ریپورتاژ آگهی

معروفترین هتل های استانبول از نظر موقعیت مكانی كدامند؟

در شهر استانبول هم آسمانخراش های مدرن وجود دارد و هم ساختمان های قدیمی از دوران عثمانی! حتی می توان یادگارهایی از دوران بیزانس را نیز در این شهر مشاهده كرد.

در شهر استانبول هم آسمانخراش های مدرن وجود دارد و هم ساختمان های قدیمی از دوران عثمانی! حتی می توان یادگارهایی از دوران بیزانس را نیز در این شهر مشاهده كرد. برخی از هتل های این شهر نیز مانند هتل سورملی استانبول از نظر مكانی، موقعیت ویژه ای دارند. در این مطلب به معرفی برخی از معروف ترین هتل های استانبول از نظر موقعیت مكانی می پردازیم.

معروفترین هتل های استانبول از نظر موقعیت مكانی كدامند؟

هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد

این اقامتگاه مجلل كه در گذشته زندان بوده، در فاصله كوتاهی از موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و دیگر جاذبه های قدیمی شهر قرار دارد. هتل چهار فصل كه توسط آب های دریای مرمره و بسفر محصور شده، 65 اتاق دارد. فضای هتل بسیار آرام و مملو از جذابیت است و گروهی 200 نفره در آن فعالیت می كنند. از امكانات هتل چهار فصل استانبول می توان به سالن تناسب اندام، استخر، اسپا، نگهداری بچه، صرافی و خشكشویی اشاره كرد.

هتل بزرگ لوندرس

قدمت هتل لوندرس به سال 1892 باز می گردد. این هتل یكی از معدود ساختمان هایی است كه توانسته از آن دوران پابرجا بماند. با وجود بازسازی های زیاد، این هتل هنوز هم فضای دهه 1900 را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در این هتل، اتاق‌های استاندارد با مبلمان چوبی تیره، فرش های زیبا و آثار هنری تاریخی تزئین شده اند. از امكانات هتل می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، یخچال و میز كار اشاره كرد.

هتل پرا پالاس

هتل موزه مشهور پرا پالاس در منطقه بی اوغلو (پرا) دارای تاریخ ممتازی است. در این هتل، روزگاری مهمانانی مانند ارنست همینگوی و آگاتا كریستی سكونت داشتند. هتل پرا پالاس استانبول كه یك هتل لوكس تاریخی در قلب زیباترین شهر تركیه است، در سال 1892 تحت هدایت معمار مشهور «الكساندر والوری» ساخته شد. این مكان، اولین هتل مدرن در استانبول محسوب می شود كه در اواخر دوره عثمانی دارای برق بود. پرا پالاس با 115 اتاق، از جمله 16 سوئیت، ویژگی های قرن نوزدهمی خود را با تكنولوژی روز تركیب كرده تا نیازهای مسافران قرن 21 را برآورده كند.  

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول یك ملك 5 ستاره منحصر به فرد است كه در 7 كیلومتری موزه بزرگ "كاخ توپكاپی" در منطقه بشیكتاش واقع شده است. این هتل حدود 25 دقیقه پیاده روی تا كاخ ییلدیز فاصله دارد.

این اقامتگاه شما را در قلب استانبول و در فاصله 15 دقیقه رانندگی از موزه ایاصوفیه و استادیوم قدیمی علی سامی ین قرار می دهد. در هتل سورملی 201 اتاق وجود دارد كه برخی از آنها دارای پنجره های عایق صدا و امكانات مدرن مانند وای فای رایگان هستند. در آنها، برای راحتی مهمانان یك یخچال مینی بار و یك كتری برقی به همراه یك تخت اضافی و تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است.

صبحانه به صورت بوفه برای مهمانان سرو می شود. مهمانان می توانند از غذاهای تركی در رستوران روگا لذت ببرند و برای صرف اسنك ها و شیرینی ها سری به كافه هتل بزنند. از امكانات هتل سورملی استانبول می توان به استخر، حمام تركی، سولاریوم، باشگاه تناسب اندام و سالن های كنفرانس اشاره كرد.

هتل مینیاتور استانبول

هتل مینیاتور یك هتل بوتیك تاریخی است كه در سال 1875 ساخته شد. این هتل كه در قلب منطقه سلطان احمد قرار گرفته است، دسترسی راحتی به میدان قدیمی شهر، كاخ توپكاپی، ایاصوفیه، مسجد آبی، آب انبار باسیلیكا، موزه باستان شناسی، ایا ایرنه، موزه هنرهای اسلامی تركیه و ابلیسك های مصری دارد. به‌علاوه، این هتل تنها 3 دقیقه پیاده تا بازار بزرگ این شهر فاصله دارد.

از امكانات هتل می توان به سالن اسپا، جكوزی خصوصی و خدمات ماساژ، بوفه رایگان به وقت چای در ساعت 4 و وای فای رایگان اشاره كرد. هر روز چای، قهوه، شیرینی تركی، شكلات و یك بطری آب رایگان به مهمانان تقدیم می شود. صبحانه روزانه نیز به صورت بوفه باز سرو می شود. این رستوران با یك منطقه ناهار خوری سرپوشیده، منوی آلاكارته را برای ناهار و شام ارائه می دهد. شما همچنین می توانید از وعده های غذایی خود در تراس طبقه آخر هتل لذت ببرید.

هتل امپرس زو

هتل قدیمی امپرس زو نیز مانند هتل سورملی استانبول از موقعیت مكانی مناسبی برخوردار است. ساختمان این هتل در فاصله كمتر از یك كیلومتری مسجد آبی،  1.9 كیلومتری از ستون كنستانتین و 400 متری ایاصوفیه قرار دارد. مهمانان این هتل می توانند به اینترنت رایگان، حمام به همراه لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، صبحانه كانتیننتال و یك تراس زیبا دسترسی داشته باشند. برای ارتباط با مهمانان، كاركنان توانایی صحبت به زبان های انگلیسی، فرانسوی، روسی، اوكراینی و تركی را دارند. هتل امپرس زو فاصله كمی با آب انبار باسیلیكا و موزه باستان شناسی استانبول دارد.

هتل امپرس زو

هتل كاخ چیراگان كمپینسكی استانبول

این هتل 5 ستاره كه در یك كاخ عثمانی متعلق به قرن نوزدهم واقع شده، دارای یك استخر بی نهایت با چشم‌انداز بسفر است. از دیگر امكانات هتل می توان به اسپا، سالن تناسب اندام، استخر سرپوشیده، مركز سلامتی و اتاق‌های زیبا با وای‌فای رایگان اشاره كرد. اتاق‌های چیراگان پالاس كمپینسكی دارای تختخواب‌های لوكس و پنجره‌های كف تا سقف هستند. هر اتاق، بالكن با چشم انداز باغ یا دریا دارد.

رزرو متنوع ترین هتل های استانبول در فلای تودی

برخی از هتل های استانبول از نظر موقعیت مكانی، جایگاه مناسبی دارند. از جمله این هتل ها می توان به هتل لوندرس، هتل مینیاتور، هتل سورملی استانبول، هتل پرا پالاس و هتل چهارفصل اشاره كرد. برای رزرو هتل های استانبول كافی است به وب سایت فلای تودی مراجعه كنید تا متنوع‌ترین هتل های این شهر در اختیارتان قرار بگیرد.