ریپورتاژ آگهی

معرفی اوت‌لت‌های استانبول

معرفی اوت‌لت‌های استانبول

معرفی اوت‌ لت‌های استانبول

سفر به استانبول و خرید بلیط تهران استانبول معمولا با هدف‌های مختلفی انجام می‌شود. در قدم اول باید بگویم بسیاری از افراد به‌قصد تفریح راهی استانبول می‌شوند و هدفشان استفاده از مكان‌های گردشگری و تفریحی دایر شده در تركیه است كه برای توریست‌ها عموماً با تنوع بسیار بالایی در نظر گرفته‌شده است. برخی دیگر از افراد مخصوصاً ایرانی‌ها برای خرید لباس‌های برند و شناخته‌شده برای خود یا فروشگاه‌های كه در داخل ایران برپا كرده‌اند راهی تركیه می‌شوند. درنهایت هم بسیاری از افراد باهدف رسیدن به كسب‌وكار جدید راهی استانبول می‌شوند. امروز می‌خواهیم از منظر خرید در استانبول آن‌هم از جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین آن با شما بگویم. اوت‌لت‌های استانبول از گزینه‌های خرید ارزان در استانبول محسوب می‌شوند و ما می‌خواهیم قدری از این مهم با شما بگویم. برای كسب اطلاعات بیشتر كافی است با ما همراه شوید.

اوت لت‌ها را بیشتر بشناسیم

همه شما به‌خوبی می‌دانید كه تركیه مركز خرید بزرگی است كه سالانه گردشگران بسیاری برای خرید جنس‌های تركی و بین‌المللی با خرید بلیط تهران استانبول راهی این كشور می‌شوند. برخی فارغ از بحث هزینه و قیمت هر برندی كه به آن علاقه‌مند باشند را از مراكز خرید بسیار معتبر و شیك استانبول برای خود و خانواده‌شان خریداری می‌كنند. بسیاری دیگر هم به دنبال راهی برای كم‌تر كردن هزینه‌های سفر خود از این منظر هستند. به همین خاطر بیشتر بلیط چارتری استانبول به تهران خود را درست درزمانی كه حراجی در استانبول برپا می‌شود خریداری می‌كنند. یا اینكه در اوت لت‌ها محصولاتی كه فصل استفاده از آن ها گذشته است یا اینكه سایزبندی آن ها ناقص شده است را خریداری می‌كنند. به یاد داشته باشید كه این اوت لت تقریباً همان جنس‌های استوك شده است كه در كشورهای جهان سوم پخش و به فروش می‌رسد. بر همین اساس برای یك خرید بی‌واسطه می‌خواهیم برخی از اوت لت‌های معتبر و شناخته‌شده استانبول را به شما معرفی كنیم با ما همراه شوید.

 اوت لت‌های استانبول

معرفی اوت لت‌های استانبول

اگر به دنبال یك خرید اقتصادی و منحصربه‌فرد در استانبول هستید خرید بلیط تهران استانبول را بعد از مطالعه این مقاله دنبال كنید. با آشنایی با اوت لت‌های معتبر در این كشور قدمی اساسی را برای یك خرید منحصربه‌فرد خواهید برداشت.

اوت لت ونیزیا

این اوت لت در منطقه قاضی عثمان پاشا واقع‌شده است. سبك طراحی فروشگاه‌ها و خود این مركز خرید به‌گونه‌ای است كه توریست‌ها و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌كند. به این خاطر كه ایده گرفته است از شهر ونیز ایتالیا است یعنی تمام میدان‌ها، رستوران‌ها و كافه‌های كه در این مركز خرید واقع‌شده است بر روی آب است و شما با اجاره قایق می‌توانید به گشت‌وگذار و خرید در این مركز خرید بپردازید. فروشگاه‌های مطرح نایكی، آدیداس، ال‌ سی‌ وایكیكی، كوتون، ماوی، یو‌ اس‌ پولو، اسكچرز، فلو، دفكتو و بسیاری برندهای دیگر در این اوت لت مشغول به فعالیت هستند. البته باید بگویم كه در كنار خرید می‌توانید از سینما، رستوران‌ها و كافه‌های معروف مانند برگر كینگ و استارباكس هم بهره بگیرید و اوقات خوشی را در این گشت‌وگذار برای خود فراهم‌سازید.

اوت لت ویاپورت

اگر نام صبیحا گوكچن بزرگ‌ترین فرودگاه استانبول به گوش شما خورده باشد باید بگویم با اوت لت ویاپورت تنها ده دقیقه فاصله‌دارید. در سال ۲۰۰۸ میلادی در محله پندیك در بخش آسیایی استانبول این مركز خرید دایر شده است و تا به امروز مشتاقان بسیاری را به سمت خود كشانده است. طراحی این فضا توسط معماران بزرگ به‌صورت روباز با الهام از بازارهای سنتی و كلاسیك دنبال شده است. بیش از ۲۰۰ فروشگاه از قبیل انواع فروشگاه‌های زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم جانبی، انواع كیف، كفش، طلا و جواهرات از برندهای روز دنیا مانند منگو، آدیداس، نایكی، پیر كاردین، پوما، بنتون، كلوین كلین، كوتون، دیزل، اكو و كلمبیا در آن مشغول به فعالیت هستند كه در نوع خود بی‌نظیر است.

 اوت لت‌های استانبول

اوت لت ۲۱۲

 حتی شما می‌توانید ارزان‌تر از سایر اوت لت‌ها در اوت لت ۲۱۲ اقدام به خرید كنید. این مركز خرید در سال ۲۰۰۹ و در زمینی به مساحت ۲۳۵ هزار مترمربع با ۱۷۵ فروشگاه طراحی و ساخته‌شده است. فروشگاه‌های لباس، لوازم ورزشی، لوازم جانبی، لوازم‌خانگی و لوازم‌آرایش زیر نظر برندهای از قبیل آدیداس، ماوی، ال سی وایكیكی، نایكی، كلینز و فلو در این مركز خرید گرد هم جمع شده‌اند تا برای شما بهترین‌ها را فراهم سازند. سینمای سه‌بعدی، زمین اسكیت، سالن بولینگ، محل بازی سرپوشیده كودكان و كافه‌ها و رستوران‌های مختلفی در حیاط مجموعه دایر شده است كه هم فال و هم تماشا است. البته برای شما كه به لطف رستوران‌های معروف بركت مك‌دونالد، دنر، برگركینگ، گرین سالاد، كی‌اف‌سی، رامیز بهترین‌ها برای یك شكم گردی متفاوت در استانبول در نظر گرفته‌شده است.

اوت لت اولیویوم

 برای اینكه به بزرگ‌ترین مركز خرید اروپایی استانبول بروید توصیه می‌كنیم به اوت لت اولیویوم سری بزنید. در این مركز خرید بیش از ۱۳۰ فروشگاه در چهار طبقه برای شما در نظر گرفته‌شده است. تنوع اجناس به‌قدری بالا است كه تمام اعضای خانواده شما می‌توانند باقیمت استثنایی اقدام به خرید كنند. البته با این قیمت‌ها حتی تخفیف‌های هفتگی و ماهانه هم برای رقابت بیشتر بین فروشگاه‌های این مجموعه برای شما در نظر گرفته‌شده است.

كلام آخر در مورد اوت لت‌های استانبول

همان‌طور كه مطالعه كردید با خرید از اوت لت‌ها می‌توانید از لباس و پوشاك تا كیف و كفش و اكسسوری های برند خود را باقیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه خریداری كنید. ازآنجایی‌كه اجناس تركی و اروپایی واردشده به تركیه از مرغوبیت بسیار بالایی بهره گرفته است. شما به‌راحتی با استفاده از اوت لت‌ها می‌توانید جنس عالی و درجه‌یكی را با یك‌چهارم قیمت نسبت به داخل كشور برای خود تهیه كنید.