ریپورتاژ آگهی

‌هتل پارمیدا كیش با امكانات رفاهی مناسب

جزیره كیش یكی از زیبا ترین و مهم ترین جزایر خلیج فارس است و قطب گردشگری جنوب كشور به شمار می رود .

جزیره كیش یكی از زیبا ترین و مهم ترین جزایر خلیج فارس است و قطب گردشگری جنوب كشور به شمار می رود . این جزیره زیبا، در استان هرمزگان و بندر لنگه قرار دارد و جز ۵ جزیره زیبای جهان محسوب می شود كه سرشار از شگفتی ها و زیبایی های متنوع است كه دید متفاوتی از ایران را برایتان ایجاد می كند. این شهر دوست داشتنی، ‌هتل های بسیاری را برای ارائه خدمات مناسب در خود جای داده است،‌ یكی از هتل های مجهز و با امكانات كه هزینه رزرو مناسبی هم دارد، ‌هتل پارمیدا كیش است.

كیش، ‌به دلیل ساحلی و جزیره ای بودن، همیشه تفریحات آبی و غیر آبی جذاب زیادی دارد. در تور كیش می توانید غواصی كنید و دنیای زیر آب را ببینید ،‌ فلای برد، ‌شاتل، ‌جت اسكی، ‌پاراسل و ... را داشته باشید و نفریحات مهیجی را تجربه كنید.

تفریحات غیر آبی زیادی هم در كیش وجود دارند  كه می توان به مواردی از جمله دوچرخه سواری و گشت زنی های شبانه، ‌پارك دلفین ها، ‌جایروكوپتر، رستوران ها با موسیقی زنده، ‌كشتی های تفریحی، ‌بانجی جامپینگ،‌ ماساژ‌و اسپا، ‌بالن و ... اشاره كرد.

‌هتل پارمیدا كیش با امكانات رفاهی مناسب

هتل پارمیدا كیش، یك هتل چهار ستاره با امكانات رفاهی مناسب و دسترسی خوب، یكی از هتل های شناخته شده است كه از قیمت مناسبی برخوردار است .

این هتل در اسفند ماه سال ۱۳۹۳افتتاح شد و شروع به كار كرد . هتل پارمیدا دارای ۴ طبقه و ۸۱ اتاق و سوئیت است كه همگی از امكانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. هتل پارمیدا، به دلیل داشتن موقعیت مكانی مناسب در خیابان رودكی كیش، و نزدیك بودن به بسیاری از مراكز خرید و جاذبه های معروف شهر از جمله مجتمع سارینا و پیست كارتینگ جزیره كیش، همواره مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

هتل پارمیدا كیش، با كادری مجرب و آموزش دیده و فضای صمیمی و دوست داشتنی ای كه دارد، اقامت خاطره انگیزی را برای میهمانان فراهم می كند تا بتوانند از سفرشان به این جزیره زیبا، لذت ببرند و خاطرات خوشی بسازند.

هتل پارمیدا كیش، یك هتل چهار ستاره

این هتل بسیار تمیز و شیك با محیطی آرام و دلنشین و دارای خدماتی چون (رستوران، كافی شاپ، نمازخانه، عكاسخانه، كرایه اتومبیل بدون راننده، پاركینگ، اینترنت، خدمات گردشگری، خدمات خانه داری(روم سرویس) فضای سبز، استخر، سونا، زمین تنیس، چمدان خانه،كرایه دوچرخه و رزرواسیون ۲۴ ساعته میباشد. چند نمونه از امكانات هتل پارمیدا كیش عبارتند از :

  1- استخر بزرگ و سرپوشیده تمیز
 2- سالن ورزشی و بدنسازی مجهز
 3- كافی شاپ هتل
 4- رستوران هتل
 5- سه ردیف آسانسور برای جلوگیری از اتلاف وقت
 6- تلفن اتاق
 7- فروشگاه ها و مركز خرید
 8- پاركینگ مخصوص
 9- تلویزیون، یخچال و اینترنت پر سرعت
 10- سونا و جكوزی
 11- نمازخانه
 12- فضای سبز
 13- سیسنم اطفای حریق
 14- زمین تنیس
 15- صندوق امانات
 16- اتاق جلسه
 17- سیستم تهویه هوا
 18- خشكشویی
 19- سرویس فرنگی و ایرانی
 20- حمام خصوصی
 21-  پك صابون، مسواك، خمیر دندان، دمپایی، شامپو
 22- صبحانه رایگان
 23- مبلمان راحتی
 24- پخش فیلم و سیستم دیجیتال
 25- خدمات باربری
 26- خدمات تهیه بلیط

هتل پارمیدا كیش، با كادری مجرب و آموزش دیده و فضای صمیمی و دوست داشتنی ای كه دارد

هتل پارمیدا كیش، در بهترین موقعیت مكانی قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به جاذبه های مهم شهر دارد. فاصله زمانی هتل تا مراكز و اماكن مهم شهر :

فاصله این هتل تا مركز خرید معروف مروارید ۴ دقیقه

تا پلاژ ساحلی بانوان شهر كیش ۵ دقیقه

تا پلاژ آقایان ۴ دقیقه

‌تا كشتی یونانی كیش ۱۹ دقیقه

تا پارك ساحلی مرجان كیش ۷ دقیقه

تا مركز خرید رویا مال كیش ۳ دقیقه

تا كارتینگ جزیره  ۳ دقیقه

تا پارك هنگام كیش ۴ دقیقه

تا فلای بورد كیش ۳ دقیقه

 تا كیبل اسكی ۳ دقیقه

تا شهر حریره ۱۰ دقیقه

تا شهر باستانی كاریز ۱۱ دقیقه

تا فرودگاه بین المللی كیش ۱۰ دقیقه

و تا مركز خرید پردیس یك ۳ دقیقه است.

شما می توانید برای رزرو هتل و تور در جزیره زیبای كیش، با همكاران ما در آژانس هواپیمایی آسمان پر ستاره كیش در ارتباط باشید. یا برای خرید آنلاین، وارد رزرواسیون آسمان پر ستاره كیش شوید.