ریپورتاژ آگهی

چگونه وكیل مهاجرت شویم ؟ (درآمد وكیل مهاجرتی در كانادا)

وكیل مهاجرت به چه معناست؟زمانی كه به این فكر می كنید چه طور وكیل مهاجرت شویم باید ابتدا به معنی آن بپردازیم. به چه كسی وكیل مهاجرت گفته می شود ؟ چگونه عبارت وكیل مهاجرت برای افرادی به كار می‌رود كه از مراجع قانونی دارای مجوز معتبر در سطح بین‌المللی برای رسیدگی به پرونده های مهاجرتی باشد.

وكیل مهاجرت به چه معناست؟

 زمانی كه به این فكر می كنید چه طور وكیل مهاجرت شویم باید ابتدا به معنی آن بپردازیم. به چه كسی وكیل مهاجرت گفته می شود ؟ چگونه عبارت وكیل مهاجرت برای افرادی به كار می‌رود كه از مراجع قانونی دارای مجوز معتبر در سطح بین‌المللی برای رسیدگی به پرونده های مهاجرتی باشد. این افراد دارای مدرك حقوق می باشند. مهم‌ترین وظیفه ی وكیل مهاجرت این است كه مراحل قانونی مهاجرت به یك كشور خارجی را برای موكل خود انجام می دهند.

چگونه وكیل مهاجرت شویم ؟ (درآمد وكیل مهاجرتی در كانادا)

كار اصلی یك وكیل مهاجرت چیست؟

وكیل مهاجرت با افرادی كه قصد مهاجرت به كشور های خارجی را دارند، قرار داد می‌بندد و از اقدام‌ها لازم برای مهاجرت را از جانب آن‌ها برای روال مراحل قانونی مهاجرت انجام می دهد. بستن قرارداد با وكیل مهاجرت، شامل یك روال قانونی است و شامل هزینه‌هایی است كه باید در قرارداد ذكر شود. وكلای مهاجرت به قوانین مهاجرتی آشنا هستند و می‌توانند از جانب موكل خود، جنبه‌های حقوقی و قانونی مهاجرت را بررسی می‌كنند. آن‌ها با توجه به شرایط موكل و قوانین حاكم بر كشور كارهای پذیرش را انجام دهند. وكیل مهاجرت می‌تواند بر اساس اطلاعاتی كه دارد می‌تواند به افرادی كه قصد مهاجرت دارند و نمی‌خواهند از طریق وكیل مهاجرت اقدام كنند، مشاوره دهند و افراد را با انواع روش‌های مهاجرتی و قوانین مهاجرت، آشنا كنند. انجام كارهای مهاجرت در كنار یك وكیل خوب مهاجرت می‌تواند تا حد زیادی در مهاجرت موفق به كشور مقصد تاثیر داشته باشد.

كار اصلی یك وكیل مهاجرت چیست؟

حوزه‌های مربوط به وكیل مهاجرت چیست؟

وكیل مهاجرت، علاوه بر وكالت برای انجام مراحل مهاجرت می‌تواند در دعاوی قانونی از جمله مانند دعاوی مربوط به روابط خانوادگی، دعاوی كیفری، دعاوی ملكی و مواردی از این قبیل به عنوان وكیل آشنا به قوانین حاضر شود.

حوزه‌های مربوط به وكیل مهاجرت چیست؟

نقش وكیل مهاجرت چیست؟

وكیل مهاجرت با فردی كه قصد مهاجرت دارد یك قرارداد می‌بندد و هزینه ای برای قرارداد از موكل برای انجام كار های مهاجرت دریافت می كند در قرارداد همه ی وظایف و مسئولیتها و كارهایی كه به عنوان وكیل مهاجرت باید انجام دهد به علاوه ی همه ی هزینه‌ها ذكر شده است. در مواردی مفاد قرارداد می‌تواند بر اساس نیاز فردی كه می‌خواهد مهاجرت تغییر كند. برای مثال فرد می‌گوید تنها می‌خواهد از طریق Express Entry مهاجرت كند و نه از طریق شیوه ی دیگری.

پس از بستن قرارداد و پرداخت میزان هزینه ای كه در قرارداد ذكر شده است، وكیل موظف است همه ی مراحل اداری را در چهارچوب قانون كشور مقصد از جانب موكل خود انجام دهد و موكل هیچ كار خاصی در این روند نداشته باشد.

باید در نظر داشته باشید كه وكیل مهاجرت باید یك مسیر بر اساس راه‌های مهاجرت به كشور مقصد تایید كرده است ارائه دهد. او باید یك زمان تقریبی برای مدت زمان كارهای مهاجرت به علاوه ی هزینه‌هایی كه باید توسط موكل پرداخت شود را تعیین كند.

روند مهاجرت به كانادا از طریق سرمایه گزاری و خرید كسب و كار

مراحل مهاجرت در كنار وكیل آگاه به قوانین كشور مقصد بسیار آسانتر و موفقیت آمیز تر است. با این حال وكلیل نمی‌تواند باز هم تضمین 100 درصد دهد كه پذیرش او با موفقیت انجام خواهد شد ولی با این حال موظف است تمامی تلاش خود را انجام دهد.

وكیل مهاجرت برای افرادی كه علاقه دارند خودشان های مهاجرتشان را پیش ببرند، می‌تواند به عنوان مشاور در تمامی مسیر در كنا آن‌ها باشد. افراد برای مهاجرت باید با فردی كه از قوانین و شیوه های مهاجرت به كشور مقصد آگاه است مشورت بگیرند تا به راحتی از مسیری كه باید در راه مهاجرت طی كنند آگاه شوند.

درآمد وكلای مهاجرت چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید زمانی كه شما وكیل مهاجرت شوید، درآمد شما بستگی به عوامل بسیاری دارد.  وزیر مهاجرت وكیل مهاجرت مشاوره انجام می‌دهد و باید بر اساس قوانین كشور مبدا بتواند اداره ی مهاجرت راضی كند تا فرد متقاضی بتواند پروسه ی مهاجرت خود را در پیش بگیرد.

وكیل مهاجرت برای بستن یك قرارداد حداقل مبلغی بالاتر از 2000 دلار دریافت می كند. پیچیدگی پروسه ی مهاجرت، سابقه و تبحر وكیل مهاجرت می‌تواند مبلغ قرارداد را تا 10 هزار دلار بالا ببرد.

بیشتر بخوانید : برای مهاجرت به كانادا چقدر پول لازم است ؟

در نتیجه وكیل مهاجرت با توجه به استعداد و سابقه ای كه دارد، به صورت متغیری برای هر قرار داد مبلغی را دریافت می كند.

هزینه ی دریافتی وكیل مهاجرت در مسیرهای پیچیده ی متقاضی مهاجرت، می‌تواند تغییراتی داشته باشد. برای مثال كیس های مهاجرت خاص، بر اساس پیچیدگی مهاجرت باید مبلغ بیشتری هزینه كنند. علاوه بر این‌ سطح تجربه و كیس های موفق مهاجرت باعث می‌شود وكیل مهاجرت با مبلغ بیشتری كارهای مهاجرت را انجام دهد.

چگونه وكیل مهاجرت شویم ؟

وكیل مهاجرت در رشته ی حقوق تحصیل كرده است. او دوره های وكالت را به صورت آكادمیك گذرانده است و سپس باید در دوره های  JD یا دكترای حرفه ای شركت كنند.. برای گذراندن دوره های JD مدرك لیسانس الزامی است ولی ادامه تحصیل در دوره ی ارشد نیازی نیست. دوره ی JD یك دوره ی 3 ساله است. پس از گذراندن آزمون ورودی كانون و Bar Association مدتی باید به عنوان كارآموز در كنار  یك وكیل كار كنند.

پس از گذراندن این موارد شما می توانید به عنوان وكیل مهاجرت به صورت قانونی به دیگران كمك كنید تا مسیر های مهاجرت قانونی را به راحتی بگذرانند.