ریپورتاژ آگهی

طراحی سایت چگونه انجام می شود؟

طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه طراحی سایت ، طراحی سایت و نمونه كار طراحی سایت از مواردی هستند كه این مطلب آنها را پوشش می دهد.

طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه طراحی سایت ، طراحی سایت و نمونه كار طراحی سایت از مواردی هستند كه این مطلب آنها را پوشش می دهد.

طراحی سایت چگونه انجام می شود؟

هزینه طراحی سایت

مشاغل باید قبل از نهایی كردن بلوك ساختار اساسی پروژه توسعه برنامه وب خود ، یك مطالعه كامل در بازار انجام دهند. همچنین ، ویژگی ها باید با توجه به تقاضای بازار عاقلانه انتخاب شوند. این موارد همچنین در هزنیه طراحی سایت تاثیر دارند.

انتخاب طراحی و ویژگی ها

تعداد طرح های منحصر به فرد مورد نیاز برنامه وب شما ، و نوع ویژگی های اضافی كه شما برای پیاده سازی انتخاب می كنید ، جدا از موارد ضروری مانند پانل مدیر ، ثبت نام كاربر و غیره. زمان توسعه برنامه و همچنین هزینه ها را تعیین كنید. با این حال ، انتخاب ویژگی ها و طراحی به نیازهای تجاری شما نیز بستگی دارد.

سطح پیچیدگی

سطح پیچیدگی یك برنامه وب به طور مستقیم با هزینه های توسعه متناسب است. برنامه های وب به سطوح زیر طبقه بندی می شوند. برنامه های وب ساده برنامه های اساسی هستند كه فقط از ویژگی های اساسی برخوردار هستند. آنها حاوی حداقل عناصر تعاملی و محتوای هستند. و به همین ترتیب می توان بسیار سریع توسعه یافت و در نتیجه توسعه دوستانه جیب ایجاد شد. برنامه های وب استاتیك ، MVP ها و برنامه های ساخته شده فقط برای ایجاد آگاهی از برند ، نمونه های مناسب هستند.

برنامه های وب نسبتاً پیچیده مانند برنامه های وب پویا نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارند زیرا از صفحات تعاملی تشكیل می شوند. بنابراین ، روند توسعه نسبت به برنامه های وب ساده گران تر است. چنین برنامه هایی به طور كلی توسط بنگاه هایی ساخته می شوند كه قصد دارند مشتری خود را گسترش دهند و فرصت های شغلی بهتری كسب كنند.

پروژه های پیچیده توسعه برنامه وب بسیار وقت گیر هستند و هزینه های زیادی را متحمل می شوند زیرا چرخه توسعه آنها به منابع ، مهارت و تلاش بیشتری نیاز دارد. برنامه های وب تجارت الكترونیك و برنامه های بزرگ شركت ها پیچیده ترین برنامه هایی با نیازهای خواستار هستند و باید طبق نیازهای سازمان سفارشی شوند. بنابراین ، توصیه می شود كه در مبارزان با تجربه قبلی در حوزه های مرتبط برای اجرای پروژه ، در مبارزان طناب كشی كنید.

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت

تركیب جنبه ها اثر آنها را ضرب می كند. همه یك فیلم بزرگ را در صفحه مشاهده می كنند. تعداد كمی از افراد متن كنتراست كم را كه توسط تصاویر احاطه شده است ، مشاهده می كنند. سلسله مراتب بصری به همین دلیل است كه چشمان شما در هر صفحه ای كه در اینترنت بازدید می كنید ، از مسیر خاصی پیروی می كنند. هنگامی كه به عمد مورد استفاده قرار می گیرد ، توجه بازدید كنندگان را از طریق یك سری پیام ها به سمت فراخوانی به عمل هدایت می كند.

از یك تیتر توصیفی و با تمركز كلید واژه در صفحه اصلی استفاده كنید

عنوان در بالای صفحه اصلی (و هر صفحه) توصیفی است یا نه. در غیر این صورت، این امكان وجود دارد كه بازدید كننده نتواند به یكی از ابتدایی ترین سؤال های خود خود پاسخ دهد: "آیا من در مكان مناسبی هستم یا نه؟" این شرایط فرصتی مهم است تا شما از كلید واژه هدف و اصلی استفاده كنید. با این حال، خیلی از بازاریابان در عوض متنی هوشمندانه و یا گنگ سر هم می كنند.. اما واضح از هوشمندانه است. به جای نوشتن یك تیتر فانتزی ، اما مبهم ، چیزی توصیفی بنویسید. اطمینان حاصل كنید كه توضیح می دهید كه شركت در صفحه ، بالاتر از برابر ، چه كاری انجام می دهد.

شماره تماس های خود را در بالا قرار ندهید!

بازدید كنندگان ممكن است وقت بیشتری را در آنجا بگذرانند ، اما این بدان معنی نیست كه آنها آماده اقدام هستند. اقناع زیادی دورتر از صفحه اتفاق می افتد. هنگامی كه وب سایت Chartbeat 25 میلیون بازدید را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد ، دریافتند كه بیشترین درگیری در زیر برابر اتفاق می افتد. محتوای موجود در بالا ممكن است قابل مشاهده باشد ، لزوماً مؤثرترین مكان برای انجام تماس های شما نخواهد بود.

یكی از احتیاط های مربوط به این مطالعه كه اغلب ذكر شده است: Chartbeat بیشتر توسط وب سایت های خبری استفاده می شود ، كه بسیار متفاوت از وب سایت های بازاریابی است. هیچ كس در وب سایت خبری خیلی بالاتر از تاشو نیست! نكات عادی طراحی وب اعمال نمی شود. در هر مكانی كه احتمالاً علاقه زیاد باشد ، حتماً تماس هایی را برای عمل دورتر از صفحه قرار دهید.

نمونه كار طراحی سایت

برای مشاهده نمونه كارهای طراحی سایت، می توانید به وب سایت ایران سایت مراجعه نمایید. نكات زیر در حین طراحی وب سایت باید رعایت شود:

آن را به یك صفحه بلند تبدیل كنید. به سوالات متفاوت بازدید كنندگان خود جواب دهید.

پیكسل بیشتر به معنای فضای بیشتر برای پاسخ به سؤالات ، پرداختن به اعتراض و اضافه كردن شواهد حمایتی است. اگر بازدید كننده پاسخی برای یك سؤال مهم پیدا نكند ، آنها می توانند به سادگی از پایین صفحه حركت كنند. پس از رضایت ، آنها به سادگی خواندن را متوقف می كنند.

موثرترین صفحات فروش مكالمات فروش را تقلید می كنند

آیا شما هرگز در طول یك جلسه فروش كسی را قطع نمی كنید و از پاسخ دادن به سؤالات آنها دست نمی كشید؟ این همه یك صفحه كوتاه است ؛ پاسخ به سوالات را متوقف می كند.

نمونه كار طراحی سایت

برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی سایت، می توانید به وب سایت iransite.com مراجعه نمایید.