ریپورتاژ آگهی

بهترین هتل ‌های تهران برای سفرهای كاری

تهران مهم‌ترین شهر كشور از نظر سیاسی، اداری و تجاری است. هر روز ترمینال‌ها و فرودگاه‌های این شهر پذیرای مهمانان جدیدی بوده كه هر كدام با یك هدف مشخصی به تهران سفر می كنند. سفرهای تفریحی، سفر كاری، شركت در نمایشگاه‌ها، كنفرانس‌ها و همایش‌ها، دریافت ویزا و ... همگی از دلایل سفر به تهران هستند.

افرادی كه برای سفرهای كاری به پایتخت ایران سفر می‌كنند، به این مسئله فكر می‌كنند كه در كدام هتل اقامت كنند. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با بهترین هتل ‌های پایتخت برای سفرهای كاری مانند هتل پرشین پلازا تهران آشنا كنیم.

هتل پرشین پلازا تهران

در سفرهای كاری به تهران در كدام هتل ‌ها اقامت كنید؟

یكی از مهمترین اقداماتی كه برای سفر انجام دهید، رزرو محل اقامت مناسب در مقصد است. در پایتخت باید در هنگام انتخاب هتل به معیارهایی نظیر دسترسی به مترو و وسایل حمل‌ونقل دیگر، موقعیت مكانی، دسترسی به مراكز مهم شهر، وضعیت ترافیكی و ... توجه داشت.

همه این مسائل ذكر شده به بیرون از هتل مربوط بوده و بهتر است به اموری مانند نمای داخلی هتل، امكانات، لابی و ... كه در داخل مجموعه مهیا هستند توجه شود. اگر در مورد هتل‌های برتر تهران اطلاعاتی در دست ندارید و در آینده نزدیك به سفر كاری عازم هستید می‌توانید هتل های پیشنهادی در این مطلب نظیر هتل پرشین پلازا تهران را مدنظر داشته باشید.

هتل اسپیناس پالاس

یكی از مجلل‌ترین هتل‌‎های حال حاضر در تهران، اسپیناس پالاس است كه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. در وهله اول نمای خارجی این مجموعه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌كند كه البته طراحی و دكوراسیون داخلی به مراتب زیباتر است. موقعیت این مجموعه در شمال‌غرب تهران است كه دسترسی آسان آن به چندین بزرگراه و مراكز مهم شهر را می‌توان از مزایای آن دانست.

دلیل اینكه برای سفرهای كاری این هتل را پیشنهاد می‌دهیم وجود تالارهایی ویژه برای برگزاری كنفرانس‌ها، همایش‌ها و اجتماعات است. این تالارها مجهز به میكروفن‌های بیسیم و باسیم، لوازم اداری، لپ‌تاپ، پخش كننده صدا، میكسر صدا و ... هستند كه برای جلسات بسیار حیاتی است. یكی از ویژگی‌های خاص این هتل وجود مكانی در پشت‌بام برای فرود هلی‌كوپتر است كه رفت و آمد مهمانان ویژه را آسان می‌كند.

هتل ایبیس

اگر به دنبال هتلی نوساز هستید می‌توانید هتل ایبیس را نیز در لیست خود داشته باشید. این مجموعه از اولین هتل ‌های فرودگاهی محسوب می‌شود كه در نزدیكی فرودگاه امام خمینی واقع شده و تحت نظر هتل‌های اكور فرانسه به ارائه خدمات می‌پردازد. بهتر است بدانید كه ابتدا نام این مجموعه اكسیس بود كه با واگذاری به مدیریت جدید نام آن به ایبیس تغییر داده شد.

از امكانات ویژه این مجموعه می‌توان به خدمات رفاهی در سطح بین‌المللی، میزكاری، كافی شاپی با چشم انداز فوق‌العاده برای قرار كاری، صندوق امانات، رستوران با غذاهای بین‌المللی، كانال‌های ماهواره‌ای و ... اشاره كرد. این مجموعه و هتل پرشین پلازا تهران همیشه به مسافرین زیادی خدمات ارائه می‌دهند و خاطرات خوشی را برای آنها ثبت می‌كنند.

هتل هما

یكی دیگر از گزینه‌های مناسب برای اقامت در سفرهای كاری هتل هما تهران است. این مجموعه در میدان ونك واقع شده و به شریان‌های اصلی و اماكن مهم دسترسی فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر این كه در قرارهای كاری خود كاملا آسوده خواهید بود، شكوه این برج باعث می‌شود كه شما احساس راحتی خاصی داشته باشید.

چشم انداز زیبای هتل هما یكی دیگر از جاذبه‌های آن است كه افراد می‌توانند مناظر زیبایی از كوه‌ها و باغ‌ها را مشاهده كنند. از دید بسیاری از مسافرین غذاهای باكیفیت این مجموعه یك امتیاز مثبت تلقی شده و این پارامتر همیشه افراد زیادی را به خود جذب می‌كند.

در نهایت نزدیكی این هتل به پارك آب و آتش و پل طبیعت می‌تواند خاطرات خوشی را نیز برای مسافرین رقم بزند. بهترین هتل‌ها نظیر این مجموعه و هتل پرشین پلازا تهران را می‌توانید از سایت فلای تودی به‌راحتی رزرو كنید.

هتل ویستریا

یكی از نوسازترین هتل‌های 5 ستاره تهران كه شكوه و جلال خاصی دارد، هتل ویستریا است. این مجموعه با طراحی نئوكلاسیك كه در سبك معماری كانادایی ساخته شده یكی دیگر از هتل‌هایی است كه می‌توان در سفرهای كاری در آن اقامت داشت.

سالن‌های لوكسی برای برگزاری جلسات كاری تدارك دیده شده كه به صورت رسمی می‌توان جلسات را در آنها اجرا كرد. از نظر خدمات رفاهی این مجموعه نیز در بالاترین درجه بین‌المللی قرار دارد و از افراد زیادی میزبانی كرده است.

نزدیكی به مراكز مشهور شمال تهران، وجود كافی شاپی شبانه‌روزی و ... از دیگر مزایای این هتل محسوب می‌شود كه بدون شك اقامت در آن برای شما نیز جذابیت خاصی خواهد داشت. در ادامه می‌خواهیم هتل پرشین پلازا تهران را كه یكی از برترین مجموعه‌های گردشگری ایران است معرفی كنیم.

هتل پرشین پلازا تهران

معماری این هتل تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است كه بدون هیچ تردیدی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌كند. در این طراحی منحصربه‌فرد گچ‌بری‌های طلایی، سوئیت‌هایی با فضاهایی متفاوت و دلربا، استفاده از بهترین مصالح برای ساخت و ... هر كدام یك امتیاز خاص محسوب می‌شوند.

به نظر بسیاری از مسافران این هتل بهترین گزینه برای اقامت در سفرهای كاری است چرا كه سوئیت‌ها در طبقه بالا قرار دارند و در كنار آنها اتاق‌هایی برای برگزاری جلسه در نظر گرفته شده تا قرارهای كاری به‌راحتی انجام شوند. این انتخاب برای مدیران مجموعه‌های مختلف بدون شك جذاب خواهد بود.

2 سالن بزرگ و مجلل با چیدمان صندلی دلخواه نیز برای برگزاری جلسات كاری در اختیار شما قرار می‌گیرد كه در صورت نیاز از آنها استفاده كنید. وجود لابی شیك، غذاهای بین‌المللی و عالی، موقعیت مكانی فوق‌العاده و ... هتل پرشین پلازا تهران را به بهترین گزینه برای اقامت تبدیل كرده است.

بهترین هتل ‌های تهران برای سفرهای كاری

رزرو متنوع ترین هتل های تهران در فلای تودی

این روزها بهترین راه برای رزرو هتل بهره‌مندی از مجموعه‌های آنلاین معتبر است كه فلای تودی در چند سال اخیر به‌خوبی توانسته خودش را ثابت كند. شركت فلای تودی با به‌كارگیری افراد متخصص و همچنین استفاده از جدیدترین تكنولوژی‌ها توانسته علاوه بر عرضه بلیط هواپیما به سراسر نقاط دنیا، بهترین هتل‌ها را نیز در داخل و خارج كشور به مشتریان معرفی كند.

برای رزرو هتل پرشین پلازا تهران و هتل‌های دیگر پایتخت شما می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه كنید. با توجه به تنوع گسترده انواع هتل، هتل آپارتمان و... در این سایت، با هر بودجه ای و سلیقه ای كه باشید، می‌توانید محل اقامت خود را به راحتی رزرو كنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، بهترین خدمات سفر را در اختیار كاربران قرار می دهد.