ریپورتاژ آگهی

معرفی بهترین هتل های مشهد 5 ستاره + قیمت

هتل‌های مشهد 5 ستاره ، دارای امكانات و خدمات لوكسی هستند. قیمت رزرو این هتل‌ها به فاكتورهای متعددی وابسته است كه در این مقاله به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. جهت آشنایی با هتل‌های پنج ستاره این شهر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب

 1- تجربه اقامتی بی‌نظیر در هتل‌های مشهد 5 ستاره
 2- معرفی هتل‌های مشهد 5 ستاره
 3- در سفر مشهد از چه مكان‌هایی دیدن كنیم؟
 4- مراكز خرید مهمی كه در مشهد واقع شده‌اند
 5- اقامت در هتل‌های 5 ستاره مشهد؛ هتل‌های استخر دار
 6- بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد
 7- اقامت در هتل‌های اقتصادی مشهد
 8- هتل‌های مشهد 5 ستاره و نكاتی كه هنگام رزرو آنها باید دقت كرد

شهر مشهد به‌دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) و مكان‌های تاریخی و طبیعی دیگر در آن، یكی از مقاصد گردشگری مهم در ایران است. هتل‌های مشهد 5 ستاره، به عنوان یكی از بهترین اقامت‌گاه‌ها در این شهر شناخته می‌شوند.

تجربه اقامتی بی‌نظیر در هتل‌های 5 ستاره مشهد

هتل‌های 5 ستاره مشهد امكانات لوكس و منحصر به‌فردی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران با منوی باز و پذیرایی‌های لوكس، اتاق‌هایی بزرگ و فضای باز و روشن، طراحی داخلی بسیار زیبا، سالن بدنسازی و استخر، تنها بخشی از خدمات قابل ارائه در این نوع هتل‌ها است. بسیاری از هتل‌های پنج ستاره مشهد، دارای سالن كنفرانس بزرگ نیز هستند و همین موضوع باعث شده این هتل‌ها برای سفرهای كاری مناسب به‌نظر برسند. به این نكته توجه كنید كه هزینه اقامت در هتل‌های مشهد 5 ستاره، كمی گران بنظر می‌رسد. اما شما زائران عزیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بوكینگ از تخفیفات ویژه‌ای كه این وب‌سایت در اختیار كاربران خود قرار می‌دهند استفاده كنید.

معرفی هتل‌های مشهد 5 ستاره

در این بخش سعی داریم بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را به شما معرفی كنیم. توجه كنید كه در وب‌سایت بوكینگ تصاویر با كیفیتی از این هتل‌ها و اتاق‌های آن وجود دارد. با استفاده از امكانات این وب‌سایت انتخابی هوشمندانه خواهید داشت. جهت آگاهی از قیمت هتل در مشهد، به وب‌سایت بوكینگ مراجعه كنید.

هتل‌های مشهد 5 ستاره؛ هتل پارس

هتل پارس یكی از بزرگترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد است كه در منطقه وكیل آباد قرار گرفته است. فاصله  این هتل تا ایستگاه مترو بسیار كوتاه است و مسافرین عزیز می‌توانند به راحتی و با استفاده از قطار شهری به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. همچنین باید گفت فاصله هتل پارس مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۱۵ كیلومتر است. كافی شاپ، سفره‌خانه سنتی، سالن آمفی تئاتر، زمین تنیس، زمین اسكواش و كورت، تنها بخشی از امكانات موجود در این هتل پنج ستاره است

رزرو آنلاین بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد

هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد یكی از هتل‌های ۵ ستاره مشهد است كه امكانات و خدمات بسیار عالی و لوكسی را برای مهمانان خود فراهم می‌كند. برخی از امكانات این هتل عبارت است از:

 1- اتاق‌های بسیار بزرگ و شیك با دكوراسیون مدرن و زیبا
 2- رستوران با منوی باز و غذاهای لذیذ و شیك
 3- استخر، سونا، جكوزی و سالن بدنسازی با تجهیزات بسیار عالی
 4- خدمات رفاهی ویژه نظیر ماساژ

 همچنین باید گفت كه هتل سارینا، دارای موقعیت مكانی بسیار عالی در شهر مشهد است و به راحتی به حرم مطهر امام رضا دسترسی دارد. هتل سارینا ارائه دهنده خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان خود است. توجه كنید كه استفاده از این امكانات مستلزم پرداخت هزینه اضافی است.

هتل درویشی یكی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد

هتل درویشی را به عنوان یكی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد می‌شناسند. موقعیت مكانی این هتل بسیار عالی است و به راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی دارد. این هتل ارائه دهنده امكاناتی ویژه به مهمانان است. تمامی مسافرانی كه تجربه اقامت در این هتل لوكس و مجلل را داشته‌اند، از خدمات و امكانات آن راضی هستند. چنانچه قصد سفر به مشهد مقدس و اقامت در یك هتل بسیار مجلل را دارید، ما به شما هتل درویشی را پیشنهاد می‌كنیم.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد دارای امكانات بسیاری مانند سالن همایش، منو بوفه، خدمات خشك‌شویی، رستوران با منوی متنوع، كافی شاپ، سرویس رایگان تا حرم مطهر، صندوق امانات و بسیاری دیگر است. همچنین این هتل دارای فضای مخصوص برای كودكان است. امكانات ورزشی این هتل بسیار كامل است و شما می‌توانید از سالن ورزشی، استخر، سونا و جكوزی هتل به صورت رایگان استفاده كنید. موقعیت مكانی هتل قصر طلایی مشهد بسیار مناسب و فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت پیاده حدود 20 دقیقه است.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یكی از لوكس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است و در بلوار احمد آباد واقع شده است. مزیت مهمی كه در مورد موقعیت مكانی هتل هما وجود دارد، دور بودن آن از محدوده ترافیكی شهر است. چنانچه اهل ورزش و وقت گذراندن در باشگاه‌های ورزشی هستید، این هتل برای اقامت شما بسیار مناسب به نظر می‌رسد. به این دلیل كه هتل هما مجهز به زمین تنیس، باشگاه بدن‌سازی، استخر، سونا و جكوزی است. همچنین باید گفت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران این هتل سرو می‌شود. هتل هما یكی از معدود هتل‌هایی است كه امكان صرف صبحانه در داخل اتاق را برای مهمانان فراهم می‌كند.

هتل هما یكی از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد

امكان رزرو تمامی هتل‌های پنج ستاره مشهد در وب‌سایت بوكینگ فراهم است. این وب‌سایت امكان بررسی نظرات مسافران قبلی هتل را برای كاربران فراهم كرده است. توجه كنید كه تنها با توجه نظر به مسافران قبلی هتل می‌توانید از كیفیت واقعی خدمات آگاه شوید. همچنین در این وب‎سایت، صدور واچر بلافاصله بعد از رزرو فراهم است.

هتل‌های مشهد 5 ستاره؛ هتل ارغوان

هتل ارغوان مشهد یكی از جذاب‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است كه در موقعیت مكانی بسیار عالی قرار دارد. مهم‌ترین نكته‌ای كه در مورد این هتل وجود دارد، نوساز بودن آن است. امكانات موجود در این هتل بسیار لوكس و مدرن هستند. اتاق‌های این هتل دارای چشم انداز بسیار زیبایی از گنبد و بارگاه امام رضا هستند و همین موضوع باعث جلب نظر بسیاری از زائرین شده است. تمامی كاركنان مشغول بكار در این هتل، به دو زبان فارسی و عربی مسلط هستند. سالن همایش بزرگ، پذیرش 24 ساعته، صبحانه و اینترنت رایگان، تنها بخشی از امكانات موجود در هتل ارغوان است. این رستوران دارای روف گاردن است و مسافران عزیز می‌توانند بعد از طی یك روز هیجان انگیز در مشهد، به استراحت در این باغ بپردازند.

امكانات هتل‌های 5 ستاره مشهد

در سفر مشهد از چه مكان‌هایی دیدن كنیم؟

بسیاری از گردشگران تنها با هدف زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌كنند. این در‌حالی است كه این شهر بزرگ مكان‌های دیدنی بسیاری دارد كه بازدید از آنها خالی از لطف نیست. هتل‌های پنج ستاره مشهد، در فاصله نزدیكی به این مكان‌های تاریخی قرار دارند. به عنوان مثال مسجد گوهرشاد یكی از جاذبه‌های تاریخی شهر مشهد است كه دارای قدمت بسیار بالایی است. توصیه می‌شود در سفر خود به مشهد حتما از باغ موزه نادری دیدن كنید. شما می‌توانید با بازدید از این موزه، ساعات خوشی را در كنار خانواده و دوستانتان سپری كنید. چنانچه به گذراندن وقت در دل طبیعت علاقمند هستید، حتما از طرقبه دیدن كنید. این شهر كوچك در نزدیكی مشهد واقع شده است و طبیعت آن برای مسافران خیره كننده است. در این منطقه رستوران‌های بسیار با كیفیتی وجود دارد.

مراكز خرید مهمی كه در مشهد واقع شده‌اند

در مشهد مراكز خرید متعددی وجود دارد كه برای خرید انواع كالاهای مختلف از جمله لباس، غذا، لوازم بهداشتی و ... مناسب هستند. برخی از مهم‌ترین مراكز خرید مشهد عبارتند از: مجتمع تجاری الماس شرق، مركز خرید آرمیتاژ، مجتمع تجاری وصال و برج تجاری آلتون

به این نكته توجه كنید كه هتل‌های 5 ستاره مشهد در نزدیكی ایستگاه مترو واقع شده‌اند. همین موضوع موجب می‌شود كه دسترسی به مراكز خرید و مكان‌های دیدنی شهر آسان باشد. نكته مهم دیگری كه حتما باید به آن دقت كنید، رزرو هتل‌ از طریق وب‌سایت‌های معتبر است. این نوع وب‌سایت‌ها امكان پرداخت امن را برای كاربران خود فراهم می‌كنند.

هتل‌های مشهد پنج ستاره و نكاتی كه هنگام رزرو آنها باید دقت كرد

هنگام رزرو هتل‌های 5 ستاره مشهد، حتما به موقعیت مكانی آنها توجه كنید. اقامت در هتلی كه در نزدیكی حرم امام رضا (ع) واقع شده‌ است دارای مزیت بسیاری است. همچنین به امكانات رفاهی هتل مورد نظر توجهی ویژه كنید. وجود امكاناتی مانند استخر، جكوزی، سونا، سالن ورزشی، رستوران و كافی شاپ در هتل، از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از هتل‌های پنج ستاره دارای باغ اختصاصی هستند كه مسافران می‌توانند اوقات خود را در آن سپری كنند. شما مسافرین محترم می‌توانید با مطالعه نظرات مسافران قبلی از نظافت و تمیزی هتل مورد نظر اطمینان حاصل كنید.

رزرو آنلاین هتل‌های مشهد 5 ستاره

برای رزرو آنلاین هتل‌های 5 ستاره مشهد، لازم است به وب‌سایت بوكینگ مراجعه كرده و در قسمت جستجو، مشخصات هتل مورد نظر خود را وارد كنید. این مشخصات شامل تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها، تعداد مسافران و غیره می‌شود. در این بخش لیستی از هتل‌های موجود با مشخصات مورد نظر نمایش داده می‌شود. در این مرحله باید با دقت امكانات و خدمات هتل‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. حال وقت آن رسیده كه یكی از هتل‌های مورد نظر را انتخاب كرده و برای رزرو آن اطلاعات خود را وارد كنید.

اقامت در هتل‌های 5 ستاره مشهد؛ هتل‌های استخر دار

برخی از هتل‌های مشهد 5 ستاره، دارای استخر، سونا، جكوزی با تجهیزات مدرن هستند كه به گردشگران اجازه می‌دهند در طول اقامت خود از این امكانات ویژه استفاده كنند. بسیاری از این هتل‌ها دارای امكانات ویژه دیگری مانند سالن بدنسازی سالن بیلیارد و تنیس نیز هستند. طراحی و دكوراسیون هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد بسیار ویژه است

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد

بهترین هتل‌های 5 ستاره، از نظر مسافران متفاوت هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از رزرو هتل‌های پنج ستاره مشهد، به سلیقه شخصی خود توجهی ویژه كنید. به عنوان مثال بسیاری از مسافران به اقامت در هتل‌های لوكس و مدرن علاقمند هستند. این در حالی است كه برخی دیگر از مسافران ترجیح می‌دهند در یك هتل سنتی اقامت داشته باشند. برای بسیاری از زائرین، نزدیكی حداكثری هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) از اهمیت بسیاری برخوردار است. با رزرو اینترنتی هتل از طریق وب‌سایت بوكینگ، می‌توانید تا حد زیادی در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی كنید. امكان رزرو آنلاین هتل در خانه یا محل كار، با استفاده از تلفن هوشمند فراهم است.

رزرو هتل 5 ستاره با استفاده از تخفیف ویژه

كاربران وب‌سایت بوكینگ می‌توانند رزرو هتل مورد نظر خود را با استفاده از تخفیف ویژه انجام دهند. یكی از قابل توجه‌ترین امكاناتی كه این وب‌سایت در اختیار كاربران قرار می‌دهد، پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته‌ است. توجه كنید كه در این وب‌سایت، صدور واچر، بلافاصله بعد از انجام رزرو شما انجام خواهد شد. شما می‌توانید با ارائه واچر به هتل مورد نظر، اتاق خود را در سریع‌ترین زمان ممكن تحویل گرفته و از خدمات هتل استفاده كنید. همچنین با دریافت واچر مطمئن خواهید شد كه رزرو شما با موفقیت ثبت شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی در هنگام ورود به هتل نیست.

اقامت در هتل‌های اقتصادی مشهد

همچنین در مشهد هتل‌های اقتصادی بسیاری وجود دارد كه هزینه اقامت در آنها بسیار مناسب است. این نوع هتل‌ها خدمات و امكانات پایه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین امنیت هتل‌های اقتصادی در حد هتل‌های 5 ستاره مشهد است. هتل پارمیدا، هتل ایران زمین، هتل هلیا، هتل جواهر شرق و هتل میامی از ‌جمله هتل‌های سه ستاره و اقتصادی مشهد هستند.

از اینكه ما را تا انتهای مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

سوالات متداول

هزینه رزرو هتل‌های مشهد 5 ستاره چقدر است؟ با توجه به ثابت نبودن قیمت‌ها، امكان اعلام قیمت هتل‌ها وجود ندارد. شما كاربران عزیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بوكینگ، از قیمت به روز اقامت در انواع هتل‌ها آگاه شوید.

راحت‌ترین راه رزرو هتل كدام است؟ رزرو آنلاین هتل از طریق وب‌سایت بوكینگ، راحت‌ترین راه رزرو هتل شناخته می‌شود.

موقعیت جغرافیایی هتل‌های پنج ستاره مشهد چگونه است؟ اكثر هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد در نزدیكی حرم مطهر امام رضا واقع شده‌اند. نزدیكی به ایستگاه مترو، ویژگی دیگر این نوع هتل‌ها محسوب می‌شود.