ریپورتاژ آگهی

زیپ لاین چیست؟ بررسی سرمایه گذاری در حوزه ساخت زیپ لاین

زیپ لاین چیست؟ بررسی سرمایه گذاری در حوزه ساخت زیپ لاین

در حال حاضر اغلب جوانان و نوجوانان به تفریحات هیجانی علاقه بسیار زیادی دارند. به همین تفریحاتی همانند زیپ لاین مورد توجه قشر جوان و نوجوان قرار گرفته است. اگر شما بتوانید یك سرمایه‌گذاری در این حوزه داشته باشید، سود بسیار زیادی به دست خواهید آورد. گروه پدیده زاگرس به عنوان طراح و سازنده زیپ لاین قرار است در این مطلب در مورد سرمایه ‌گذاری در حوزه ساخت زیپ لاین نكاتی را در اختیار شما قرار دهد. اگر اندوخته‌ای دارید و می‌خواهید در این مسیر وارد سرمایه‌گذاری شوید، پیشنهاد ما این است حتماً این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

 طراح و سازنده زیپ لاین

زیپ لاین چیست؟

با یك جستجو در اینترنت، می‌توانید ویدیو‌هایی را درمورد زیپ لاین دریافت نمایید تا متوجه شوید این تفریح چه اندازه هیجانی است. این ورزش براساس یك سیم بوكسل یا طناب، قرقره و تسمه‌های مخصوص اجرا می‌شود. تسمه‌ها بین دو نقطه وصل می‌شوند و زمانی كه شما به سیم بكسل آویزان شدید، می‌توانید فاصله بین دو نقطه را بر روی این تسمه‌ها در ارتفاع سپری كنید. بهترین مكان برای نصب زیپ لاین، فاصله بین دو كوه ست كه یك دره بزرگ را پوشش می‌دهد و یا مناطق جنگلی است كه با فاصله بسیار زیاد می‌توان زیپ لاین را بر روی درختان عبور داد. البته در برخی از كشور‌ها در مناطق جنگلی بر روی سطح رودخانه‌ها، طراحی مسیر برای نصب زیپ لاین انجام می‌دهند و شما وقتی در حال عبور هستید، می‌توانید از یك طبیعت بكر و زیبا لذت ببرید.

هزینه راه ‌اندازی زیپ لاین چقدر می‌شود؟

قطعاً یكی از موضوعات بسیار مهم برای همه كسانی كه قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت زیپ لاین را دارند این است كه باید چه مبلغی را برای این منظور كنار بگذارند. به همین دلیل پدیده زاگرس به عنوان اولین و برترین طراح و سازنده زیپ لاین و همچنین پل معلق در كشور، در این قسمت از مطلب قرار است به طور كامل برای شما توضیح دهد كه برای سرمایه‌گذاری در این زمینه باید چه مبلغی را به عنوان سرمایه اولیه تحت عنوان هزینه ساخت زیپ لاین در اختیار داشته باشید:

خرید یا اجاره زمین

در ابتدا باید به فكر خرید زمین باشید. منطقه‌ای كه قرار است زیپ لاین در آنجا نصب شود، باید در حوزه اختیارات شما قرار داشته باشد. بنابراین لازم است جهت خرید و یا اجاره زمین با ارگان‌های مربوطه مذاكراتی داشته باشید.
در اغلب موارد مزایده برگزار می‌شود و هر یك از سرمایه‌گذاران كه مبلغ بیشتری را برای خرید یا اجاره زمین پیشنهاد داد، می‌تواند برای سرمایه‌گذاری در حوزه زیپ لاین در این منطقه مشغول شود. قطعاً شما باید بهترین توپوگرافی را انتخاب كنید تا هم ایمنی بالایی داشته باشد و هم از نظر جذابیت طبیعی، بتوانید افراد بیشتری را جذب كنید.

 پدیده زاگرس

خرید تجهیزات و مصالح

در مرحله دوم باید به فكر خرید تجهیزات اولیه و اجرای اقدامات ایمنی باشید. برای خرید این تجهیزات باید به سراغ فروشگاه‌ها و نمایندگی‌هایی بروید كه تجهیزات مربوط به زیپ لاین را با كیفیت بالا به صورت ضمانت شده ارائه می‌كنند. حتی پیشنهاد ما این است كه از گروه‌هایی همانند پدیده زاگرس كمك بگیرید كه طراح و سازنده زیپ لاین هستند. در این صورت حتی نصب زیپ لاین نیز توسط چنین گروه‌هایی انجام خواهد شد. مسلماً هر چه مسیر زیپ لاین طولانی‌تر باشد، شما باید هزینه بیشتری را برای نصب زیپ لاین بپردازید. ولی در عوض بازدیدكنندگان بیشتری را جذب خود خواهید كرد و در مدت زمان كوتاهی تمام سرمایه شما با سود برمی‌گردد.
ارتفاع زیپ لاین را نیز در نظر بگیرید. اگر قرار است زیپ لاین را در ارتفاع بسیار بالا نصب كنید، به دلیل اینكه به مصالح و تجهیزات بیشتری نیاز است و نصب آن با سختی بیشتری مواجه می‌شود، باید هزینه ساخت زیپ لاین بیشتری را بپردازید.

دریافت مجوز

هزینه‌های مربوط به بازرسی، صدور مجوز و بیمه را نیز در فراموش نكنید چون به هر حال باید بخشی از سرمایه خود را به اجرای مقررات و الزامات مجوز اختصاص دهید.

نرخ ارز

متأسفانه باید این واقعیت را بپذیریم كه نوسانات نرخ ارز بر روی سرمایه‌گذاری در حوزه زیپ لاین نیز تأثیر می‌گذارد چون قیمت مصالح و تجهیزات مربوط به راه‌اندازی زیپ لاین افزایش پیدا می‌كند.

طراحی 4 فصل

پیشنهاد ما این است كه زیپ لاین را به گونه‌ای طراحی كنید كه با تغییرات فصل سازگاری داشته باشد. در این صورت در طول ۴ فصل می‌توانید گردشگران خود را داشته باشید. البته چنین طراحی مستلزم صرف هزینه بیشتر نیز خواهد بود.

برای سرمایه‌گذاری در حوزه زیپ لاین چكار كنیم؟

بهترین كار این است كه یك گروه حرفه‌ای تحت عنوان طراح و سازنده زیپ لاین را در كنار خود داشته باشید. به سراغ گروه‌هایی بروید كه به صورت حرفه‌ای و با سابقه درخشان در زمینه ساخت زیپ لاین و پل معلق فعالیت می‌كنند چون این گروه‌ها به شما كمك می‌كنند مراحل اداری را به صورت كاملاً قانونی پیش ببرید، مجوز‌های لازم را دریافت كنید و سپس برای ساخت زیپ لاین، اقدام نمایید. گروه‌های طراح و سازنده زیپ لاین تمامی این مراحل را برای شما انجام خواهند داد. در واقع شما فقط سرمایه‌گذار در این زمینه هستید و تمام مسئولیت كار از خرید یا اجاره زمین تا راه‌اندازی زیپ لاین را به چنین گروه‌های مهندسی می‌سپارید و مطمئن خواهید بود كه تمامی مراحل، كاملاً قانونی و ساخت، كاملاً استاندارد انجام می‌شود. چون شما به عنوان یك سرمایه‌گذار در حوزه ساخت زیپ لاین نمی‌دانید كه از ابتدا باید به چه صورت عمل كنید تا هیچ مشكلی در جریان این سرمایه‌گذاری برای شما به وجود نیاید. بنابراین نیاز دارید افراد باسابقه كه به صورت تخصصی در این زمینه كار می‌كنند، در كنار شما حضور داشته باشند.

كلام آخر

اگر بخواهیم گروه طراح و سازنده زیپ لاین و همچنین طراح و سازنده پل معلق با مجموعه‌ای از افراد متخصص و سابقه درخشان را به شما پیشنهاد كنیم، باید به سراغ پدیده زاگرس بروید. در صورتی كه تمایل دارید در حوزه زیپ لاین سرمایه‌گذاری كنید، همین اكنون با پدیده زاگرس تماس بگیرید؛ در جلسه مشاوره شركت كنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. می‌توانید صفر تا صد كار را به پدیده زاگرس بسپارید و در انتها یك سرمایه‌گذاری كاملاً ‌ایده‌آل و بدون مشكل قانونی داشته باشید.

برچسب ها : پدیده زاگرس,زیپ لاین,پل معلق,طراح و سازنده زیپ لاین,طراح و سازنده پل معلق,هزینه ساخت زیپ لاین,هزینه ساخت پل معلق