ریپورتاژ آگهی

كاربردی ترین سایبان ماشین در سفر ها و حیاط ها

رفتن به كمپ و سفر با اتومبیل شخصی لذت خاص خود را دارد. ماجراجویی های خانوادگی با اتومبیل شخصی می تواند تبدیل به زیباترین خاطرات شما در زندگی شود. به همراه داشتن وسایل و ابزار هایی كه این سفر را برای شما راحت تر می كند به هرچه لذت بخش تر شدن این سفرها می‌انجامد. یكی از این وسایل سایبان متحرك ماشین است.

سایبان متحرك ماشین چیست؟

سایبان متحرك ماشین یك سایبان پارچه ای است كه در كنار اتومبیل نصب شده و می تواند محلی برای اتراق و استراحت های كوتاه مدت شما و اعضای خانواده تان باشد. سایبان متحرك ماشین به سرعت جمع و یا باز میشود و نیازی به صرف زمان قابل توجه برای راه اندازی آن نخواهید داشت. در نتیجه هر زمانی كه در جاده احساس خستگی كردید یا هر زمان كه منظره زیبایی پیش روی شما قرار گرفت می توانید توقف كرده و در زیر سایبان متحرك ماشین خود به استراحت بپردازید.

كاربردی ترین سایبان ماشین در سفر ها و حیاط ها

محافظت از خودرو به وسیله سایبان متحرك ماشین

از آنجا كه خودروها امروزه یكی از مهم ترین دارایی های افراد به شمار می آیند، از اینرو محافظت آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از این نوع سایبان ها به راحتی می توان از خودروی خود در برابر باران، باد، آفتاب، برف، اشعه ماورابنفش UV و … محافظت كرد. به نوعی می توان گفت استفاده از سایبان متحرك ماشین، بهترین گزینه جهت محافظت از خودرو در برابر عوامل سخت آب و هوایی است. بهتر است بدانید، نور آفتاب باعث آسیب رساندن به سطح رنگ خودرو می شود.

با استفاده از این نوع سایبان ماشین، رنگ ماشین شما كاملا نو و تازه به نظر می رسد.

محافظت از خودرو به وسیله سایبان متحرك ماشین

انواع سایبان متحرك ساخته شده در دیدگاهان غرب

سایبان متحرك ماشین انواع گوناگونی دارد. از نظر نحوه باز شدن می توانیم سایبان ها را به دو دسته برقی و دستی تقسیم كنیم. سایبان های برقی اتومبیل به صورت خودكار باز و بسته می شوند. این سایبان ها درون یك تیوپ باریك در كناره سقف اتومبیل نصب می شوند و هرگاه كه مایل باشید می توانید با فشار دادن دكمه مربوطه آنها را باز و یا جمع كنید.  طرز كار این سایبان هم بسیار آسان بوده و استفاده از آن ها به سرعت امكان‌پذیر است.

دسته دیگری از سایبان های اتومبیل وجود دارد كه به صورت دستی باز و بسته می شود. این سایبان ها را می توان در بخش پشتی یا كناری ماشین نصب كرد. سایبان های دستی دارای پایه هایی هستند كه باید بر روی زمین قرار گیرند.  برای نصب این سایبان ها كافیست پارچه های سایبان را باز نموده و پایه ها را بر روی زمین قرار دهید.

انواع سایبان متحرك ساخته شده در دیدگاهان غرب

ابعاد سایبان های اتومبیل

ابعاد چنین سایبان هایی می تواند متناسب با نیاز شما متفاوت باشد. بنابراین اگر خانواده پرجمعیت ای دارید یا در سفرها با افراد زیادی هم سفر می شوید میتوانید از انواع بزرگتر سایبان استفاده كنید. در عوض اگر تنها به سفر می روید می توانید سایبان های كوچكتری را انتخاب كنید كه هزینه كمتری هم برای شما به همراه خواهد داشت.

طراحی و تولید تخصصی سایبان ماشین با توجه به ابعاد ماشین

این نوع سایبان ها، امروزه در مدل ها و جنس های مختلفی تولید و عرضه می شود. از آنجا كه ابعاد این نوع سایبان وابسته به محیط مورد نظر و ابعاد ماشین است، از اینرو با انتخاب مركز ما می توانید به صورت كاملا سفارشی سایبان خود را تهیه كنید. متخصصان و كارشناسان ما، ساخت سایبان ماشین را با توجه به ابعاد ماشین به بهترین شكل انجام خواهند داد. تیم حرفه ای ما، از متریال و مواد درجه یك برای ساخت سایبان متحرك ماشین استفاده می كنند.

استانداردهای سایبان ماشین متحرك

استانداردهای سایبان ماشین متحرك

 1-  سایبان متحرك ماشین باید دارای الزامات خاصی باشد تا بتواند در برابر شرایط جوی گوناگون كیفیت خود را حفظ نماید. در وهله اول پارچه سایبان باید ضد آب  باشد. یك سایبان همانقدر كه قرار است شما را در برابر آفتاب در امان نگه دارد،  باید بتواند در برابر تا بارش باران نیز  شما را محافظت كند. بنابراین ضد آب بودن یكی از ضروریات پارچه آن به شمار می رود. برای اینكه از حداكثری ایمنی بهره مند شوید بهتر است جنس سایبان ضد حریق باشد.


  2- یكی از نكات حائز اهمیت در جنس پارچه سایبان عبور هوا از زیر آن است. سایبان باید بتواند هوای گرم را به خوبی از خود عبور دهد در غیر اینصورت فضای زیر آن دم كرده و تجربه ناخوشایندی برای افراد به وجود می آورد. پارچه ها متخلخل به خوبی این خاصیت را از خود نشان می دهند. در نتیجه هوای گرم كه در بالای فضا جمع شده از پارچه عبور كرده و هوای خنك جای آن را میگیرد.


 3- طراحی سایبان متحرك ماشین باید به گونه‌ای باشد كه حداكثر سایه  برابر افراد فراهم كند. شما  ممكن است سفر خود را در نیمه روز آغاز كنید،  یا سفر طولانی داشته و در هنگام ظهر مجبور به استراحت شوید. در چنین مواردی آفتاب به صورت مستقیم و در حداكثر توان خود تابش می كند. بنابراین وجود یك سایبان كه بتواند حداكثر سایه مورد نیاز را فراهم آورد الزامی خواهد بود. علی الخصوص در مواقعی كه آفتاب به صورت مایل می تابد.


 4- احتمالاً تجربه این را داشته اید كه در اوقات خاصی از روز به هیچ طریقی نتوانید از تابش مستقیم آفتاب فرار كنید. این اتفاق در نزدیكی غروب آفتاب بسیار محتمل تر است. تابش زاویه دار نور خورشید سبب میشود كه سایه های ایجاد شده كشیده شوند و در نواحی مورد انتظار قرار نداشته باشند. در صورتی كه سایبان دارای لبه باشد، یا ساختار استانداردی داشته باشد، در تمامی ساعات روز می تواند فضای زیر خود را از آفتاب در امان نگه دارد.

پایه های سایبان اتومبیل

پایه های سایبان نیز باید استانداردهای خاص خود را داشته باشند. اولا پایه ها باید ضد زنگ بوده و با برخورد به آب مقاومت خود را از دست ندهند. ثانیا باید از استحكام و پایداری لازم بهره مند باشند تا با وزش باد های ناگهانی روی زمین نیفتند. البته در صورتی كه سایبان ماشین شما از نوع برقی باشد دیگر خبری از پایه های روی زمین نخواهد بود. با این حال لوله جمع كننده و محل اتصال سایبان به اتومبیل باید بتواند به خوبی وزن آن را تحمل كند. این لوله ها چه در حالت باز سایبان و چه در حالت بسته محل اصلی اتصال سایبان به اتومبیل به شمار می روند.

كاربردهای سایبان متحرك ماشین

كاربردهای سایبان متحرك ماشین

سایبان متحرك ماشین ابزاری كاربردی است كه حتی در داخل شهر محل سكونت نیز به كار می آید. تصور كنید كه در یك روز خسته كننده كاری مجبور هستید برای كارهای خود به چند جا مراجعه كنید یا برای انجام شدن امورات خود زمان زیادی را منتظر بمانید. در این مواقع وجود یك سایبان بسیار كمك كننده خواهد بود. آب میوه خنكی خریداری كنید و در سایه ایجاد شده در كنار اتومبیل خود خستگی در كنید تا بتوانید با انرژی بیشتر به كارهای خود ادامه دهید.

نصب سایبان متحرك خودرو در كمترین زمان

سایبان خودرو یكی از نیازهای اساسی هر فضای اداری، فروشگاهی، خانگی و … به شمار می آید. متخصصان ما ساخت سایبان های شما را با دقت بالایی در كارگاه انجام می دهند. همچنین مراحل نصب سازه، در كمترین زمان ممكن توسط كارشناسان ما در محل صورت می گیرد. با انتخاب مركز ما، آسوده خیال خواهید بود كه سایبان متحرك ماشین در كمترین زمان نصب می شوند. با انتخاب گروه ما می توانید به طور قابل توجهی در زمان و هزینه های خود صرفه جویی كنید.