ریپورتاژ آگهی

آیا هزینه طراحی سایت بالا است؟

طراحی سایت سفارشی می تواند هزینه طراحی سایت شما را بسیار بالا ببرد. اگر این كار را با تیمی متخصص انجام دهید، ممكن است حتی هزینه شما بیشتر از قبل شود!

طراحی سایت سفارشی می تواند هزینه طراحی سایت شما را بسیار بالا ببرد. اگر این كار را با تیمی متخصص انجام دهید، ممكن است حتی هزینه شما بیشتر از قبل شود! برای همین در اینجا به بررسی این موارد می پردازیم و اینكه چگونه می توانید در وب سایتی مانندcms-iran.com سفارش سایت خود را ثبت كنید.

طراحی سایت سفارشی

وقتی نوبت به مرور وب می‌رسد، پنج ثانیه می‌تواند یك ابد به نظر برسد، به خصوص زمانی كه كاربران منتظر یك وب‌سایت كند برای دانلود هستند. به گفته گوگل، زمانی كه زمان بارگذاری صفحه از یك به سه ثانیه افزایش می یابد، احتمال رها كردن سایت توسط كاربران 32 درصد افزایش می یابد.

طراحی سایت سفارشی

این بدان معناست كه اگر وب سایت شما پاسخگو نیست و كند است، مشتریان خود را از دست می دهید و وقت آن است كه كاری در مورد آن انجام دهید.

یك میزبان وب سریعتر انتخاب كنید

قابلیت اطمینان و سرعت میزبان وب شما نقش مهمی در سرعت (یا كند) بارگذاری وب سایت شما دارد. در حالی كه بسیاری از وب‌مسترها ارزان‌ترین هاست را برای صرفه‌جویی در هزینه انتخاب می‌كنند، این معمولاً به قیمت سرعت دانلود سایت آنها تمام می‌شود. به عنوان یك طراح وب، چند نكته كه باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید عبارتند از:

نحوه استفاده صحیح از تگ های هدر مانند <h1>، <h2> و <h3>

چگونه بخشی از یك پیوند كه یك صفحه خاص را شناسایی می كند - با نام مستعار - می تواند بر رتبه بندی جستجوی ارگانیك تأثیر بگذارد. البته، ما نمی توانیم پیچیدگی های سئو را به سه نكته تقسیم كنیم. از اصول طراحی ریسپانسیو به این معنی است كه وب سایت شما كاربر پسند خواهد بود و تجربه ای بهینه را در دستگاه های دسكتاپ و موبایل ارائه می دهد.

نحوه استفاده صحیح از تگ های هدر مانند <h1>، <h2> و <h3>

هزینه طراحی سایت

به همان اندازه كه داشتن یك تیم راك استار برای ساخت وب سایت شما حیاتی است، به همان اندازه حیاتی است كه آنها یك فرآیند توسعه یافته و آزمایش شده را دنبال كنند. برای داشتن یك وب سایت موفق، این فرآیند بسیار پیچیده تر از داشتن یك جلسه اولیه برای بحث در مورد پروژه و سپس پریدن به كار است.

آژانس‌های باتجربه فرآیند بسیار خوبی خواهند داشت كه شامل تعیین هدف، ایجاد شخصیت، كشف، طوفان فكری، استراتژی، طراحی، تست UI/UX، توسعه، تست كاربر و موارد دیگر می‌شود. هر یك از این مراحل به طوفان فكری، جلسات، اجرا، بازنگری و بازخورد خاص خود نیاز دارد. با این حال، سرمایه گذاری زمان، انرژی و فكر بیشتر در این فرآیند، هزینه كلی را افزایش می دهد. همانطور كه قبلاً گفته شد، این قطعاً یك سرمایه گذاری ارزشمند است.

عملكرد یا ادغام

اگر وب سایت شما به عملكردهای پیشرفته تری مانند سیستم ثبت نام، انجمن یا تقویم عمیق نیاز دارد، احتمال زیادی وجود دارد كه قیمت را افزایش دهد. این همچنین بر ابزارهای مختلفی كه ممكن است برای وب سایت خود استفاده كنید تأثیر می گذارد. پیشنهاد می‌كنم فهرستی از تمام قابلیت‌های مورد نیاز و قابلیت‌هایی كه می‌خواهید تهیه كنید. این برای آژانس وب برای تعیین دقیقتر محدوده پروژه و هزینه های مربوطه بسیار مفید خواهد بود.

علاوه بر این، اگر وب سایت شما نیاز به ادغام با CRM، ERP، تجارت الكترونیك یا هر سیستم شخص ثالث شما داشته باشد، این هزینه اضافی خواهد بود. این می تواند به سادگی نصب یك كانكتور از پیش ساخته شده باشد یا ممكن است به پیچیدگی ایجاد یك اتصال از ابتدا باشد.

cms-iran.com

مشتریان گذشته آنها در مورد آنها چه فكر می كنند؟

صرفاً به این دلیل كه یك آژانس وب‌سایت‌هایی از نظر بصری جذاب و استراتژیك تولید می‌كند، لزوماً به این معنی نیست كه كار كردن با آنها لذت بخش خواهد بود. بنابراین گام بعدی در جستجوی آژانس طراحی وب مناسب باید این باشد كه در بررسی‌های آنلاین آن‌ها غوطه‌ور شوید تا متوجه شوید كه مشتریان قبلی واقعاً چه فكری از تجربه‌شان داشتند.

اكثر آژانس‌ها چند گواهینامه را در سایت خود ارائه می‌كنند، و اینها مكان خوبی برای شروع هستند. توجه داشته باشید كه این بررسی‌ها كدام جنبه‌های مثبت را برجسته می‌كنند - مانند به موقع بودن، ارتباط، و دوستانه بودن - و در نظر بگیرید كه آیا این موارد با ویژگی‌هایی كه به دنبال آن هستید مطابقت دارند یا خیر. اما در اینجا متوقف نشوید.

به یاد داشته باشید، آژانس‌ها این بررسی‌ها را به‌طور خاص انتخاب می‌كنند زیرا شامل تمجید درخشان هستند. برای تصمیم گیری آگاهانه، باید بدانید كه هر دو طرف آن رابطه كاری چگونه به نظر می رسند. شما باید نظرات بدون فیلتر را نیز بخوانید.

حال برای دریافت سفارش وب سایت خود و آشنا شدن با این موارد، می توانید به وب سایت سی ام اس ایران به نشانی cms-iran.com نگاهی بیندازید.