ریپورتاژ آگهی

تحصیل در انگلستان و مزایای آن

انگلستان از كشور های پیشرفته از نظر آموزش و تحصیل است. كشور انگلستان از سطح بالای آموزشی برخوردار است. كشور انگلیس دارای سطح آموزشی و امكانات رفاهی بالایی می باشد.

دانشگاه های انگلیس دارای سطح علمی بالایی هستند و به همین دلیل است كه افراد زیادی به منظور تحصیل به این كشور می روند. انگلستان جزء سه كشور برتر جهان در زمینه جذب دانشجویان بین ‌المللی می باشد. در دانشگاه های انگلستان ، تحصیل در زمان كوتاه تری انجام می شود. اخذ مدرك در مقطع كارشناسی در عرض ۳ سال و در مقطع ارشد در عرض یك سال انجام می گیرد. برای دانشجویان پس از تحصیل فرصتی 12 ماهه در نظر گرفته می شود كه تا كار پیدا كنند. بنابراین یافتن شغل و زمان طولانی بدین منظور از مزایای تحصیل در انگلستان است. در كشور ما نیز افراد زیادی در تلاش تحصیل در انگلیس هستند تا بتوانند از شرایط آموزشی بسیار عالی برخوردار شوند.

موسسۀ بین المللی راد یكی از مراكز امور مهاجرتی است كه می تواند در تسهیل شرایط تحصیل در انگلیس ، به شما كمك كند و هر آنچه كه برای تحصیل در انگلستان لازم است را به شما اطلاع می دهد. برای دریافت مشاوره با همكاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

تحصیل در انگلستان و مزایای آن

مزایای تحصیل در انگلیس

یكی از مهم ترین مزایای تحصیل در انگلستان ، زبان انگلیسی است و موجب شده افراد زیادی تمایل به تحصیل در انگلیس داشته باشند. بنابراین دانشجویان بین المللی می توانند با زبان انگلیسی بسیار راحت تر تحصیل كنند. همچنین مهارت یادگیری زبان انگلیسی افراد بالا می رود. انگلستان موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل افرادی كه به تحصیل در انگلستان می پردازند می توانند راحت تر به ایران سفر داشته باشند. به همین جهت علاقه مندان به تحصیل در انگلیس ، از مزایا و امكانات بسیار خوبی بهره مند هستند. آموزش در كشور انگلستان از سطح بالایی برخوردار است و دانشگاه های انگلیس بسیار شناخته شده هستند. كشور انگلستان علاوه بر ارائه ی آموزش با كیفیت، شرایط زندگی و امكانات رفاهی بسیار خوبی را ایجاد نموده است و استقبال بسیار خوبی از مهاجرین به عمل می آورد. بنابراین شرایط زندگی برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار ایده آل خواهد بود. امكان رفت و آمد آسان و سر زدن به خانواده از سایر ویژگی های تحصیل در این كشور است. كوتاه بودن برنامه های تحصیلی در انگلیس خود شرایط بسیار خوبی را برای زندگی در این كشور ایجاد می كند و افراد زمان كوتاه تری به تحصیل می پردازند. در انگلستان استفاده از روش های موثر و رعایت استاندارد ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این كشور یكی از بهترین و منظم ترین سیستم های آموزشی را دارد به طوری كه بسیاری از كشور ها از این سیستم تقلید می كنند. این نظام استاندارد از همان دوره ی ابتدایی تا دوره های بالاتر ادامه پیدا می كند و موجب تمایز سیستم آموزشی این كشور با سایر كشور ها شده است.

شاید شما هم به فكر تحصیل در انگلستان هستید و می خواهید تحصیل در خارج از كشور و در این كشور قدرتمند را تجربه كنید. در ادامه به ویژگی های مهم تحصیل در انگلستان می پردازیم.

ویژگی‌های تحصیل در انگلستان

  • دوره ‌های تحصیلی كوتاه‌
  • امكان كار حین تحصیل در انگلستان
  • ویزای همراه آسان
  • امكان اقامت تا ۲ سال بعد از تحصیل

ویژگی‌های تحصیل در انگلستان

دوره ‌های تحصیلی كوتاه ‌تر در انگلستان

شما با تحصیل در انگلیس ، در زمان كوتاه تری فارق التحصیل خواهید شد زیرا دوره های تحصیل در این كشور كوتاه تر از سایر كشور ها است. دوره ی لیسانس به جای ۴ سال، ۳ سال است، دوره ی كارشناسی ارشد به جای ۲ سال، یك سال است و دوره ی دكتری به جای ۵-۳ سال، ۳.۵-۲.۵ سال می باشد بنابراین با این حساب ، زمان بسیار كوتاه تری نیاز به تحصیل در انگلستان است و این می تواند یكی از مهم ترین ویژگی های تحصیل در انگلستان باشد كه موجب علاقه مندی افراد زیادی شده است. بنابراین شما با تحصیل در انگلیس ، بسیار زودتر به بازار كار ورود پیدا می كنید. شما فرصت كافی برای پیدا كرئن شغل و كار كردن دارید و چند سالی زودتر فارق التحصیل می شوید كه خود مزیت بسیار بزرگی است.

امكان كار حین تحصیل در انگلیس

شما با تحصیل در انگلستان ، اجازه ی كار هم دارید و می توانید در كنار تحصیل در انگلستان ، به كار نیز بپردازید و هزینه ی تحصیل را به دست آورید. برخی از كشور ها اجازه ی كار در خارج از منزل را نمی دهند اما در انگلستان  شما در طول ترم هفته ‌ای ۲۰ ساعت اجازه كار دارید بنابراین زمان لازم برای كار كردن را دارید و می توانید مخارج زندگی را تامین كنید. به این صورت با وجود این كه تحصیل در انگلیس رایگان نیست اما شما می توانید از پس هزینه های تحصیل و زندگی بربیایید.

ویزای همراه آسان در انگلستان

افرادی كه به تحصیل در انگلستان می پردازند می توانند خانواده ی خود را نیز به همراه ببرند. در بسیاری از كشور ها، به همراه بردن همراه به سختی ممكن است ولی در انگلستان افراد می توانند به راحتی خانواده ی خود را به همراه خود ببرند. تحصیل برای فرزندان زیر ۱۶ سال رایگان است. همچنین همسر فردی كه به تحصیل در انگلستان می پردازد هم می تواند امكان كار كردن در این كشور را داشته باشد و به صورت تمام وقت نیز كار كند.

امكان اقامت تا ۲ سال بعد از تحصیل در انگلیس

 برخی از افراد كه اقدام به تحصیل در انگلیس می نمایند ، می خواهند پس از تحصیل نسبت به دریافت اقامت اقدام كنند. بنابراین افراد پس از تحصیل باید شغلی مناسب را داشته باشند. بنابراین با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای كاری می توانید اقامت دریافت كنید و در این كشور به كاركردن بپردازید. یكی از نگرانی های افراد برای دریافت اقامت ، كار پیدا كردن است اما باید بداید كه 2 سال فرصت برای یافتن كار برای دریافت اقامت وجود دارد بنابراین افراد می تواند بدون نگرانی كار پیدا كنند. در صورتی كه شما بتوانید كاری مناسب را یافته و قرارداد 5 سال ببندید، می توانید دریافت اقامت دائم را انجام دهید.

هزینه تحصیل و زندگی در انگلیس

اگر می خواهید برای تحصیل در انگلیس اقدام كنید، نیاز است كه با مزایای تحصیل در انگلیس آشنا شوید و اطلاعات لازم را درباره ی تحصیل در این كشور به دست آورید. با تماس با كارشناسان ما در موسسۀ بین المللی راد می توانید اطلاعات لازم را درباره ی تحصیل در انگلیس و شرایط آن كسب نمایید.

مزیت های كلیدی تحصیل در انگلستان

  • كیفیت بالای سیستم آموزشی
  • تحصیل در دانشگاه های مطرح دنیا
  • مدت زمات كوتاه تحصیلی
  • اخذ مدرك معتبر در سراسر جهان
  • نزدیكی جغرافیایی كشور انگلستان به ایران
  • هزینه تحصیلی پایین
  • بالا بودن سطح آموزش انگلیس
  • تحصیل در كشوری با اقتصاد قوی

هزینه تحصیل و زندگی در انگلیس
كشور انگلستان با ارائه ی آموزش با كیفیت و فراهم نمودن امكانات رفاهی مورد نیاز برای تحصیل، مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است و این كشور انتخاب بسیاری از افراد برای تحصیل می باشد. نزدیك بودن انگلستان به ایران ، شرایط خوبی را برای آن دسته از افراد ایجاد كرده است تا بتوانند به راحتی در این ایران و انگلستان تردد داشته باشند. كوتاه بودن زمان تحصیل در انگلیس از مزایای مهم تحصیل در این كشور می باشد.