ریپورتاژ آگهی

لوكس ترین هتل های كیش با قیمت ارزان

لوكس ترین هتل های كیش با قیمت ارزان

لوكس ترین هتل های كیش با قیمت ارزان

كیش از زیباترین جزایر جنوبی كشور است كه خیال سفر به آن و استفاده از امكانات بی‌نظیرش، هر مسافری را به وجد می‌آورد. اقامت در لوكس ترین هتل های كیش سفر هیجان‌انگیز شما به این جزیره رویایی را شیرین‌تر می‌كند و كیفیت سفرتان را افزایش می‌دهد؛ بنابراین اگر می‌خواهید سر كیسه را شل كنید و چند روزی را در هتل های لاكچری كیش سپری كنید، تا پایان همراه ما باشید.

اقامت در بهترین هتل های كیش و لوكس ترین هتل ها فرصتی به شما می‌دهد تا سر صبر به بازدید جاهای دیدنی كیش بروید و پس از گشت‌وگذار در جزیره در مكانی امن و راحت استراحت كنید. این هتل‌ها امكانات پیشرفته متعددی دارند و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند. اگر می‌خواهید روزهای خوش سفرتان را در مكانی آرام و دلنشین سپری كنید و از نظر امكانات رفاهی، كمبودی احساس نكنید، هتل های لوكس كیش بهترین گزینه برایتان هستند.

هتل داریوش كیش

هتل داریوش كیش در سال 1382 در زمینی به مساحت 12 هكتار بازگشایی شد. ساختمان این هتل توسط بهترین معماران ایرانی و با الهام از بنای تاریخی تخت جمشید طراحی و ساخته شده است و شبیه آن را در كمتر جایی می‌توان دید.

هتل داریوش یكی از لوكس‌ترین هتل های 5 ستاره كیش در نزدیكی میدانی به همین نام است. ساختمان باشكوه این هتل، 182 اتاق، سوئیت و كابانا دارد كه چشم‌انداز برخی از آن‌ها رو به دریا و برخی دیگر رو به باغ است.

هتل داریوش كیش امكانات بی‌نظیری دارد و ضمن فراهم كردن امكانات رفاهی، امكانات تفریحی خوبی را نیز برای سرگرمی مهمانان تدارك دیده است. رستوران‌های لوكس و لاكچری، استخر روباز، بوفه صبحانه كامل و رایگان، خدمات ماساژ و سالن بیلیارد تنها گوشه كوچكی از امكانات این هتل بزرگ است.

لوكیشن: كیش، میدان داریوش

هتل ترنج كیش

هنگام رزرو هتل كیش، یكی از هتل‌هایی كه بی‌شك توجه شما را به خود جلب می‌كند، هتل ترنج كیش است. این هتل 5 ستاره نخستین هتل دریایی در خاورمیانه است كه واحدهای آن روی آب‌های خلیج فارس بنا شده‌اند.

هتل لاكچری ترنج یكی از لوكس ترین هتل های كیش در ابتدای جاده جهان است. این هتل دارای دو فاز دریایی و ساحلی است كه فاز اول آن در سال 1394 افتتاح شده و دیگری نیز در دست احداث است.

هتل ترنج كیش از 100 سوئیت به هم پیوسته تشكیل شده كه متراژ آن‌ها 40، 60 یا 120 متر است. این سوئیت‌ها امكانات مناسبی دارند و اقامتی متفاوت را در یكی از بهترین نقاط جزیره به شما هدیه می‌دهند. جالب است بدانید كه در بخشی از كف این واحدها، شیشه‌ای تعبیه شده كه از آن می‌توان به تماشای رقص ماهیان و عبور آب دریا نشست.

واحدهای هتل ترنج توسط یك اسكله چوبی به هم وصل شده‌اند كه شكل نهایی آن‌ها از بالا به طرح بته‌جقه شباهت دارد. با رزرو این هتل شما تماشای طلوع و غروب خورشید را از دست نمی‌دهید و می‌توانید هر لحظه از حضور در نزدیكی دریای مواج خلیج فارس لذت ببرید.

لوكیشن: كیش، میدان جاسك، ابتدای جاده جهان

هتل مارینا پارك كیش

هتل مارینا پارك كیش

هتل مارینا پارك یكی از گرانترین هتل های كیش واقع در نوار سیاحتی شرقی جزیره است. این هتل 5 ستاره در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده و موقعیت مكانی عالی و چشم‌اندازی زیبا رو به پارك و ساحل تماشایی مرجان دارد.

هتل مارینا پارك كیش طراحی منحصربه‌فردی دارد و ساختمان آن با انواع گل و گیاهان طبیعی، تزیین شده است. سرسبزی گیاهان تزیینی و تركیب آن با آب‌نماهای زیبا و ساختمان باشكوه هتل تصاویری چشم‌نواز ایجاد كرده كه از حضور در هتل سیر نمی‌شوید.

هتل مارینا پارك كیش 190 واحد اقامتی مجهز دارد و از امكانات مدرن و پیشرفته‌ای برای پذیرایی از مهمانان بهره می‌گیرد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است كه در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی و ساحلی را تجربه كنید.

لوكیشن: كیش، نوار سیاحتی شرقی، جنب برج‌های دو قلو

هتل شایان كیش

وقتی بحث لوكس ترین هتل های كیش به میان می‌آید، یكی دیگر از هتل‌هایی كه باید به سراغش رفت، هتل شایان كیش است. این هتل یكی از قدیمی‌ترین و گرانترین هتل های كیش است كه آغاز فعالیت آن به سال 1354 برمی‌گردد.

هتل 5 ستاره شایان كیش در طول فعالیت خود بارها بازسازی شده كه آخرین نوبت آن در سال 1398 انجام شده است. این هتل ساحلی عضوی از گروه هتل‌های پارس است كه ساختمانی شش طبقه با 192 اتاق و سوئیت لوكس دارد.

هتل شایان در دسته هتل های لاكچری كیش قرار دارد كه با ارائه امكانات و خدمات امروزی و پیشرفته‌اش توانسته رضایت مهمانان را جلب كند. این هتل واحدهای اقامتی متنوعی دارد كه هر كدام به زیبایی چیدمان شده‌اند و فضایی راحت و دلچسب برای استراحت و اقامت دارند. از امكانات هتل شایان می‌توان به رستوران‌های شیك، مجموعه آبی، سالن ورزشی، خدمات ماساژ، اجاره خودرو، روم سرویس و اینترنت رایگان اشاره كرد.

لوكیشن: كیش، میدان ساحل، جنب اسكله قدیم

هتل آریا كیش

هتل آریا كیش

مگر می‌شود صحبت از لوكس ترین هتل های كیش باشد و اسمی از هتل آریا نیاورد؟ هتل آریا كیش هتلی نوساز واقع در میدان هور است كه در سال 1402 به بهره‌برداری رسیده است.

این هتل 5 ستاره كه به آن لقب نخستین هتل سبز را نیز داده‌اند، طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و دارای ساختمانی 20 طبقه با 254 واحد اقامتی است. طراحی هتل آریا تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است و ساختمان آن با الهام از برج آزادی بنا شده است.

هتل آریا كیش هر آنچه از اقامتی لاكچری در كیش انتظار دارید را برایتان فراهم می‌كند و با امكاناتی مدرن در فضایی شیك از شما پذیرایی می‌كند. از امكانات این هتل 5 ستاره می‌توان به ترانسفر استقبال، سالن بدنسازی، رستوران و كافه، تراس عمومی، پاركینگ و اینترنت رایگان اشاره كرد.

لوكیشن: كیش، خیابان جهان، میدان هور

هتل پالاس كیش

یكی دیگر از هتل های لوكس كیش، هتل پالاس است كه در زمستان 1400 فعالیت خود را آغاز كرد. این هتل مجلل در چند قدمی دریا واقع شده و اقامت در آن امكانی به شما می‌دهد تا هرگاه هوس كردید به ساحل بروید و روی ماسه‌های نرم ساحل خلیج فارس قدم بزنید.

هتل 5 ستاره پالاس كیش دارای ساختمانی 15 طبقه است كه 233 واحد اقامتی را در خود جای داده است. این هتل نوساز امكاناتی نو و پیشرفته دارد و میزبانی شایسته برای لحظات گرانبهای شما در جزیره كیش محسوب می‌شود.

تنوع واحدهای هتل پالاس، موقعیت مكانی عالی، امكانات متعدد و خدمات‌دهی مناسب سبب شده كه این هتل امتیاز بالایی را از مهمانان خود دریافت كند. استخر روباز، رستوران و كافه‌های لوكس با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، ترانسفر استقبال، اینترنت، بوفه صبحانه رایگان و پاركینگ تنها بخشی از امكانات این هتل 5 ستاره است.

لوكیشن: كیش، حدفاصل میدان سیری و میدان داریوش

هتل امیركبیر كیش

هتل امیركبیر كیش هتلی زیبا و مجلل در خیابان شهریار و نزدیكی ساحل است كه ساختمان آن با الهام از معماری دوران صفویه طراحی شده است. این هتل 5 ستاره جزو لوكس ترین هتل های كیش است كه ضمن ارائه امكانات كامل، دسترسی خوبی نیز به جاذبه‌های گردشگری جزیره دارد.

اگرچه هتل امیركبیر كیش ظاهری سنتی دارد، اما افتتاح آن به سال‌های اخیر برمی‌گردد. جای‌جای این هتل نوساز با گچ‌كاری‌های ظریف، نقش‌های زیبا و منبت‌كاری‌های ظریف تزیین شده كه تماشای آن‌ها قطعا برایتان جالب خواهد بود.

هتل امیركبیر كیش به واسطه همین معماری زیبا و سنتی توانسته در مدتی كمی توجه مهمانان را به خود جلب كند و مسافران زیادی را به سوی خود بكشاند. سالن بدنسازی، استخر، ترانسفر استقبال، اینترنت، رستوران و كافی‌شاپ با دیزاین شیك و مدرن برخی از امكانات هتل امیركبیر كیش به شمار می‌روند.

لوكیشن: كیش، بلوار میرمهنا، روبه‌روی شمس تبریزی

هتل شایگان كیش

هتل شایگان كیش

هتل شایگان كیش یكی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره در نوار سیاحتی جزیره مرجانی است. این هتل در سال 1382 در زمینی به وسعت 15 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده و دارای ساختمانی 4 طبقه با 134 اتاق و سوئیت مجلل است.

واحدهای هتل شایگان همگی به سبك مدرن چیدمان شده‌اند و فضای داخلی آرامش‌بخش و دنجی دارند. این واحدها از امكانات رفاهی كاملی برخوردارند و تنوع بالایی نیز دارند. انتخاب نوع و اندازه اتاق‌های این مجموعه به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد.

هتل شایگان یكی از لوكس ترین هتل های كیش در نزدیكی اماكن دیدنی جزیره و مراكز تجاری است. این هتل در نزدیكی بازارهای زیتون، پردیس 1 و 2، مركز تجاری پانیذ و رویامال قرار گرفته و دسترسی آسانی به ساحل و اسكله تفریحی كیش دارد.

از مزایای اقامت در هتل شایگان كیش می‌توان به موقعیت جغرافیایی مناسب، امكانات تمام‌عیار هتل، فضای دنج و صمیمی هتل و اتاق‌ها و عملكرد حرفه‌ای پرسنل اشاره كرد. كلوپ سلامتی، سالن‌های تشریفات و همایش، غرفه و فروشگاه، عكاسخانه و خدمات ماساژ و اسپا برخی از امكانات این هتل لاكچری است.

لوكیشن: كیش، ابتدای بلوار رودكی

هتل پانوراما كیش

هتل پانوراما كیش در سال 1398 با زیربنای تقریبی 30 هزار متر مربع در مركز جزیره افتتاح شده است. این هتل لاكچری 267 واحد اقامتی دارد كه در طبقات دوم تا سیزدهم هتل پراكنده شده‌اند و امكانات رفاهی كاملی دارند. برخی از امكانات هتل پانوراما كیش را در ادامه آورده‌ایم.

  • رستوران‌ها و كافی‌شاپ لوكس
  • مجموعه آبی و ورزشی
  • خدمات ماساژ
  • اینترنت نامحدود رایگان
  • ترانسفر رفت رایگان
  • شارژ آب و چای
  • مینی بار
  • پكیج‌های ویژه گردشگری و تفریحی

هتل پانوراما یكی از لوكس ترین هتل های كیش است كه ساختمانی زیبا و مجلل دارد. این هتل باشكوه ضمن داشتن ظاهری زیبا، طراحی داخلی مدرنی نیز دارد كه به محض ورود نظر مهمانان را به خود جلب می‌كند.

لوكیشن: كیش، بلوار رودكی، روبه‌روی برج دیپلمات

هتل آرامیس پلاس كیش

هتل آرامیس پالاس یكی از هتل‌های 5 ستاره كیش در میدان پردیس است كه در 1399 به بهره‌برداری رسید. این هتل طراحی مدرن و زیبایی دارد و دارای ساختمانی 14 طبقه با 171 واحد اقامتی است.

واحدهای هتل آرامیس پلاس كیش شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته و چهار تخته كانكت و سوئیت‌های یك خوابه می‌شوند. این واحدها با امكانات مدرن و امروزی پر شده‌اند و فضایی راحت و دلنشین دارند. نزدیكی به مراكز خرید و مكان‌های دیدنی كیش، فضای آرامش‌بخش هتل، اتاق‌های مدرن و مجهز، امكانات نو و پیشرفته و رفتار حرفه‌ای پرسنل برخی از مزایای هتل آرامیس پلاس كیش است.

لوكیشن: كیش، میدان پردیس

هتل كوروش كیش

هتل كوروش كیش

هتل كوروش كیش هتلی لاكچری و مدرن در میدان پردیس است كه فعالیت خود را در بهار سال 1397 آغاز كرده است. این هتل 5 ستاره ساختمانی مجلل دارد و دارای 16 طبقه و 198 اتاق و سوئیت لوكس است.

این هتل دسترسی خوبی به دریا و جاهای دیدنی كیش دارد و از اتاق‌های آن می‌توان نمایی خیال‌انگیز از دریا را تماشا كرد. امكانات لاكچری، اتاق‌های تمیز و دلباز و پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل كوروش كیش است.

لوكیشن: كیش، میدان پردیس

هتل صدف كیش

هتل 4 ستاره صدف كیش یكی از زیباترین هتل‌های جزیره است كه درهای آن از اواسط دهه 70 هجری شمسی به روی مهمانان باز است. این هتل ساختمانی سفید رنگ و مجلل دارد كه 55 واحد اقامتی را در خود جای داده است.

هتل صدف كیش دارای امكانات خوب، رستوران‌هایی باكیفیت و واحدهایی مجهز است كه با رعایت نكات بهداشتی توانسته به خوبی رضایت مهمانان را جلب كند. این هتل موقعیت مكانی بسیار خوبی نیز دارد و در نزدیكی مراكز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری كیش قرار گرفته است.

لوكیشن: كیش، میدان امیركبیر

هتل لیلیوم كیش

هتل لیلیوم كیش یكی از هتل‌های مجلل و نوساز جزیره است كه ضلع شرقی ساختمان آن مشرف به دریا و ضلع غربی‌اش مشرف به پارك بزرگ شهر است. این هتل 4 ستاره در پاییز سال 1397 به بهره‌برداری رسیده و دارای ساختمانی 8 طبقه با 154 واحد اقامتی است.

از امكانات هتل لیلیوم می‌توان به سالن بدنسازی، سالن كنفرانس، فروشگاه و غرفه، ترانسفر استقبال و اینترنت و پاركینگ اشاره كرد. این هتل لوكس به نسبت امكاناتش، قیمت نسبتا خوبی دارد و اقامتی دلچسب را در یكی از بهترین نقاط جزیره برایتان به ارمغان می‌آورد.

لوكیشن: كیش، میدان پردیس، بلوار رودكی

اقامتی به یاد ماندنی در هتل های لاكچری كیش

اقامتی به یاد ماندنی در هتل های لاكچری كیش

كیش جزیره‌ای زیبا با جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوان است. اقامت در لوكس ترین هتل های كیش فرصتی به شما می‌دهد تا بتوانید حسابی در این جزیره دوست‌داشتنی ماجراجویی كنید و سپس در مكانی آرام و مجهز به استراحت بپردازید. هتل های لوكس كیش توقع شما را از اقامتی راحت و خاطره‌انگیز برآورده می‌سازند و با ارائه امكانات و خدمات كافی نمی‌گذارند شما كم‌وكسری احساس كنید.