ریپورتاژ آگهی

معرفی هتل های تبریز؛ از بهترین تا ارزان ترین

شهر تبریز به عنوان یكی از شهرهای توریستی ایران آن قدر جاذبه های متعددی دارد كه اگر بخواهیم تك تك آن ها را شرح دهیم، به ساعت ها زمان نیاز داریم. این شهر تاریخی با توجه به اهمیتی كه در دوره قاجاریه به عنوان پایتخت داشته است

شهر تبریز به عنوان یكی از شهرهای توریستی ایران آن قدر جاذبه های متعددی دارد كه اگر بخواهیم تك تك آن ها را شرح دهیم، به ساعت ها زمان نیاز داریم. این شهر تاریخی با توجه به اهمیتی كه در دوره قاجاریه به عنوان پایتخت داشته است، در هر گوشه از آن می توان رد پایی از تاریخ را مشاهده كردشهری كه همچون نگینی در شمال غربی ایران قرار گرفته و مردم خون گرم و آذری زبان آن همواره پذیرای قدوم مهمانان هستند. تبریز، مركز استان آذربایجان غربی همواره به عنوان یكی از دیدنی ترین شهرهای ایران شناخته شده و مسافران زیادی به آن سفر می كنند. به همین بهانه تصمیم گرفتیم بهترین و ارزانترین هتل های تبریز را به شما معرفی كنیم. همراه ما بمانید.

معرفی هتل های تبریز؛ از بهترین تا ارزان ترین

هتل آزادی تبریز؛ هتل 4 ستاره و لوكس تبریز

هتل آزادی تبریز هتلی چهار ستاره است كه در خیابان امام خمینی واقع شده و در چند سالی كه از شروع به كار این مجموعه می گذرد، توانسته به محبوبیت چشم گیری در میان مسافرین دست پیدا كند؛ اما به نظر شما دلیل این محبوبیت چیست؟ چه چیزی در این هتل چهار ستاره گردشگران را به خود جلب می كند؟

باید بدانید كه هتل آزادی یكی از باكیفیت ترین هتل های تبریز می باشد و با توجه به تازه تأسیس بودن آن، بنایی مدرن و امكاناتی قابل قبول دارد. این هتل در سال 1397 به بهره برداری رسید و 43 اتاق در 4 طبقه این هتل، میزبان مهمانانی از سرتاسر دنیا هستند. با اقامت در اتاق های این هتل به تمام امكانات رفاهی مورد نیاز برای اقامتی دلچسب دسترسی خواهید داشت. سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی مدرن، یخچال، تلویزیون، تخت، كاناپه، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار و ... از جمله مواردی هستند كه در دسترس شما قرار می گیرند. ضمناً امكان رزرو اتاق های یك تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت های 3 و 4 نفره برایتان وجود دارد.

هتل ائل گلی تبریز؛ پنج ستاره و شاخص

این هتل شاخص نام خود را از مكانی دیدنی و سیاحتی با همین نام در تبریز گرفته است. ائل گلی یكی از جاذبه های پر آوازه تبریز است كه دیدن كردن از آن در لیست اولویت های هر گردشگری طی سفر به این شهر قرار دارد‌. جالب است هتل ائل گلی تبریز هم به همان نسبت معتبر و معروف است. این هتل سابقه ای بیش از بیست سال در پذیرایی و خدمات دهی به مسافران دارد.

هتل ائل گلی تبریز در محدوده ای نسبتا آرام و كم تردد از شهر قرار دارد كه برای فراهم آوردن آرامش در وقت استراحت گردشگران و خصوصا آن دسته از افرادی كه ترجیح می دهند در منطقه ای دور از ترافیك شهری اقامت داشته باشند، مناسب است. این هتل ۱۷ طبقه و ۱۸۰ اتاق دارد كه در نوع خود ظرفیت قابل توجهی محسوب می شود. رستوران گردان این هتل بسیار معروف است.

هتل ائل گلی تبریز؛ پنج ستاره و شاخص

هتل بین المللی كایا

هتل كایا واقع در لاله پارك شهر تبریز است. این هتل كه به عنوان یك شعبه زیر مجموعه‌ از هتل كایا تركیه محسوب می‌ شود، از سال ۱۳۹۵ رسما فعالیت و خدمات دهی خود را به مسافران این شهر آغاز كرد. هتل كایا از پاركینگ روباز و سرپوشیده، سرویس روم ۲۴ ساعته، تالار پذیرایی، رستوران و سایر خدمات رفاهی در لابی وسیع هتل برخوردار است.

هتل كایا از محدوده پر ترافیك شهری تبریز فاصله دارد كه موقعیت مكانی مطلوبی برای آن ایجاد كرده است. همچنین مسیرهای منتهی به جاذبه های داخل و خارج شهر از این هتل در دسترس هستند كه شرایط را برای گردشگران مساعد می‌كند.

هتل لاله كندوان

وقتی حرف از هتل های نزدیك به جاذبه های تبریز می زنیم، نباید از هتل صخره ای لاله كندوان بگذریم. این هتل كه دقیقا در دل یكی از جاذبه های طبیعی تبریز، یعنی روستای زیبای كندوان قرار گرفته است، محیطی بكر و زیبا را به گردشگران ارائه می دهد. منظره چشم انداره هتل رو به رودخانه و كوه های سنگی و صخره ای است.

هتل لاله كندوان، با دیگر هتل های داخل شهر تبریز نظیر هتل كایا و هتل ائل گلی تبریز متفاوت است. این هتل ۵۷ كیلومتر با شهر فاصله دارد و اتاق های آن در ارتفاع بالا و در دل كوه ساخته شده است. این هتل علی رغم ظاهر سنگی خود، بسیار مجهز بوده و از حداكثر امكانات مدرن برخوردار است، یكی از بهترین گزینه ها برای اقامت در سفرهای بهاره و تابستانه به تبریز است.

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز یكی از هتل های قدیمی شهر تبریز است كه بیش از حدود 50 سال قدمت دارد. این هتل 4 ستاره، از معماری بسیار زیبا و دلنشینی برخوردار است.

این هتل تبریز در مركز شهر واقع شده است و در یك منطقهٔ تجاری قرار دارد. آدرس دقیق آن خیابان امام در شهر تبریز نرسیده به میدان دانشگاه است. موقعیت قرارگیری این هتل به صورتی است كه افراد می توانند خیلی راحت به مكان های مختلفی مانند چهار راه آبرسان و دانشگاه تبریز دستیابی داشته باشد.

این هتل در مكانی واقع شده است كه مهمانان در مدت كوتاهی بهترین مراكز خرید را می توانند پیدا كنند. این مراكز شامل برج ابریشم، مركز خرید اطلس، برج بلور و... است.بسیاری از مكان های دیدنی این شهر، با فاصلهٔ بسیار كمی از این هتل قرار دارند و گردشگران می توانند در زمان كمی حدود 10 دقیقه، از این مكان ها بازدید كنند.

مسجد كبود (فیروزه جهان اسلام) و ارگ تبریز از محبوب ترین مكان های گردشگری به حساب می آیند كه در فاصلهٔ نزدیكی از این هتل هستند.

هتل بین المللی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز ؛ از معرفی تا رزرو

تبریز یكی از شهرهای بزرگ ایران است كه به دلیل امكانات رفاهی و تفریحی كه دارد همواره میزبان مهمانان زیادی از سراسر شهر های كشور است. در این شهر هتل های زیادی وجود دارد كه یكی از آن ها هتل پتروشیمی تبریز است. این هتل جزو هتل های چهار ستاره شهر تبریز است كه در سال 1378 در این شهر بنا شده است. در سال 1397 جهت تعمیر و ارتقا سطح كیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا شامل پنج طبقه است كه در مجموع 26 اتاق دارد. مساحت زمینی كه این هتل در آن بنا شده است 24هزار متر مربع است. این هتل زیبا در بلوار شهریار واقع شده است و به همین دلیل دسترسی به مراكز خرید و مكان های دیدنی شهر تبریز از آن بسیار آسان است. خدمات رسانی این هتل توسط پرسنلی مجرب انجام می شود به همین دلیل اقامت در آن میتواند به خاطره ای خوب تبدیل شود.

كلام آخر

در این مقاله ما سعی كرده ایم ارزانترین و بهترین هتل های تبریز را به شما معرفی كرده ایم همچنین شما می توانید از امكانات و خدمات این هتل های تبریز به آشنا شوید و تمامی این اقامتگاه برای فصل بهار به صورت آنلاین رزرو خواهد شد.

برچسب ها : فلای تودی,رزرو هتل,بلیط هواپیما