ریپورتاژ آگهی

آشنایی با هتل های 4 ستاره اصفهان

اصفهان مركز استان اصفهان بوده و از جمله تاریخی‌ترین و گردشگرپذیرترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. اصفهان در مركز ایران واقع شده است و در منطقه‌ای نسبتا خشك در حاشیه كویر مركزی ایران قرار دارد.

هتل آرماندیس اصفهان

اصفهان مركز استان اصفهان بوده و از جمله تاریخی‌ترین و گردشگرپذیرترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. اصفهان در مركز ایران واقع شده است و در منطقه‌ای نسبتا خشك در حاشیه كویر مركزی ایران قرار دارد. اما رود زایندرود به این شهر جانی دوباره داده است. اصفهان سومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد می‌باشد كه از هتل‌های خوبی نیز برخوردار است. هتل های اصفهان موضوع این مقاله است و ما می‌خواهیم به بررسی هر چه بیشتر هتل های 4 ستاره اصفهان بپردازیم.

 

هتل آسمان اصفهان

در سال ۱۳۸۴همزمان با روز جهانی گردشگری، هتل چهار ستاره آسمان به‌طور جدی میزبانی خود از میهمانان شهر گنبدهای فیروزه‌ای را شروع كرد. هتل آسمان اصفهان در واقع عضوی از گروه هتل‌های آریا محسوب می‌شود، كه در نزدیكی زنده رود قرار دارد. هتل متشكل از ۱۳ طبقه و مجموع ۱۰۰ فضا اقامتی بصورت اتاق و سوئیت است. زیبایی خاصی كه زاینده رود و محیط پیرامون آن دارد، چشم اندازی منحصربه‌فرد و بدیع را در برابر دیدگان میهمانان این هتل اصفهان به تصویر می‌كشد. از جمله بهترین امكانات در هتل براساس استانداردهای بین المللی، موقعیت مكانی مطلوب و امكان دسترسی به مراكز اصلی گردشگری و تفریحی شهر و برخورداری از تنها رستوران گردان اصفهان می‌باشد.

هتل آسمان اصفهان از هتل های 4 ستاره اصفهان برای میهمان نوازی بیشتر، سعی كرده تا امكانات كاملی را برای رفاه و آسایش میهمانان‌اش ایجاد كند. از جمله مهم‌ترین این امكانات شامل كافی نت، تلویزیون، آنتن مركزی، یخچال، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، خشكشویی، سالن‌های اجتماعات با ظرفیت‌های مختلف با ارائه سیستم‌های صوتی و تصویری، خانه داری ۲۴ ساعته، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، صندوق امانات، استخر، سونا خشك و بخار، جكوزی، سیستم اعلام حریق،  اتاق ماساژ، رستوران گردان با چشم انداز زنده رود، فست فود آسمان، كافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران خورشید، صرافی، تاكسی سرویس شبانه روزی و پاركینگ می‌شود.

در بالاترین طبقه‌ی این هتل از هتل های 4 ستاره اصفهان ، رستوران گردان هتل آسمان واقع شده است. به همین خاطر چشم انداز خاصی از شهر و زاینده رود را برای میهمانان به‌خصوص در شب به ارمغان خواهد آورد. از میهمانان در این رستوران با انواع غذاهای با كیفیت ایرانی و فرنگی پذیرایی می‌گردد. همچنین برای دوستداران فست فودها خبر خوشی داریم! در فست فود هتل آسمان كه در طبقه دوم آن را پیدا خواهید كرد، می‌توانید انواع ساندویچ‌های گرم و سرد، پیتزاها و كنتاكی‌ها را سفارش دهید.

كافی شاپ هتل آسمان اصفهان نیز با فضایی دنج و صمیمی می‌تواند لحظات ناب و خاطره انگیزی را برای شما فراهم آورد. با دوستان و عزیزانتان می‌توانید ساعت‌ها به گفتگو نشسته و از خوردن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و بستنی بهره‌مند گردید.

سالن اجتماعات این مجموعه نیز با هدف برگزاری انواع كنفرانس، همایش، سمینار و... با دارا بودن امكاناتی نظیر ویدئو پروژكتور، نورپردازی و خدمات صوتی و تصویری از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای مراسم‌های شما محسوب می‌شود.

همانطور كه گفتیم، هتل آسمان اصفهان در مجاورت زاینده رود واقع شده است و این یعنی شما می‌توانید از مناظر زیبای اطراف رودخانه استفاده كنید. فضای سبزی كه در حاشیه زاینده رود قرار دارد، بی‌شباهت به تابلوی نقاشی نیست؛ به همین خاطر اگر هتل آسمان را برای اقامت انتخاب می‌كنید، لذت قدم زدن در خنكای صبح در این تابلوی نقاشی را به هیچ عنوان از دست ندهید. همینطور باتوجه به موقعیت مكانی خاص هتل، میهمانان به نقاط دیگر شهر و اماكن دیدنی نظیر سی و سه پل، كاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان و بازار شهر به راحتی دسترسی دارند.

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی یكی از هتل های 4 ستاره اصفهان است كه در موقعیت مكانی مطلوب و در میدان امام حسین اصفهان واقع شده است. این هتل متشكل از ۹۵ واحد اقامتی شیك و تمیز در ۵ طبقه بوده كه توانسته رضایت حداكثری مشكل‌پسندترین گردشگران را هم با امكانات و خدمات متنوع و بی‌شمار جلب نماید. شایان ذكر است معماری و طراحی هتل پیروزی بسیار جذاب و زیبا می‌باشد و در بدو ورود ممكن است تصور كنید كه این هتل، مكانی تازه تاسیس است. اما هتل پیروزی تقریبا ۴ دهه می‌باشد كه مشغول میهمان‌داری و میزبانی از گردشگران و هم‌وطنان كشورمان است. شایان ذكر است نام این هتل در سال ۱۳۵۴ داریوش بود. اما سالیان بعد به هتل پیروزی تغییر یافت و اینگونه توانست با ارائه خدماتی عالی، شهرت خوبی برای خود دست‌وپا كند.

اما شاید برایتان سوال شده باشد كه هتل پیروزی اصفهان ارائه‌دهنده چه خدماتی به میهمانان خود است؟ هتل پیروزی كه از هتل های 4 ستاره اصفهان به شمار می‌رود، هم از تمامی امكانات هتل‌های مدرن و چهار ستاره برخوردار می‌باشد، هم خدمات متنوع و مجهزی را به میهمانان ارائه می‌دهد. چنانچه اهل مطالعه هستید، این هتل از هتل های 4 ستاره اصفهان كتابخانه‌ای را برای شما در نظر دارد.  اینگونه می‌توانید اوقات فراغت خودتان را به مطالعه اختصاص دهید. چنانچه به بازی‌های كامپیوتری علاقمندید، به گیم نت این هتل از هتل های 4 ستاره اصفهان سر بزنید. داشتن اماكنی شامل فروشگاه، جكوزی، نمازخانه، آرایشگاه، صندوق امانات و غیره در داخل هتل باعث شده است تا نیاز میهمانان به محیط خارج از بیرون بطور كامل برطرف شود. همینطور هتل پیروزی با هدف رفاه حال هر چه بیشتر میهمانان خود، مكانی را برای پارك خودروی مسافران عزیز مهیا كرده است. اینگونه می‌توانند با آسودگی خاطر با خودروی خود سفر كنند.

همان‌طور كه در جریانید رستوران هر هتل، از جمله اصلی‌ترین بخش‌های آن هتل محسوب می‌شود. هتل پیروزی اصفهان از هتل های 4 ستاره اصفهان توانسته رضایت خاطر میهمانان با رستوران‌های فرنگی و ایرانی را جلب نماید. میهمانان هتل در طول اقامت خود این امكان را دارند تا به یكی از دو رستوران هتل مراجعه كنند و غذای محبوبشان را از طیف وسیعی از غذاهای هتل صرف نمایند. توجه داشته باشید كافی‌شاپ از میهمانان هتل نیز با نوشیدنی‌هایی گوارا، در تمامی ساعات روز پذیرایی می‌كند.

هتل های 4 ستاره اصفهان

هتل سفیر اصفهان

از هتل های ۴ ستاره اصفهان هتل سفیر است كه از جمله هتل‌های بسیار مجلل و مدرن اصفهان محسوب می‌شود. این هتل در خیابان آمادگاه و درست در مقابل هتل عباسی واقع شده است. این هتل دارای ۱۰۰ واحد اقامتی در شش طبقه مجزا می‌باشد. هتل ارائه‌دهنده پلان‌های اقامتی متنوعی شامل هتل آپارتمان، سوئیت و سوئیت رویال بوده و دست میهمانان و گردشگران را باز گذاشته است.

هر چند بیش از دو دهه از تاسیس هتل سفیر اصفهان گذشته، با این حال معماری و طراحی هتل سفیر به‌‌صورتی است كه هر گردشگری مجذوب زیبایی آن می‌شود. در بدو ورود به این هتل شما با لابی وسیع و دنجی مواجه خواهید شد كه ازسنگفرش مرمرین برخوردار است. دیزاین دكور لابی هتل -كه متشكل از تركیب رنگ‌های متضاد و دل‌نشین می‌باشد- بسیار جذاب و دیدنی است. این لابی توجه هر گردشگری به خود جلب كرده و زمان كسل‌كننده انتظار را به لحظاتی خاطره‌انگیز تبدیل می‌كند.

اما همان‌طور كه می‌دانید دلیل اینكه هتل سفیر اصفهان از هتل های ۴ ستاره اصفهان محسوب می‌شود، طراحی زیبای آن نمی‌باشد؛ این هتل دارای امكانات فراوانی بوده كه در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم كرد. در ابتدا لازم است بگوییم هتل سفیر مجهز به رستوران شكیلی با ظرفیت ۱۲۰ میهمان می‌باشد. این رستوران شما را از پیدا كردن رستورانی باكیفیت در اصفهان نجات خواهد داد. رستوران هتل سفیر دارای محیطی دنج و آرام و چشم‌اندازی خاص بوده و قادر است با منوی بلندبالای غذاهایش و با كادری مجرب به بهترین شكل از میهمانان عزیز پذیرایی كند. شایان توجه است كه كباب شاه‌عباسی و بریانی‌های لذیذی كه این رستوران دارد، زبانزد خاص و عام بوده و مورد تحسین اكثر گردشگران خارجی در سایت‌های مختلف قرار دارد. خوراك‌های خوشمزه ماهی قزل‌آلا، میگو سوخاری، ماهی كبابی، میگو پفكی و شنیسل ماهی این رستوران نیز بسیار دل‌چسب و خوشمزه هستند. بدون شك لذت چشیدن آن‌ها برای مدت‌ها زیر زبان شما باقی خواهد ماند. خوب است بدانید، میهمانان هتل این امكان را دارند تا هر روز به رستوران هتل مراجعه كنند و صبحانه مقوی و خوشمزه خودشان را از بوفه رستوران برگزیده و میل كنند. صبحانه هتل به دو دسته صبحانه گرم و سرد تقسیم می‌شود و طیف گسترده‌ای از دسرها، سالادها، خوراكی‌های بخارپز و سرخ‌كردنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم را شامل می‌شود.

علاوه بر رستوران هتل سفیر باید اعتراف كنیم كه كافی‌شاپ هتل هم دست‌كمی از رستوران آن ندارد. میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند انواع و اقسام آبمیوه، میلك شیك، بستنی، كیك، گلاسه، چای، نوشیدنی‌های گازدار، دم‌نوش و قهوه‌های مختلف فرانسه، موكالته، امریكانو، اسپرسو، آفوگاتو، لته آرت و غیره را از منوی كافی‌شاپ برای خود سفارش دهند.

و اما از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل از هتل های 4 ستاره اصفهان و از امكاناتی كه هتل را از سایر هتل‌های این شهر جدا می‌كند، مجموعه آبی و اسپا آن می‌باشد. بدون شك تجربه خاص و فراموش‌نشدنی آرمیدن در استخر تمیز و آبی هتل سفیر، باعث می‌شود تا خاطره سفر به اصفهان تا ابد ماندگار بماند. حمام سنتی و اسكراپ علاوه بر سونا و جكوزی، نیز به امكانات هتل افزوده شده است. اینگونه میهمانان گرامی هتل، پكیج كاملی از آرامش و سلامت را در اختیار خواهند داشت.

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان یكی از هتل‌ های ۴ ستاره اصفهان می‌باشد كه در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد. این هتل در نقطه چشم‌نوازی از شهر اصفهان قرار دارد. هتل آرماندیس با امكانات و خدمات متنوع‌اش می‌تواند یكی از بهترین‌های شهر باشد. با رزرو هتل آرماندیس اصفهان و اقامت در این هتل بدون شك به جاذبه‌های خاص آن نظیر كاخ هشت بهشت، كاخ چهلستون، مسجد جامع، موزه تاریخ طبیعی و كاخ عالی قاپو دسترسی راحتی دارید.

هتل آسمان اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو از بهترین هتل ‌های ۴ ستاره اصفهان به شمار می‌آید كه كه با سابقه طولانی خود، یكی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر نیز به‌حساب می‌آید. از آنجایی‌ كه هتل عالی قاپو اصفهان در خیابان معروف چهارباغ اصفهان قرار گرفته است، به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر نظیر سی و سه پل و زاینده‌رود دسترسی مطلوبی دارد. شایان ذكر است كه هتل عالی قاپو اصفهان متشكل از ۱۰۶ واحد اقامتی در پلان‌های یك تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال می‌باشد. به این شكل هتل عالی قاپو گزینه‌های اقامتی متنوعی را به میهمانان خود عرضه كند.

همان‌طور كه پیشتر بیان كردیم، هتل عالی قاپو اصفهان هتلی ۴ ستاره بوده و  تمام امكانات هتل چهار ستاره را داراست. وجود امكاناتی همچون آرایشگاه، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، فروشگاه، استخر، سونا، جكوزی، نمازخانه، اتاق چمدان، كافی‌نت و ... سبب شده است كه هتل عالی قاپو به یكی از محبوب‌ترین اماكن اقامتی اصفهان و به گزینه اول بسیاری از گردشگرانی كه برای تماشای زیبایی‌های بی‌انتها این شهر تاریخی به اصفهان سفر می‌كنند، تبدیل شود.

البته نمی‌توان امكانات بی‌شمار هتل عالی قاپو اصفهان را در این چند مورد خلاصه كرد. این هتل از دو رستوران ایرانی و ایتالیایی تشكیل شده‌است. دو رستوران هتل عالی قاپو اصفهان قادرند بخش وسیعی از غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را پوشش دهند. این رستوران‌ها با فضای باز و دل‌نشینشان، تجربه خوشایند چشیدن غذاهای لذیذ این مكان را جذاب‌تر می‌كنند. هتل عالی قاپو اصفهان علاوه بر داشتن رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی، از كافی‌شاپ دنج و جذابی هم برخوردار می‌باشد. در این كافی‌شاپ می‌توانید انواع متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای میهمانان عزیز هتل آماده و سرو نماید.

یكی از قابل‌توجه‌ترین مزایای اقامت در هتل عالی قاپو، دسترسی مطلوب به اكثر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان می‌باشد. به خاطر واقع شدن این هتل در مركز شهر و موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب، میهمانان هتل عالی قاپو اصفهان، در طول اقامت خود می‌توانند در ظرف كمتر از مدت ۳۰ دقیقه به جاذبه‌های دیدنی گوناگونی همچون مركز خرید سیتی سنتر اصفهان، باغ پرندگان اصفهان، بازار تاریخی اصفهان، كاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو، كاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، مسجد امام و پایانه مسافربری اصفهان دسترسی مناسبی داشته باشند. همینطور مسافرانی كه به‌خاطر دلایلی علاقه ندارند از تاكسی برای گشت و گذار در اصفهان استفاده كنند، این امكان را دارند تا از مترو بهره‌مند گردند. مسافران می‌توانند از طریق ایستگاه متروی اصفهان كه در نزدیكی هتل قرار گرفته است؛ با صرف هزینه اندك و در كوتاه‌ترین زمان ممكن به اماكن متنوع شهر تاریخی اصفهان دسترسی داشته باشند.

هتل پیروزی اصفهان

جمع‌بندی

هتل های 4 ستاره اصفهان موضوع این مقاله بود. همانطور كه مطالعه نمودید ما در این مقاله به‌طور مفصل هر یك از هتل های 4 ستاره اصفهان را معرفی كردیم و به بررسی ویژگی‌ها و امكانات‌ آن‌ها پرداختیم. چنانچه قصد سفر به نصف جهان را دارید روی این هتل های 4 ستاره اصفهان حساب ویژه‌ای باز كنید.