ریپورتاژ آگهی

همه چیز را درباره جزایر قناری بدانید!

پس از یك سال پر از مشغله و درگیری، خواه كاری باشد یا تحصیلی و مواردی از این دست، هیچ چیز به اندازه سفری دلپذیر نمی تواند روحیه از دست رفته تان را به شما باز گرداند. سفر به مقاصد دور و نزدیك به سبب تغییر محیط و قرارگیری در اماكن نو، می تواند انرژی مثبت مضاعفی را به وجودتان تزریق كرده و خستگی مدت ها روزمرگی را از تنتان بیرون كند.

انتخاب مقصد مناسب برای سفر همواره یكی از دغدغه هایی است كه از مدت ها قبل، ذهن را به خود مشغول می كند. این انتخاب می تواند در استفاده بهینه از تعطیلات و لذت بردن از سفر تأثیر به سزایی داشته باشد؛ بنابراین مهم است كه با در نظر گرفتن شرایط، علایق و بودجه تان، بهترین مقصد را برای مسافرت انتخاب كنید. اگر یكی از علاقمندان به مسافرت های خارجه بوده و محدودیتی نیز از نظر بودجه ندارید، جزایر قناری می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. احتمالاً نام این مكان گردشگری را به عنوان یكی از رویایی ترین مقاصد گردشگری به كرات شنیده اید. به همین بهانه قصد داریم در این مقاله به معرفی جاذبه ها و تفریحات جزایر قناری بپردازیم. تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

همه چیز را درباره جزایر قناری بدانید!

جزایر قناری كجاست و چه ویژگی هایی دارد

اگر به اسپانیا و فرهنگ آن علاقمند باشید و در عین حال آب و هوایی گرم را ترجیح بدهید، جزایر قناری انتخابی مطلوب برای شما هستند. این مجموعه جزایر هشت گانه، بخشی از كشور اسپانیا هستند كه نزدیكی عجیبی به قاره آفریقا دارند. جالب است بدانید كه از جزایر قناری به آفریقا در برخی نقاط، كمتر از ۱۰۰ كیلومتر فاصله است؛ حال آن كه این فاصله تا اسپانیا خیلی بیشتر و در حدود ۱۵۰۰ كیلومتر است. این جزایر در آب‌های اقیانوس اطلس واقع شده و در جنوب غربی اسپانیا دیده می شوند. در سال ۱۹۸۲ مجمع الجزایر قناری اعلام خود مختاری كرده و به این ترتیب، به صورت مستقل از اسپانیا اداره می شوند. بسیاری از تصاویری كه از جزایر قناری می بینید، آن چنان رویایی اند كه گویی یك نقاشی بی نظیر رنگ شده به دستان یك هنرمند نقاشی حاذق هستند. هشت جزیره این مجموعه شامل موارد زیر هستند:

1 - تنریف (Tenerife)

2- فوئرته ونتورا (Fuerteventura)

3- گران كاناریا (Gran Canaria)

4- لانزاروته (Lanzarote)

5- لا پالما (La Palma)

6- لا گومرا (La Gomera)

7- ال هیرو (El Hierro)

8- لاگراسیوزا (La Graciosa)

جالب است بدانید كه جزایر قناری حاصل از فوران آتشفشان های این منطقه بوده و هنوز هم در انبوه كوهستان های این خطه، آتشفشان هایی دیده می شوند. نكته مهم دیگر درباره جزایر قناری، یكسان بودن آب و هوا در ماه های مختلف سال است. این خطه جزو مناطق گرمسیری بوده و میانگین هوا در تمام ماه های آن، ۲۰ درجه است؛ البته در برخی ماه های سال این دما تا ۵_۶ درجه سانتی گراد افت می كند. جالب است بدانید نام گذاری این جزایر بر اساس ریشه لاتین كلمه canari به معنای سگ است. گفته می شود در گذشته این منطقه پر از سگ هایی بوده كه افراد، آن ها را مقدس می شمردند. در ادامه با معرفی جاذبه ها و تفریحات جزایر قناری همراه شما خواهیم بود.

جزایر قناری كجاست و چه ویژگی هایی دارد

معرفی جاذبه ها و تفریحات جزایر قناری

جزایر قناری مملؤ از دیدنی هایی هستند كه برای بازدید از آن ها باید روزها و هفته ها وقت صرف كنید. در انتهای سفرتان به این ناحیه نیز حتماً دلتان نمی آید از مناظر بی نظیر آن دل بكنید. اگر قصد سفر به جزایر قناری را دارید، پیشنهاد می كنیم مكان‌ های دیدنی زیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

لاس پالماس

لاس پالماس را می توان یكی از قدیمی ترین و محبوب ترین جاهای دیدنی جزایر قناری دانست كه همه ساله بسیاری از گردشگران را به خود جلب می كند. این شهر كه به عنوان پایتخت استان در نظر گرفته می شود، قدمتی دیرینه داشته و مربوط به قرن ۱۵ میلادی است. با قدم زدن در سطح این شهر، افزون بر زیبایی های متعدد در معماری و تاریخ شهر، جاذبه های چشم گیر متعددی را نیز خواهید دید. از كلیسای سانتا آنا مربوط به قرن ۱۶ میلادی گرفته تا موزه دیوكسان به عنوان منبعی برای مشاهده مسكوكات طلا و نقره، همگی در شهر لاس پالماس قابل مشاهده اند.

سان كریستوبال دلا لاگونا

اگر قصد بازدید از یك شهر تاریخی با دیدنی های متعدد را دارید كه اتفاقا در لیست میراث جهانی یونسكو نیز به ثبت رسیده باشد، شهرستان سان كریستوبال دلا لاگونا را از دست ندهید. در گذشته از این شهر به عنوان «جوهر معماری» یاد می كردند و همین مسئله گواهی بر این مدعاست كه لالاگونا از نظر معماری بی نظیر است. كلیساهای این شهر زیبایی خیره كننده ای دارند كه شما را مجذوب خود خواهند كرد.

پارك لورو

به پرندگان از جمله طوطی ها علاقمندید؟ پارك لورو را از دست ندهید. این پارك پناهگاهی گرمسیری برای گونه های مختلف جانوری به حساب می آید كه گرد هم همزیستی می كنند. آكواریوم زیرزمینی پارك لورو یكی از بزرگ ترین آكواریوم های دنیاست كه لذت تماشای دنیای زیر آب را به شما هدیه می كند.

ساحل گران كارانیا

احتمالاً بسیاری از عكس هایی كه از جزایر قناری دیده اید، مربوط به این منطقه بوده اند. در واقع محال است به معرفی جاذبه ها و تفریحات جزایر قناری بپردازیم و اسمی از ساحل گران كارینا نبریم. لذت قدم زدن در ساحلی گرمسیری با طبیعتی بكر و نمایی بی نظیر، تنها در این منطقه میسر می شود. تفرجگاه ماس پالماس در این ساحل به صورت شبانه روزی خدمات خود را به گردشگران ارائه می كند.

اگر قصد سفر به جزایر قناری را دارید، بهتر است با مراجعه به وبسایت فلای تودی بلیط هواپیما را تهیه كرده و پس از رزرو هتل، سفرتان را آغاز كنید. فلای تودی با ارائه بهترین خدمات با قیمتی مقرون به صرفه شما را در داشتن سفری دلپذیر یاری خواهد كرد.

معرفی جاذبه ها و تفریحات جزایر قناری

كلام آخر

در این مقاله به معرفی جاذبه ها و تفریحات جزایر قناری پرداخته و شما را با این جزایر آشنا كردیم. فلای تودی بهترین خدمات سفرهای هوایی را به شما گردشگران عزیز ارائه كرده و سفری هیجان انگیز را برایتان به ارمغان می آورد.

برچسب ها : فلای تودی,رزرو هتل,بلیط هواپیما