ریپورتاژ آگهی

جاذبه های شهر بارسلونای اسپانیا

تور اسپانیا : مردم شهر بارسلونا شادترین مردم دنیا هستند كه در خیابان ها و كوچه ها پر از آهنگ های شاد و ساز های تاریخی می باشد.

جاذبه های شهر بارسلونای اسپانیا

تور اسپانیا : مردم شهر بارسلونا شادترین مردم دنیا هستند كه در خیابان ها و كوچه ها پر از آهنگ های شاد و ساز های تاریخی می باشد. این شهر بی نظیر و زیبا دارای ساختمان ها، عمارت ها و جاهای دیدنی از نظر معماری می باشد. معماری این ساختمان های تاریخی به دست شخصی معروف و مشهور به نام گائودی انجام شده است.

كلیسا ها و بناهای قدیمی بسیار زیادی در خیابان های لارامبلا و میدان كاتالونیا قرار دارد و می توانید معماری بی نظیر این عمارت ها را تماشا كنید. كلیسای ساگرادا فامیلیا یكی از جاذبه های بارسلون است كه از آثار خارق العاده این شهر است. كلیسای سانتا ماریا دل مار یكی دیگر از جاذبه های بارسلونا می باشد و از دیگر جاذبه های بارسلونا میتوان به صومعه پدر البس، خیابان رامبلا، سازه كازا میلا، پارك گوئل، پارك مون جوییك، پارك سیتا دلا، باری گوتیك، ورزشگاه ورزشی نیوكمپ، ساحل بارسلونتا، قلعه مونجوییك، موزه هنر ملی كاتالونیا، موزه تاریخ شهر بارسلونا، موزه پابلو پیكاسو، موزه جانور شناسی، كازا بالیو، بازار بوكریا، گراسیا، قصر موسیقی كاتالان، میدان پلاسا د كاتالونیا، غذاخوری های بارسلونا، فواره جادویی و تیبیدابو اشاره كرد. این جاذبه ها باعث شده بارسلونا جزو رتبه چهارم كشورهای توریستی قرار گیرد.

قصد سفر با توراسپانیا را دارید پس حتما این لینك را دنبال نمایید

ورزشگاه ورزشی نیوكمپ

ورزشگاه ورزشی نیوكمپ یكی از مكان های دیدنی اسپانیا می باشد. كسانی هستند كه به فوتبال علاقه زیادی دارند تا به حال نام درخشان بارسلونا را شنیده اند. فوتبال برای مردم شهر بارسلونا خیلی قابل اهمیت است و ورزش فوتبال در بین مردم طرفدار و علاقمند زیادی دارد. این علاقه ی زیاد مردم موجب شده است كه امروزه بارسلونا دارای یك استودیوی ورزشی ۹۹ هزار نفری در غرب لوس كورتس باشد.

این ورزشگاه یكی از بزرگترین و باشكوه ترین ورزشگاه های اروپا است كه در رتبه سیزدهم بزرگترین استودیو های ورزشی دنیا قرار دارد. این ورزشگاه به عنوان ورزشگاه تیم بارسلونا در سال ۱۹۵۷ انتخاب گردید.

موزه ای در این ورزشگاه قرار دارد كه بسیار عالی می باشد و می توانید عكس ها و افتخارات این تیم ورزشی را با لمس صفحه روی دیوار موزه تماشا كنید.

در بخش‌های دیگر این موزه كارهای هنرمندانی مثل دالی و میرو را هم می توانید ببینید. بخش شگفت انگیز موزه از آثار سوابق و افتخارات تیم بارسلونا می باشد. اگر شما عاشق فوتبال هستید و به این كشور سفر كرده اید، حتماً برای دیدن بازی فوتبال و جاهای دیدنی بارسلونا زمان بگذارید.

ساحل بارسلونتا

ساحل بارسلونتا

ساحل بارسلونتا یكی از مكان های دیدنی بارسلونا است كه در كنار آب های درخشان و آبی دریا قرار دارد و یكی از جاذبه های گردشگری و دیدنی بارسلونا می باشد كه باعث جذب بسیاری از گردشگران و توریست ها شده است. سنت سباستیا نام بخش غربی این ساحل زیباست.

در فصل تابستان جمعیت خیلی زیادی برای تفریح و خوشگذرانی به این ساحل می روند و آنقدر شلوغ می شود كه جای خالی باقی نمی ماند.

شما می توانید از غذاهای دریایی تازه این ساحل در یكی از رستوران ها یا كلبه هایی كه در ساحل آن قرار دارد، از خود پذیرایی كنید.

وقتی كه به این ساحل می روید می توانید با شنا كردن، آفتاب گرفتن و انواع قایق ها و تخته های شنا كه در آنجا قرار دارد، استفاده كنید و حسابی با دوستان و یا خانواده ی خود خوشگذرانی كنید و خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن خود بسپارید. انواع ورزش های آبی دیگر در این ساحل وجود دارد كه از تنوع تفریحات فراوانی برخوردار می باشد.

در رستوران های متنوع این ساحل از خوردن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ بهره‌مند شوید و اگر هزینه ها برایتان مهم است و می خواهید هزینه كمتری برای خورد و خوراك بپردازید، می توانید از اولین سوپر ماركت ساحل خرید كنید.

پیشنهاد می كنیم حتما سری به توراروپا بزنید و با تخفیفات شگفت انگیز آن آشنا شوید

ساگرادا فامیلیا

كلیسای ساگرادا فامیلیا یكی از مكان های گردشگری بارسلونا محسوب می شود. این كلیسا یكی از فوق العاده ترین آثار شخصی آنتونی گائودی می باشد كه از معروف ترین جاهای دیدنی بارسلونا است و در لیست جاذبه های توریستی یونسكو ثبت گردیده است.

سالانه حدود ۳ میلیون نفر از این كلیسا بازدید می كنند و اگر شما در فصل های شلوغ سال قصد بازدید از این كلیسا را دارید، باید تقریباً یك ساعت در صف های طولانی منتظر بمانید. این كلیسا در بخش شمالی شهر قرار دارد و برج هایی به شكل دوك دارد كه از دیگر بناها بلند و مرتفع تر می باشند.

این كلیسا به علت معماری جالب و حیرت آوری كه دارد، معروف و مشهور شده است و از سه سبك معماری مدرنیسم كاتالانی، هنر نوین و گوتیك متاخر در معماری كلیسای ساگرادا استفاده گردیده است.

نما و سر درهای این كلیسا نمایی از میلاد، رستاخیز و رنج های مسیح قابل توجه می باشد. فضای بسیار بزرگ داخلی بنا ۹۰ متر طول و ۶۰ متر ارتفاع دارد. در سال ۱۸۸۴ معمار اسپانیایی آنتونی گائودی پروژه ساخت این كلیسا را آغاز كرد ولی در سال ۱۹۲۶ بدون این كه این پروژه را كامل به پایان برساند، از دنیا رفت و قرار شده است كه در صدمین سالگرد گائودی این پروژه به پایان برسد و احتمال می دهند تا سال ۲۰۲۶ به اتمام برسد.

این معمار اسپانیایی اعتقاد داشت كه هیچ چیزی در این جهان مادی، ظاهری صاف و یكسانی ندارد، به همین علت سعی می كرد كه همیشه از خط های منحنی كه در طبیعت وجود داشت در پروژه های خود به كار ببرد و یكی از مستثنا بودن بناهای گائودی به همین علت بوده است.

خطوطی كه در معماری كلیسای ساگرادا به كار رفته است، طبق خطوط كوه مونتسرات می باشد. از شیشه های رنگی برای سقف این كلیسا استفاده شده است كه هر بیننده را محو تماشای خود می كند.

این كلیسا دارای مجسمه های زیادی می باشد. چكه از جمله مجسمه‌ هایی از زندگی مریم مقدس و حضرت عیسی به طور نمادین در این كلیسا وجود دارد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار كم از داخل و از برج این كلیسا هم دیدن كنید.

جهت اخذ ویزای شینگن و آشنایی با شرایط چگونگی دریافت آن این لینك رادنبال نمایید

پارك گوئل

پارك گوئل

پارك گوئل یكی دیگر از دیدنی ترین جاهای بارسلونا به حساب می آید. پارك گوئل به دست معمار اسپانیایی معروف آنتونی گائودی بنا شده است. این پارك زیبا بر روی تپه ال كارمل قرار دارد و سال‌ های ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ ساخت این پارك، با خانه های مینیاتوری طول كشیده است.

مجسمه گوئل، اولین مجسمه‌ای است كه در ورودی این پارك قرار دارد. این مجسمه یك اژدها با روكشی از كاشی می باشد. سازه های عجیب و غریب و سحر آمیزی در این پارك وجود دارد كه همه گردشگران و بازدیدكنندگان از دیدن آن ها متحیر می شوند.

این پارك نیز در لیست میراث جهانی ثبت گردیده است. برای دیدن كل شهر در یك نگاه می توانید به بلندترین سازه كه در این پارك قرار دارد، بروید. برای بخش‌ هایی از این پارك باید بلیط تهیه شود.

همچنین پیشنهاد میكنیم كه با چگونگی دریافت ویزای مولتی كانادا آشنا شوید

این ساختمان ها هر كدام قدمت دیرینه از قرن ها پیش دارند و بازدیدكنندگان را به قرون وسطی می برند. تاریخ‌دانان می گویند بعضی از این ساختمان ها حتی به زمان روم باستان تعلق دارد.

در قرن پانزدهم این محله زیبا به مقر فرماندهی شهر تبدیل شده است. این مكان جایی است كه حكومت كریستوف كلمب بعد از اولین سفرش به این شهر آن جا را مورد تشویق و تحسین قرار داد. در اطراف این مكان زیبا، كافه هایی وجود دارد كه شما بعد از گشت و گذار و خسته شدن در میدان رویال پلازا در میان بناهای تاریخی زیبا می توانید برای استراحت در این كافه ها وقت بگذرانید.