ریپورتاژ آگهی

دانلود مستند های برتر با دوبله فارسی

در این نوشته در مورد برترین مستند های ساخته شده در ژانر های مختلف و امكان دانلود مستند با دوبله فارسی از سایت تی وی مستند توضیح داده شده است.

در بخش معرفی بهترین مستند های جهان، قرار است شاخص ترین مستند های سیاسی، علمی، حیات وحش، گردشگری و ... را برای دانلود مستند به شما معرفی كنیم. فیلم مستندیكی از بهترین روش های نشان دهنده میزان درك و شناخت انسان از واقعیت ها و محیط اطراف خود می باشد. این مجموعه ها در نقطه مقابل فیلم های سینمایی قرار دارند كه عمده تولیداتشان ریشه در ذهن و تخیل انسان دارد. برترین فیلم های مستندی كه تا به حال تولید شده اند با هدف آموزش و افزایش درك آدمی نسبت به واقعیت های جهان پخش شده اند. این فیلم ها به ما یادآوری می كنند كه برای شناخت بیشتر واقعیت ها باید به دنبال حقایق باشیم.

به طور معمول، اغلب مستند ها برای رده های سنی بیشتر از 13 سال مناسب هستند. البته در حالت كلی این مساله به توان درك و شناخت افراد بستگی دارد. شاید به جرات بتوان گفت كه مستند های راز بقا از پربیننده ترین انواع مستند می باشد كه تمام رده های سنی را به خود جذب می كند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا برای دانلود مستند برترین ها را به شما عزیزان معرفی كنیم.

دانلود دوبله فارسی برترین مستند های دنیا

سایت تی وی مستند با سابقه ای بلند مدت، برترین مستند های دنیا را به صورت دوبله گردآوری كرده است و در اختیار علاقه مندان به این ژانر قرار داده است. گروه بندی كلی مستند ها بر اساس موضوع آنها به شرح ذیل می باشد.

برترین فیلم های مستند دوبله

برترین فیلم های مستند دوبله

برترین مستند های سیاسی و تاریخی

در این بخش از سایت تی وی مستند، علاقه مندان می توانند با دانلود مستند های سیاسی و تاریخی برترین های این سبك را تماشا نمایند. بهترین تولیدات شبكه های مطرحی همچون: شبكه دیسكاوری (Discovery Channel)، شبكه تاریخ (History Channel)، شبكه بی بی سی (BBC) و از این قبیل شبكه ها را می توانید از این قسمت دانلود نمایید. برترین فیلم های مستند سیاسی مربوط به اتفاقات و انقلاب های كشور های مختلف، زندگی سیاستمداران و ... را در این بخش پیدا می كنید. البته لازم به ذكر است كه برخی از مستند های سیاسی از جمله: مستند جشن های 2500 ساله، شهبانو، انقلاب 57 و ... كه مربوط به تاریخ سیاسی ایران می باشد را بنا به قوانین جاری كشور نمی توانید از این سایت دانلود نمایید.

برترین های مستند علمی

سایت تی وی مستند یكی از ارزشمند ترین مجموعه مستند های علمی را در آرشیو خود نگهداری و به علاقه مندان به دانلود مستند ارائه می كند. تولیدات شبكه های برجسته ای از جمله: دیسكاوری (Discovery Channel)، نشنال جئوگرافی (National Geographic) و بی بی سی (BBC) در این بخش گردآوری شده است. اغلب مستند های موجود در این بخش توسط شبكه من و تو به فارسی دوبله شده اند. برخی دیگر از آنها هم دارای زیرنویس فارسی هستند تا مخاطبین موضوع مستند را به طور كامل متوجه شوند. بعضی از مستند های موجود در این بخش عبارتند از: مستند زمین، مستند كهكشان، مستند نجوم، مستند فضا, مستند جهان هستی, مستند یك سنگ عجیب، مستند ذهن جستجوگر من كه همه اینها به صورت دوبله فارسی و زیرنویس در آرشیو سایت تی وی مستند موجود می باشند.

مستند های علمی برتر در تی وی مستند

مستند های علمی برتر در تی وی مستند

مستند گردشگری و توریسم

در این قسمت از سایت تی وی مستند برترین مستند های ساخته شده مربوط به حوزه گردشگری و توریسم معرفی می شود. این مجموعه ها شامل معرفی مكان های معروف شهر های مختلف دنیا، بهترین هتل های دنیا و ... می باشند. آن دسته از افراد علاقه مند به موضوع گردشگری و سفر می توانند با دانلود مستندهای گردشگری، به مكان ها و جاذبه های مناطق مختلف دنیا از طریق قاب تلویزیون سفر كنند و لذت ببرند.

برترین های حیوانات و  مستند حیات وحش

برترین تولیدات از بزرگترین استودیو های فیلم سازی جهان را كه به زندگی و حیات در طبیعت می پردازند، می توانید در این قسمت به نظاره بنشینید. مستند هایی كه به نبرد حیوانات، تلاش برای بقا، تكامل و رشد آنها می پردازند و مناظر جالبی از بكر ترین مناطق طبیعی كشور هایی نظیر كنیا، سنگتی، ساوانا و سایر نقاط جذاب آفریقا می پردازند، در این قسمت از سایت تی وی مستند موجود می باشد.

برترین مستند های حیات وحش

برترین مستند های حیات وحش

ماوراءالطبیعه و برترین های آن

اگر به موضوعات دلهره آور و هیجانی علاقه مند هستید، پیشنهاد می كنیم به این بخش سایت تی وی مستند حتما مراجعه كنید. برترین مستند های مرتبط با موضوع جن، موجودات فرا زمینی و عجیب، ارواح و ... را در این بخش پیدا می كنید. مسائل عجیبی از جمله شهر گمشده آتلانتیس، مثلث برمودا و ... كه همواره برای افراد بحث برانگیز و چالشی بوده اند در این مستند ها بررسی می شوند.

برترین مستند های من و تو

مجموعه ای از برترین و پرطرفدارترین مستند های پخش شده از شبكه من و تو را می توانید در سایت تی وی مستند بیابید. خانه های رویایی با برادران اسكات، مستند پیام اضطراری با موضوع سقوط هواپیما ها، مستند زندگی ثروتمندان و ... از جمله مجموعه هایی هستند كه می توانید از تی وی مستند دانلود كنید.

شروع تولید مستند چه زمانی بود؟

همیشه اولین بودن به معنی برترین بودن نیست. لااقل در مورد تولید مستند این جمله صحت دارد. اولین مستند های ساخته شده كه مدت زمان كمتر از چند دقیقه را داشتند، پهلو گرفتن كشتی ها یا حركت قطار ها را ثبت كرده اند. از سال 1900 به بعد، سفرنامه ها معروفترین نوع مستند ها بودند.

كیفیت مستند ها در گذشته

كیفیت مستند ها در گذشته

در حال حاضر فیلم های مستند دامنه وسیعی از موضوعات مختلف را در بر می گیرند و به بررسی بیشتر اتفاقاتی كه پیرامون ما رخ می دهند، می پردازند. به لطف تكنولوژی های مدرن در عصر حاضر، علاقه مندان می توانند دانلود مستند ها را با بهترین كیفیت های موجود از جمله: اچ دی، 4k و ... به راحتی و با سرعتی مطلوب انجام دهند. انواع مستند های دوبله فارسی و با كیفیت در سایت تی وی مستند موجود است.

 دانلود مستند های برتر با دوبله فارسی

برچسب ها : دانلود بهترین مستند ها,دانلود بهترین مستند,دانلود مستند آموزش سگ,دانلود مستند آموزش نجوم,دانلود مستند این رل,دانلود مستند ایرانی,دانلود مستند بیرو,دانلود مستند,سایت مستند,مستند,فیلم مستند,شبكه من و تو