ریپورتاژ آگهی

خفن ترین اپدیت های بازی فری فایر 2023

بازی Free Fire از كمپانی Garena یكی از محبوب‌ترین بازی‌های سبك بتل رویال است كه میلیاردها بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است.

پس از موفقیت بزرگ نسخه OB37 كه در نوامبر 2022 راه اندازی شد، Garena در حال آماده سازی برای راه اندازی اولین به روز رسانی Free Fire در سال 2023 با نسخه OB38 است. تغییرات جدید شامل تغییرات در حالت های BR (Battle Royale) و CS (Contra Squad) به همراه تعادل سلاح های مختلف برای گیم پلی بهتر است. از جمله تغییرات اصلی در حالت Battle Royale، ورود Barracks in Free Fire است. در ادامه این مطلب به بررسی خفن ترین اپدیت های بازی فری فایر در سال 2023 می‌ پردازیم.

خفن ترین اپدیت های بازی فری فایر 2023

نحوه كار با Barracks در بازی فری فایر

Free Fire Barracks یك مكان جدید است كه در سراسر نقشه بازی پخش شده و حاوی بهترین آیتم های بازی است. اگر متوجه شدید كه منطقه گنجینه آبی كاربرد چندانی ندارد، باراكس یا همان پادگان را امتحان كنید. در این بخش از بازی می توانید سلاح ها و تجهیزات باكیفیت را در شید جستجو كنید. در قسمت پادگان می‌ توانید سلاح های پیشرفته سطح 3 و همچنین سلاح های مخصوص باراكس را پیدا كنید.

اگر چه قسمت شید بهترین نقطه برای بدست آوردن تجهیزات است، اما برای دسترسی به امكانات بازی باید به كلیدها نقشه دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید كه هر منطقه روی نقشه بازی 1-2 كلید دارد.

 1- كلیدها را می توان از دستگاه های فروش خودكار خریداری كرد.
 2- قیمت هر كلید 600 FF سكه است.
 3- در هر بازی فقط 3 كلید در هر ماشین فروش وجود دارد، پس عجله كنید!
 4- كلیدها را می توان از دستگاه های فروش ایردراپ خریداری كرد.
 5- قیمت هر كلید 400 FF سكه است.
 6- هر دستگاه فروش ایردراپ 1 كلید دارد.

نحوه كار با Barracks در بازی فری فایر

جدیدترین آپدیت‌های فری فایر

با به‌روزرسانی Free Fire OB38 كه در ژانویه 2023 منتشر می‌شود، سرور Advance اكنون برای بازیكنان در دسترس است تا از آن لذت ببرند. با ارائه یك كاراكتر جدید و شخصیت های مرموز دیگر، انتظار گیمرها را تقویت كرده است. گیمرها دوست دارند عناصر درون بازی مانند شخصیت ها، لباس ها و به خصوص كاراكترهای جدید و جذاب را كشف كنند. حیوانات خانگی به یكی از اجزای اساسی روش‌های بازی بازیكنان تبدیل شده‌اند، زیرا توانایی‌های ویژه آنها مزایای زیادی را برای بازیكنان به ارمغان می‌آورد. توسعه دهندگان به طور مداوم حیوانات خانگی جدیدی را با به روز رسانی های مكرر كه هر چند ماه یك بار در بازی پیاده سازی می شوند، منتشر كرده اند. اضافه شده جدید به خانواده حیوانات خانگی Free Fire Mandacuru است، كاراكتر جدیدی با توانایی های منحصر به فرد كه می تواند به بازیكنان در نبردها كمك كند.

معرفی كاراكتر جدید مانداكورو در فری فایر

این محصول جدید كه Mandacuru نام دارد، از نام شمال شرقی برزیل گرفته شده است كه دارای توانایی منحصر به فردی برای كمك به همراهان خود در جنگ است. بسیاری از بازیكنان می دانند كه زمین نیمه خشك شمال شرق خانه چندین گیاه مانداكارو است. مانداكارو كه در توپی به معنای خارهای خوشه ای و خطرناك است، از كلمه mdaka’ru یا iamanaka’ru گرفته شده است. كمپانی Garena به منظور ادای احترام به منطقه شمالی در برزیل، نام كاراكتر جدید بازی فری فایر را اینگونه انتخاب كرده است.

تورنمنت های كلیدی در اپدیت فری فایر دارای مسابقات جدیدی خواهند بود.

Free Fire فرمت مسابقات جدیدی را برای مسابقات بین المللی Esports خود معرفی می كند كه دارای مرحله گروهی و فینال بزرگ است. مرحله گروهی در دو آخر هفته برگزار می شود و 18 تیم برای 12 جایگاه به فینال بزرگ رقابت می كنند. تیم ها به 3 گروه 6 تایی تقسیم می شوند كه 2 گروه در 6 بازی در هر روز از مرحله گروهی به مصاف هم می روند. 12 تیم برتر بر اساس تعداد كل امتیازات، سپس به فینال بزرگ، كه شامل 18 مسابقه در سه روز برگزار می شود، راه خواهند یافت. رتبه بندی نهایی بر اساس مجموع امتیازات 12 تیم فینالیست در طول سه روز جمع آوری خواهد شد.

هدف از ارائه جدیدترین آپدیت فری فایر، ارتقای چشم‌انداز رقابتی است.

جدیدترین تنظیمات با هدف ارتقاء چشم انداز Free Fire Esports اجرا شده است. در مسابقات آتی FFSI و FFWS، تیم ها باید سطح بیشتری از مهارت ها، تطبیق پذیری و ثبات را در تمام مسابقات و در برابر رقبای مختلف نشان دهند. با یك دوره طولانی مسابقات، طرفداران Free Fire همچنین می توانند به طور كامل در كنار تیم ها و بازیكنان مورد علاقه خود بازی كنند و در تلاش برای باقی ماندن در بین تیم های برتر Free Fire باشند.

راهنمای خرید جم فری فایر

راهنمای خرید جم فری فایر

در اپدیت های جدید بازی فری فایر همانند نسخه های قبلی این بازی برای دسترسی به امكانات بیشتر لازم است جم فری فایر داشته باشید. برای خرید جم فری فایر می توانید از روش هایی مانند استفاده از آیدی، استفاده از گیف كارت و همچنین استفاده از اطلاعات اكانت استفاده كنید. از میان این روش ها، خرید جم فری فایر با آیدی بهترین روش برای دریافت جم فری فایر می‌باشد. اگرچه هزینه خرید جم فری فایر با آیدی از سایر روش ها بیشتر است، اما سرعت دریافت جم و تعداد آن در این روش بیشتر است.

جمع بندی

در این مطلب اپدیت های خفن و جذاب بازی فری فایر در سال 2023 را بررسی كردیم. شما می تولنید برای دسترسی به امكانات بیشتر و كاراكترهای این بازی، جم فری فایر را از طریق سایت آسان جم خریداری كنید و شانس موفقیت خود را در بازی فری فایر افزایش دهید. همچنین به منظور آشنایی با جدیدترین اپدیت های فری فایر، در مطالب بعدی همراه آسان جم باشید.