ریپورتاژ آگهی

چرا به تایلند سفر كنیم؟ آنچه كمتر در مورد تایلند شنیده‌اید

كشور تایلند از جمله پر توریست‌ترین كشورهای واقع در منطقه جنوب شرقی آسیا به حساب می‌آید. به طوری كه سفر با تور تایلند آرزویی است كه هر گردشگری برای یك بار هم كه شده دوست دارد آن را تجربه كند.

چرا به تایلند سفر كنیم؟ آنچه كمتر در مورد تایلند شنیده‌اید

كشور تایلند از جمله پر توریست‌ترین كشورهای واقع در منطقه جنوب شرقی آسیا به حساب می‌آید. به طوری كه سفر با تور تایلند آرزویی است كه هر گردشگری برای یك بار هم كه شده دوست دارد آن را تجربه كند. اما چه چیزی سبب شده تا سفر به این كشور تا این حد در بین گردشگران سرتاسر دنیا محبوب شود؟ پس اگر هنوز تصمیم قطعی خود را برای سفر به این كشور رویایی نگرفته‌اید، بهتر است مطالب این نوشته را از دست ندهید. زیرا در ادامه سعی داریم تا با معرفی جذابیت‌های این كشور رویایی به سوال شما در مورد اینكه چرا به تایلند سفر كنیم؟ پاسخ دهیم.

طبیعت تایلند اولین دلیل برای سفر به آن

بدون اغراق می‌توان طبیعت تایلند را اصلی‌ترین دلیل برای ترغیب گردشگران برای سفر به آن دانست. به طوری كه همه شهرهای توریستی تایلند از موقعیت عالی ساحلی برخوردار بوده و فرصت لذت بردن از انواع تفریحات آبی هیجان‌انگیز را برای علاقه‌‌مندان ممكن می‌كند. البته كه این تمام ماجرا نبوده و سواحل تایلند را نه تنها در قاره آسیا بلكه در كل كره زمین می‌توان جز زیباترین ساحل‌ها دانست. اغلب سواحل تایلند با شن‌های سفید رنگ پوشیده شده و با آب‌های زلال و آبی خود منظره‌ای بی‌نظیر را خلق كرده‌اند. پس اگر الویت شما در انتخاب مقصد گردشگری لذت بردن از تفریحات آبی و سواحل با چشم‌اندازهای زیبا است، تور تایلند بیش از هر گزینه دیگری می‌تواند انتظارات شما را برآورده كند. مهم نیست كه كدام شهر تایلند را برای سفر انتخاب می‌كنید، در هر صورت این كشور همه چیز تمام از نظر زیبایی‌های طبیعی شما را شیفته خود خواهد كرد. 

طبیعت تایلند اولین دلیل برای سفر به آن

معابد باشكوه تایلند فرصتی برای یك سفر خاص

بازدید از معبدهای باشكوه هندو همواره برای گردشگران ایرانی جذاب بوده است. پس اگر سوال چرا به تایلند سفر كنیم؟ ذهن شما را به خود درگیر كرده و از طرفی عاشق معابد باشكوه و البته بناهای تاریخی كم‌نظیر هستید، بهتر است نگاهی به تصاویر چند مورد از معابد هندو واقع در تایلند بیاندازید. تایلند جز كشورهای قدیمی دنیا بوده و در سایه فرهنگ و تاریخ غنی خود امروزه توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب كند. چرا كه سفر با تور تایلند با گشت و گذار در بین بناهای به جا مانده از صدها سال قبل و همچنین معابد خاص و دیدنی همراه خواهد بود. به طوری كه در هر نقطه آن می‌توانید شاهد بناهایی با سبك معماری منحصر به فرد و معبدهای دوست داشتنی خواهید بود.

معابد باشكوه تایلند فرصتی برای یك سفر خاص

فرهنگ غنی تایلند علت جذب گردشگران از سرتاسر دنیا

نمی‌توان در مورد دلایل محبوبیت تور تایلند صحبت كرد اما اشاره‌ای به فرهنگ غنی آن نكرد. همان طور كه گفته شد كشور تایلند از قدمت چندین هزار ساله‌ای برخوردار است. از طرفی دیگر قرار گرفتن آن در همسایگی دیگر كشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا نظیر هند، چین، كامبوج و غیره سبب شده آداب و رسوم این كشورها نیز با فرهنگ تایلندی در هم آمیخته شود. در نتیجه تایلند به كشوری رنگارنگ و جذاب از نظر فرهنگی تبدیل شده كه نشانه‌های آن را می‌توان در وجود فستیوال‌های متنوع تایلندی جست و جو كرد. به طوری كه اغلب توریست‌ها سعی می‌كنند تا برنامه سفر خود را طوری تنظیم كنند كه حتما در یكی از جشنواره‌های باشكوه تایلند حضور داشته باشند. 

فرصت خرید در بازارهای خاص تایلند

اگر شما نیز از عاشقان خرید هستید، از دیگر پاسخ‌هایی كه می‌توان به سوال چرا به تایلند سفر كنیم؟ بازارهای خاص و منحصر به فرد آن هستند. البته ناگفته نماند كه بازارهای تایلند به قدری جذاب و دیدنی هستند كه حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، گشت و گذار در آن‌ها می‌تواند امری سرگرم‌كننده و دوست داشتنی برای گردشگران باشد. از جمله جذاب‌ترین بازارهای محلی تایلند می‌توان به بازارهای شناور آن اشاره كرد. به این صورت كه برای خرید در بازار باید قایقی را كرایه كرده و از دیگر فروشنده‌هایی كه كالاهای مختلفی را درون قایق‌های خود به فروش می‌رسانند خرید كنید. البته در شهرهای مدرن و توریستی تایلند مراكز خرید شیك و مدرنی نیز وجود دارند كه در صورت تمایل فرصت بازدید از آن‌ها را نیز خواهید داشت.

فرصت خرید در بازارهای خاص تایلند

تایلندی كشوری ارزان برای ایرانیان

آنچه كه یك كشور را در بین دیگر مقاصد گردشگری محبوب‌تر می‌كند علاوه بر تفریحات و جاذبه‌های گردشگری، هزینه‌های پایین سفر هستند. حال كشوری را تصور كنید كه در كنار جاذبه‌های گردشگری متنوع و طبیعت زیبا امكان یك سفر اقتصادی و ارزان را نیز برای شما فراهم كند. قبل از هر چیزی باید بگوییم كه ارزش واحد پول تایلند در مقایسه با ریال پایین بوده و در درجه اول همین موضوع آن را به مقصدی ارزان برای گردشگران ایرانی تبدیل می‌كند. بنابراین اگر به دنبال یك سفر خارجی لوكس و البته قیمت مناسب هستید، تور تایلند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. 
از طرفی دیگر گردشگران ایرانی باید برای سفر به كشورهای خارجی ویزای توریستی بگیرند. گرفتن ویزای توریستی برای برخی از مقاصد دشوار و همچنین گران است. در حالی كه هزینه ویزای كشور تایلند چندان زیاد نبوده و در مقایسه با دیگر كشورهای توریستی پایین است. به طوری كه با پرداخت ۳۸ یورو می‌توان برای دریافت ویزای توریستی ۶۰ روزه به صورت یك بار ورود اقدام كرد. علاوه بر آن اخذ ویزای تایلند اصلا دشوار نبوده و تنها با ارائه مدارك مورد نیاز به آژانس‌های مسافرتی می‌توان برای دریافت آن اقدام كرد. ناگفته نماند كه تایلند جز كشورهایی است كه امكان دریافت ویزای فوری را نیز با هزینه تقریبا دو برابر برای گردشگران فراهم كرده كه در عرض دو روز ارائه می‌گردد.

تایلندی كشوری ارزان برای ایرانیان

امكان سفر گردشگران ایرانی به تایلند با پروازهای مستقیم

اگر هنوز پاسخی به سوال چرا به تایلند سفر كنیم؟ پیدا نكرده‌اید، بهتر است بگوییم كه در حال حاضر گردشگران می‌توانند به صورت مستقیما از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دسترسی مستقیم به تایلند داشته باشند. همین موضوع تایلند را به كشوری با دسترسی آسان، سریع و از همه مهم‌تر ارزان برای سفر تبدیل كرده است. پروازهای مستقیم تهران به بانكوك در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه و پرواز مستقیم تهران به پوكت در روزهای دوشنبه انجام می‌شوند. البته این پروازها می‌توانند در اوج فصل‌ توریستی نظیر تعطیلات عید نوروز با فشردگی بیشتری اجرا شوند.

آویسا تراول، بهترین همراه شما در تور تایلند

چنانچه تا این بخش از مطالب همراه ما بوده باشید، حتما به پاسخ سوال خود كه چرا به تایلند سفر كنیم؟ رسیده‌اید. البته هر چند كه قیمت پایین، جاذبه‌های گردشگری متنوع، سواحل زیبا و غیره می‌توانند سفری به یادماندنی را در كشور تایلند برای شما رقم بزنند اما در كنار تمامی این موارد نمی‌توان اهمیت رزر تور از یك آژانس مسافرتی معتبر را نادیده گرفت. آویسا تراول به عنوان یكی از شركت‌های فعال در حوزه گردشگری سعی دارد تا تورهای متنوعی را به مقاصد مختلف توریستی در تایلند برگزار كرده و لحظات بسیار خوشی را برای عاشقان سفر رقم بزند. برای اطلاع از شرایط تورها و بهره‌مندی از خدمات آویسا تراول می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ۰۹۹۱۹۰۰۵۶۰۷ و یا ۴۱۵۳۵-۰۲۱ با كارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.