ریپورتاژ آگهی

تور كربلا نوروز 1402 كم هزینه و با كیفیت با آرمین تراول

تور های كربلا در ایام عید نوروز هم همیشه مسافر خود را داشته و دارد. در سال 1402 هم مانند سال های پیشین تور های كربلا با قدرت اجرا خواهند شد. در این مقاله میخواهیم به صورت كامل از صفر تا صد درباره ی تور های نوروزی كربلا صحبت كنیم، به شما پیشنهاد میكنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید از تخفیفات باورنكردنی آرمین تراول استفاده كنید.

تور كربلا نوروز 1402

تور كربلا نوروز 1402

قطعا در سال 1402 به دلیل وجود ایام مناسبتی عید نوروز و ماه مبارك رمضان بسیاری از زائرین این ایام را برای سفر انتخاب خواهند كرد. خرسندیم به شما این مژده را بدهیم كه برنامه ی سفر های نوروزی كربلا را از هم اكنون آماده كرده ایم.

تور هوایی كربلا در ایام عید

حال شما باید انتخاب كنید تا بازه ی زمانی مد نظر خود را انتخاب كنید. تور های هوایی كربلا 7 شب اقامت كامل دارند كه از میان این 7 شب اقامت، 5 شب اقامت متعلق به اقامت در كربلا و 2 شب باقی مانده برای اقامت در نجف خواهد بود. این تور مناسب افراد سالمند است كه دیگر توانایی تحمل سختی های تور های زمینی كربلا را ندارند.

تور زمینی كربلا نوروز 1402

تور های زمینی كربلا هم در سال جدید با اتوبوس های vip و كلاسیك طبق درخواست شما قابل اجرا است. در این بین برای شما خدمات غذایی مناسب در نظر گرفته ایم تا بتوانید تجربه ی استفاده از بهترین خدمات را در كربلا داشته باشید. كاروان های زمینی كربلا هم دارای 6 شب اقامت هستند كه از این میان 4 شب در كربلا هستید و 2 شب در نجف به سر خواهید برد. 

تفاوت تور كربلا هوایی و زمینی چیست؟

تفاوت تور كربلا هوایی و زمینی چیست؟

تنها تفاوت تور های هوایی و زمینی كربلا در وسیله ی نقلیه اجرایی خواهد بود. با توجه به بودجه سفر شما بهترین تور كربلا برای شما رزرو خواهید شد. همچنین باید توجه داشته باشید كه تور هایی كه با قیمت های بسیار پایین توسط برخی از سودجویان اجرا می شود، از كیفیت مطلوبی برخوردار نخواهد بود.

زیارت سامرا و كاظمین هم دارید؟

مطمئنا زیارت سامرا و كاظمین برای شما برنامه ریزی خواهد شد. در میان شب های اقامت در كربلا، به سوی سامرا و كاظمین حركت خواهید كرد و روز بعد به سمت كربلا برخواهید گشت. برای شما اقامت در سامرا و كاظمین در نظر گرفته نشده است، زیرا تنها شما در این صورت اذیت خواهید شد. 

مدارك لازم برای سفر به كربلا 

برای سفر به كربلا شما تنها به پاسپورت، كارت واكسن نیاز خواهید داشت. برای زیارت هرچه آسان تر شما، ویزای كشور عراق حذف شده است. البته پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد و ممنوع الخروج هم نباشید.

چرا از آرمین تراول تور كربلا عید نوروز بخریم؟

شما با جستجو < تور كربلا آرمین تراول > متوجه سابقه ی درخشان آرمین تراول در زمینه ی اجرا تور های كربلا خواهید شد. شركت زیارتی،سیاحتی، جهانگردی و مسافرتی آرمین تراول با بیش از 23 سال سابقه درخشان در خدمت شما می باشد.

تور كربلا نوروز 1402 از تهران 

تهرانی های عزیز شما میتوانید به راحتی از طریق تور كربلا نوروز 1402 سفر كنید.در این تور شما دیگر هیج فكر و خیال و استرسی ندارید. تمامی برنامه های موجود توسط كارشناسان مجرب آرمین تراول برنامه ریزی شده است.

بیمه مسافرتی در تور كربلا داریم؟

بله در تمامی تور های زیارتی كربلا آرمین تراول بیمه مسافرتی دارید. دیگر با خیال راحت به سوی عراق بروید. شركت آرمین تراول با همكاری بیمه سامان توانسته تا كنون بیش از 300 كاروان كربلا را اجرا كند.

ثبت نام تور كربلا عید نوروز

ثبت نام تور كربلا عید نوروز

دیگر نیازی به حضور شما برای خرید تور كربلا عید نوروز نیست. شما میتوانید از راه دور هم تور كربلا را خریداری كنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید به صورت حضوری در دفتر آرمین تراول به آدرس تهران، رباط كریم، بلوار مصلی، روبروی افق كوروش، پلاك 11 حضور پیدا كنید. همچنین میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید. خرید تور كربلا آنلاین هم میتوانید انجام دهید !

۱- مراجعه حضوری : تهران، رباط كریم، بلوار مصلی، روبروی افق كوروش، پلاك ۱۱

۲- تماس با تلفن های دفتر : ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۰ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۱ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۲

۳- تماس با خط های همراه دفتر : ۰۹۳۸۹۴۶۴۵۰۶ – ۰۹۹۲۵۳۰۱۱۳۴

4- عضویت در كانال های داخلی و خارجی آرمین به نشانی : ARMINTRAVEL

جمع بندی

در این مقاله سعی كردیم كاملترین اطلاعات درباره ی تور های كربلا نوروز 1402 را برای شما بنویسیم. امیدواریم بتوانید از این توضیحات نهایت استفاده را داشته باشید. قطعا سفر در ایام نوروز و ماه رمضان سفر به كربلا بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

برچسب ها : تور كربلا نوروز 1402,تور كربلا,تور كربلا هوایی