ریپورتاژ آگهی

سفر و اقامتی دلچسب به خوش آب و هوا ترین مناطق ایران در تابستان

در فصل تابستان، سفر به مناطق كوهستانی و ارتفاعات بهترین انتخاب ماست. در این مقاله، لیستی از خوش‌آب و هواترین شهرهای ایران در تابستان را به شما ارائه می‌دهیم و در خصوص اقامت در این شهرها رازهای مهمی برایتان آشكار می‌كنیم تا با استفاده از این راهنمایی‌ها، علاوه بر لذت بردن از آب و هوای شهرها، تجربه‌ی منحصر به فردی از اقامت در سفرتان نیز داشته باشید.

 ایران به دلیل جغرافیا و تنوع آب و هوایی‌اش از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، در فصل‌های مختلف امكان تجربه سفرهای منحصر به فردی را برای ما فراهم می‌كند. با انجام بررسی‌های دقیق قبل از سفر، می‌توانیم تجربه‌ی بهتری را برای خود و همسفرانمان فراهم كنیم و متناسب با سلیقه مان از طبیعت و جاذبه های گوناگون ایران بهره‌ببریم. 

در فصل تابستان، سفر به شمال غرب ایران برای كسانی كه به كیفیت آب و هوا در سفرهای خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند همراه با دیدن جاذبه‌های گردشگری متنوع، از اقامتی راحت و هوای خوبی نیز لذت ببرند، بهترین گزینه خواهد بود. در این مقاله، قصد داریم مناطقی از ایران را كه در تابستان آب و هوای مطلوبی دارند، به شما معرفی كنیم. همچنین، نگرانی‌های مربوط به اقامت در این مناطق را بررسی و به شما راهنمای جامعی از اجاره سوئیت و اجاره ویلا و اقامتگاه در شهرهای دارای آب و هوای خوش تابستان ارائه دهیم.

 خوش آب و هوا ترین مناطق ایران در تابستان

در فصل تابستان، سفر به مناطق كوهستانی و ارتفاعات بهترین انتخاب ماست. در این مقاله، لیستی از خوش‌آب و هواترین شهرهای ایران در تابستان را به شما ارائه می‌دهیم و در خصوص اقامت در این شهرها رازهای مهمی برایتان آشكار می‌كنیم تا با استفاده از این راهنمایی‌ها، علاوه بر لذت بردن از آب و هوای شهرها، تجربه‌ی منحصر به فردی از اقامت در سفرتان نیز داشته باشید.

تبریز

بهترین زمان برای سفر به تبریز از اردیبهشت تا پائیز است. تبریز شهری كوهستانی است و در كنار آب و هوای خوبش در تابستان، دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوانی است. در بسیاری از نظرسنجی ها، تبریز پیشنهاد اول گردشگران حرفه ای برای مسافرت در تابستان است. برای اقامت در تبریز به نسبت هتل، اقامتگاه های كمتری وجود دارد و اگر برای اقامت خود در تبریز اصرار به اجاره سوئیت در تبریز دارید می بایست از قبل اقدام به رزرو كنید. همچنین در نزدیكی تبریز مناطق ویلایی خوبی هم برای اجاره روزانه ویلا وجود دارد كه به عنوان بهترین انتخاب ها می توان به اجاره ویلا در باسمنج و هروی اشاره كرد.

كندوان

 خوش آب و هوا ترین مناطق ایران در تابستان كندوان

كندوان، در فاصله یك ساعتی از تبریز قرار دارد و دارای ساختاری روستایی می‌باشد. این روستا به نوعی خاص و منحصر به فرد بوده و خانه‌های آن در دل صخره‌ها واقع شده است. حتی در روزهای گرم‌تر سال كه كولر گازی در تهران به خوبی جوابگوی گرما نمی‌باشد، مردم كندوان از كولر استفاده نمی‌كنند. اگرچه كندوان یك روستا است، اما انواع اقامتگاه‌های مناسب برای هر سلیقه‌ای، از سوئیت‌های صخره‌ای با قیمت مناسب تا هتل 5 ستاره در این روستا وجود دارد. اگر از قبل اقدام به رزرو اقامتگاه در كندوان كنید، نگرانی ای در مورد اقامت نخواهید داشت. جهت مشاهده اطلاعات اقامتگاه های كندوان به همراه قیمت اجاره روزانه هر اقامتگاه می توانید گوگل كنید "لیدوماتریپ كندوان" و همه اقامتگاه های كندوان را یكجا بررسی و مقایسه كنید.

ارومیه

شهر ارومیه با نام "پاریس ایران" شناخته می‌شود و دومین شهر پرجمعیت شمال غرب كشور است. این شهر در تابستان دارای آب و هوای نسبتاً خنكی می‌باشد. متوسط دمای ارومیه در فصل تابستان به ۲۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد كه یكی از معتدل‌ترین دماها برای فصل تابستان در كشور است. اگر تصمیم دارید شب را در مناطق بسیار خنك ارومیه سپری كنید، با توجه به اینكه ویلاهای ارومیه عمدتاً در خارج از شهر و در باغستان‌ها واقع شده‌اند، با اجاره ویلا در ارومیه می‌توانید آب و هوای خنك‌تری را تجربه كنید.

سرعین

 طبیعت سرعین

سرعین خنك ترین شهر استان اردبیل، معروف به آب گرم های عمومی و اختصاصی است. شب های خنك و پر از مه، تجربه منحصر به فردی از سفر به استان اردبیل را در دل گرمای تابستان برای شما رقم می زند. تصور كنید كه سوئیت و اقامتگاه شما نزدیك به آب گرم باشد و نیمه شب پس از گشت و گذار در این شهر كوچك و زیبا و تجربه آب تنی آب گرم، راهی اجاره سوئیت شوید. مسلما آسان نخواهد بود. چرا كه هم خسته خواهید بود و هم اقامتگاه های مناسب تكمیل ظرفیت شده اند. پس حتما، از قبل بررسی های لازم را انجام داده و اقدام به اجاره سوئیت در سرعین نمائید. فراموش نكنید، شب ها برای خارج شدن از سوئیت و اقامتگاه خود لباس گرم باخود به همراه داشته باشید.

همدان

همدان

آب و هوای مطبوع همدان در این فصل یكی از ویژگی‌هایی است كه مسافران زیادی را به خود جلب می‌كند. به طور معمول در اوایل تابستان هوای همدان گرم‌تر بوده و هرچه به اواخر شهریور نزدیك‌تر می‌شویم، هوا نیز خنك‌تر می‌شود. نمی توان گفت همدان در تابستان دارای آب و هوای خیلی خنكی است اما یكی از فصل‌های پرمسافر در همدان، تابستان است. با این حال بهتر است قبل از اجاره سوئیت در همدان امكانات سرمایشی اقامتگاه بررسی شود و در كنار جاذبه های این شهر زیبا اقامت خوبی را در همدان تجریه كنید.

 

فیروزكوه

فیروزكوه از جمله شهرهایی است كه بسیار نزدیك به تهران قرار دارد و دارای جاذبه‌های طبیعی و چشمه‌های زیبای بسیاری است. نزدیكی به تهران و طبیعت زیبای این شهر، آن را به یكی از مقاصد محبوب پایتختی‌ها تبدیل كرده است. بهترین زمان برای سفر به فیروزكوه معمولاً از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا پایان تابستان ادامه می‌یابد.

چادگان

چادگان یكی از مقاصد پرطرفدار و سرسبز برای مركزنشینان كشور است و در فاصله 120 كیلومتری اصفهان قرار دارد. وجود دهكده تفریحی زاینده‌رود پشت سد زاینده‌رود و داشتن طبیعت سرسبز و امكانات تفریحی و اقامتی كامل از جمله اجاره ویلاهای لوكس و سوئیت‌های ارزان قیمت در دل این دهكده، با چشم‌انداز زیبای زاینده‌رود، سفر به چادگان را به بهترین انتخاب تابستانی برای اهالی اصفهان تبدیل كرده است.

یاسوج

یاسوج به عنوان 'پایتخت طبیعت ایران' به دلیل كوهستان‌های بلند و زیبا، رودخانه‌ها و چشمه‌ها، گیاهان و حیوانات وحشی، آبشارها و غارهای زیبا، و تنوع طبیعت از جمله تغییرات آب و هوایی و ارتفاعات متنوع، مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار دارد. در تابستان، یاسوج دارای آب و هوای معتدل و خنك است و به گردشگران فرصتی عالی برای آرامش و تفریح می‌دهد. در یاسوج برای اقامت، سوئیت‌های مبله از ارزان تا لوكس فراوانی در مناطق مختلف شهر وجود دارد، اما تعداد ویلاها محدود است. شهر سی سخت كه در فاصله 35 كیلومتری از یاسوج قرار دارد، دارای طبیعت بكر و آب و هوایی فوق العاده است. اگر به دنبال اقامت در ویلاهای در دل طبیعت هستید، سفر به یاسوج و اقامت در ویلاهای سی سخت بهترین گزینه خواهد بود. جهت مشاهده این ویلاها می توانید در گوگل سرچ كنید  " لیدوماتریپ سی سخت " و اقامتگاه های مختلف را بررسی كنید.

اقامتی دلچسب در خوش آب و هوا ترین مناطق ایران با لیدوماتریپ

 لیدوماتریپ

یك سفر خوب به آب و هوای خوب شهر محدود نمی‌شود. برای خلق بهترین تجربه‌ی سفر، بایستی جنبه‌های مختلف سفر را در نظر گرفت و به صورت هوشمندانه و آگاهانه راهی سفر شد. یكی از مهمترین مواردی كه در ایجاد این تجربه خوب سفر به ما كمك می‌كند، انتخاب اقامتگاه مناسب است. لیدوماتریپ، سامانه تخصصی اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران است كه با بیش از 5 سال تجربه تخصصی و دانش اش در حوزه رزرو آنلاین انواع اقامتگاه به ما كمك می‌كند تا رزروی ایمن و مطمئن را تجربه كنیم. لیدوماتریپ تمامی مجوزهای لازم را دارد و در این سایت بیش از 60 هزار نظر ثبت شده از مسافران قبلی كه در هر یك از اقامتگاه‌ها تجربه اقامت داشته‌اند، به اشتراك گذاشته شده و می‌توان با آرامش خاطر اقدام به رزرو كرد.

برچسب ها : اجاره ویلا,اجاره سوئیت,اجاره ویلا در چادگان,سفر تابستان,اجاره سوئیت تبریز