ریپورتاژ آگهی

معرفی هتل داریوش در جزیره كیش و بررسی امكانات آن

یكی از لوكس‌ترین و بهترین هتل‌هایی كه در جزیره كیش وجود دارد، هتل داریوش می‌باشد. می‌دانید كه سالانه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی به جزیره كیش سفر می‌كنند. این جزیره امكانات تفریحی زیادی دارد كه باعث جذب این تعداد از مسافرین شده است. به همین دلیل هتل‌های زیادی در كیش ساخته شدند كه هر كدام ویژگی‌های مخصوصی داشته و امكانات رفاهی زیادی را ارائه می‌كنند.

زمانی كه برای رزرو تور كیش از تهران اقدام می‌كنید، هتل داریوش كیش را در ابتدای لیست مشاهده خواهید كرد چرا كه به دلیل كیفیت خدمات در این هتل، طرفدارن زیادی دارد. در ادامه این مطلب تصمیم داریم تا شما را به صورت كامل با این هتل آشنا نماییم.

معرفی هتل داریوش در جزیره كیش و بررسی امكانات آن

آشنایی با هتل داریوش كیش

یكی از هتل‌های كیش با معماری خاص و متفاوت كه باعث جذب گردشگران زیادی شده است، هتل داریوش است. این هتلی 5 ستاره بوده كه در یكی از سواحل جزیره قرار دارد.

هتل داریوش كیش در سال 1382 ساخته شد. در سال 1395 این هتل بازسازی شد. در طی این بازسازی امكانات بیشتری به هتل داریوش كیش اضافه شد.

این هتل در قسمت شمال شرقی جزیره قرار داشته و مساحت آن 12 هكتار می‌باشد. نقطه قوت هتل داریوش كیش معماری و دكوراسیون داخلی آن می‌باشد.

این هتل شبیه به تخت جمشید ساخته شده است. زمانی كه وارد هتل داریوش كیش می‌شوید این احساس را خواهید داشت كه در حال قدم زدن در تاریخ می‌باشید. به همین دلیل نام آن را داریوش گذاشتند.

علاوه بر معماری خاص این هتل، باید به موقعیت جغرافیایی آن نیز اشاره كردیم. همانطور كه گفتیم هتل داریوش كیش در یكی از سواحل جزیره قرار گرفته است.

خیلی قشنگ است كه جایی اقامت داشته باشید كه در نزدیكی دریا بوده و هر لحظه بتوانید این منظره زیبا را مشاهده كنید. به صورت كلی هتل داریوش كیش دارای 190 اتاق و سوئیت است كه برخی از آن‌ها ویو دریا داشته و برخی با ویو باغ ساخته شدند.  

معرفی امكانات هتل داریوش كیش

در این بخش تمامی امكانات هتل داریوش كیش را معرفی خواهیم كرد:

رستوران‌ها و كافی شاپ‌های هتل داریوش كیش

چند مورد از بهترین و باكیفیت‌ترین كافی شاپ‌ها و رستوران‌های جزیره كیش در این هتل قرار دارد. اولین رستوران كه قصد معرفی آن را داریم، رستوران آپادانا است. آپادانا در مركز طبقه همكف هتل داریوش كیش قرار دارد. معماری جالب و فضای بزرگ آن می‌تواند چشم هر بیننده را درگیر كند.

اگر به انتهای طبقه همكف مراجعه كنید می‌توانید با رستوران پاسارگاد مواجه شوید. از ساعت 13 تا 24 می‌توانید به این رستوران مراجعه كنید. علاوه بر این سه كافی شاپ در قسمت‌های مختلف هتل داریوش كیش وجود دارد كه می‌توانید برای صرف نوشیدنی و عصرانه به یكی از آن‌ها مراجعه كنید.

مجموعه آبی هتل داریوش كیش

یكی از امكانات جذاب هتل داریوش كیش، مجموعه آبی كاملی است كه در آن وجود دارد. استخر، سونا بخار، سونا خشك، جكوزی، ماساژ و ... در این مجموعه وجود داشته و هر كدام از این بخش‌ها با بالاترین كیفیت ساخته شدند.

مجموعه آبی هتل داریوش كیش

بانوان و آقایان در تایم‌های مختلف می‌توانند از امكانات این مجموعه استفاده نمایند. سالن ماساژی كه در این هتل وجود دارد، درجه یك بوده و بهترین ماساژورها در آن مشغول به كار هستند.

سالن ورزشی مجهز در هتل داریوش كیش

خیلی از مسافرین نگران تمرینات ورزشی خود هستند كه در طول سفر نمی‌توانند آن‌ها را ادامه دهند. در هتل داریوش كیش سالن ورزشی بسیار مجهزی وجود دارد كه می‌توانید هر نوع وسیله و ابزاری را با بالاترین كیفیت در آن پیدا كنید.

این موارد تنها امكانات این هتل نیستند. برای مثال در هتل داریوش كیش استخری رو باز مخصوص بانوان ساخته شده است كه با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده نمایند. همچنین ساحل اختصاصی داشته و شما می‌توانید از امكانات و تفریحات آبی كه در این ساحل وجود دارد، استفاده كنید.

قیمت رزرو اتاق در هتل داریوش كیش

این سوالی است كه تمامی مسافرینی كه قصد رزرو این هتل را دارند خواهند پرسید. نمی‌توان قیمت دقیقی برای رزرو اتاق‌های این هتل بیان كرد چرا كه این كاملا به انتخاب شما بستگی دارد.

ممكن است یكی از اتاق‌های vip را انتخاب كنید یا تصمیم به رزرو یكی از سوئیت‌های هتل را داشته باشید. هر كدام از این موارد قیمت‌های متفاوتی داشته و همچنین تعداد مسافرین در این قیمت تاثیرگذار است.

دسته بندی‌های مختلفی برای اتاق‌های هتل داریوش كیش وجود دارد كه هر كدام امكانات متفاوتی داشته و طبیعتا قیمت متفاوتی دارند. مشخص است كه قیمت اتاق یك تخته با اتاق دو یا سه تخته برابر نخواهد بود.

البته باید این را بدانید كه قیمت اتاق‌های این هتل نسبت به سایر هتل‌های 5 ستاره در كیش معقول‌تر بوده و اصطلاحا قیمت‌های نجومی ندارد. می‌توان هتل داریوش كیش را علاوه بر هتلی با فول امكانات، هتلی با قیمت مناسب نیز دانست.

آدرس هتل داریوش كیش: بلوار داریوش، میدان داریوش