ریپورتاژ آگهی

پلاژآقایان در كیش، بهترین امكانات رفاهی و گردشگری

هرچند شنا كردن و استفاده از تفریحات آبی برای همه آقایان در سرتاسر جزیره بلامانع است، با این حال در چندسال گذشته سازمان گردشگری كیش بخشی از ساحل را به طور اختصاصی برای آقایان در نظر گرفته و از آن به عنوان پلاژ آقایان در كیش یاد می‌كند.

بااین حال بسیاری بر این باورند كه سفر به جزیره كیش و استفاده از امكانات آن مقرون‌به‌صرفه نخواهدبود. پس پیشنهاد می‌كنیم این بار تور كیش از تهران ارزان را با یكی از بهترین آژانس‌های مسافرتی تجربه كنید تا با حداقل میزان هزینه، بتوانید از تمامی تفریحات و امكانات رفاهی آن بهره‌مند شوید.

چگونه به پلاژ آقایان در كیش دسترسی پیدا كنیم؟

 پلاژ آقایان در كیش

پلاژ آقایان در شمال شرقی كیش در زمینی با مساحت حدود 10000 مترمربع واقع شده است. جای نگرانی نیست و شما هر زمان از سال را كه برای سفر به كیش انتخاب كرده باشید، می‌توانید از امكانات این فضا استفاده كنید. برای دسترسی به این بخش از جزیره هم نگرانی نداشته باشید، كافی است اطلاعاتی درباره رفت و آمد در كیش داشته باشید تا بتوانید با وسایل حمل و نقل عمومی به هر نقطه از جزیره می‌خواهید تردد كنید. آدرس دقیق پلاژ را به شیوه زیر یادداشت كنید:

خیابان فردوسی – انتهای بلوار هنر – پرشین گلف.

مهم نیست در چه نقطه‌ای از جزیره اقامت داشته باشید؛ تاكسی‌های درون شهری در مدت زمان 10 دقیقه شما را به پلاژ می‌رسانند.

امكانات رفاهی پلاژآقایان چیست؟

 امكانات رفاهی پلاز آقایان در كیش

علاوه بر مواردی كه گفته شد، مجموعه پلاژ آقایان تفریحات دیگری را هم برای مسافران خود در نظر گرفته كه شامل:

 1- جت اسكی
 2- اسكی روی آب
 3- پاراشوت
 4- قایق های بادبانی
 5- امكانات قایق رانی پاروئی
 6- غواصی 7- زمین والیبال ساحلی
 8- زمین فوتبال ساحلی
 9- اتاق ماساژ
 10 سالن بدنسازی و ژیمناستیك

چرا بسیاری پلاژ آقایان در كیش را انتخاب می كنند؟

سازمان گردشگری كیش در كنار اختصاص دادن پلاژی برای بانوان، بخشی از تفریحات این جزیره را هم به طور اختصاصی برای آقایان مهیا كرده است. وجود فضایی دنج و آرام این امكان را برای مسافران فراهم آورده تا لحظاتی را در كنار ساحل نیلگون خلیج فارس را فارغ از هر گونه هیاهو بگذرانند.

این بخش از ساحل دارای قسمت‌هایی مختلف با اعماق متفاوت خواهدبود كه می‌توانید متناسب با مهارت‌تان در شنا كردن، از پلاژ استفاده كنید. هرچند برای انتخاب هر قسمت از دریا و دل به دریا زدن، باید از تجربه و امكانات كافی برخوردار باشید، بااین حال بازهم تعداد زیادی غریق نجات در سرتاسر ساحل مستقر هستند تا امنیت آن را فراهم كنند.

پلاژ آقایان چقدر با پلاژ بانوان فاصله دارد؟

همانطور كه گفتیم بعد از راه‌اندازی پلاژ بانوان بود كه سازمان گردشگری تصمیم گرفت فضایی را هم درست در فاصله 10 دقیقه ای این مكان برای آقایان احداث كند. توجه داشته باشید كه در پلاژ آقایان پاركینگ اختصاصی وجود ندارد؛ به همین خاطر توصیه می‌كنیم به منظور استفاده از امكانات رفاهی بیشتر و تجربه سفری مقرون‌به‌صرفه، همراهی تور كیش از تهران را در نظر بگیرید.

چراكه این امكان برای شما فراهم می‌شود تا به همراه همسفرهای خود از محل اقامت‌تان به مكان‌های تفریحی و تاریخی جزیره بروید، بدون اینكه دغدغه وسیله‌ای برای رفت و آمد را داشته باشید. دیگر موردی كه در سفر اهمیت دارد، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی است كه بازهم سفرهای گروهی به همراه لیدرهای مجرب از این حیث برتری دارند.

در پلاژ آقایان كیش چه تفریحاتی در انتظار شماست؟

در كنار ساحل اختصاصی برای و ایجاد محیطی مختص به شنای آقایان در پلاژ كیش خدمات دیگری هم برای‌شان درنظر گرفته شده می‌توانند از آن استفاده كنند. حمامی اختصاصی با آب شیرین، سرویس‌های بهداشتی تمیز و متعدد، نمازخانه، بوفه خوراكی، وسایل بازی برای كودكان، اجاره تیوب و... از دیگر امكاناتی هستند كه برای این پلاژ در نظرگرفته شده است.

در صورتی كه به این پلاژ رفته باشید صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن و سایه‌بان‌های متعددی را می‌بینید كه می‌توانید برای مدتی آنجا از نور خورشید استفاده كنید

چه ساعتی از روز می توان از پلاژ آقایان استفاده كنیم؟

برای اینكه آقایان بتوانند از نورپردازی این فضا استفاده كنند می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 17 عصر به پلاژ آقایان بروند. اگر شانس این را داشته باشید كه زمان برگزاری مسابقات و شرایط خاص در اینجا حضور داشته باشید، خاطره خوشی را از سفر با خود به همراه می‌آورید.

رستوران های نزدیك پلاژ آقایان را بشناسید

پلاژ كیش آقایان در نزدیكی بهترین رستورانهای كیش ساخته شده كه بالاترین كیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها شامل:

 1- كافه رستوران دیاكو
 2- رستوران عمو اكبر كیش
 3- رستوران میرمهنا كیش
 4- رستوران هشتگ فودهال كیش
 5- رستوران كوه نور كیش
 6- رستوران دارچین كیش
 7- رستوران بلولند كیش
 8- رستوران مارینات كیش

نتیجه كلی اینكه...

جزیره كیش به دلیل استقبال زیاد مسافران و گردشگران در تلاش است تا برای همه سلیقه‌ها و سنین مختلف، مجموعه‌های تفریحی متنوعی را در نظر بگیرد. یكی از این مجموعه پلاژ آقایان است كه همه ساله با امكانات بی‌نظیر خود از مسافران زیادی پذایرایی می‌كند.