ریپورتاژ آگهی

هتل هایی در كیش كه پاتوق سلبریتی هاست

جزیره كیش با آب و هوای معتدل در دل پاییز و زمستان یكی از محبوب‌ترین مقاصد در فصول سرد سال به شمار می‌رود. تنوع پوشش گیاهی و جانوری، حومه روستایی، سواحل خاص و منحصر به فر ، این مروارید آب‌های نیلگون خلیج فارس را به یكی از مراكز گردشگری ایران تبدیل كرده است.

جزیره كیش با آب و هوای معتدل در دل پاییز و زمستان یكی از محبوب‌ترین مقاصد در فصول سرد سال به شمار می‌رود. تنوع پوشش گیاهی و جانوری، حومه روستایی، سواحل خاص و منحصر به فر ، این مروارید آب‌های نیلگون خلیج فارس را به یكی از مراكز گردشگری ایران تبدیل كرده است.

زمانی كه جزیره زیبای كیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌كنید، اقامت در یك هتل مدرن و منحصر به فرد كیش تجربه‌ای است كه نباید آن را از دست بدهید.

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی محبوب‌ترین هتل‌هایی كه سلبریتی‌ها آنجا را به پاتوق خود تبدیل كرده‌اند، بپردازیم. این یعنی كه شما فرصتی برای برخورد با افراد مشهور مورد علاقه خود خواهید داشت. در این مقاله برای كمك به علاقه مندان، فهرستی از هتل های كیش را تهیه كرده‌ایم كه می‌توانید سلبریتی‌های مورد علاقه خود را در آنها پیدا كنید.

هتل ترنج كیش

هتل ترنج كیش

هتل ترنج كیش كه یكی از بهترین هتل‌های خاورمیانه محسوب می‌شود، از امكانات فوق العاده‌ای برخوردار است. هتل ترنج كیش با طراحی ویژه در سال ۱۳۹۲ بر روی آب‌های خلیج فارس ساخته شد و تنها هتلی است كه روی آب در ایران ساخته شده است. این هتل در شمال غربی جزیره كیش قرار دارد و مكانی آرام و بكر برای یك سفر آرام و به دور از هیاهوی شهر است. هتل ترنج كیش در دو مرحله سوئیت ساحلی و اقامتگاه چند طبقه در جزیره بهره برداری شده است. سوئیت‌های ساحلی هتل ترنج در سه متراژ ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری هستند

اگر از بالا این هتل باشكوه را ببینید، خواهید دید كه به شكل یك ترنج زیبا طراحی و ساخته شده است. تمامی اتاق‌های هتل ترنج كیش در كف اتاق و بالكن دارای پنجره‌های شیشه هستند كه به شما امكان می‌دهد از تماشای خلیج فارس زیبا و غروب آفتاب لذت ببرید.

از هنرمندان تا سیاستمدارن بسیاری در این هتل اقامت داشته اند از جمله این هنرمندان خوب كشورمان می توان به آقای جواد عزتی، مسعود روشن پژوه، رضا عطاران، بابك جهانبخش، نیكی كریمی و شخصیت های بسیار دیگری اشاره كرد.

هتل ۵ ستاره ویدا كیش

هتل ویدا كیش

هتل ویدا (Vida Hotel) یكی از جدیدترین هتل‌های كیش می‌باشد. این هتل در ۹ طبقه ساخته شده است و دارای ۱۴۴ اتاق مدرن و زیبا مطابق با تجهیزات و استانداردهای بین المللی آماده میزبانی از گردشگران است تا اوقات خوشی را برای مسافران جزیره رقم بزند.

نمای این هتل از اشكال هندسی مفهومی مطابق با معماری مدرن تشكیل شده است. اما نمای بیرونی آن ساده و شیك و با لابی مجلل می باشد. ساختمان هتل در طبقات ۲ تا ۹ واقع شده است. رستوران این هتل ۵ ستاره نیز در طبقه اول قرار دارد.

هتل ویدا مانند سایر هتل ها در جزیره، خدمات عمومی مانند استخر با موقعیت مكانی زیبا، سونا و جكوزی، اتاق ماساژ، كافه، حمام سنتی و حوضچه آب سرد رستوران، سرویس اتاق، تاكسی سرویس، ورزش‌های لوكیشن، سالن بدنسازی را ارائه می‌دهد. ضمناً این هتل دارای اتاق كنفرانس و سمینار با بهترین تجهیزات صوتی و تصویری می‌باشد كه می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری جلسات و كنفرانس‌های كاری و علمی باشد.

از بازیگران معروف كه در این هتل اقامت داشته اند می تواند به محمدرضا گلزار اشاره كرد.

هتل داریوش كیش

هتل داریوش كیش

هتل داریوش با بیش از ۱۵ سال قدمت یكی از مجلل‌ترین هتل‌های كیش است. این هتل ۵ ستاره با امكانات رفاهی كامل در سال ۱۳۸۲ با مجموع ۱۸۴ اتاق، سوئیت و كابانا با چشم انداز دریا و باغ ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. هتل پنج ستاره داریوش بر اساس بناهای باستانی ایران و تخت جمشید بنا شده است، تصاویری از كاخ آپادانا در سراسر هتل وجود دارد، این هتل در شمال شرقی جزیره واقع شده است.

مجموعه ورزشی (زمین تنیس و پینت‌بال، سونا خشك و بخار، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ)، مجموعه آبی، ساحل اختصاصی از امكانات این هتل است. چشم انداز زیبای هتل از مزیت‌های آن است كه باعث شده است، سواحل زیبا و نیلگون خلیج فارس از داخل هتل به خوبی نمایان شود. این هتل دسترسی آسانی به مركز خرید سارینا ۱، بازار پردیس ۲ و ساحل و تفریحات كیش دارد.

هتل شایان كیش

هتل شایان كیش

هتل شایان با قدمتی بیش از ۴۰ سال، یكی از مجلل‌ترین هتل‌های كیشی به شمار می‌رود و با مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰۰ متر مربع به عنوان یكی از بزرگترین هتل‌های ۵ ستاره كیش شناخته می‌شود. این هتل ۱۹۵ اتاق دارد كه نیمی از آن‌ها منظره دریا دارند.

این هتل دارای ۱۹۳ اتاق و سوئیت در یك ساختمان شش طبقه است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند كه برخی از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها در داخل هتل و برخی دیگر در مجموعه ویلایی آن ساخته شده‌اند.

هتل شایان دارای امكاناتی نظیر: امكانات كاری مثل سالن همایش، كنفرانس و اجتماعات، امكانات ورزشی مانند مسیر دوچرخه‌سواری، سالن بیلیارد، استخر و امكاناتی چون روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، خشك‌شویی و اتو، كافی‌شاپ، ترانسفر رایگان رفت به فرودگاه نیز دارد. یكی از ویژگی‌های مهم این هتل فاصله آن‌ها تا مراكز مهم و تفریحات كیش است. با رزرو تور كیش هتل شایان دسترسی عالی به تفریحات كیش و جاذبه‌های گردشگری آن دارید.

هنرمندان معروفی همچون حسن ریوندی، سید جواد هاشمی، محمد رضا علیمردانی و... در این هتل اقامت داشته اند.

هتل بین المللی كیش

هتل بین المللی كیش

هتل بین المللی كیش از هتل‌های نوساز و مجلل كیش به شمار می‌رود كه اقامتی فوق العاده را برای گردشگران جزیره به ارمغان می‌آورد. این هتل از سال ۱۳۹۶ شروع به كار كرده و به جرات می‌توان گفت یكی از زیباترین هتل‌های كیش به حساب می‌آید. این هتل دارای ۱۴ طبقه و ۱۰۰۰ اتاق است.اتاق‌های هتل شامل توئین، دبل، تریپل و سوییت، سینگل، كانكت می‌شود. فضاهای سبز و محیط زیبای هتل كیش به مهمانان این امكان را می‌دهد كه از آب و هوای مطبوع جزیره لذت ببرند.

این هتل در یكی از بهترین مناطق كیشی از نظر دسترسی به تفریحات كیش و مراكز خرید دارد و اقامتی مجلل و راحت را برای میهمانان فراهم می‌كند. از دیگر ویژگی‌های این هتل زیبا لابی شیك و كاركنان بسیار خوش برخورد آن است.

در پایان این مقاله لازم است بگوییم كه با استفاده از وبسایت كیش میزبان (kishmizban.com) می‌توانید تور كیش، پرواز، هتل و تفریحات كیش مورد نظر خودتان را در هر یك از هتل‌های پنج ستاره و هتل‌های لوكس كیش با امكانات بسیار عالی، رزرو كنید و تجربه سفری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. شما همچنین می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را با عكس‌ها و فیلم‌ها به همراه نظرات مسافران در اختیار داشته باشید.