ریپورتاژ آگهی

تور قشم را با قیمت آف خورده و ارزان بخرید

قشم طبیعتی زیبا و شگفت‌انگیزی دارد كه شما در بزرگ‌ترین جزیره ایران ساحلی مرجانی، صخره‌ای و شنی طیف متنوعی از تفریحات آبی مهیج و مكان‌های تاریخی و دیدنی را از نزدیك مشاهده می‌كنید.

قشم طبیعتی زیبا و شگفت‌انگیزی دارد كه شما در بزرگ‌ترین جزیره ایران ساحلی مرجانی، صخره‌ای و شنی طیف متنوعی از تفریحات آبی مهیج و مكان‌های تاریخی و دیدنی را از نزدیك مشاهده می‌كنید. قشم به‌عنوان جزیره عجایب هفتگانه ایران پر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی جذابی است كه كلی گردشگر و توریست را جذب خود كرده است. در ادامه باید بدانید كه راه‌های سفر به قشم متفاوت است و قیمت آن و زمان سفر هم تنوع خاصی دارد كه این مساله به سلیقه شما برمی‌گردد. اما بیشتر مسافران در بازه زمانی‌های مختلف سال به دبال ارزانترین تور آف خورده قشم می‌گردند تا سفری مقرون به صرفه و متفاتی را تجربه كنند.

تور قشم را با قیمت آف خورده و ارزان بخرید

آفر تور یكی دیگر از تخفیفاتی است كه توسط آژانس مسافرتی سفریار و دیگر برگزار‌ كننده‌های تور به مسافران ارائه می‌شود. در برخی مواقع سال آژانس‌های مسافرتی به انتخاب خود آفرهای هیجان‌انگیزی ارائه می‌دهند كه از دلایل مهم فروش آفرهای تور قشم رقابت و بالابردن میزان فروش تور است. دلیل استقبال افراد از این نوع تخفیف‌ها این است كه هزینه‌های سفر را تا حد زیادی كاهش می‌دهد. احتمالا نام بلیط لحظه آخری قشم نیز به ‌گوشتان خورده است. این بلیط نوعی از بلیط‌های چارتری بشمار می‌رود كه به‌دلیل نزدیكی به زمان پرواز قیمت صندلی‌ها كاهش می‌یابد و تخفیف می‌خورند. البته زمان دقیقی برای خرید این نوع بلیط‌ها وجود ندارد؛ اما اگر هوشمندانه رفتار كنید و همیشه گوش به زنگ باشید، خیلی راحت می توانید با تورهای لحظه آخر و ارزان قشم سفری مقرون به‌صرفه را تجربه كنید.

آفر تور یكی دیگر از تخفیفاتی است كه توسط آژانس مسافرتی سفریار و دیگر برگزار‌ كننده‌های تور به مسافران ارائه می‌شود

در پكیج‌های تورهای قشم، آژانس سفریار آریا تمامی برنامه ریزی‌های سفر را برای راحتی شما مسافران انجام می‌دهد. افرادی كه تور قشم را انتخاب می كنند، مقدمات اولیه سفر مانند تاریخ حركت تور و پرواز قشم را طبق برنامه‌ریزی این مجموعه مسافرتی دریافت می‌كنند. طبیعتا به دلیل وجود پرواز چارتری در تور قشم، هزینه كمتری برای بلیط هواپیما این جزیره پرداخته می‌كنید و این نكته از مزایای خرید پكیج قشم از آژانس سفریار می‌باشد.

آفر تور قشم هوایی بهتر است یا زمینی؟

تور قشم یكی از معروف‌ترین تورهای ایرانگردی است. این تور به دو صورت هوایی و زمینی برای متقاضیان با سلیقه و بودجه‌های مختلفی برگزار می‌شود. در تور قشم به‌صورت هوایی با هواپیما با بلیط چارتر قشم یا بلیط سیستمی رزرو می‌شود. خدمات اقامت اصولا در هتل‌های 2 تا 5 ستاره است و گاهی در صورت درخواست مسافر باقی امكانات لوكس هم به تور اضافه می‌شود. مسئولان تورها تور زمینی قشم را نیز با قطار برنامه‌ریزی می‌كنند كه در تور زمینی با قطار به‌ سمت بندرعباس می‌روید و از آن‌جا با لنج مسافربری یا قایق تندرو به‌ سمت قشم حركت خواهید كرد. هركدام از این دو تور امكانات منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند كه براساس سلیقه و بودجه مورد انتخاب گردشگران قرار می‌‎گیرند. اما اگر حوصله سفرهای طولانی را ندارید، حتما تور قشم با هواپیما را انتخاب كنید كه حدودا یك ساعت و 45 دقیقه بعد به قشم می‌رسید.

آفر تور قشم هوایی بهتر است یا زمینی؟

تور ارزان و آف خورده قشم چه زمانی ارائه می‌شود؟

تور ارزان و لحظه‌آخری قشم را عمدتا در روزهای گرم تابستان و روزهای آخر اسفند ماه می‌توانید به‌راحتی از وبسایت مجموعه سفریار خریداری كنید. اگر اهل تور آف‌خورده قشم هم كه باشید، چمدانتان می‌بایستی آماده باشد، چرا‌كه به محض اینكه تور لحظه‌آخری قشم را به قیمت مناسب پیدا كردید، باید راهی این مقصد جذاب شوید. در آخر در برخی از ایام سال یا فصل لوسیزن مثل فصول گرم سال شما تور آف‌خورده قشم را بصورت متنوعی با قیمت‌های استثنایی را خواهید دید كه می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه‌ای برای شما باشد.

بهترین زمان‌ها برای اخذ تور لحظه‌آخری قشم از اواسط بهار است تا اواسط تابستان و اگر مشكلی برای سفر به قشم در ماه‌های گرم سال را ندارید، بهتر است تور قشم لحظه‌آخری را برای فصل تابستان رزرو كنید. ارزان‌ترین زمان سفر به قشم را می ‌توان خلوت‌‌ترین فصل در قشم یعنی فصل تابستان دانست و با گرم شدن هوا در تابستان تعداد گردشگران نیز كاهش می‌یابد اما تورهای لحظه‌آخری قشم در ارزان‌ترین و متنوع‌ترین حالت خود قرار می‌گیرند چرا كه بیشتر ایرلاین‌ها و نیز هتل‌‌ها و اقامتگاه‌‌های قشم، هزینه اقامت را كاهش می‌دهند تا مسافران بیشتری را جذب كنند.

سخن پایانی

در آخر در ضمن آژانس هواپیمایی سفریار بهترین و متنوع‌ترین آفرهای تور داخلی به مقصد جزیره قشم و... در طیف گسترده‌ای كه با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین كیفیت به متقاضیان خود ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت تورهای آف خورده و ارزان قشم این مجموعه سری به به وب سایت این مجموعه بزنید و یا با مشاوران آنها تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم جهت رزرو مورد نظرتان را در اختیارتان بگذارند.