ریپورتاژ آگهی

عكاسی از باران پاییزی در شمال

سفر به شمال كشور در هر فصل و هر ماهی كه باشد، لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است. فضایی بسیار جذاب كه در هر فصل از سال چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش می‌گذارد و زیبایی منحصر به فردی دارد.

عكاسی از باران پاییزی در شمال

سفر به شمال كشور در هر فصل و هر ماهی كه باشد، لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است. فضایی بسیار جذاب كه در هر فصل از سال چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش می‌گذارد و زیبایی منحصر به فردی دارد. در این میان اگر روزهای پاییزی را برای سفر به شمال ایران انتخاب كرده باشید، پشیمان نخواهید شد. در این روزها، بارش باران حرف اول را می‌زند و همین مسئله نیز موجب می‌شود كه شمال ایران و مناطقی مانند رامسر جذاب‌تر از همیشه باشد. بنابراین اگر شما هم دوست دارید تصاویری بی‌نظیر از طبیعت زیبا ثبت كنید، پیشنهاد می‌شود كه به شمال ایران و مناطقی مانند رامسر سفر كنید و با رزرو ویلا رامسر خودتان را برای ثبت تصاویری بی‌نظیر از شمال آماده كنید. شمال در فصل پاییز با رنگ‌های پاییزی آمیخته شده و منظره‌ای بسیار زیبا دارد. اگر دوست دارید كمی بیشتر با جاذبه‌های شمال ایران در روزهای بارانی پاییز اشنا شوید، پیشنهاد می‌كنم كه تا پایان این صفحه همراه من بمانید.

پاییز بارانی شمال و جاده‌های زیبا و آرام

نمی‌توان انكار كرد كه در روزهای نوروزی و تابستانی، منطقه شمال ایران بسیار شلوغ است. در این موقع از سال رزرو یك ویلا كاری سخت است و همیشه با جاده‌های شلوغ روبه‌رو هستیم. اما در روزهای پاییزی افراد بسیار كمتری قصد سفر به شمال ایران و مناطقی مانند رامسر دارند. به همین دلیل رزرو ویلا رامسر بسیار راحت است و با هزینه‌های بسیار كمتری می‌توان سفر كرد. علاوه بر آن بزرگ‌ترین مزیت سفر در پاییز، آرام بودن جاده‌های بین شهری در شمال كشور است. همه ما به‌خوبی می‌دانیم كه در فصل تابستان جاده‌ها، شلوغ و پرحادثه هستند و حجم عظیمی از مردم در جاده‌های شمال ایران حضور دارند كه موجب می‌شود تصادفات و اتفاقات ناگوار زیادی در پی داشته باشد. اما در پاییز حجم مسافرت‌ها كم‌ شده و جاده‌های آرام در انتظار شما هستند.

آب‌وهوای بی‌نظیر و جذاب شمال

یكی دیگر از مواردی كه جذابیت سفر پاییزی به شمال ایران را بیشتر می‌كند، آب‌وهوای خنك شمال در روزهای بارانی پاییز است. در پاییز آب‌وهوای مرطوب و خنك حرف اول را می‌زند و بارش‌های زیادی صورت می‌گیرد و به همین دلیل فضای رویایی در داخل و اطراف شهرهای شمالی ایجاد می‌شود. بنابراین اگر شما هم دوست دارید هوای ابری و بارانی شمال را در پاییز تجربه كنید و رانندگی یا قدم زدن زیر باران‌های دلپذیر شمال یا عكاسی در آن را دوست دارید، بهتر است چمدان‌ها را برای سفر پاییزی به شمال ببندید.

طبیعت بكر و رنگارنگ در پاییز بارانی

شمال در فصل پاییز چیزی شبیه به یك پالت رنگ نقاشی است كه شكوه و زیبایی خداوند را به نمایش می‌گذارد. در این فصل رنگ‌های سبز، نارنجی، قرمز و زرد درختان در یك نگاه دیده می‌شوند و با یك نقاشی خیره‌كننده روبه‌رو هستید كه گویی پایان ندارد. بنابراین اگر دوست دارید این منظره جذاب و رویایی را مشاهده كنید، مسافرت به شمال در پاییز را فراموش نكنید. از طرف دیگر فقط رنگ‌های متنوع درختان زیبایی شمال در روزهای پاییزی نیستند؛ بلكه تمام آن‌ها با رنگ آبی دریا و هوای ابری و پاییزی تركیب شده تا مجموعه كاملی از زیبایی و طراوت را در سفر تجربه كنید.

پاییز بارانی شمال و جاده‌های زیبا و آرام

البته در كنار تمام این زیبایی‌ها بهتر است موقع بستن چمدان برای سفر به شمال پاییزی، لباس‌های گرم را فراموش نكنید. در این روزها هوای شمال ایران سرد است و حتی درصورتی‌كه بخواهید به دریا و ساحل بروید با دریایی طوفانی و هوای همیشه ابری روبه‌رو شوید. تلاطم دریا در تمام طول سال و حتی تابستان ممكن اس رخ دهد؛ اما در فصل پاییز بسیار بیشتر است و به دلیل بارش‌های زیاد این احتمال وجود دارد كه در تمام طول سفر دریا متلاطم و طوفانی باشد. به همین دلیل در این روزها بهتر است فكر شنا كردن در دریا را فراموش كنید؛ زیرا همراه با خطرات بسیار زیادی است.

نكته مهم دیگر این است كهجاذبه‌های گردشگری بسیار در پاییز بسته هستند و در روزهای طوفانی اجازه سوار شدن به تله‌كابین ندارید. اما با تمام این معایب، بازهم سفر پاییزی به شمال جذاب است به‌خصوص اگر قصد شما از سفر عكاسی از زیبایی‌ها و مناظر جذاب جاده‌ها و آسمان شمال ایران باشد. در ادامه برخی از جاذبه‌های عكاسی در پاییز بارانی شمال را باهم بررسی می‌كنیم.

عكاسی از جاده اسالم به خلخال

اگر تمام دلیل شما از سفر پاییزی به شمال ایران این باشد كه به جاده اسلام به خلخال بروید و عكس‌های زیبا بگیرید، كافی است. این جاده منحصر به فرد و خاص، گوشه‌ای دنج و زیبا است و به‌صورت پیچ در پیچ و با درختان انبوه مشاهده می‌شود. اطراف این جاده پوشیده از جنگل‌های خیره‌كننده‌ای است كه در روزهای پاییزی رنگ‌های متفاوت را به نمایش می‌گذارد و بسیار زیبا است.

عكاسی از جاده اسالم به خلخال

جنگل ابر

یكی دیگر از زیباترین مناطق شمال ایران در روزهای پاییزی، جنگل ابر است كه همانند نامش پوشیده از مه و ابر است. حتی با حضور در این منطقه شاید تصور كنید كه در میان ابرها قدم می‌زنید. البته درختان تنومند و سرسبزی نیز در آن وجود دارند كه زیبایی جنگل ابر را دوچندان كرده و جاده مربوط به این جنگل نیز به‌صورت پیچ در پیچ است و هرچه بیشتر به‌سمت بالا بروید، بر تعداد و حجم ابرها افزوده می‌شود. درنهایت اینكه زیبایی شمال ایران در پاییز پایانی ندارد. بنابراین اگر شما هم سفرهای جذاب و متفاوت را دوست دارید، بهتر است چمدان‌ها ببندید و برای ثبت تصاویری خاص و بی‌نظیر از مناطق شمالی ایران سفر كنید.

برچسب ها : رزرو ویلا رامسر