ریپورتاژ آگهی

بهترین هتل های تهران برای سفرهای كاری از شمال تا مركز

شهر تهران به دلیل پایتخت بودن ایران و پیشینه تاریخی و اماكن دیدنی بسیار زیادی كه دارد هنوز هم یكی از مقاصدی است كه بسیاری از مردم آن را شهری برای انجام امور ادرای و كاری میشناسند

 بهترین هتل های تهران برای سفرهای كاری از شمال تا مركز

برای سفر كار به تهران كدام هتل را رزرو كنیم؟ شهر تهران از جمله كلانشهرهای ایران به شمار می‌آید كه بسیار پر رفت و آمد است و با توجه به موقعیت اقتصادی و اداری خاصی كه دارد میزبان مسافران بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا می‌باشد كه از شهرها و یا حتی كشورهای دیگر برای انجام یك سری اموری اداری به پایتخت ایران سفر می‌كنند. بنابراین، برای اقامت چند روزه خود نیاز دارند تا در یك مكان مناسب كه امكانات رفاهی كاملی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد سكونت داشته باشند. به همین خاطر ما تصمیم گرفته‌ایم تا در این مطلب راهنمای شما باشیم و به بهترین هتل های تهران برای سفرهای كاری اشاره كنیم.

برای اینكه بتوانید در سفر كاری خود به شهر تهران، هتل مناسبی را انتخاب و رزرو كنید باید به موارد مختلفی همچون موقعیت مكانی، دسترسی به نقاط مهم شهر، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، آب و هوا، وضعیت ترافیكی و… توجه زیادی داشته باشید. با این حال بهتر آن است كه لیستی از بهترین هتل‌های تهران برای سفر كاری از شمال تا مركز شهر را همراه آدرس و امكانات برای خودتان تهیه كرده و از میان آنها هتلی كه ار هر لحاظ برایتان مناسب است را رزرو كنید.

بهترین هتل‌های تهران برای سفر كاری

شهر تهران به دلیل پایتخت بودن ایران و پیشینه تاریخی و اماكن دیدنی بسیار زیادی كه دارد هنوز هم یكی از مقاصدی است كه بسیاری  از مردم آن را شهری برای انجام امور ادرای و كاری میشناسند. این تعداد بسیار زیاد مسافرانی كه برای انجام امور اداری قصد سفر به تهران را دارند بدون شك برای اقامت خود نیازمند مكانی مناسب می‌باشند تا بتوانند با سلیقه و بودجه های متفاوت هتل یا اقامتگاه مناسبی را برای اقامت خود در شهر تهران انتخاب كنند.

بر همین اساس، در ادامه می خواهیم شما را با هتل‌ های تهران كه ارائه دهنده خدمات رفاهی متفاوت می باشند و برای سفرهای كاری گزینه‌های بسیار مناسبی هستند بیشتر آشنا كنیم.

 بهترین هتل های 5 ستاره تهران برای سفر كاری

1-    هتل اسپیناس پالاس

از جمله بهترین هتل های 5 ستاره تهران برای سفرهای كاری در شمل تهران، هتل اسپیناس پالاس است. این هتل مجلل و شیك در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شد. هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهرن دارای 400 واحد اتاق و سوئیت می‌باشد كه در 21 طبقه بنا شده است و تمامی اتاق های این هتل از امكانات رفاهی كاملی برخوردار می باشند.

هتل اسپیناس پالاس، از كلكسیون هتل‌های لوكس گروه اسپیناس است كه خدمات و امكانات اولیه را مانند: مركز خرید، انواع رستوران و فست فود، سالن ماساژ و... برای میزبانی از مسافران خود ارائه می‌دهد.

2-    هتل استقلال

یكی از شناخته شده ترین و معروفترین هتل‌های تهران برای سفرهای كاری، هتل استقلال است كه در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارك وی واقع شده است. این هتل 5 ستاره ۱۳۴۱ در دو ساختمان و برج شرقی و غربی با بیش از ۵۵۰ سوئیت مجلل و اتاق مجهز به امكانات رفاهی ساخته شده است. هتل استقلال تهران یك گزینه ایده‌آل برای افرادی است كه جهت انجام امور بازرگانی و ماموریت های مهم به تهران سفر می كنند.

در هتل 5 ستاره استقلال تهران كه یكی از بهترین هتل های تهران برای سفرهای كاری محسوب می شود خدمات قابل توجه مانند: ترانسفر فرودگاهی، ارائه خدمات VIP و CIP، سالن ویژه‌ی همایش و مراسمات، استخر و سالن‌های ورزشی و... ارائه می شود.

در ضمن این هتل مجلل فاصله بسیار نزدیكی با مكان‌های مهم شهر تهران نظیر نمایشگاه بین‌المللی، مركز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران(سالن اجلاس سران)، مركز همایش‌های صدا و سیما و… دارد.

3-    هتل پارسیان آزادی

یكی از بهترین هتل‌های تهران برای سفرهای كاری، هتل پارسیان آزادی است كه از جمله بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر تهران به شمار می‌آید. این هتل مجلل و شیك كه در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام واقع شده است دارای ۴۷۵ واحد اقامتی لوكس است كه در ۲۶ بنا گردیده است.

این هتل 5 ستاره دارای امكانات رفاهی كامل و مناسبی همچون: رستوران‌های ایرانی و فرنگی و فست فود و كافی‌شاپ‌های بسیار باكیفیت، خشكشویی، آرایشگاه، مركز تجاری، پاركینگ و... می باشد.

همچنین دسترسی آسان و راحتی هم به نمایشگاه بین المللی، مركز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران اسلامی و مجموعه تاریخی سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال و پارك ژوراسیك تهران دارد.

4-    هتل هما

از دیگر هتل‌های تهران كه برای سفر كاری گزینه بسیار مناسبی است، هتل 5 ستاره هما است كه در منطقه خوش آب و هوای ونك واقع شده است. این هتل 5 ستاره در سال ۱۳۵۲ افتتاح و برای ارتقاء خدمات در تیر ماه سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. 

هتل هما تهران دارای 177 باب اتاق و سوئیت مدرن می‌باشد كه در 16 طبقه ساخته شده اند. این هتل مجلل و شیك به خاطر موقعیت مكانی بسیار خوب و عالی كه دارد به مراكز فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی تهران  دسترسی آسان و راحتی دارد و شما با اقامت در این هتل به راحتی در كمترین زمان ممكن می توانید به این مراكز دسترسی پیدا كنید.

علاوه بر اینها، هتل 5 ستاره هما كه از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر تهران به شمار می آید ارائه دهنده خدمات رفاهی مناسب همچون: رستوران‌های باكیفیت، استخر، سونا، جكوزی و سالن بدنسازی نیز می باشد.

 بهترین هتل های 4 ستاره تهران برای سفر كاری

5-    هتل سیمرغ تهران

بعد از هتل‌های 5 ستاره تهران كه برای سفرهای كار معرفی كردیم در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران برای سفرهای كاری از نظر مسافران اشاره كرده و آنها را نیز به شما معرفی كنیم.

اولین هتل 4 ستاره تهران كه از نظر مسافران بهترین هتل برای سفرهای كاری به تهران نیز معرفی شده است، هتل سیمرغ تهران است كه در منطقه خیابان ولیعصر، نرسیده به پارك ساعی واقع شده است. این هتل 4 ستاره در سال ۱۳۷۹ در زمینی به مساحت حدودا ۴۸۰۰ مترمربع افتتاح شد و دارای ۹۳ باب واحد اقامتی لوكس با امكانات رفاهی مناسب می‌باشد. 

هتل چهارستاره سیمرغ تهران ارائه دهنده اتاق جلسات و سالن كنفرانس، همچنین رستوران هایی است كه برای  برگزاری جلسات نیمه‌رسمی مناسب می باشند.

6-    هتل ایبیس

از دیگر هتل های 4 ستاره تهران كه برای سفرهای كاری بسیار مناسب می باشد هتل ایبس است كه نام جدید آن هتل رمیس می باشد. این هتل 4 ستاره در واقع جزء اولین هتل‌های فرودگاهی ایران به شمار می‌آید زیرا در نزدیكی فرودگاه امام خمینی تهران و زیر نظر گروه هتل‌های اكور فرانسه فعالیت می‌كند.

هتل 4 ستاره ایبیس تهران انواع خدمات رفاهی منطبق با استانداردهای جهانی در اتاق‌هایی كه برای آسایش مسافران خود فراهم كرده است ارائه می دهد. اكثریت اتاق‌های این هتل مجهز به میز كاری، صندوق امانات و كانال‌های ماهواره‌ای می باشند.  در این هتل می توانید از امكانات بسیاری مانند: كافی‌شاپ، رستوران، ترانسفر فرودگاهی هتل ایبیس، باشگاه بدن‌سازی و مجموعه آبی نیز بهره‌مند شوید.

7-    هتل بزرگ ۲ تهران

یكی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره تهران برای سفرهای كاری، هتل بزرگ 2 تهران است كه در خیابان نجات الهی در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نمود. مجموعه این هتل دارای ۷۷ باب اتاق لوكس مجهز به تمامی امكانات رفاهی است كه در ۸ طبقه اقامتی بنا شده است.

موقعیت مكانی بسیار خوب و عالی كه این هتل 4 ستاره دارد دسترسی مسافران خود را به میدان ولیعصر و نقاط مختلف شهر، مراكز تجاری و اداری، پارك لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش بسیار آسان و راحت كرده است.

این هتل در حقیقت شعبه دوم هتل بزرگ تهران است كه قسمت‌های مناسبی برای برگزاری جلسات كاری به مسافران خود اختصاص داده است و محیط آرامی را برای آنها فراهم كرده است.

حرف پایانی

برای اینكه بتوانید در سفر كاری خود به تهران، بهترین هتل را رزرو كنید باید معیارها و موارد مختلف بسیاری مانند: موقعیت مكانی هتل، خدماتی كه ارائه می دهد، دسترسی هتل به سایر مكان های شهر تهران و.... را در نظر داشته باشید و با توجه به بودجه و سلیقه خود بتوانید بهترین هتل را برای اقامت رزرو كنید. در این مطلب ما سعی كردیم تا چند مورد از بهترین هتل های 5 ستاره تهران و هتل های 4 ستاره تهران برای سفرهای كاری را از نظر مسافران به شما معرفی كنیم تا در سفر كاری خود به شهر تهران راحتر بتوانید هتل مورد نظرتان را انتخاب كنید.

منبع: پلازا