ریپورتاژ آگهی

ویژگی های بهترین هتل تهران از نظر مسافران

تهران از جمله مقاصدی گردشگری داخلی محسوب می‌شود كه همه مسافران و گردشگران حداقل یكبار به آن سفر كرده‌اند. تهران شهری است كه برای هر گروه سنی با هر موقعیت اجتماعی جذابیت خاص خود را دارد. برای اقامت در تهران با گزینه های متعددی از مهمانپذیر گرفته تا اقامتگاه بومگردی و هتل در محله های مختلف در دسترس قرار دارد. اگر قصد سفر به پایتخت را دارید، در این مطلب می‌توانید با بهترین هتل تهران از نظر مسافران آشنا شوید.

معیارهای انتخاب هتل خوب در تهران

برای خیلی از ماها سوال پیش می‌آید كه یك هتل خوب چه مزیت هایی دارد. هر فردی با توجه به نیاز خود و هدفی كه از سفر دارد، هتل مورد نظر خود را انتخاب می‌كند. برای مثال كسی كه قصد سفر كاری به تهران دارد برایش مهم است كه به مركز شهر دسترسی خوبی داشته باشید یا هتل امكانات مناسبی برای برگزاری جلسه و كنفرانس داشته باشد. حتی اگر كسی به دنبال آرامش و آب و هوای خوب در این شهر است، می‌تواند سراغ هتل های شمال تهران برود. به همین دلیل معیارهای انتخاب هتل خوب از دید هركسی متفاوت است، اما اغلب مسافران بر سر چند موضوع اتفاق نظر دارند كه در ادامه به آنها اشاره می‌كنیم.

موقعیت هتل

موقعیت هتل یكی از مهم ترین معیارها برای انتخاب هتل است. دسترسی خوب هتل به جاهای گردشگری تهران و فاصله نزدیك آن به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو موجب می‌شود تا مسافران به راحتی در سطح شهر تردد و در هزینه های سفر خود صرفه جویی كنند. هتل لاله تهران یكی از بهترین هتل های تهران به شمار می‌رود كه دسترسی خوبی به اكثر نقاط شهر دارد. هتل لاله در مركز شهر و خیابان فاطمی، واقع شده و دسترسی نزدیك آن به میدان ولیعصر، اتوبان چمران و میدان انقلاب باعث می‌شود تا هرگردشگری با هر هدف كاری یا تفریحی كه به تهران سفر ‌می‌كند، از اقامت خود لذت ببرد.

معیارهای انتخاب هتل خوب در تهران

امكانات هتل

اقامت در هتلی كه امكانات كاملی را در اختیار مسافران قرار دهد، همواره از جذابیت خاصی برخوردار است. امكانات هتل با توجه به ستاره های آن تعیین می‌شوند، معمولا هتل های پنج ستاره از بیشترین امكانات رفاهی به مسافران برخوردارند. هتل اسپیناس پالاس تهران جز 5 تا از بهترین هتل های تهران به حساب می‌آید كه هر مسافری حداقل آرزو دارد یك شب را در چنین مكانی بگذراند. امكاناتی كه این هتل در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، متنوع و زیاد است اما اگر بخواهیم خلاصه بگوییم می‌توان به اتاق های لوكس با تجهیرات رفاهی كامل، چشم انداز بی‌نظیر به تهران، مجموعه آبی، تاكسی سرویس، رستوران و كافه، سالن تشریفات و كنفرانس و بوفه صبحانه متنوع اشاره كرد. هتل اسپیناس پالاس از آن دسته هتل هایی است كه اقامت لوكس را به معنای واقعی كلمه به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌دهد.

غذا و رستوران هتل

برای همه كسانی كه سفر می‌كنند، پیدا كردن رستورانی كه غذاهای باكیفیت و خوشمزه را طبخ كند، از اهمیت بالایی برای مسافران برخوردار است. برای معرفی بهترین هتل تهران كه غذا و رستوران خوبی را درخور مهمانان خود ارائه می‌دهد، باید به سراغ هتل پارسیان آزادی تهران رفت كه با داشتن 4 رستوران، هارمونی بینظری از طعم ها را بر فراز آسمان پایتخت در اختیارتان می‌گذارد.

ویژگی های بهترین هتل تهران از نظر مسافران

امنیت هتل

یكی از عواملی كه در رزرو هتل برای مسافران و مهمانان هتل اهمیت ویژه ای دارد، امنیت هتل است. گردشگران اغلب به هنگام سفر مبالغ زیادی پول نقد و یا اسناد و مدارك مربوطه ممكن است به همراه خود داشته باشند، به همین دلیل نگران گم شدن یا دزدیده شدن وسایل خود هستند. از این رو، هتلی كه مجهز به دوربین مدار بسته، صندوق امانات و نگهبانی باشد، خیال مسافران را تا حد زیادی آسوده می‌كند. هتل پارسیان استقلال تهران یكی از بهترین هتل های تهران از لحاظ امنیت و امكانات به حساب می‌آید. اتاق های هتل پارسیان به صندوق امانات هستند و در هتل هم دوربین مداربسته وجود دارد كه همین موضوع تا حد زیادی موجب آرامش مهمانان هتل می‌شود.

رزرو هتل تهران با ارزانترین قیمت در فلای تودی

اینترنت هتل

امروزه تمام زندگی ما به اینترنت گره خورده است. هر كاری كه بخواهید انجام دهید، از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما تهران گرفته تا جلسات كاری، همگی به اینترنت وابسته است. در سفر و مخصوصا محل اقامت هم، داشتن اینترنت یك مزیت مهم در سفر به تهران محسوب می‌شود. هتل هما تهران كه در ونك واقع شده، یك انتخاب عالی برای اقامت در پایتخت به شمار می‌رود. این هتل دسترسی نزدیكی به مناطق شمالی تهران نظیر تجریش و میرداماد را دارد. همچنین این هتل بهترین گزینه برای كسانی به شمار می‌رود كه به قصد انجام كارهای اداری به تهران سفر می‌كنند.

رزرو هتل تهران با ارزانترین قیمت در فلای تودی

تهران یكی از بهترین مقاصد برای گردش و آشنایی با پایتخت ایران است. اگر قصد سفر به پایتخت را دارید، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران آخر هفته‌هاست. برای اقامت هم گزینه‌های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت كه ما تنها تعدادی از بهترین ها و محبوب ترین هتل های تهران را به شما معرفی كردیم. می‌توانید انواع هتل تهران را با بهترین قیمت در سایت معتبری مانند فلای تودی رزرو كنید.

برای رزرو كافی است وارد سایت فلای تودی شوید و پس از انتخاب شهر تهران، تاریخ مورد نظر و تعداد نفرات خود را وارد كنید تا تمامی هتل ها به شما نمایش داده شود. با استفاده از فیلترها و امكاناتی كه سایت در اختیارتان می‌گذارد، به راحتی و در كوتاه‌ترین زمان ممكن می‌توانید اتاق خود را در هتل موردنظرتان رزرو كرده و با ورود اطلاعات لازم، به صفحه پرداخت وارد شوید. پس از پرداخت هزینه رزرو، واچر هتل به صورت آنی و از طریق ایمیل یا پیامك برایتان ارسال خواهد شد. در صورتی كه سوالی هم داشتید، پشتیبانی فلای تودی آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

برچسب ها : فلای تودی,رزرو هتل,بلیط هواپیما