ریپورتاژ آگهی

اجاره ویلا به صورت آنلاین یا سنتی ، كدام گزینه مناسب‌تر است؟

چنانچه شما نیز از آن دسته افراد هستید كه به سفرهای خانوادگی و یا دوستانه علاقه دارید ولی همواره مسئله اجاره ویلا یكی از دغدغه های مهم شما در سفر می‌باشد، باید خاطر نشان كنیم كه امروزه با پیشرفت تكنولوژی و ارتباطات دیگر داشتن این چنین دغدغه هایی بیهوده و دور از ذهن است.

اجاره ویلا به صورت آنلاین یا سنتی ، كدام گزینه مناسب‌تر است؟

چنانچه شما نیز از آن دسته افراد هستید كه به سفرهای خانوادگی و یا دوستانه علاقه دارید ولی همواره مسئله اجاره ویلا یكی از دغدغه های مهم شما در سفر می‌باشد، باید خاطر نشان كنیم كه امروزه با پیشرفت تكنولوژی و ارتباطات دیگر داشتن این چنین دغدغه هایی بیهوده و دور از ذهن است.

چراكه امروزه می‌توانیم با تنها چند كلیك ساده در گوشی شخصی خود با تعداد زیادی از ویلاها و سوئیت‌های آماده اقامت روبرو شویم و با مشاهده تصاویر و آشنایی با شرایط آن‌ها با ذهنی آزادتر سكونت‌گاه مورد نظر خودرا انتخاب كنیم. طی این مطلب نیز ما قصد داریم تا شما را با رزرو آنلاین ویلا بیشتر آشنا كنیم، لذا تا انتهای مطلب همراه باشید.

چرا رزرو آنلاین ویلا بهتر از روش های سنتی است؟

اجاره ویلا و سوئیت در گذشته دردسرهای زیادی داشت كه همه ما حداقل یك بار آن را تجربه كرده‌ایم. بی اطلاعی از شرایط محل، بی ثبات بودن و گاهی دور از انصاف بودن قیمت‌ها و همچنین كمبود اقامتگاه در تعطیلات شلوغ سال از جمله مشكل‌های پیش روی ما در اجاره ویلا به صورت سنتی و قدیمی می‌باشند. البته قطعا با توجه به تجربه خودتان می‌توانید معایب دیگری را نیز اضافه كنید.

اكنون اما صنعت گردشگری پیشرفت‌های چشمگیری داشته كه شما را قادر می‌سازد تا دیگر خود را درگیر این چنین مشكلاتی نكنید و در طول سفر خود تنها به سرگرمی های برنامه‌ریزی شده خود مشغول شوبد. اجاره سوئیت و ویلا به شكل آنلاین دارای مزیت‌های فراوانی نسبت به روش های قدیمی خود می‌باشد كه در ادامه میخواهیم مهم ترین آن ها را بررسی كنیم.

چرا رزرو آنلاین ویلا بهتر از روش های سنتی است؟

گزینه‌های بسیار

رزرو ویلا به صورت آنلاین تنها محدود به افراد و دلال‌های كنار جاده نمی‌شود و شما در بدو ورود به سایت گردشگری اقامیتو و انتخاب شهر مورد نظرتان برای سفر، با تعداد زیادی از ویلاها و اقامتگاه‌هایی مواجه می‌شوید كه یقینا با وجود گزینه‌های بسیار شما می‌توانید اتخابی مناسب و هوشمندانه‌تر داشته باشید.

بررسی كامل اقامتگاه ها

یكی دیگر از محاسن رزرو آنلاین اقامتگاه نسبت به روش‌های قدیمی و حضوری این است كه شما قادرید تمام تصاویر محل سكونت مورد نظر به همراه توضیحات و محل دقیق اقامتگاه روی نقشه را ببینید. موردی كه نبود آن خود یكی از معایب در روش های قدیمی به شمار می‌رود.

همچنین از وجود تمام امكانات در اقامتگاه آگاه شده و با قوانین میزبان آشنا خواهید شد. به همین دلیل انتخاب شما بسیار صحیح و دقیق خواهد بود.

نطافت و شرایط مناسب برای اقامت

همواره تمیز و آراسته بودن خانه ها یكی از گزینه هایی است كه در وهله نخست مارا درگیر خود می‌كند. در روش قدیمی شاید كمی روبرو شدن با این موضوع دشوار بود ولی در روش های آنلاین تنها سایت‌های واسطه همواره پیگیری های لازم را در راستای نظافت اقامتگاه ها انجام می‌دهند.

یكی از مواردی كه در مجموعه اقامیتو به آن اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود، نظافت اقامتگاه است. تاجایی كه تضمین نظافت و بهداشت اقامتگاه توسط اقامیتو به میهمان گارانتی می‌شود و در صورتی كه ویلا یا اقامتگاه رزرو شده طبق قواعد نظافت نشده باشد، میهمان می‌تواند رزرو خود را لغو كند و تمام هزینه را بدون كسر خسارت از اقامیتو دریافت نماید.

پشتیبانی شبانه روزی

در تمام سایت های گردشگری از جمله سایت گردشگری اقامیتو قوانین و ضوابطی وجود دارد كه مطالعه آن به شما كمك می‌كند تا اقامتی آسوده‌تر داشته باشید. لذا در این صورت چنانچه خطا یا كمبودی در طول اقامت شما از طرف صاحب اقامتگاه بوجود بیاید پشتیبانی 24 ساعته همواره پاسخگو شما خواهد بود و در اسرع وقت نسبت به حل مشكل بوجود آمده اقدام خواهد كرد.

سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه

اكنون با پیشی گرفتن روش های انلاین اجاره ویلا نسبت به روش های قدیمی، سایت‌ها و واسطه های زیادی نیز در این صنعت بوجود آمده اند كه انتخاب كردن مناسب ترین سایت از بین این تعداد بالا خود نیازمند درایت بسیاری است. در ادامه این مطلب قصد داریم گزینه های مهم در انتخاب سایت مورد نظر جهت اجاره ویلا را بررسی نماییم.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی یكی از اصلی ترین گزینه هایی است كه یك سایت اجاره ویلای معتبر باید دارا باشد. پشتیبانی به موقع و سریع یكی از فعالیت های مهم می‌باشد كه منجر به رضایت مشتریان خواهد شد. لذا مجموعه‌ای كه مشریان آن از پشتیبانی آن راضی هستند می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پشتیبانی مشتریان در اقامیتو به‌صورت 24 ساعته در تمام ایام سال مخصوصا روزهای تعطیل و پیك سفر پاسخگوی میهمانان و میزبانان می‌باشد و میكوشد در كمترین زمان ممكن هرگونه مشكل یا نیازی را برطرف كند.

سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه

در دسترس بودن اقامتگاه در تمام ایران

یك سایت معتبر و خوب می‌بایست در كل شهرهای ایران مخصوصا شهرهای توریستی امكان اجاره ویلا و سوئیت را فراهم كرده باشد. به واسطه این مزیت دیگر نیازی نیست برای سفرهای متعدد خود به سایت‌های متعددی اعتماد كنید و تنها می‌توانید اقامتگاه های خود را تنها از یك سایت معتبر رزرو نمایید.

در اقامیتو همواره تعداد اقامتگاه‌ها در حال افزایش است و هر روز شهرهای بیشتری در سایت اضافه می‌شود. از نظر نوع اقامتگاه نیز امكان اجاره كلبه ، ویلا، سوئیت، آپارتمان، مجموعه بوگردی و ... وجود دارد كه می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی كند.

تنوع در قیمت

این ویژگی كه یك سایت بتواند هم اقامتگاه‌هایی با قیمت كم و هم اقامتگاه‌هایی لوكس با قیمت بالا برای مشتریان خود فراهم كند نشان از گسترده بودن ارتباطات و سلیقه مشتریان سایت می‌باشد. این موضوع همچنین به میهمان اجازه می‌دهد تا با توجه به بودجه مورنظر بهترین انتخاب را داشته باشد.

دسته بندی و به‌روزرسانی اطلاعات

منظم بودن ویلاها و اقامتگاه های یك سایت و همچنین به روز بودن اطلاعات ویلاها به مشتریان كمك می‌كند تا به سهولت و سرعت به اقامتگاه‌های مورد نظر خودشان دستیابی داشته باشند و امر رزرو ویلا به سرعت انجام گردد.

برای مثال میهمان مشخص می‌كند كه در كدام شهر، دنبال چه نوع اقامتگاهی است. مثلا میزبان قصد اجاره ویلا در رامسر را دارد. حالا میهمان می‌تواند مشخص كند كه می‌خواهد اجاره ویلا استخر دار باشد، حداقل 3 اتاق خواب داشته باشد و پاركینگ نیز برای 4 خودرو ظرفیت داشته باشد.

تمام این موارد و ده‌ها شخصی‌سازی دیگر توسط جستجوی پیشرفته اقامیتو قابل انجام است. در نتیجه شما با استفاده از جستجوگر اقامتگاه اقامیتو به راحتی از بین صدها یا هزاران اقامتگاه به اقامتگاه باب دلتان خواهید رسید.

در دسترس بودن اقامتگاه در تمام ایران

داشتن درگاه‌های معتبر پرداخت بانكی

از دیگر ویژگی‌های لازم و مهم یك سایت رزرو ویلا، دارا بودن درگاه‌های معتبر پرداخت بانكی می‌باشد تا در امر پرداخت مشكلی برای مسافران به وجود نیاید تا بتوانند با اعتماد كامل و گارانتی تحویل اقامتگاه نسبت به پرداخت هزینه رزرو اقدام كنند.

میهمانان عزیز می‌بایست توجه كنند كه هزینه پرداختی رزرو آن‌ها در صورتی به میزبان پرداخت خواهد شد كه اقامتگاه به میهمان تحویل داده شود، میهمان از نظافت و بهداشت اقامتگاه راضی باشد و تمام امكانات درج شده در سایت در اقامتگاه موجود و فعال باشند.

در نتیجه در صورتی كه هریك از موارد یادشده دارای مشكل، نقص و ... باشند میهمان می‌تواند رزرو را سریعا لغو و در همان لحظه به صورت آنی و اتوماتیك وجه پرداختی را از سایت دریافت كند.

سخن پایانی

در انتها امیدواریم كه با خواندن این مطلب بتوانید سفر خوبی را همراه با خانواده یا دوستان خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید كه در امر رزرو آنلاین ویلا و سوئیت همواره از سایت های معتبر نظیر سایت گردشگری اقامیو استفاده نمایید تا سفری ایمن با خیالی آسوده داشته باشید.