ریپورتاژ آگهی

اقامت تمكن مالی فرانسه

اقامت تمكن مالی فرانسه از جمله روش‌های بسیار مؤثر برای مهاجرت و گرفتن اقامت دائم فرانسه محسوب می‌شود. اقامت تمكن مالی فرانسه از جمله مسیرهای سریع برای گرفتن اقامت است كه طرفداران بسیاری در بین مهاجران در تمامی دنیا دارد. در واقع اقامت تمكن مالی فرانسه این امكان را در اختیار افراد قرار می‌دهد كه بتوانند در ساده‌ترین شكل ممكن و بدون نیاز به شرایط خاصی نسبت به مهاجرت به فرانسه اقدام كنند.

اقامت تمكن مالی فرانسه از جمله روش‌های بسیار مؤثر برای مهاجرت و گرفتن اقامت فرانسه محسوب می‌شود. اقامت تمكن مالی فرانسه از جمله مسیرهای سریع برای گرفتن اقامت است كه طرفداران بسیاری در بین مهاجران در تمامی دنیا دارد. در واقع اقامت تمكن مالی فرانسه این امكان را در اختیار افراد قرار می‌دهد كه بتوانند در ساده‌ترین شكل ممكن و بدون نیاز به شرایط خاصی نسبت به مهاجرت به فرانسه اقدام كنند. اما سؤال اینجاست كه اقامت تمكن مالی فرانسه چیست و چگونه می‌توان از طریق آن برای مهاجرت اقدام كرد؟

تمكن مالی بدین معنی است كه شما ثابت كنید كه توانایی مالی كافی برای زندگی در فرانسه را بدون نیاز به شغل یا درآمدی در فرانسه خواهید داشت. در واقع شما با اثبات تمكن مالی این اطمینان را به دولت فرانسه می‌دهید كه نیازی به كمك این دولت نخواهید داشت و توانایی گذران زندگی خود را در سطح عادی خواهید داشت. ازاین‌رو فرانسه بر اساس شرایط هزینه‌هایی كه بر این كشور حاكم است حداقل‌هایی را تعیین كرده؛ بنابراین شما با داشتن این حداقل سرمایه‌ها می‌توانید نسبت به دریافت اقامت فرانسه اقدام كنید.

اقامت تمكن مالی فرانسه مزایای فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله مهم‌ترین این مزیت­ها را می‌توان عدم نیاز به سرمایه‌گذاری در فرانسه دانست. در واقع شما قرار نیست سرمایه خود را به فرانسه منتقل كنید. بلكه با اثبات سرمایه و درآمد خود در مبدأ (مانند ایران) می­توانید نسبت به دریافت اقامت تمكن مالی فرانسه اقدام كنید. همچنین اقامت تمكن مالی فرانسه برخلاف اقامت تمكن مالی پرتغال و اقامت تمكن مالی یونان شرط حضور ندارد؛ اما به هر حال شما باید خانه ای در فرانسه خریداری كنید و یا نسبت به اجاره خانه در فرانسه اقدام كرده باشید. همچنین پروسه زمانی دریافت اقامت تمكن مالی فرانسه چیزی حدود سه ماه است كه نسبت به سایر انواع روش های دریافت اقامت از كمترین زمان پروسه برخوردار است. آیا شما هم دوست دارید از چنین موقعیت طلایی استفاده كنید؟ بهتر است با كارشناسان گروه اقلیما تماس گرفته و با آخرین شرایط دریافت اقامت تمكن مالی فرانسه آشنا شوید.

اقامت تمكن مالی فرانسه

اقامت تمكن مالی فرانسه چه شرایطی دارد؟

فرانسه از جمله كشورهای زیبا و جذاب اروپا محسوب می شود كه زندگی در آن می تواند آرزوی هر كسی باشد. شما با ورود به این كشور حوزه شینگن می توانید از امكانات سایر كشورهای این حوزه ( 25 كشور دیگر از جمله آلمان ) بهره مند شوید. بنابراین اقامت تمكن مالی فرانسه می توانید دروازه ای برای ورود به دنیای نوین باشد.

اما مسئله ای كه وجود دارد این است كه شما برای دریافت اقامت تمكن مالی فرانسه باید شرایطی را داشته باشید. از جمله مهمترین این شرایطی دارا بودن حداقل دو سند ملكی است. علاوه بر آن شما باید مانده و گردش حساب سه ماهه خود را به سفارت فرانسه ارائه دهید. میزان این گردش حساب بر اساس قیمت دلار و یورو در بازار تغییر می كند. شما می توانید برای دریافت آخرین اطلاعات با كارشناسان گروه اقلیما تماس بگیرید. به جز این شما نباید سابقه ریجكتی ویزای شینگن داشته باشید. این مسئله می تواند به معنای از دست دادن اقامت تمكن مالی فرانسه باشد. همچنین شما باید اثبات كنید درآمد ماهانه مشخصی دارید. میزان این درآمد نیز بر اساس قیمت دلار میتواند كاملا متغیر باشد. از این رو پیشنهاد ما این است كه شما به واسطه كارشناسان گروه اقلیما از آخرین وضعیت اقامت تمكن مالی فرانسه آگاه شوید. از طرف دیگر این كارشناسان به شما كمك می كنند تا بتوانید بر اساس نیاز و امكاناتی كه در اختیار دارید بهترین مسیر برای مهاجرت را پیدا كنید. تا كنون به این فكر كرده اید كه چرا شما زندگی بهتری را تجربه نكنید؟

اقامت تمكن مالی فرانسه چه شرایطی دارد؟

چرا برای اقامت تمكن مالی فرانسه باید گروه اقلیما را انتخاب كنیم؟

گروه اقلیما در سال های اخیر رونده های بسیار زیادی را در زمینه اقامت تمكن مالی فرانسه مورد بررسی و تحلیل قرار داده است و آنها را در مدت زمانی كوتاه به نتیجه رسانده است. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید كه می خواهید از طریق اقامت تمكن مالی فرانسه برای مهاجرت اقدام كنید به شما توصیه میكنیم كه از خدمات گروه اقلیما استفاده كنید تا در صرف هزینه و زمان خود صرفه جویی كنید.

گروه اقلیما دارای كارشناسان متخصص و حرفه ای است كه انواع مشاوره حقوقی حضوری و غیر حضوری را در زمینه اقامت تمكن مالی فرانسه ارائه می دهند. شما می توانید با توجه به شرایطی كه دارید برای اخذ خدمات مشاوره ای از متخصصان با تجربه گروه اقلیما اقدام كنید.

چرا برای اقامت تمكن مالی فرانسه باید گروه اقلیما را انتخاب كنیم؟

با داشتن اقامت تمكن مالی فرانسه بدون ویزای شینگن در اروپا سفر كنید!

ویزای شینگن به شما اجازه اقامت در كشورهای اروپایی و اجازه ورود به سایر كشورهای حوزه شینگن را می‌دهد. به بیان ساده‌تر شما با داشتن ویزای شینگن امكان تردد و اقامت در 26 كشور اروپایی مانند فرانسه، آلمان، اتریش و ... را خواهید داشت. در واقع بسیاری ویزای شینگن را دروازه ورود به دنیای جدید و تجربه یك زندگی رؤیایی می‌دانند. همین مسئله باعث شده است كه بسیاری به دنبال كسب این ویزا باشند. داشتن اقامت تمكن مالی فرانسه به واسطه گرفتن ویزای اقامتی حوزه شینگن شما را از دریافت ویزای شینگن برای سفر به سایر كشورهای این حوزه بی نیاز می كند.