ریپورتاژ آگهی

لوكس ترین هتل های مشهد برای اقامت

شهر مشهد به خاطر بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) در تمامی سال مملو از زائر است. كثرت زائران در شهر مشهد باعث شده تا هتل های بسیاری در شهر مشهد احداث شوند. تعدادی از این هتل ها لوكس هستند و تعدادی دیگر ارزان قیمت

شهر مشهد به خاطر بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) در تمامی سال مملو از زائر است. كثرت زائران در شهر مشهد باعث شده تا هتل های بسیاری در شهر مشهد احداث شوند. تعدادی از این هتل ها لوكس هستند و تعدادی دیگر ارزان قیمت؛ اما مسئله ای كه بیش از پیش هتل مشهد را با اهمیت می كند، خواسته های شما از موقعیت مكانی و امكانات هتل است. پس اگر به دنبال كسب اطلاعات دقیق درباره لوكس ترین هتل های مشهد هستید، این مطلب را از دست ندهید.

لابی مجلل هتل قصر طلایی مشهد

لابی مجلل هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

در لیست لوكس ترین هتل های مشهد، رتبه 1 به هتل قصر طلایی مشهد اختصاص دارد. این هتل با ارائه خدماتی متمایز به نسبت دیگر هتل های لوكس مشهد توانسته جزئی از هتل های لوكس ایران باشد. زمان رزرو هتل قصر طلایی مشهد شما از ترانسفر اختصاصی راه آهن و فرودگاه، مینی بار رایگان، استفاده رایگان از مجموعه آبی در طول مدت اقامت، اتاق نمك جهت درمان دردهای روماتیسمی، 150 نوع صبحانه بوفه سرد و گرم متنوع همراه آبمیوه های طبیعی و ... برخوردار خواهید شد.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36

هتل درویشی مشهد

جایگاه دوم هتل های لوكس مشهد به هتل درویشی اختصاص دارد. هتل درویشی مشهد تنها هتل آتریوم شرق كشور بوده كه خدماتی مجلل ارائه می دهند. وجه تمایز این هتل با دیگر هتل های لوكس مشهد، پنت هاوس های مجلل و اتاق های دوبلكس ملل است كه طراحی منحصر به خود را دارند. پنت هاوس رم،  پنت هاوس اسپا، پنت هاوس آینده، دوبلكس چین، دوبلكس هند، دوبلكس ایران باستان، دوبلكس آفریقا و سوئیت امپریال تنها بخشی از اتاق های متنوع در هتل درویشی مشهد است.

آدرس هتل درویشی مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

امكانات پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد

امكانات پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد

هتل قصرالضیافه قدس مشهد

یكی از هتل های تازه تاسیس و لوكس مشهد، هتل قصر الضیافه قدس مشهد است. هتل قصر الضیافه قدس مشهد در خیابان شیرازی، رو به روی دارالشفاء امام قرار دارد. ویژگی منحصر به فرد هتل قصر الضیافه قدس مشهد نوساز بودن آن و دسترسی راحت به حرم مطهر امام رضا (ع) است. همچنین فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس  BRTحدود 2 دقیقه و تا باغ موزه نادری و بازار مركزی حدود 10 دقیقه است. مجموعه آبی، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان و خدمات ترانسفر از امكانات هتل هستند.

آدرس هتل قصر الضیافه قدس مشهد : ابتدای خیابان شیرازی، جنب دارالشفاء امام

هتل جهان مشهد

یكی دیگر از هتل های لوكس و تازه تاسیس مشهد، هتل جهان مشهد است. هتل جهان مشهد نیز با ارائه خدماتی عالی و نزدیك حرم مطهر، توانسته یكی از بهترین انتخاب ها میان هتل های لوكس مشهد باشد. در این هتل نیز امكاناتی نظیر مجموعه آبی، سالن بدنسازی، رستوران مجلل، اینترنت رایگان و ... به میهمانان ارائه می شود. با رزرو هتل جهان مشهد اقامتی لوكس و در عین حال قیمت مناسب را تجربه خواهید كرد.

آدرس هتل جهان مشهد : خیابان شیرازی، شیرازی 4

نمای بیرونی هتل جهان مشهد

هتل ارغوان مشهد

یكی از نزدیك ترین هتل های مشهد به حرم و تازه تاسیس، هتل ارغوان مشهد نام دارد. هتل ارغوان مشهد در ره باغ حضرت زهرا (سلام الله علیها) واقع شده كه دسترسی 7 دقیقه ای تا حرم مطهر را برای میهمانان فراهم می آورد. ویژگی خاص هتل ارغوان مشهد فرش بودن كف هتل است كه در راهروها، سالن همایش، رستوران و دیگر مكان های هتل قابل مشاهده می باشد. اینترنت و پاركینگ رایگان، 11 آسانسور، 3 رستوران مجلل با منوی بوفه و ... از شاخصه های هتل ارغوان مشهد است.

آدرس هتل ارغوان مشهد : خیابان نواب صفوی، بلوار امیرالمومنین

هتل خورشید هشتم مشهد

در آخرین لیست هتل های لوكس و تازه تاسیس مشهد، نام هتل خورشید هشتم مشهد به خوبی می درخشد. هتل خورشید هشتم مشهد در بلوار شارستان، خیابان شهید شوشتری قرار دارد كه فاصله این هتل مشهد تا حرم حدود 6 دقیقه است. از ویژگی های منحصر به فرد هتل خورشید هشتم مشهد قیمت بسیار مناسب آن به نسبت دیگر هتل های لوكس مشهد است.

آدرس هتل خورشید هشتم مشهد : بلوار شارستان، خیابان شهید شوشتری

هتل الماس 2 مشهد

یكی دیگر از لوكس ترین هتل های مشهد برای اقامت هتل الماس 2 مشهد می باشد كه اتاق هایی مطابق با الماس كشورهای مختلف دارد. رستوران گردان و رستوران با چشم انداز حرم مطهر از شاخصه های این هتل لوكس مشهد است. علاوه بر این موارد سوئیت صفویه هتل الماس 2 مشهد اقامتی بی نقص را برای دوستداران معماری اسلامی رقم می زند. توصیه ما به زوجین عزیز برای ماه عسل رزرو سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد برای شبی خاطره انگیز است.

آدرس هتل الماس مشهد : خیابان امام رضا، نبش امام رضا 20