ریپورتاژ آگهی

خرید بلیط هواپیما ارزانتر و راحت‌تر از همه جا

خرید بلیط هواپیما ارزانتر و راحت‌تر از همه جا

خرید بلیط هواپیما همیشه اولین دغدغه افرادی است كه تصمیم به سفر هوایی می‌گیرند. اینكه خرید بلیط هواپیما را از كدام سایت انجام بدهم مطمئن‌تر است؟ چگونه بلیط هواپیما ارزان پیدا كنم؟ با چه ایرلاینی سفر كنم؟ و سوالاتی از این قبیل همیشه ذهن مسافران را درگیر می‌كند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این مطلب را به «خرید بلیط هواپیما» اختصاص بدهم.

خرید بلیط هواپیما ارزانتر و راحت‌تر از همه جا

خرید آنلاین بلیط هواپیما

دقیقا نمی‌دانم از كدام سال، ولی زمان زیادی است كه دیگر كمتر كسی برای خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری به آژانس مراجعه می‌كند. با گسترش استفاده از اینترنت و دیجیتالی‌شدن كسب و كارها، بیشتر افراد به خرید از سایت‌های فروش آنلاین گرایش پیدا كرده‌اند.

حتی آژانس‌های هواپیمایی كه بلیط هواپیما و تورهای سفر را به صورت حضوری ارائه می‌دادند، چندین سال است كه سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما هم راه‌اندازی كرده‌اند.

درست است كه سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما و خدمات گردشگری كار را برای مسافران راحت‌تر كرده‌اند؛ اما مشكل اینجاست كه در حال حاضر اینقدر تعداد این سایت‌ها زیاد شده كه باعث سردرگمی مشتریان شده است.

خرید بلیط هواپیما از مرجع مطمئن و در عین حال خرید ارزان بلیط هواپیما برای همه مهم است. حتی مسافران تجاری و فرست كلاس هم همیشه به دنبال پرداخت هزینه كمتری برای سفر هستند.

از كدام سایت بلیط هواپیما بخرم؟

یكی از معتبرترین سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما سایت 1606 نوین تراول است. نوین تراول یكی از آژانس‌های هواپیمایی قدیمی و شناخته شده در حوزه گردشگری است. هدف نوین تراول فراهم كردن سفری راحت، ارزان و در عین حال باكیفیت برای مردم عزیز ایران است.

به همین دلیل شركت گردشگری نوین تراول از طریق سایت 1606 امكان خرید بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی را به صورت آنلاین و با ارزانترین قیمت فراهم كرده است. بد نیست در ادامه به صورت كوتاه نگاهی به تاریخچه نوین تراول و سایت فروش آنلاین آن یعنی 1606 بیندازیم.

معرفی نوین تراول 1606

معرفی نوین تراول 1606

نوین تراول (نوین سفر سپهر كهكشانی) در سال 1396 با هدف ارائه خدمات سفر و گردشگری شروع به كار كرد. در واقع آژانس مسافرتی نوین تروال یكی از شركت‌های زیر مجموعه هلدینگ تبلیغاتی كانون ایران نوین بشمار می‌رود. همین موضوع یكی از دلایلی است كه می‌توانید با خیال راحت خرید خود را از نوین تراول 1606 انجام دهید.

شركت گردشگری نوین تراول ابتدا كار خود را با ارائه خدمات فروش پرواز، هتل و تور به صورت حضوری شروع كرد. البته هنوز هم برای مشتریانی كه با اینترنت و كامپیوتر بیگانه هستند فروش حضوری فراهم است.

سپس، نوین تراول تصمیم به راه اندازی سایت 1606 كرد. در حال حاضر می‌توانید خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی را از طریق وب سایت 1606 به راحتی انجام دهید. همچنین، می‌توانید خرید خود را تلفنی و یا به صورت حضوری در دفتر فروش نوین تراول انجام دهید.

آدرس دفتر نوین تراول برای خرید حضوری واقع در تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارك وی، مقابل مسجد بلال، كوچه مهناز، پلاك 27، كانون ایران نوین است.

خدمات آنلاین نوین تراول (1606):

1-  بلیط هواپیما داخلی

2- بلیط هواپیما خارجی

3-  خدمات ویزا دبی

لازم است بدانید كه نوین تراول برای مسافران خود پكیج‌های ویژه تور طراحی می‌كند. به طور مثال اگر می‌خواهید در یك بازه زمانی به چند كشور و یا چند شهر سفر كنید، كارشناسان تور بهترین برنامه سفر را برایتان آماده می‌كنند. در صورت نیاز می‌توانید برای در خواست تورهای تركیبی، رزور تورهای انفرادی یا گروهی با نوین تراول تماس بگیرید یا به صورت حضوری به دفتر مراجعه كنید. كارشناسان تور نوین تراول با توجه بر برنامه سفر شما و بودجه‌ای كه دارید رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تفریحاتی كه مدنظر دارید را برایتان انجام خواهند داد.

خدمات آنلاین نوین تراول (1606):

چرا از 1606 بلیط آنلاین هواپیما بخرم؟

  1- در سایت نوین تراول 1606 تمام فرایند خرید بلیط هواپیما و ویزا دبی به صورت آنلاین انجام می‌شود.
  2- شما در هر زمان از شبانه روز می‌توانید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط هواپیما خارجی را در سایت جستجو و خریداری كنید.
  3- كارشناسان پشتیبانی فروش در نوین تراول 7 روز هفته، حتی شب‌ها و در تعطیلات آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
  4- در صورت داشتن مشكل در خرید پرواز كارشناسان پشتیبانی شما را قدم به قدم راهنمایی می‌كنند.
  5- اگر پرواز به هر علتی كنسل شود و یا تاخیر داشته باشد نوین تراول با شما تماس می‌گیرد.
  6- هزینه استرداد بلیط هواپیما در صورت انصراف از سفر به صورت آنلاین به حساب شما برگردانده می‌شود.
  7- شما می‌توانید در سایت 1606 قیمت پروازها را به صورت لحظه‌ای ببینید و مقایسه كنید.
  8- نوین تراول در سایت 1606 تمام پروازهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد.
  9- نوین تراول ضامن ارزانترین قیمت است.

روش خرید بلیط هواپیما ارزان

برای خرید بلیط ارزان هواپیما، باید چند نكته مهم را مد نظر داشته باشید. عوامل مختلفی در قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارند. تاریخ سفر یكی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرواز است. تمام ایرلاین‌های دنیا، در روزهای تعطیل، سال نو، و مناسبت‌های خاص افزایش قیمت دارند. پس سعی كنید در روزهای خلوت سفر بلیط هواپیما بخرید.

نوع ایرلاین یكی دیگر از عوامل اثرگذار در قیمت بلیط هواپیما است. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید، می‌توانید با ایرلاین‌هایی كه قیمت پایین‌تری دارند سفر كنید.

كلاس پروازی اكانومی ارزانترین نوع است. هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما دقت كنید بلیط اكانومی را انتخاب كنید.

روش خرید بلیط هواپیما ارزان

پروازهای چارتر هم ارزانتر از پروازهای سیستمی هستند. چون قیمت بلیط هواپیما چارتر را آژانس چارتر كننده تعیین می‌كند و بعضی وقتا برای اینكه صندلی خالی نماند، پروازهای چارتر لحظه آخری را با قیمت ارزان می‌فروشد.

برای خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان در مسیرهای طولانی پروازهای كانكشن را انتخاب كنید. پروازهای مستقیم گرانتر هستند.

اگر سفر خارجی دارید و می‌خواهید بلیط هواپیما خارجی ارزان بخرید، ایرلاین‌های ایرانی را برای سفر انتخاب كنید. تفاوت قیمت پروازهای ایرانی با خارجی زیاد است.

با پروازهای لحظه آخری سفر كنید. قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری همیشه ارزانتر است.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مبدا و مقصد سفرتان را در سایت 1606 نوین تراول و سایت‌های معتبر دیگر جستجو كنید. بعد از اینكه فهرست پروازها با قیمت برایتان نمایش داده شد، قیمت‌ها را مقایسه كنید؛ بدون شك انتخاب شما برای خرید نوین تراول خواهد بود. چون سایت 1606 تمام پروازها را با بهترین قیمت پوشش می‌دهد.

با پروازهای لحظه آخری سفر كنید. قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری همیشه ارزانتر است.

ختم كلام

هدف از خرید آنلاین بلیط هواپیما راحتی بیشتر، صرفه جویی در وقت و هزینه است. به همین دلیل خیلی مهم است كه از مرجعی مطمئن خرید خود را انجام بدهید تا هنگام سفر و یا در فرودگاه با مشكل مواجه نشوید. نوین تراول 1606 یكی از معتبرترین سایت‌های خرید آنلاین پرواز است كه با خیالی آسوده می‌توانید از آن خرید كنید. علاوه بر قابل اعتماد بودن، 1606 تمام پروازهای داخلی و خارجی را در سایت خود با تضمین بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

نوین تراول به منظور تامین تمام خدمات سفر مورد نیاز مسافران، قرار است به زودی امكان رزرو آنلاین هتل، خرید تور، درخواست آنلاین ویزا، خرید آنلاین بلیط قطار و بلیط اتوبوس را فراهم كند.

نوین تراول 1606 سفری خوش را برایتان آرزو دارد!