ریپورتاژ آگهی

تور كیش از تبریز، از پرطرفدار ترین تور های زمستانه

تور كیش از تبریز از سفر های بسیار پرطرفدار است كه از سمت شمال غربی كشور به جنوب ایران انجام می گیرد. مروارید خلیج فارس همیشه در تمامی فصل ها میزبان گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف كشور است. در سال گذشته تعداد گردشگرانی كه به كیش در طول یك سال سفر كرده اند حدود یك میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده است.

تور كیش از تبریز، از پرطرفدار ترین تور های زمستانه

تور كیش از تبریز از سفر های بسیار پرطرفدار است كه از سمت شمال غربی كشور به جنوب ایران انجام می گیرد. مروارید خلیج فارس همیشه در تمامی فصل ها میزبان گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف كشور است. در سال گذشته تعداد گردشگرانی كه به كیش در طول یك سال سفر كرده اند حدود یك میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده است.

این موضوع باعث شده كه درصد جمعیت اصلی كیش را مهاجرین تشكیل دهند؛ موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی بازار كیش باعث شده است؛ بسیاری از سرمایه گذاران كشور به سمت این جزیره سرمایه‌گذاری كنند و خود را برای خدمت رسانی به گردشگران آماده سازند.

گردشگرانی كه تور كیش از تبریز را انتخاب می‌كنند می توانند از تمام زیبایی های كیش دیدن كنند. تور هوایی كیش هر روزه مسافران بسیار زیادی را از نقاط مختلف كشور از سمت تبریز و حتی شهرهای دیگر جذب می كند.

توركیش برای تبریزی ها كه دارای آب و هوای سردی هستند می تواند یك گزینه ایده آل باشد و از هوای گرم و مطبوع تبریز بهره‌مند می‌شوند؛ جالب است بدانید كه توریست هایی كه برای بار اول به سمت جزیره می روند و معمولاً از سمت تبریز این اتفاق می‌افتد؛ مسیر هوایی را انتخاب می‌كنند و شركت هواپیمایی ایرتور جز بهترین شركت های خدمات پروازی است كه مسافرین را از سمت تبریز به جزیره كیش می رساند.

هواپیماهای ایران ایر تور از سمت فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی كه در تبریز قرار گرفته است به مقصد كیش تبریز را ترك می‌كنند.

در صورت انتخاب تور كیش از سمت تبریز با قطار می‌توانید به بندرعباس بروید و از آنجا به واسطه كشتی های دریایی وارد كیش شوید.

پیشنهاد ما این است كه هر سه نوع سفر را حتما تجربه كنید؛ مسیر رفت را با قطار و كشتی انجام دهید و مسیر برگشت به واسطه هواپیما به مقصدتان برگردید.

قیمت تور تبریز كیش به عوامل زیادی بستگی دارد در واقع همه عوامل مثل هتل، نوع سفر و.... بر قیمت تور تاثیر گذارند.

مسیر ارتباط تور كیش از تبریز

مسیر ارتباط تور كیش از تبریز

مسیر هوایی كیش به واسطه ایرلاین های متفاوت و مهم انجام می شود تا مسافران محترم می توانند با استفاده از پرواز های مختلف در انواع بیزینس ها و اكونومی ها بلیط رزرو كنند و تور هوایی كیش از تبریز را خریداری نمایند.

مسیر هوایی كیش تبریز حدود یك ساعت و نیم تا یك ساعت و ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد و هیچ خستگی را احساس نخواهید كرد. راه دیگر این است كه از طریق قطار می توانید به این جزیره برسید. البته این شیوه كمی طولانی تر است و امكان دارد خسته شوید.

ولی تجربه سفری بی نظیر را برایتان رقم می‌زند، سفری كاملاً منحصر به فرد به حساب می اید. برای تور كیش از سمت تبریز به صورت زمینی به بندرعباس بروید و از آنجا به واسطه بندر هایی مثل بندرچارك سوار كشتی شوید و با استفاده از شناورهای دریایی خود را به كیش برسانید.

از مزایای تور زمینی كیش از تبریز این است كه با یك تیر چند نشان می زنید و در سفرتان از قطار و كشتی استفاده می كنید. یعنی هم سفر دریایی را تجربه می‌كنید و از راه زمینی را بهره‌مند می‌شوید در مسیر دریایی بندرعباس تا جزیره كیش علاوه بر اینكه از زیبایی های وسیع آب های فیروزه ای رنگ خلیج فارس بهره‌مند می‌شوید، جاذبه های مختلفی هم خواهید دید. از جاذبه های جزیره كیش آبهای اطراف آن است كه به رنگ نیلی می باشد. برای رفتن به بندرعباس با استفاده از قطار احتمالاً نزدیك به بیست و یك ساعت در راه می مانید و مسیر ریلی تبریز بندرعباس از شهرهای یزد و اصفهان عبور می كند.

هتل ها در تور كیش از تبریز

هتل ها در تور كیش از سمت تبریز بسیار متنوع هستند و انتخاب هتل معمولاً سلیقه‌ای و متناسب با سطح بودجه افراد و سلیقه آنها انتخاب می‌شود.

با این حال انواع هتل های ۵ ستاره ۴ ستاره و هتل آپارتمان سه ستاره دو ستاره همه آنها با امكانات عالی در این جزیره دیده می‌شوند كه در قالب تور زمینی كیش و تور هوایی كیش از تبریز برای تعطیلات و تفریحی و مورد استقبال قرار می گیرند.

یكی از لوكس‌ترین هتل‌هایی كه در كیش است؛ هتل ترنج كیش می باشد كه این هتل جاذبه های بسیار زیادی دارد علاوه بر آنها به دلیل داشتن معماری منحصر به فرد و زیبا برای بسیاری از افراد جالب و دیدنی به نظر می‌رسد؛ این هتل سازگارترین هتل با طبیعت است كه در درون دریای آبی بیكران قرار گرفته است.

اتاق های چوبی این هتل بر روی آب هستند و به واسطه راهروهای شیشه ای در كف اتاق وجود دارد كه می‌توان آبزیان را از نمای نزدیك مشاهده كنید؛ برخی از اتاق ها دارای بالكن می باشند كه می توانید بر روی این بارلكن به استراحت بپردازید و از فضای آبی بیكران لذت ببرید.

از هتل های بسیار لوكس كیش میتوان به هتل ۵ستاره مارینا اشاره كنیم. این هتل دارای كلوپ تفریحات ساحلی و آبی بسیار زیادی هستند كه مهم ترین تفریحات آبی كیش در این هتل دیده می شود. هتل مارینا بیشتر از ۱۰۰۰۰ زمین است كه با قرار گرفتن در سواحل مرجانی و دیدنی های مهم این جزیره جزو هتل های بسیار لوكس شده است.

این هتل به هتل ماساژ هم معروف است و به همین دلیل مسافران از این هتل استقبال زیادی كرده اند، هتل فلامینگو كیش هتل پانیذ كیش، هتل ارم كیش، هتل كوروش از بهترین هتل های كیش می باشند كه برای رزرو هتل ها در تور كیش از تبریز با تخفیفات ویژه روبرو شده اند.

در فصل تابستان طرح تخفیف هتل های كیش تا ۹۰ درصد هم می‌رسد و با قیمت های ویژه و بسیار استثنایی توجه گردشگران را در این فصل به خود جلب می كند.

یكی از بهترین هتل های كیش كه تازه تاسیس شده است هتل امیر كبیر كیش هست این هتل از امكانات عمومی بسیار زیادی ساخته شده است و در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره كیش اندكی گران تر است ولی كیفیت ان عالی است و هر كسی كه در ان جا اقامت كرده است از این هتل راضی بوده است.

انتخاب یك هتل خوب در جزیره از ضروریات سفر به حساب می آید زیرا آب و هوای گرم به خصوص در فصل تابستان مختص افرادی است كه در هتل استراحت كامل داشته باشند.

تور كیش از تبریز یكی از جذاب‌ترین تورهای داخلی در كشور است كه به صورت همزمان در زمستان برفی و تابستان سوزان می توان آن را تجربه كنید و از آن لذت ببرید.

جاذبه های تور كیش از تبریز

جاذبه های تور كیش از تبریز

بازدید از جاذبه های تور كیش از سمت تبریز باعث شده است تا افراد زیادی بتوانند در این جزیره قدم بزنند. از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جنوب كشور است این جزیره اغلب برای التیام روحیه و آرامش خاطر می تواند گزینه خوبی باشد.

به دلیل داشتن مراكز خرید و مكان های دیدنی گسترده و همچنین دارا بودن محیطی آرام انتخاب می شود و می توانید با حركت در مسیر پیاده‌روی دوچرخه‌سواری در سواحل آفتاب گرفتن از آرامش هاكی در این جزیره لذت ببرید.

اگر دوست دارید كالاهای لوكس را از بهترین مراكز خرید در كیش خریداری كنید می‌توانید خود را به مراكز مدرن در این جزیره برسانید بعد از آن به سادگی می توانید به جاذبه های مكانهای تور كیش از تبریز مانند شهر زیرزمینی كاریز مراجعه نمایید و حتی كشتی یونانی را از نزدیك ببینید و از آن همه زیبایی به وجد بیاید.

این آثار تاریخی جز جدایی نشدنی از این جزیره هستند.

اسكله تفریحی كیش توسط كارشناسان ایرانی ساخته شده است كه طول آن به ۴۳۷ متر می‌رسد در این اسكله شما به مكان های تفریحی مثل:( بولینگ، سینما فوردی و كلوپ تفریحی دریایی نزدیك) می شوید. كافه و رستوران هایی كه در اطراف این اسكله هستند بسیار زیاد است كه هر كدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

برچسب ها : تور كیش,كیش گردی,جزیره كیش,مسافرت