ریپورتاژ آگهی

تور وان تركیه تابستان

وان تركیه یكی از نزدیك ترین مقاصد برای سفر به تركیه است كه می توانید بدون دردسر به آن سفر كنید و یك سفر به یادماندنی داشته باشید. اما احتمالا می خواهید بدانید كه بهترین فصل برای سفر به وان تركیه چه زمانی است و چگونه باید به این شهر سفر كنید؟

وان تركیه یكی از نزدیك ترین مقاصد برای سفر به تركیه است كه می توانید بدون دردسر به آن سفر كنید و یك سفر به یادماندنی داشته باشید. اما احتمالا می خواهید بدانید كه بهترین فصل برای سفر به وان تركیه چه زمانی است و چگونه باید به این شهر سفر كنید؟ انتخاب بهترین روش برای سفر به وان تركیه بر اساس هزینه و بودجه شما تعیین می شود. در نهایت می توانید بر اساس نیاز خودتان، در بهترین فصل با رزرو تور وان تركیه به این شهر سفر كنید و از سفر خودتان لذت ببرید.

 تور وان تركیه

تور وان تركیه تابستان

بهترین فصل برای سفر به وان تركیه چه زمانی است؟

وان تركیه در ارتفاعات واقع شده است و دارای آب و هوای سرد و خشك است. پس طبیعی است كه بهترین فصل برای رزرو تور وان تركیه، فصل زمستان نیست. چون در این فصل آنقدر هوا سرد است كه به راحتی نمی توانید از هتل خارج شوید. البته ناگفته نماند كه فصل كنسرت ها در فصل زمستان است، پس باز هم می توانید این فصل را برای سفر به وان انتخاب كنید. بهترین ماه ها برای سفر به وان تركیه، اردیبهشت تا اوایل پاییز است. اگر شرایط خوبی برای رزرو تور وان تركیه تابستان دارید، می توانید همین حالا به فكر رزرو این تور باشید. تابستان با آب و هوای معتدل و گرم خودش در وان تركیه پذیرای شماست. تور وان خرداد ، تور وان تیر ، تور وان مرداد و تور وان شهریور پر طرفدار هستند.

ترانسفر تا در هتل وان تركیه ، بیمه مسافرتی و امكان خرید تور وان بصورت تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان تركیه در ایران است كه جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد. برای تماس از ایران با نوراسیر مجری رسمی تور وان تركیه میتوانید با شماره ۶۶۹۴۰۱۰۰ تماس بگیرید.

بهترین روش برای سفر و رزرو تور وان تركیه تابستان

برای سفر و رزرو تور وان تركیه تابستان روش های مختلفی وجود دارند. سفر زمینی و هوایی دو روش برای سفر به كشور تركیه هستند. البته شما می توانید به جای رزرو تور وان، اقدام به برنامه ریزی برای سفر به این شهر با خودروی شخصی خودتان كنید. ولی چالش های زیادی پیش روی شما برای رفتن به وان تركیه با ماشین شخصی است. پس اگر هدف شما تفریح و استراحت است، توصیه می كنیم كه برای رزرو تور وان تركیه از یكی از سه روش زیر كمك بگیرید.

       1- تور تركیه هوایی وان تركیه

تور وان تركیه هوایی، یكی از انواع روش های سفر به وان تركیه است. با سفر هوایی خیلی سریع به مقصد می رسید و دیگر خستگی راه را نخواهید داشت. البته اگر بودجه كافی دارید، تور وان با هواپیما به شما توصیه می شود. در غیر این صورت می توانید از مسیر زمینی برای سفر به این شهر كمك بگیرید.  البته دقت كنید پرواز های وان تركیه همیشه بر قرار نیست.

      2- تور وان تركیه زمینی با اتوبوس

یكی از روش های رزرو تور وان تركیه زمینی، استفاده از تورهای اتوبوسی است. می توانید با رزرو تور تركیه زمینی به مرزهای واقع در كشور مراجعه كنید و با خیالی راحت با اتوبوس از این مرزها رد شوید. شاید زمان تور وان تركیه زمینی با اتوبوس زیاد باشد. اما چون هزینه رزرو این تورها پایین تر است، از نظر هزینه ای به صرفه تر می باشند.

      3- تور وان تركیه زمینی با قطار

هیچ قطاری از مسیر ایران به مسیر وان تركیه وجود ندارد. پس نمی توانید به صورت مستقیم از ایران به وان تركیه با قطار سفر كنید. تنها كاری كه می توانید برای كاهش خستگی راه با اتوبوس انجام دهید این است كه از شهر خودتان با قطار به تبریز سفر كنید و از آن جا به بعد با ون یا اتوبوس به وان تركیه بروید.

 تور وان

رزرو تور وان در تابستان

قیمت تور وان تركیه تابستان چقدر است؟

قیمت تور زمینی وان تابستان بستگی به تعداد روزهای تور، نوع هتل، نوع رفت و آمد و زمان سفر به تركیه دارد. هر چقدر كیفیت خدمات ارائه شده در تور وان تركیه بالاتر باشد، قیمت رزرو آن نیز بالاتر می رود. با این حال با توجه به كم بودن مسیر وان تا ایران، هزینه این تور نسبت به بسیاری از تورهای خارجی پایین تر است. پس می توانید با خیالی راحت با هر بودجه‎ای كه دارید، این تور را انتخاب كنید و از سفر به این شهر جذاب تركیه لذت ببرید.

از كجا بهترین تور وان تركیه را برای تابستان رزرو كنیم؟

برای رزرو تور زمینی وان تابستان، باید به یك مجموعه معتبر اعتماد كنید. در این صورت خیالتان از بابت خدمات ارائه شده و قیمت تور راحت خواهد بود. آژانس نواسیر بهترین تورهای وان تركیه در تابستان را با قیمت مناسب به شما ارائه می كند. در صورت نیاز به رزرو این تور و دریافت پشتیبانی و مشاوره، می توانید به سایت نواسیر مراجعه كنید و یا با كارشناسان این آژانس مسافرتی در ارتباط باشید.