ریپورتاژ آگهی

تجربه سفر بهترین تورهای نوروز 1402، با نوید گشت

همه‌گیری COVID-19 محدودیت‌های شدیدی را برای سفرهای جهانی ایجاد كرد. در سال 2020، بسیاری از كشورها شاهد توقف موقت در بخش گردشگری بودند. سهم این بخش در تولید ناخالص داخلی جهانی تقریباً به نصف كاهش یافت و بیش از 60 میلیون شغل از بین رفت. نوروز امسال، فرصت خوبی برای رونق بخشی صنعت گردشگری و بازدید از مكان های دیدنی دنیا است. ما در تور نوروز 1402 به شما تور بارسلون و تور مالاگا را پیشنهاد می كنیم.

همه‌گیری COVID-19 محدودیت‌های شدیدی را برای سفرهای جهانی ایجاد كرد. در سال 2020، بسیاری از كشورها شاهد توقف موقت در بخش گردشگری بودند. سهم این بخش در تولید ناخالص داخلی جهانی تقریباً به نصف كاهش یافت و بیش از 60 میلیون شغل از بین رفت. نوروز امسال، فرصت خوبی برای رونق بخشی صنعت گردشگری و بازدید از مكان های دیدنی دنیا است. ما در تور نوروز 1402 به شما تور بارسلون و تور مالاگا را پیشنهاد می كنیم.

تجربه سفر بهترین تورهای نوروز 1402، با نوید گشت

بازدید از Barri Gòtic در تور بارسلون

اگر به‌دنبال اقامت در قلب بارسلونا هستید، نمی‌توانید مركزی‌تر از Barri Gòtic قرون وسطایی - قلب تاریخی شهر - باشید. در میان خیابان‌های باریك و پیچ و خم‌مانند محله گوتیك، مجموعه‌ای متراكم از بارهای تاپاس، رستوران‌ها، بوتیك‌های كوچك (به ویژه در امتداد Carrer dels Banys Nous)، میدان‌های جذاب، مانند Plaça Reial، و مكان‌های دیدنی زیبا مانند Pont Gòtic در Carrer Bisbe – و بقایای خرابه‌های رومی از زیر ساختمان‌های باروك و گوتیك بیرون می‌آیند. محله گوتیك از جنوب غربی با La Rambla هم مرز است - معروف‌ترین (و عمدتاً پیاده‌روی) بلوار بارسلون، كه همیشه مملو از مردم محلی، بازدیدكنندگان، هنرمندان خیابانی و فروشندگان است. تعداد زیادی تله توریستی متوسط در اینجا وجود دارد، به استثنای غرفه‌های تاپاس در اطراف بازار محبوب غذای La Boqueria، اما غذاهای عالی فقط در یك یا دو بلوك La Rambla وجود دارد، از تاپاس‌بارهای ساده تا غذاخوری‌های پیشرفته و امروزی. جذابیت اصلی محله گوتیك فضای آن است. جاذبه های دیگر عبارتند از كلیسای جامع گوتیك چشمگیر، موزه تاریخی بارسلونا، و چندین كلیسای جذاب. در اینجا چند هتل بوتیك عالی به همراه گزینه های اقتصادی متعدد وجود دارد.

ال راوال در تور بارسلون

در مجاورت Barri Gòtic، El Raval یك دیگ ذوب رو به رشد محله ای است كه برای از بین بردن شهرت خود به عنوان منطقه چراغ قرمز سابق بارسلون تلاش زیادی كرده است - اگرچه هنوز هم برای تماشای كیف پول شما هزینه زیادی دارد. این روزها، ال راوال افراد غیرمتعارف، هنرمندان، و اهل غذا را به خود جذب می‌كند و هم موزه هنرهای معاصر MACBA و هم پالائو گوئل، یكی از ساختمان‌های كمتر شناخته شده گائودی را در خود جای داده است. برای بهترین بوتیك‌های مد قدیمی و مغازه‌های هنری و صنایع دستی عجیب، به Carrer Tallers و Carrer de Riera Baixa بروید. ال راوال همچنین به‌خاطر غذاهای بین‌المللی، بارهای تاپاس امروزی، و رستوران‌های گیاه‌خواری، با متراكم‌ترین غذاخوری‌ها در اطراف «كارر دل دكتر نو»، «كارر پینتور فورتونی» و «كارر خواكین كوستا» شهرت دارد. ال راوال دارای برخی از بهترین اقامتگاه‌های باارزش در مركز بارسلونا، همراه با بوتیك‌هتل‌های بی‌نظیر و چند گزینه مجلل است.

تور مالاگا

مالاگا قرن ها را با گام های بلند پشت سر گذاشته است. مالاگا كه بیش از دو هزار سال پیش تأسیس شد، یكی از قدیمی‌ترین بنادر دریای مدیترانه است. بناهای دیدنی منعكس كننده میراث چند وجهی شهر هستند. لایه‌های تاریخ را می‌توان در هر نقطه مشاهده كرد: ویرانه‌های یك تئاتر رومی، یك قلعه موری قرون وسطایی كه بر روی بقایای یك فانوس دریایی فنیقی ساخته شده است، آلكازابا متعلق به قرن سیزدهم، و یك كلیسای جامع باروك با شكوه. علاوه بر جاذبه های فرهنگی، مالاگا مناظر خیره كننده كوستا دل سول را به همراه آب و هوای مطبوع و سواحل زیبای آن ارائه می دهد. درختان خرما برگ‌دار در تفرجگاه‌های ساحلی قرار دارند و پوشش گیاهی استوایی در سرتاسر شهر رشد می‌كند. محیط دنیای قدیم مالاگا بازدیدكنندگانی را كه برای گشت و گذار وقت می گذارند مسحور خود می كند. سرگردانی در مركز تاریخی منجر به كشف میدان‌های دلپذیر و خیابان‌های سنگ‌فرش شده باریك، پر از بوتیك‌های كوچك، كافه‌های روباز، و رستوران‌های تاپاس می‌شود. بندر فضاهای باز و وسیعی را برای قدم زدن خوش منظره و همچنین رستوران هایی با چشم انداز دریا ارائه می دهد.

تور مالاگا

آلكازابا د مالاگا در تور مالاگا

این قلعه باستانی مورها كه قلعه تاریخی پادشاهی گرانادا است در قرن یازدهم بر روی خرابه‌های یك سنگر رومی ساخته شد و در قرن سیزدهم بازسازی شد. حاكمان مسلمان شهر برای چندین صد سال از این ارگ حكومت كردند. این كاخ مستحكم كه به نحو مطلوبی در مونت د جیبرالفارو قرار داشت، با سه مدار دیوار دفاعی طراحی شد و در ابتدا دارای 110 برج اصلی به اضافه برج های كوچكتر بود. بازدیدكنندگان می توانند برخی از برج های باقی مانده از جمله Torre de la Vela (برج)، Arco de Cristo (ورودی)، و Torre del Homenaje (برج) چشمگیر را ببینند. Alcazaba de Málaga یك جواهر معماری اسلامی دوره ناصری است كه دارای جزئیات تزئینی پیچیده و زمین های زیبا است. حیاط باغ های پلكانی لذت بخشی با فواره های با طراوت و استخرهای تزئینی وجود دارد. برخی از نقاط دیدنی در فضای باز دارای منظره دریا هستند.

در نزدیكی Alcazaba در سمت غربی كوه جبلالفارو، Teatro Romano، ویرانه‌های یك تئاتر رومی باستان متعلق به زمان امپراتور آگوستوس قرار دارد. گاهی اوقات نمایش های تئاتر در فضای باز در اینجا برگزار می شود.Alcazaba de Málaga هر روز در تمام طول سال باز است. پذیرش و تورهای راهنما در روزهای یكشنبه رایگان است.

نوید گشت

تور نوروز 1402 با آژانس نویدگشت

آژانس نویدگشت بكارگیری اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری تلاش دارد خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه دهد. از جمله خدمات این مجموعه می توان به صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی كشورها تورهای داخلی و خارجی و تورهای یك و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای كشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی اشاره كرد.نوید گشت با به كارگیری اصول علمی و استانداردهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری مداری .تلاش دارد خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه دهد. از خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره كرد:

1- صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی

2- صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی كشورها

3- تورهای داخلی و خارجی و تورهای یك و دو روزه طبیعت گردی

4- اخذ ویزای كشورهای مختلف

5- رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران

6- صدور بیمه نامه های مسافرتی