمانی می‌توانید بهترین تورها را با ارزان‌ترین قیمت برای سفر به كشورهای اروپایی رزرو كنید؟ معمولا رویدادهای تفریحی و فرهنگی در اروپا در فصل تابستان و در ماه‌های تیر و شهریور بیشتر برگزار می‌شوند. در نتیجه مردم برای شركت در فستیوال‌ها و استفاده از آب و هوای خوب در این زمان به اروپا سفر می‌كنند. بنابراین قیمت تور اروپا در این ماه‌ها افزایش چشمگیری خواهد داشت. اما در مردادماه رویداد خاصی در اروپا برگزار نمی‌شود و بهترین زمان برای سفر ارزان به كشورهای اروپایی است.

رزرو تور تركیبی اروپا؛ یك تیر و چند نشان

یكی دیگر از كارهایی كه می‌توانید انجام دهید، این است كه در تابستان تورهای تركیبی اروپا را رزرو كنید و با یك تیر چند نشان بزنید. تورهای تركیبی شامل سفر به چند كشور اروپایی در تابستان هستند و شما می‌توانید با هزینه‌ای كمتر، از چند كشور اروپایی بازدید كنید.

چگونه سفری ارزان به اروپا داشته باشیم؟

ارزان‌ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان

تا اینجا به شما گفتیم كه چگونه می‌توانید هزینه‌های سفر به اروپا را كاهش دهید، اما یكی از مهم‌ترین نكاتی كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه كشوری را انتخاب كنید كه كم‌هزینه‌تر هستند. هزینه غذا، رفت ‌و آمد و تفریح‌ها می‌توانند در مجموع هزینه سفر شما تاثیر داشته باشند. در ادامه چند مقصد زیبا، رویایی و درعین‌حال ارزان‌قیمت در اروپا را به شما معرفی می‌كنیم كه تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سفر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

آلگاروه؛ شهر غارها در پرتغال

 منطقه آلگاروه در جنوب پایتخت پرتغال یعنی شهر لیسبون قرار دارد و یك شهر تقریبا ساحلی با شنزارهای فراوان و تفریحات دریایی است. این شهر به‌عنوان دومین منطقه ارزان ‌قیمت تفریحی در بین پرتغالی‌ها شناخته می‌شود. آلگاروه بسیار آفتاب‌گیر است. اما غارهای زیادی دارد كه می‌توانید زیر آنها به استراحت بپردازید و از نسیم خنك در كنار ساحل لذت ببرید. غار بناگیل و غار فیل از مشهورترین غارهای این منطقه هستند و زیبایی مسحوركننده‌ای دارند.

 هزینه خورد و خوراك و رفت ‌و آمد در این منطقه هم بسیار مقرون به صرفه هستند. البته بهتر است برای رفت ‌و آمد از اوبر و اتوبوس استفاده كنید تا هزینه‌هایتان كمتر شوند.

سانی بیچ بلغارستان؛ منطقه‌ای با شب‌های روشن

ساحل آفتابی یا سانی بیچ یكی از مناطق آفتاب‌گیر در بلغارستان كه به كلوپ‌های شبانه معروف است. این منطقه همیشه در بین سه مقصد ارزان در اروپا برای سفر و تفریح شناخته می‌شود. سفرهای دریایی با كاتاماران (نوعی قایق دوبدنه)، حمام‌های گلی، كارتینگ و جت اسكی از بهترین تفریحات تابستانی در این منطقه هستند.

سارایوو در بوسنی؛ شهری جنگلی و پر درخت

سارایوو در دره‌ای زیر كوه‌های پوشیده از درخت قرار گرفته و پایتخت بوسنی و هرزگوین است. طبق اعلام صرافی یوروچنج، این شهر یكی از اقتصادی‌ترین مقاصد تفریحی در جهان در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود. تفریحات شبانه، بازارهای پر جنب ‌و جوش و... در این شهر برای گشت‌وگذار بسیار عالی هستند. هزینه هر شب اقامت در این شهر هم چیزی حدود ۱۱۲ پوند در می‌آید كه واقعا شگفت‌انگیز است.

باسیلیكاتا؛ شهری با صحنه‌های سینمایی در ایتالیا

باسیلیكاتا كوهستان‌های زیبا دارد و هم سواحل آن دیدنی هستند. یكی از هیجان‌انگیزترین زیپ‌لاین‌های جهان در این شهر راه‌اندازی شده كه می‌توانید با سرعت حدود ۷۵ مایل بر ساعت (۱۲۰ كیلومتر بر ساعت) با آن بین زمین و آسمان پرواز كنید.

قبل از سفر به باسیلیكاتا و دیدن منطقه ماترا كه جیمزباند در فیلم زمانی برای مردن نیست(No Time to Die) در آنجا تحت تعقیب قرار گرفت، به صفحه تور ایتالیا تابستان مراجعه كنید و قیمت تورها را ببینید.

كاستا دل سول؛ منطقه‌ای با تفریحات ارزان یا رایگان در اسپانیا

سواحل كاستا دل سول یكی از مناطق بسیار زیبای اسپانیا برای گردشگران است كه در منطقه آندولوس قرار گرفته و جنوب اسپانیا را تحت سلطه خود دارد. این منطقه آن‌قدر زیباست كه پیاده‌روی در سواحل آن می‌تواند برای شما كافی باشد.

تفریحات دیگری هم در این منطقه در دسترس هستند. مثلا بازدید از كاخ آلكازابا (Alcazaba) در این منطقه در برخی روزها و ساعات رایگان است و خیلی راحت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن بازدید كنید و عكس‌های رویایی بگیرید.

كاستا دل سول؛ منطقه‌ای با تفریحات ارزان یا رایگان در اسپانیا

برای اطلاعات بیشتر به كارشناسان مراجعه كنید

در اینجا سعی كردیم تا ارزان‌ترین و بهترین مقاصد تفریحی تابستانی در اروپا را به شما معرفی كنیم. اگر به مشاوره قبل از سفر نیاز دارید پیشنهاد ما دریافت مشاوره از كارشناسان آژانس گردشگری نهال گشت است. برای دریافت مشاوره با شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ تماس بگیرید. همچنین قیمت تورهای اروپا نهال گشت را می‌توانید در وبسایت nahalgasht.com ببینید.