ریپورتاژ آگهی

معرفی هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز

تهران به عنوان بزرگ‌ترین شهر در ایران به واسطه شرایطی كه دارد روزانه میزبان مسافران زیادی است از این رو شاهد تعداد قابل توجهی هتل 5 ستاره در آن هستیم. هنگامی كه در تهران به دنبال یك هتل 5 ستاره می‌گردید

معرفی هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز

معرفی هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز

تهران به عنوان بزرگ‌ترین شهر در ایران به واسطه شرایطی كه دارد روزانه میزبان مسافران زیادی است از این رو شاهد تعداد قابل توجهی هتل 5 ستاره در آن هستیم. هنگامی كه در تهران به دنبال یك هتل 5 ستاره می‌گردید، اسامی نظیر هتل پارسیان استقلال تهران، هتل ویستریا، هتل اسپیناس پالاس و مواردی از این دست را خواهید شنید. اما سؤال این جا است كه بهترین آن‌ها كدام‌اند؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین هتل 5 ستاره تهران را بررسی كنیم.

بررسی ویژگی بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران

برای اینكه برای اقامت به بهترین هتل‌ها در تهران دسترسی داشته باشید نیاز است تا قبل از نهایی كردن انتخاب خود به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها توجه كنید. از این رو در ادامه با آماده‌سازی این موارد قصد داریم تا شما را در جریان انتخاب هتل همراهمی كنیم.

موقعیت مكانی و دسترسی

هتل‌های پنج ستاره تهران در بخش شمالی تهران قرار دارند و عموما از نظر مكانی دارای پوزیشن قابل قبولی هستند. اما شما باید با توجه به سلایق و شرایطی كه دارید بهترین آن را برای خود از نظر نزدیكی به منطقه مد نظرتان، از نظر آب و هوا و مواردی از این دست بررسی و در نهایت انتخاب كنید. البته در ادامه به بررسی موقعیت مكانی هر كدام از هتل‌های مجلل تهران خواهیم پرداخت.

وضعیت اقامتگاه

یكی از مهم‌ترین مواردی كه باید قبل از رزرو بلیت در یك هتل مورد بررسی قرار دهید وضعیت اتاق‌های آن است. در این رابطه می‌توانید به مواردی مانند حداقل و حداكثر تعداد نفرات یك اتاق، سرویس‌هایی مانند وای‌فای، خدمات بهداشتی، قابلیت مینی بار، تلویزیون و... توجه كنید.

وضعیت غذا

به طور كلی رستوران‌های 5 ستاره تهران من جمله پارسیان استقلال تهران دارای چندین منو غذایی هستند تا هر مسافری بنا به طبع و سلیقه‌ای كه دارد از منو دلخواه خود استفاده كند. از متداول‌ترین سبك‌های غذایی در هتل‌ها می‌توان به غذا‌های ایرانی، فرانسوی و غذا‌های ایتالیایی اشاره كرد.

امكانات و خدمات رفاهی

این هتل‌ها مجموعه‌ای از امكانات و خدمات را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود كه مهمانان اقامتی راحت و لذت‌بخش خواهند داشت. چنین هتل‌هایی دارای استخر شنا، مركز تناسب‌اندام، و مركز آبگرم و... هستند؛ بنابراین اگر شما اهل استفاده از این امكانات در هتل هستید حتماً به این قابلیت‌ها توجه داشته باشید.

اقامت در هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز

در این بخش ابتدا لیستی از هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز را مشاهده خواهید كرد و سپس با بررسی وضعیت هر كدام شما را برای انتخاب بهترین آن‌ها راهنمایی می‌كنیم.

 1- هتل پارسیان استقلال تهران

 2- هتل اسپیناس پالاس

 3- هتل پارسیان آزادی

 5- هتل ویستریا

 6- هتل هما

 7- و...

اقامت در هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران باتجربه‌ای 50 ساله در زمینه امور هتل داری یكی از بهترین هتل‌های تهران است. یكی از مزایا این هتل هزینه مناسب نسبت به دیگر هتل‌های 5 ستاره تهران می‌باشد. دیگر ویژگی‌های هتل پارسیان استقلال تهران شامل داشتن استخر، انواع رستوران‌های بین‌المللی و ایرانی، بهره‌مندی از سالن‌های كنفرانس و مراسم‌های مختلف و... است. این هتل با بیش از 550 اتاق و سوییت خدمتگزار مسافرانی است كه قصد دارند از هتل استفاده كنند. این مجموعه در تقاطع شهید چمران و ولی عصر تهران واقع شده است.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل اسپیناس پالاس

یكی از شناخته‌شده ترین هتل‌های 5 ستاره دیگر تهران هتل اسپناس پالاس است. این هتل با توجه به موقعیت مكانی كه دارد در شب شما را قادر می‌سازد تا تمام تهران را از بالا به راحتی مشاهده كنید. بر اساس سیاست‌های مدیریتی هتل قادر هستید تا بین واحدهای اكونومی و لوكس برای اقامت انتخاب داشته باشید و تمامی اتاق‌ها در یك سطح نیستند. این هتل به عنوان یكی از جدیدترین هتل‌های تهران از سال 1394 فعالیت خود را شروع كرده است و در حال حاضر با بیش از 400 واحد اقامتی خدمتگزار مسافران است. از جمله ویژگی‌های رفاهی تفریحی هتل عبارت است از: بهره‌مندی از استخر، زمین تنیس، انواع كافی شاپ، رستوران‌های بین‌المللی و ایرانی و...

هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، كوچه سی و سه قرار دارد.

هتل اسپیناس پالاس

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی با عنوان اولین هتل سبز در ایران جز هتل‌های 5 ستاره شناخته شده در تهران به حساب می‌آید. این هتل بر اساس ساختاری كه دارد از نیروی پاك استفاده می‌كند و از این رو به عنوان اولین هتل سبز و دوستدار محیط زیست در ایران شناخته می‌شود. قدمت 32 ساله این هتل یكی از مهم‌ترین پارامترها در میزان مشهور بودن آن است. این هتل دارای 26 طبقه است و انواع محل اقامت را در قالب سوییت و اتاق‌های عادی برای شما فراهم می‌سازد. آدرس مجموعه: بزرگراه چمران، تقاطع اوین

هتل پارسیان آزادی

هتل ویستریا

هتل ویستریا به عنوان یك هتل تازه تاسیس و نو، بین هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز چشم نوازی می‌كند. یكی از ویژگی‌های خاص هتل ویستریا طراحی و ساخت به واسطه مهندسان كانادایی است و از این رو شاهد یك معماری متفاوت و كلاسیك در هتل هستیم. این هتل با 19 طبقه و 100 واحد اقامتی یكی از گزینه‌های شما برای اقامت در تهران خواهد بود. استخر، انواع كافه و رستوران، سالن مخصوص برگزاری مراسم و كنفرانس بخشی از خدمات رفاهی هتل به حساب می‌آیند. هتل ویستریا در تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی واقع شده است.

 

هتل ویستریا

هتل هما

هتل هما كه تحت‌نظر شركت هواپیمایی با همین نام فعالیت می‌كند یكی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران به حساب می‌آید. این هتل با 177 واحد جز بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز است و به واسطه شرایط مكانی كه دارد دسترسی بسیار آسانی را برای مسافران به منظور بازدید از مراكز فروش و گردشگری فراهم كرده است. این هتل دارای مواردی نظیر باشگاه ورزشی، استخر، رستوران‌های بین‌المللی و سالن مخصوص تشریفات و كنفرانس است. هتل هما در میدان ونك، خیابان شهید خدامی واقع شده است.

رزرو هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز با فلای تودی

فلای تودی با در اختیار گذاشتن قابلیت رزرو اتاق در هتل‌های 5 ستاره تهران با بالاترین امتیاز شما را در این زمینه یاری خواهد كرد. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های موجود در سایت و آپ فلای تودی اقدام به بررسی و مقایسه بین بهترین هتل‌های تهران كنید و در نهایت بهترین آن‌ها را بر اساس نظر خود انتخاب كنید. به غیر از رزرو هتل می‌توانید برای جابه‌جایی‌های داخلی و خارجی خود از خدمات هواپیمایی فلای تودی استفاده كنید. تمامی فرایند رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی طی خواهد شد و نیاز نیست تا خود را درگیر جابه‌جایی فیزیكی كنید.

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل