ریپورتاژ آگهی

مهاجرت پزشكان به انگلستان

انگلستان شرایط خوبی را برای پذیرش پزشكان در نظر گرفته است و موجب شده تا پزشكان زیادی به این كشور مهاجرت نمایند. درآمد پزشكان در انگلستان جزء بیشترین درآمد ها می باشد و در نتیجه زندگی خوبی خواهند داشت.

انگلستان شرایط خوبی را برای پذیرش پزشكان در نظر گرفته است و موجب شده تا پزشكان زیادی به این كشور مهاجرت نمایند. درآمد پزشكان در انگلستان جزء بیشترین درآمد ها می باشد و در نتیجه زندگی خوبی خواهند داشت. برای مهاجرت پزشكان به انگلستان نیاز است كه آگاهی نسبت به مواردی همچون مدرك زبان، سابقه كاری، مدرك پزشكی و... داشته باشید. در صورتی كه فرد متقاضی مهاجرت به انگلیس، مدرك خود را در كشور دیگری به غیر از انگلستان دریافت كرده باشد، باید مدركش را در این كشور معادل سازی نماید تا وزارت بهداشت این كشور آن را تایید نماید. بنابراین آزمون ها و مراحلی برای معادل سازی مدرك وجود دارد كه باید سپری شود. همچنین دوره ای برای كارآموزی برای پزشكان در این كشور در نظر گرفته شده است تا بتوانند بر كار خود مسلط شوند.

 مهاجرت پزشكان به انگلستان

مدارك لازم برای مهاجرت پزشكان به انگلستان

برای مهاجرت پزشكان به انگلستان نیاز به مداركی است كه بتوان در این كشور به عنوان پزشك شروع به فعالیت نمود. امروزه پزشكان برای بهره مندی از شرایط بهتر به كشور های دیگر از جمله انگلیس مهاجرت می نمایند. برای مهاجرت پزشكان به انگلستان باید مداركی را داشته باشید تا بتوانید در این كشور به كار كردن بپردازید. در ادامه مدارك لازم برای مهاجرت پزشكان به انگلستان را نام می بریم:

 1- پرداخت هزینه های شركت در آزمون ها، مراحل معادل سازی و...
 2- مدارك فارغ التحصیلی به همراه با ترجمه
 3- پاسپورت دارای اعتبار
 4- مدارك قبولی در آزمون های مربوطه
 5- مدرك زبان انگلیسی آیلتس 7.5
 6- اثبات تمكن مالی جهت مهاجرت و اقامت
 7- مدارك شناسایی فردی، ویزای كاری و عكس

امروزه افراد زیادی برای كار كردن ، تحصیل و دریافت اقامت به نگلستان مهاجرت می نمایند. انگلستان كشوری قدرتمند از نظر سیاسی و علمی می باشد. همچنین شرایط زندگی در این كشور با فرهنگ مختلف مردمان انگلستان بسیار آسان است. دولت انگلستان از مهاجرین استقبال خوبی دارد به ویژه به دلیل نیاز به نیروی پزشكی در انواع تخصص ها، پزشكان بسیار راحت تر می توانند به این كشور مهاجرت نمایند.

شرایط سنی برای مهاجرت پزشكان به انگلیس

در انگلستان در حال حاضر شرایط سنی خاصی از سوی وزارت بهداشت این كشور تعیین نشده است و بنابراین پزشكان با شرایط روحی و جسمی خوب می توانند اقدام به مهاجرت به این كشور نمایند. مهاجرت پزشكان به انگلستان بدون محدودیت سنی است و البته باید پزشكان در آزمون ها شركت كرده و قبول شوند. سوالی كه برای افرادی كه قصد مهاجرت به انگلستان را دارند پیش می آید این است كه ایا می توان خانواده ی خود را به همراه برد؟ در واقع پزشكانی كه در انگلستان به كار می پردازند می توانند همسر و فرزندان خود را نیز به این كشور ببرند. البته شرط سنی زیر 18 سال برای فرزندان در نظر گرفته شده است. معادل سازی مدارك بخش مهمی از مهاجرت پزشكان می باشد. به منظور معدل سازی مدرك پزشكی مداركی مانند نظام پزشكی ، رزومه شغلی، گواهی عدم سوء پیشینه، تمكن مالی هم لازم است.



شرایط سنی برای مهاجرت پزشكان به انگلیس

شرایط كار برای مهاجرت پزشكان به انگلستان

پزشكانی به كار كردن در انگلستان می پردازند ، برای كاری را بررسی می كنند. انگلستان به نیروی پزشكی نیاز زیاد دارد بنابراین سعی داشته تا شرایط بهتری را برای آن ها فراهم نماید. ساعت كاری پزشكان در كشور انگلیس از ساعت 8 صبح تا 6 عصر می باشد. اما در  صورتی كه پزشك جراح باید در روز های تعطیل و آخر هفته ها نیز به كار بپردازد. البته پزشكان عمومی هم می توانند در این روز ها فعالیت كنند كه با توجه به نظر خودشان می باشد. برخی از پزشكان نیز به صورت نیمه وقت فعالیت دارند تا به دانش خود و تحقیقات بپردازند. اگر پزشك بتواند معدل سازی مدرك را با موفقیت انجام دهد، می تواند نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام نماید.

یكی از موارد مهم كه باید به آن توجه شود ، امكانات اجتماعی و خدمات ارائه شده توسط دولت انگلستان است. پزشكان در انگلستان دستمزد بالایی دریافت می كنند. فرد پزشك می تواند به همراه همسر و فرزند خود در این شور زندگی كند. برای فرزندان زیر  18 سال ، شرایط آموزش رایگان در نظر گرفته شده است. در صورتی كه پزشك اقامت دائم را دریافت كند می تواند در هر شهری از این كشور به طبابت بپردازد.

بنابراین همان طور كه گفته شد برای مهاجرت پزشكان به انگلستان ، شرایط وجود دارد و ما در موسسۀ بین المللی راد شما را راهنمایی خواهیم كرد.   

درآمد پزشكان در مهاجرت پزشكان به انگلیس

درامد یكی از مهم ترین موارد در مهاجرت پزشكان به انگلستان است. در صورت ورود پزشكان به انگلستان و كار كردن در این كشور ، از درامد بالایی بهره مند خواهند بود. بنابراین پزشك با حقوق بالا می تواند رفاه بیشتری داشته باشد و زندگی راحتی را برای خود و خانواده ی خود فراهم كند. حقوق پزشكان در انگلیس از مشاغل دیگر معمولا بالاتر است. بخصوص برای پزشكان با سابقه ی كاری بالا، این درامد بالاتر هم خواهد بود. پزشكان می توانند در بیمارستان ها ، كلینیك های شخصی و... به فعالیت بپردازند و درامد بیشتری را به دست آورند.

شرایط اخذ تابعیت در مهاجرت پزشكان به انگلستان

یكی از اهداف مهم در مهاجرت پزشكان به انگلستان ، اخذ تابعیت این كشور است و افراد زیادی می خواهند كه اقامت دائم داشته باشند. بنابراین این پزشكان با فعالیت در انگلیس و 5 سال كار كردن در این كشور ، می توانند ویزای كاری خود را به اقامت دائم تبدیل كنند. این متقاضیان باید مشكلات مالی نداشته باشند و بیمه و مالیات به دولت این كشور بپردازند. اخذ اقامت دائم در انگلستان به صورتی است كه در این 5 سال نباید بیش از 450 روز خارج از انگلیس باشند. همچنین در یك سال گذشته هم نباید بیشتر از 90 روز از این كشور خارج شده باشند. با اخذ اقامت دائم توسط پزشك، خانواده ی او هم می توانند نسبت به تابعیت انگلستان درخواست نمایند.

مزایای مهاجرت پزشكان به انگلستان

با بررسی مهاجرت پزشكان به انگلستان و شناخت مزایای آن می توان دلایل زیادی برای مهاجرت پزشكان به انگلستان یافت كه موجب علاقه و انگیزه ی متقاضیان شده است. به طوری كه افراد زیادی برای مهاجرت به انگلستان تلاش زیادی می كنند تا بتوانند زندگی را در مسیر مورد نظر ادامه دهند. انگلیس از كشور های محبوب است كه به دلیل داشتن زبان رسمی انگلیسی بسیار مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. پزشكان عمومی و متخصصین در رشته های مختلف پزشكی و درمان می توانند نسبت به دریافت اقامت دائ نیز اقدام نمایند. در ادامه به مهم ترین مزایای مهاجرت پزشكان به انگلستان اشاره می كنیم.مزایای مهاجرت پزشكان به انگلستان

 1- درآمد بالای شغل پزشكی
 2- سطح رفاه بالا و استاندارد های زندگی در انگلیس
 3- دسترسی به بهترین دانشگاه های دنیا با مدارك بسیار معتبر
 4- كار و زندگی به زبان انگلیسی
 5- فاصله جغرافیایی كم به ایران
 6- زندگی در كشوری پیشرفته در زمینه های مختلف علمی و صنعتی
 7- پایین بودن نرخ بیكاری و شانس كار بالا برای مهاجرین
 8- وجود جاذبه های متنوع تاریخی و تفریحی در شهرهای مختلف
 9- دریافت اقامت دائم بعد از چند سال كار
 10- تحصیل رایگان فرزندان در كشور انگلستان
 11- سیستم آموزشی عالی برای فرزندان
 -12 خدمات اجتماعی عالی و بیمه و خدمات پزشكی رایگان

برای اطلاع از شرایط مختلف در مورد مهاجرت به انگلستان و سایر كشورها، با تماس با موسسۀ بین المللی راد می توانید مشاوره دریافت كنید.

http://radvisa.com/