ریپورتاژ آگهی

سرمایه گذاری با خرید ملك در دبی

یكی از مهمترین عوامل تعیین‌كننده قیمت ملك در دبی مكان و محله آن است. آپارتمان‌هایی كه در مناطق مركزی این شهر قرار دارند، به دلیل دسترسی آسان و سریع به امكانات، دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر نقاط دبی هستند.

در دنیای امروز كه بسیاری از افراد به دنبال بهترین و كم‌ریسك‌ترین روش سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف هستند، افراد هوشمند در خرید ملك سرمایه‌گذاری می‌كنند. البته خرید ملك در هر منطقه‌ای كار هوشمندانه‌ای نیست؛ به همین دلیل انتخاب یك منطقه مناسب در این زمینه اهمیت بسیاری دارد. یكی از برترین نقاط جهان برای خرید ملك، شهر دبی است كه امكان یك سرمایه‌گذاری سودآور را برای افراد فراهم می‌كند. علاوه بر این، خرید ملك در دبی این امكان را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌كند تا برای اخذ اقامت موقت امارات نیز اقدام كنید؛ بنابراین می‌توانید در كنار بهره‌مندی از مزایای یك سرمایه‌گذاری مطلوب، از زندگی در یك منطقه بی‌نظیر نیز بهره‌مند شوید. درصورتی‌كه شما نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در شهر دبی هستید و می‌خواهید در این منطقه زندگی كنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 خرید ملك در دبی

قیمت ملك در دبی

بدون‌شك، یكی از مهمترین دغدغه سرمایه‌گذاران برای خرید آپارتمان در دبی، اطلاع از قیمت‌ها است. در این رابطه باید بگوییم، در حال حاضر قیمت ملك در دبی براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود كه در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  1. مكان ملك

یكی از مهمترین عوامل تعیین‌كننده قیمت ملك در دبی، مكان و محله آن است. آپارتمان‌هایی كه در مناطق مركزی این شهر قرار دارند، به دلیل دسترسی آسان و سریع به امكانات، دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر نقاط دبی هستند. با این وجود، هر محله دبی دارای ویژگی‌ها و امكانات خاص خودش است.

به‌طوركلی در زمان انتخاب محل خود برای خرید ملك در دبی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اعتبار و شهرت محله
  • دسترسی به سیستم حمل‌ونقل
  • نزدیكی به مراكز خرید و مدارس
  • وجود فضای سبز كافی در نزدیكی منزل

 خرید ملك در دبی

  1. چشم‌انداز ملك

یكی‌دیگر از عوامل اثرگذار بر قیمت ملك، چشم‌انداز آن است. به عنوان مثال، خانه‌ای كه دارای چشم انداز دریای خلیج فارس است، قیمت بالاتری به نسبت سایر خانه‌ها دارد. البته بسیاری از افراد برای برخورداری از این چشم‌انداز زیبا حاضر به پرداخت مبالغ بالایی برای خرید ملك در دبی هستند.

  1. متراژ خانه

متراژ خانه نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌كند. درصورتی‌كه سرمایه زیادی در اختیار ندارید، خرید سوئیت‌های جمع‌وجور بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

 

  1. سازنده معتبر و كیفیت متریال به كار رفته

 

آپارتمان‌های مدرن با زیرساخت‌های عالی، گران‌تر از خانه‌های معمولی هستند. درصورتی‌كه ملك مورد نظر شما از تجهیزاتی همانند لوازم خانگی، سیستم‌های هوشمند و غیره برخوردار باشد، باید مبلغی را برای خرید آن پرداخت نمایید. همچنین افرادی كه سرمایه هنگفتی ندارند، می‌توانند آپارتمان‌هایی با حداقل كیفیت را خریداری كنند.

 

  1. نوع مجتمع مسكونی

در دبی انواع مختلفی از مجتمع‌های مسكونی وجود دارند كه با توجه به میزان سرمایه شما قابل خریداری هستند. این املاك امكاناتی بیش از یك آپارتمان معمولی را به افراد ارائه می‌دهند. به عبارتی، هر چه امكانات اضافی یك مجتمع مسكونی بالاتر باشد، قیمت ملك نیز افزایش می‌یابد.

  1. وضعیت بازار

وضعیت بازار املاك نیز بر قیمت املاك دبی اثرگذار است. قیمت املاك می‌توانند زمان افزایش تقاضا برای خرید ملك در دبی افزایش یابند و در زمان ركود اقتصادی كاهش پیدا كنند. بنابراین، برای تصمیم‌گیری صحیح، بهتر است با مشاوران و كارشناسان سون سنچری در ارتباط باشید.

  1. فوریت فروش ملك

در برخی از مواقع امكان خرید آپارتمان در دبی با تخفیف‌های زیاد به وجود می‌آید. در این صورت یك فرصت سرمایه‌گذاری عالی برای شما فراهم می‌شود.

  1. پتانسیل كسب درآمد با اجاره

اگر قصد شما از خرید ملك در دبی، اجاره دادن آن است، باید به پتانسیل درآمد اجاره‌ای ملك مورد نظرتان توجه كنید. به عنوان مثال، مناطق محبوب و املاك توسعه‌یافته امكان كسب درآمد بیشتری را از طریق اجاره برای شما فراهم می‌كنند.

  1. المان‌های اقتصادی

بازار املاك دبی با كاركرد اقتصادی آن در بازار سرمایه ارتباط نزدیكی دارد. عواملی همانند نرخ اشتغال، رشد تولید ناخالص كشور و ثبات كلی اقتصادی تاثیر زیادی در تعیین ارزش ملك خواهند داشت. از سوی دیگر، در دوره‌های رشد اقتصادی، میزان تقاضا برای خرید ملك در دبی افزایش پیدا می‌كند؛ درنتیجه قیمت املاك نیز افزایش می‌یابد.

  1. سیاست‌های دولتی

سیاست‌های دولتی نقش مهمی را در بازار املاك ایفا می‌كنند؛ بنابراین هر تغییری در پویایی بازار منجر به تغییر قیمت ملك در دبی می‌شود.

 املاك سون سنچری

مدارك مورد نیاز برای خرید آپارتمان در دبی

مدارك اولیه ضروری برای خرید مسكن در دبی به دو دسته تقسیم می‌شوند كه دسته اول شامل مدارك لازم برای ورود به این كشور است. دسته دوم نیز مدارك مربوط برای دریافت سند ملك می‌باشد. سایر مدارك لازم نیز عبارتند از:

  • سه قطعه عكس پاسپورتی
  • توافق‌نامه امضا شده بین خریدار و مالك
  • اصل و كپی پاسپورت

مزایای خرید آپارتمان در دبی بیشتر است یا استانبول؟

از آنجایی كه سرمایه‌گذاران ایرانی به دنبال كسب بهترین موقعیت با خرید ملك هستند، اغلب بین انتخاب دو شهر دبی و استانبول تردید دارند. درحالی‌كه خرید ملك در استانبول مزایای اندكی را پیش روی سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، اما خرید ملك در دبی همراه با مزایای بی‌شماری است. بنابراین، اگر به دنبال فرصتی بی‌نظیر برای افزایش سرمایه خود هستید، خرید ملك در شهر دبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آیا با خرید ملك در امارات امكان دریافت پاسپورت آن وجود دارد؟

كشور امارات به هیچ یك از مهاجران خود پاسپورت نمی دهد و داشتن پاسپرت این كشور تنها برای شهروندان خود كشور می باشد و مهاجران تنها می توانند اقامت 2 ساله دریافت كنند و بسته به قیمت ملك ممكن است كه این اقامت تا 10 سال گلدن ویزا شامل شود.

پروسه خرید ملك در دبی چگونه است؟

برای خرید ملك در دبی در ابتدا باید با كارشناسان املاك متخصص در این حوزه ارتباط بگیرید. املاك سون سنچری یكی از برجسته‌ترین املاك شهر دبی محسوب می‌شود كه با ارائه خدمات باكفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. خانم نغمه شیخ الاسلامی، مدیر این مجموعه با سال‌ها تلاش مستمر و ارائه ایده‌های بی‌نظیر خود موفق به ایجاد تحول در بهبود صنعت املاك دبی شده است. ازاین‌رو شما عزیزان نیز می‌توانید از طریق این مجموعه به اهداف بلندپروازانه خود دست یابید و پایه‌های یك زندگی لوكس و رویایی را در شهر دبی بنا كنید.