ریپورتاژ آگهی

سرویس دهی باربری و اتوبار در تمامی نقاط تهران - سپند بار

آیا قصد اسباب‌كشی دارید ولی از بابت انتخاب باربری مناسب نگران هستید؟ در هنگام جابه‌جایی به چه خدماتی نیاز خواهید داشت؟ تا چه حد باربری سپند بار را می‌شناسید؟

سرویس دهی باربری و اتوبار در تمامی نقاط تهران - سپند بار

باربری سپند بار

آیا قصد اسباب‌كشی دارید ولی از بابت انتخاب باربری مناسب نگران هستید؟ در هنگام جابه‌جایی به چه خدماتی نیاز خواهید داشت؟ تا چه حد باربری سپند بار را می‌شناسید؟

برای اینكه تجربه خوب و دلنشینی از اسباب‌كشی و حمل اثاثیه منزل خود داشته باشید باربری سپند بار را كه در این زمینه سال‌ها سابقه درخشان دارد انتخاب كنید. این اتوبار با استفاده از لوازم و تجهیزات كامل كارتن‌های محكم و چندلایه، بهره‌بردن از وسایل نقلیه مدرن به همراه كارگران حرفه‌ای و آموزش‌دیده رضایت مشتریان خود را جلب خواهند كرد.

از همان ابتدای كار با مشاوره رایگان خدمات و تعرفه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و بادقت خدماتی كه نیاز دارید را بررسی كرده و مناسب‌ترین سرویس را معرفی می‌كنند.

خدمات بسته‌بندی در اتوبار سپند بار

یكی از خدمات اصلی در هنگام اسباب‌كشی بسته‌بندی وسایل بوده كه این كار اگر بادقت و اصولی انجام شود باعث جلوگیری از آسیب‌دیدن به لوازم خواهد شد. باربری سپند بار با كادری مجرب و ماهر كه در زمینه بسته‌بندی فعالیت دارند این كار را با حساسیت بالا و با استفاده از تجهیزات كامل و مدرن سلامت اثاثیه مشتریان خود را تضمین خواهند كرد.

حتماً به این نكته توجه داشته باشید كه بدون تخصص و تجهیزات نمی‌توانید كار بسته‌بندی را به‌خوبی انجام دهید. اگر هم این كار را انجام دهید ممكن است هنگام حمل بار وسایل شما آسیب ببیند. پس با اطمینان خاطر این كار را به پرسنل اتوبار سپند بار بسپارید. این مجموعه بعد از بسته‌بندی و حمل اثاثیه تا رسیدن به مقصد در آخرین مرحله هم به بازكردن و چیدمان آنها نیز كمك می‌كنند.

ارائه خدمات در باربری سپند بار

 1- مشاورین اتوبار سپند بار با صبر و حوصله به‌صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات شما خواهند بود.
 2- اعزام نیروی انسانی ماهر و بااخلاق در زمان تعیین شده
 3- موكت پیچ كردن وسایل بزرگ و قیمتی در هنگام حمل بار
 4- جداسازی، دسته‌بندی و بسته‌بندی بادقت زیاد و اصولی
 5- چیدمان اثاثیه در محل جدید
 6- استفاده از ماشین‌های مدرن و مناسب برای حمل بار
 7- ارسال بار به شهرستان‌ها و تمام نقاط ایران
 8- ارائه بیمه باربری

هزینه باربری در اتوبار سپند بار

هزینه اسباب‌كشی و باربری باتوجه‌به تعرفه‌های اتحادیه باربران تهران محاسبه می‌شود كه به عواملی مختلفی بستگی دارد. فاكتورهایی كه روی هزینه باربری تأثیر می‌گذارد شامل: مسافت مبدأ تا مقصد، حجم و میزان اثاثیه، تعداد كارگران به‌كاررفته، تعداد طبقات مبدأ و مقصد، ماشین انتخابی و موارد دیگر كه در مجموع هزینه كل باربری شما را تعیین می‌كند. در باربری سپند بار نیز تمام این هزینه‌ها طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می‌شود.

خدمات باربری سپند بار به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته خدمات باربری در تمامی نقاط تهران را انجام می دهد این باربری به عنوان باربری شمال تهران و باربری غرب تهران و باربری شرق تهران را ارائه می دهد

وسایل نقلیه در باربری سپند بار

اصلی‌ترین قسمت در باربری مربوط به جابه‌جایی اثاثیه توسط خودروهای مخصوص حمل بار است. امروزه با ماشین‌های مدرن و پیشرفته كه برای این منظور ساخته می‌شود كار حمل‌ونقل را برای همه آسان كرده‌اند. در اتوبار سپند بار نیز با استفاده از خودروهای متنوع مخصوص حمل بار كه همگی مسقف و موكت‌كاری شده‌اند بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار خواهند داد.

خودروهای باربری باتوجه‌به میزان و حجم بار شما انتخاب می‌شوند. باربری سپند بار با داشتن انواع ماشین‌ها كه وانت، نیسان، كامیون و كامیونت و خاورهای مسقف است آمادگی لازم جهت حمل بار مشتریان خود را خواهند داشت.

برچسب ها : باربری,اتوبار,حمل بار,باربری تهران